Warhammer Online: Age of Reckoning del 1

Permalänk

10h senare och jag har fortfarande inte fått mitt mail efter jag regga min kod

Permalänk
Medlem

Tja alla glada "och sura" haha. Nu har jag väntar på sedan 8.30 i söndags på open beta! Precis som alla andra! Fick mail imorse. error, fel key tydligen. Gjort dette ett antal gånger nu med samma resultat.

Snälla har någon en nyckel?

Permalänk
Medlem

har gått över till att testa US versionen registrerade min key på bara nån min, vilken jävla skillnad på sidorna..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_Beeblebrox
Ett råd om ni inte redan visste: Öppna ca 10 fönster och fyll i din mail/login/pass/key eller vad det nu kan va och tryck på alla efter varandra, så funkar det. Jag har väntat sen halv 5 på ett mail utan lycka men med den taktiken så fick jag det efter ett par min

Haha, wtf, det funkade Thx man <3

Edit: Kan inte patcha än ändå men, det skulle väl vara lite dröjsmål? Aja, hoppas det funkar när jag kommer hem från skolan

Visa signatur

[Intel Dual Core E6750 @ 3.6ghz][OCZ Gold 3GB] [PNY Geforce 8800GTX 768mb] [Gigabyte P35-DS4 iP35 4DDR2-DIMM 2PCI 5PCIe SATA Raid Audio GB-LAN Firewire Socket775 ATX ][Corsair HX Series Modular Power Supply 520W][Samsung HD160HJ] [Thermaltake Watercooling System] [Windows Vista Ultimate x64]

Permalänk
Medlem

nu är man äntligen på gång iaf

Patchas för fullt! tjohoo..tog bara nästan 2 dygn..hmmpf

Permalänk
Medlem

Pff. Suttit natt och dag sen söndag 8.30 och väntar fortfarande på ok-mail för min beta key (skickade in 2 separata vid 1800 igår, inget har fått)... reggade upp mig på US beta och inom 5min var jag fullt klar och väntar bara på klient. Bra GOA!

mvh André

Visa signatur

Videokameror: Canon HV30, Sony HC90
Mic: Röde SVM

Permalänk
Medlem

heeh tankar US betan i 5.3MB/s och den ökar så nu dröjjer det inte länge innan man får prova det : )

Permalänk
Medlem

Yes, fick mailet

Bara patcha nu då ^^

Permalänk

när jag lägger in beta koden får jag ett mail som säger att det något har blivit fel, men är helt säker på att ajg har skrivit in rätt account och pass >> blir så jävla lack på detta

Edit: Hmm, försökte göra accounts i söndags men kom aldrig fram att dom blev klara men sen gick jag in och kollade emailen och vips så fick jag 3 st accounts som har blivit gjorda. Kan dock inte göra klart dom för jag kan inte gå in på länken som skickades med emailen får error 303

Edit2: aja dags för skolan då >> hoppas att det blir fixat tills jag kommer hem

EDIT3: WOOT?! fick ett error mail men kan patcha ändå
YESHH!H!H!H!H

Permalänk
Medlem

Kom in och kunde patcha US betan på första försöket, lite skillnad ja

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Hade du closed beta? Hade du collectors edition?

SE, jag va en av de få som redan hade ett account på war-europe sedan innan.

Jag har hittils lirat IB och Shadow Warrior och visst tar det längre tid för en IB att hugga sig fram bland creepsen, men det är ju inte så förvånande då de är en tank klass. Dess fördel är ju att de tål så äckligt mycket mele attacker och att man har både AP och grudge att använda till sina egna abilitys.
F.ö. så gillar jag spelet, men ett måste är nästan 3GB ram eller mer. Får enstaka spiklagg ibland på mina 2GB.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
har gått över till att testa US versionen registrerade min key på bara nån min, vilken jävla skillnad på sidorna..

Vart får man tag på en US nyckel då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
heeh tankar US betan i 5.3MB/s och den ökar så nu dröjjer det inte länge innan man får prova det : )

Var tankar du ifrån?

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Suttit sen i söndag morgon.

Fick mailet imorse runt 7 tiden, reggade mig, ladda patchen och var tvungen o dra till jobbet, typiskt.

GOA har verkligen lyckats att vända en glatt förväntansfull kund till en bitter pessimist, inte mycket som klarar det. GJ

Permalänk
Medlem

Väntat sedan kl 16.20 på mitt mail, det kom aldrig. Gjorde om registreringen kl 06.50 imorse, fortfarande inget mail. CE-kod dessutom. Jag har hållt mig sansad hela tiden, men nu börjar jag faktiskt bli lite smått förbannad. Visst, det är en beta, men man märker ju hur bra det här företaget sköter sina saker.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasterOfDisaster
En key kommer man ingen vart med i nuläget xD

Har ju märkt det. Men men, de säger själva att de ska öppna account creation idag. Så får se hur det blir med det.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

detta är larvigt, väntade i en jävla drös med timmar (16 kanske?) och provade därefter spam metoden som andra skrivit om, 3 min.. sen log in patch in progress (fyll 10 flikar med allt och tryck dom 1 efter en)

Permalänk
Medlem

Reggade min nyckel vid 16:30 igår, såg när ja vakna att ja fått ett mail vid 03:42 så ja starta patchern innan ja gick till jobbet.
"Peppar peppar" men man kanske kan testa OB när ja kommer hem, men antagligen ligger alla servrar nere då så det blir nog inget ändå.

Visa signatur

| Intel Core i9-10900KF | MSI MAG Z490 Tomahawk | NZXT Kraken Z73 | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200Mhz | Gigabyte RTX 3080 AORUS MASTER | Fractal Design Define 7 TG B&W | ASUS ROG PG32UQ | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Medlem

Jag har väntat på mitt mail sen 19:00 igår..

Får jag inget innan lunch så gör jag om proceduren.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Hmm Redrum och ni andra som fick error mail att något blivit fel när ni reggade era keys...

Lyckades ni logga in o patcha ändå??

Jag reggade key fick error mail igår men hann inte testa logga på eller eftersom BBB i gbg gick ner.

Förresten såg jag någon skriva om att de inte fått sin Beta key från EA några sidor sedan ( eller några tiotal!!), jag har heller inte fått någon beta key fråna eastore.

Försökte ringa deras helpdesk hela dagen igår men ingen svarade mellan 13-17 ( deras uppetider ), har varit i kontakt med dem två ggr innan där de försäkrade mig om att beta nyckeln skulle komma senast i söndags så igår ringde jag för att avboka förbokningen.

Min beta nyckel fick jag genom att jag prebokade på webhallen i söndags ( när jag inte fått något mail från eastore ).

Börjar bli skrattretande det här OB 7-13 dvs en vecka och 2 av 7 dagar som bortblåsta pgav deras inkompetens.

Och alla ni som skriver att OB är onödigt osv...för oss som inte testat spelet än är det ovärdeligt att kunna testa lite olika klasser osv så att vi vid launch vet vad vi skall lägga vår tid på att spela upp.

Permalänk
Medlem

LOLOL registrerade min nyckel 18:00 typ, vid 0:00 hade jag inte fått nått mail. Jag gick och lade mig och vaknade ny vid 9:00 och har fortfarande inte fått nått.

Då spammar jag validationsidan typ med 10 st regisreringar, vad händer då? Jo jag får mail inom loppet av 5 minuter. GOA suger balle som fan.

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk

För dom som inte kan logga in och patcha, och slängs ut direkt som vanligt, så använd inte det acc ni registerrade er i nyss, använd det som ni haft länge på www.war-europe.com om ni förstår vad jag menar, funkade för mig!

Permalänk

hehe, ja skrev ett litet program som fyller i uppgifterna i activation formuläret. så istället för copy/paste så behöver man bara klicka ~10 gånger för att fylla formuläret. om nån vill ha det så säg till.

EDIT: Och DÄR kom mailet!!

Permalänk
Medlem

Spammade några gånger nyss(någon minut sedan) och nu kom första mailet med att registreringen är klar.

Permalänk
Medlem

funkade utmärkt att spamma för mig med

Permalänk

Jäss! Nu kunde jag till och med logga in också och börja patcha.

Permalänk
Medlem

inget mail här inte...

Permalänk
Medlem

Jag spammade, men verkar inte funka för mig. Funkade för en polare dock, och en annan fick ett mail från igår. Varför är jag hatad? :/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jimmo
Jag spammade, men verkar inte funka för mig. Funkade för en polare dock, och en annan fick ett mail från igår. Varför är jag hatad? :/

Spamma lite till... låt deras servrar jobba lite extra så kommer du nog också få mailet.

Permalänk
Medlem

Funkar inte för mig heller :/