Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Gamingmus med Microsoft Bluetrack på ingång

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackwizard
Jo hade problem med min första också, inte riktigt gjorda för att bli tryckta på skrollen. Har börjat använda sido knapparna istället. Så inget lossnade nu inte :]

beror väl på hur hårt du klickar gör du det normalt så trycker på min scroll knapp en hel del inga problem med den inte

Permalänk

Perfektion för 200 spänn. (Enda tråkiga är att jag stör mig på det röda ljuset)

Skulle aldrig lägga ut tusen spänn på en så ful mus, designen är ju åthelvete.

Visa signatur

And another thing... Y/N?

Permalänk
Medlem

ja jag vet inte, ända sedan logitech började med MX-serien så har jag varigt nöjd med det optiska läsarna på dom.
Är inte så insatt i DPI och allt det där men förstår inte hur mer DPI skall förbättra det för mig när jag aldrig haft nå direkta problem med min mus läsegenskap och känslighet, men man kanske inte vet när man inte testat nån "nyare" direkt.

Håller mig till min MX518 så länge det fungerar.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawa
Ful som stryk och antar att skillnaden är minimal mot i princip vilken gamingmus som helst.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Imponerande spec. väldigt skön (antar det, andra i den serien är det), trådlös men det går att ansluta sladd, lyser rött. Låter trevligt jag bjuder 600! Synd bara att det är m$...

Permalänk
Medlem

det enda microsoft kan göra riktigt bra är ju möss

Visa signatur

*Powemac g4 MDD 1ghz / 7000 rpm delta fläkt <3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrSkudd
det enda microsoft kan göra riktigt bra är ju möss

Haha, så du tycker att windows är en riktig slarvprodukt ?

Permalänk
Medlem

Nice att tekniken går framåt även för möss

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av allvetarN2
Haha, så du tycker att windows är en riktig slarvprodukt ?

Dom lyckas ju fortfarande inte få skiten att funka vidare stabilt, och systemkraven är ju bara löjliga.. hoppas win7 blir bättre dock, betan verkade lovande.

Permalänk
Medlem

Kör Logitech G1 mus, 2 knappar + scroll + "back knapp" 4tw!

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Musen är för övrigt trevligt korrektionsfri likt imo ime.
Men de ska va "äkta sladd" så.. bara hoppas det kommer senare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pointpurple
http://i.testfreaks.com/images/products/600x400/2/microsoft-i...

Perfektion för 200 spänn. (Enda tråkiga är att jag stör mig på det röda ljuset)

Skulle aldrig lägga ut tusen spänn på en så ful mus, designen är ju åthelvete.

Du har helt rätt... Bästa musen som sett dagens ljus!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zidern
Dom lyckas ju fortfarande inte få skiten att funka vidare stabilt, och systemkraven är ju bara löjliga.. hoppas win7 blir bättre dock, betan verkade lovande.

Klart att systemkraven åker upp med tiden, så har det alltid varit. Att windows inte skulle vara stabilt har jag svårt att se...

För att föra något vettigt till den här tråden; Jag har både en 3.0a och en 1.1 Se , helt underbara möss.

Men att blålasern inte fungerar på glas, det är väl lite av katastrof för de mattillverkare som kör på glas ? Glas är ju dessutom det skönaste mattunderlaget

Permalänk
Medlem

Tacka vet jag min Razer lachesis

Åkt i väggen många gånger, men fortfarande samma skick och perfektion.

Visa signatur

Workstation: ASRock Z87 Killer | 4770k@4.2GHz | AMD 7970 x2 CF@1050GHz | 16GB DDR3 @ 1600MHz/CL9 | Corsair HX850 |
Enthoo Primo | D5&Photon 170 | 420+360 Rad 60mm | EK CSQ CPU+GPU+GPU vattenblock
ESXi Server: ASUS P9X79 Deluxe | 3930k | 32GB DDR3 @ 2400MHz/CL10
Audio: M-Stage HPA-2 USB | NAD D3020 | Ultrasone Pro 900 | Hifiman HE-400 | Fostex TH-X00

Permalänk
Medlem

Jag är lite trött på Razer, p.g.a kvalitén...

Har haft ett antal av dessa:

Razer Diamondback (haft i 4 år nu, brorsan fick den efter ett år då jag bytte till Copperhead. För ungefär ett halvår sen började sladden glappa och plasten som sitter på knapparna, som trycker ner de små knapparna inuti musen blev nerslitna och man fick ta i som sjutton eller trycka längst ut i kanten på musen för att den ska reagera. Fixade detta med lite lim, höll i nån vecka sen var den lika dålig igen. Köpte en ny Diamondback 3G efter detta då garantin på 2 år inte gällde längre ).

Razer Diamondback 3G:

I princip helt ny men högra musknappen är inte som den ska, byter snarast.

Razer Copperhead:

Hade den ett år och den funkade bra, sen började scrollhjulsknappen bli segare och segare - vilket ledde till att jag fick trycka hårdare för att den skulle reagera. Till slut sa de pang och scrollhjulet åkte in i musen :(.

Bytte denna på garantin mot en ny, som jag har haft i dryga 2 år nu. Alldeles nyligen har sladden börjat glappa på flera ställen och gör en förbannad när man försöker spela (helt plötsligt slocknar musen och pekaren stannar, spelet jag lirar brukar frysa i 5 sekunder).

Så sladden börjar glappa lagom tills att garantin är slut...

Kanske köper en Microsoft mus som ersättare för Copperhead-en, men någon mus för 1000-lappen blir det då inte.

Sen har jag en MX518 också (haft i 4 år), som jag använder till min äldre dator (använder ju inte datorn så ofta, så musen slits inte ut).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrSkudd
det enda microsoft kan göra riktigt bra är ju möss

Bitter? Märker att du inte är programmerare. Deras platform .net är helt underbar.

Visa signatur

Hur många datorer är för många?