BBB och Microsoft-tjänster går inte ihop just nu!?

Permalänk
Medlem

BBB och Microsoft-tjänster går inte ihop just nu!?

Är det bara jag, eller har det nåt med BBB att göra varför inte bara mitt MSN (Windows Live-konto) strular genom att logga ut och in (just nu går det inte alls att logga in faktiskt), samt att samma sak händer Xbox Live på min 360? Inte nog med det har jag faktiskt ingen åtkomst öht till någon Microsoft-relaterad webplats. Microsoft.com, Xbox.com, Msn.com, Hotmail.com. Inte ett jota av dessa funkar.

Anyone else?

Permalänk
Medlem

Min polare har exakt samma prob. Satt och spelade på Xboxet tillsammans och Poff så dog det och han kan inte connecta till nån microsoft tjänst heller

Permalänk
Medlem

Japp, har exakt samma skit. Trodde jag hade bleve bannad först, men verka va för fler BBB kunder :E

Hoppas dom styr de fort.

Permalänk
Medlem

Kanske kan ha något att göra med att BBB kommer att underhålla sitt nät under en snar framtid ?

Bara en tanke jag fick när jag såg

http://www.bredbandsbolaget.se/wps/portal/privat/kundservice/...

Permalänk
Medlem

Mm jag såg oxo de där men närmsta underhållnings arbete för mej är Sundsvall å de e om 10 dar så tro inte de e de heller :/

Permalänk
Medlem

Hörde nåt om att Telia-blabla spärrar sina kunder-blabla från att sprida något-blabla till andra. Kanske detta har något med det att göra? Microsoft kanske går genom Telia här i Sverige?

Permalänk
Medlem

Nu kom jag in på MSN och xbox live igen. tebax te gibbandet

Permalänk
Medlem

Å där dog de igen, smeket

Permalänk
Medlem

har samma jävla strul ikväll jag också, och även flera vänner som inte har BBB så det är inte bara vi BBB-folk som har problemet, glocalnet bla har strulet, då två polare med glocalnet har haft samma strul som jag har haft hela kvällen med msn

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk

Jag har också samma problem och har BBB, men har dessutom så att ibland när jag skickar ett meddelande till någon på MSN så kommer det inte fram till personen och jag får inget meddelande om att det misslyckades, ganska irriterande.