Permalänk
Medlem

MrMadMax har en poäng det, säkert en trevlig mod försök byta ut bilderna så tror jag den skulle uppskattas mer!

Visa signatur

7700k | ASUS Z270 ROG MAXIMUS IX HERO | 32GB 3000mhz Corsair Vengeance LED | 2x Samsung 960 EVO 500GB |
ASUS 3070 Ti TUF | Define R5 | 3x ASUS MG278Q 144hz | Logitech G903 | Corsair K70 RGB MK.2| Sennheiser Game Zero

Server | 3770k @ 4.5 GHZ | ASUS Sabertooth Z77 | 32GB 1600mhz Corsair DOMINATOR PLATINUM | Samsung 840 Pro 256GB | Samsung 840 EVO 250GB | Fractal Design Define R2 |

Permalänk
Hedersmedlem

fick faktiskt ont i huvudet av att titta.

Permalänk
Avstängd

ärligt e det skak arne som tagit bilderna

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk

lider du av parkinson lr ngt alla bilder är ju skitsuddiga

Visa signatur

måndagar är ett värdelöst sätt att slösa bort en sjundedel av sitt liv.

Permalänk
Medlem

Säger som alla andra, fixa bilderna för bövelen!

Jag tycker det verkar som ett jävla grymt projekt, hur går du till väga mjukvaru/kontrollmässigt? Kör du fortfarande Windows och startar emulatorerna i det, eller har du det på något annat sätt? Kontrollerna är förstås USB?

Förklara sådant och fixa kvalitén, så har du verkligen bidragit med ett unikt galleri. Eller ja, det har du egentligen redan

Visa signatur

Define Mini | Maximus V Gene | i5 3570k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 770 SC ACX

Permalänk

synd att man int ekan rösta minus...

Permalänk
Medlem

Varför är alla så grymma på internet?

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Medlem

Hur funkar VGA->SCART-adapterkabeln? Är den universal eller kräver den ngt speciellt?

Visa signatur

{{P180, p5k, q6600, 4x1GB ddr2 Dominator, Asus 8800gts 640MB, Raptor 150GB + randomdiskar},
{mbp e2011 13"},
{Asus 1005p},
{e2100, p5gz-mx, 2x2GB ddr2, 250GB}}

Permalänk
Medlem

1p, man ser juh inte ens vad bilderna föreställer.

Permalänk
Medlem

Specs då ?

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem

Snälla, man bedömer inte bildernas kvalité. Ja dem är dåliga, men ge fan i att ge ett betyg om ni ändå inte ser vad det föreställer.
detta är inte swephoto, detta är sweclockers ^^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
Snälla, man bedömer inte bildernas kvalité. Ja dem är dåliga, men ge fan i att ge ett betyg om ni ändå inte ser vad det föreställer.
detta är inte swephoto, detta är sweclockers ^^

"Snälla", det här är ett galleri! Det är väl helt självklart att man ska kunna urskilja vad som är på bilderna! Så du menar att om det inte var några bilder, bara text, så skulle du betygsdöma det galleriet? För det är i stort sätt så med det här galleriet, man ser inte vad bilderna föreställer!

Permalänk
Medlem

Sämsta jävla fotografen i stan

Permalänk
Medlem

Kul att ni fick upp ett galleri iaf (tänker inte kommentera bildernas kvalite) hur gjorde ni med PS2? Gjorde ni en menyikon själva eller använde ni en ny version av MA som har med PS2? Spec på systemet? Tycker det var kul att ni gjorde om boxen till emulatorn så att den inte ser ut som en vanlig dell

Permalänk
Medlem

Trevligt. Ett tipps bara till nästa gång. Fixa en bättre kamera eller försök iaf att hålla mobilen stilla. Det är med nöd och näppe att man ser vad det föreställer.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jochitko
Kul att ni fick upp ett galleri iaf (tänker inte kommentera bildernas kvalite) hur gjorde ni med PS2? Gjorde ni en menyikon själva eller använde ni en ny version av MA som har med PS2? Spec på systemet? Tycker det var kul att ni gjorde om boxen till emulatorn så att den inte ser ut som en vanlig dell

specen på datorn är
2Ghz cpu
1 GB ram
40+160gb HDD
350w nätagg
Intrigerat grafikkort.

Har inte det nyaste MA så kan inte spela PS2 :(. Jag ska fixa ikonerna och jag undrar om du skulle kunna skicka ditt ljud fil som du hadde. Det var du som gav mig inspiration att göra denna lilla burk

Visa signatur

Tryck på Citera om du vill ha svar.
____________________________________________________________
Intel 8700k @5Ghz| Corsair 16gb|Asus rog strix z370-g

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av z3p70r
Hur funkar VGA->SCART-adapterkabeln? Är den universal eller kräver den ngt speciellt?

Den funkar inte:( man måste antingen använda s-video eller köpa en box som jag ska göra idag.

Visa signatur

Tryck på Citera om du vill ha svar.
____________________________________________________________
Intel 8700k @5Ghz| Corsair 16gb|Asus rog strix z370-g

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av id_hunter
"Snälla", det här är ett galleri! Det är väl helt självklart att man ska kunna urskilja vad som är på bilderna! Så du menar att om det inte var några bilder, bara text, så skulle du betygsdöma det galleriet? För det är i stort sätt så med det här galleriet, man ser inte vad bilderna föreställer!

läs mitt inlägg en gång till.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
läs mitt inlägg en gång till.

I see, men om du skulle gå på en fotoutställning och så är bilderna helt suddiga, hur skulle du reagera då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av id_hunter
I see, men om du skulle gå på en fotoutställning och så är bilderna helt suddiga, hur skulle du reagera då?

På en fotoutställning så finns det säkert en anledning att dem är suddiga.
Annars har dem som i detta fall inget där/här att göra.
Men då behöver man inte ge poäng heller.

Permalänk
Avstängd

sitter o funderar på det måste man ha så mycke minne till en emulator burk .. jag har ett atom 330 moderkort där jag har 256mg i ddr2 minne som jag nu funderar på att stoppa i en nintendo enhet ,menar det att tankarna ligger ju på mer minne men om det inte behövs varför lägga pengarna på minne om man kan lägga det på annat istället

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Haha fina bilder

Visa signatur

Stationär: EVGA X299 Micro | Intel Core i7 7740X | GeForce GTX 1060 6GB | Kingston HyperX 16GB 2666 MHz | WD Blue 3D NAND SSD 500GB
Tillbehör: 3 x LG 21,5" | Corsair Vengeance K65 | Deathadder | Astro A40
Bärbart: MacBook Pro 13" -10 | iPad 2 16Gb

.: Citera för svar :.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
sitter o funderar på det måste man ha så mycke minne till en emulator burk .. jag har ett atom 330 moderkort där jag har 256mg i ddr2 minne som jag nu funderar på att stoppa i en nintendo enhet ,menar det att tankarna ligger ju på mer minne men om det inte behövs varför lägga pengarna på minne om man kan lägga det på annat istället

Kolla upp systemkraven på den emulatorn som du tänker använda dig av.

Permalänk
Medlem

woah....Extremt dåliga bilder... O.o

Visa signatur

Foto: Canon 1Dmk4, 5Dmk2, Canon 24-70 2.8L, TS-E 24mm 3.5L II, TS-E 45 2.8, 300mm 2.8L IS, 85mm 1.2L II, Sigma 105mm 2.8 Macro, Samyang 14mm 2.8 | Leica M8 + Voigtlander 35mm 1.2 ASPH II, 12mm 5.6 ASPH II

Permalänk
Medlem

Lägg en slant på en bättre kamera eller skit i att lägga upp bilder på grustag!

Visa signatur

Även i kaos kan man finna ordning

Permalänk
Avstängd

altså, har du jävligt dålig syn? eller ser du int att bilderna är sämre i kvalite än webcam bilder från tidigt 90tal?

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WinbergX
Lägg en slant på en bättre kamera eller skit i att lägga upp bilder på grustag!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av joshoa
altså, har du jävligt dålig syn? eller ser du int att bilderna är sämre i kvalite än webcam bilder från tidigt 90tal?

tror vi har hört det där nu ett ex antal gånger

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
tror vi har hört det där nu ett ex antal gånger

Ja och?
Va spelar de för roll när folk laddar upp skit dagligen ändå, skit ska ha skit...

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joshoa
Ja och?
Va spelar de för roll när folk laddar upp skit dagligen ändå, skit ska ha skit...

ja och killen verkar liks inte fatta i allfall att han ska byta ut bilderna efter 2 sidor så va ska vi begära. axeptera eller? svar ja tycker trots allt att Galleriskaparen kan plocka bort galleriet istället för att folk ska sitta o spamma ner sidan med.... Oj va suddiga bilder på varje rad förstår du nu eller? Det blir lätt väldigt jobbigt med en massa negativit vilket jag nu tycker hela j****VLA SWECLOCKERS är pga alla 3 åringar som inte kan axptera att alla gör olika alla gör dittan o dattan (som en snubbe från lappland nu sa hela min bulgarien resa haha)

SÅ SNÄLLA TRÅDSKAPARE BYT UT BILDERNA INNAN VI FÅR ETT GALLERI SOM BLIR DET MEST HATADE PÅ SWECLOCKERS

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk

Alla ni som klagar på bild kvaleten. Antingen måste ni ha förmycket fritid eller så har ni några jävla tvångs tankar att skriva något i varje forum. Man ser vad bilderna föreställer om ni inte gör det köp en ny skärm. Kommentera bygget inte inte bild kvalitén Jag skiter fullständigt att ni tycker det är dålig kvalité för jag la upp denna bygg blogg därför en ville det. Inte därför att jag ville att ni skulle skriva oj va bra osv. Jag tog kort med en kamera för 500kr för jag har ingen användning för bättre. och jag springer inte och köper en för att göra SweC medlemmar glada. Visst om ni skulle skriva vad ni tyckte om bygg bloggen och sen påpeka bild kvalitén Men jag lovar att hälften har inte ens brytt sig vad bygg bloggen handlar om dom vill bara klaga. Dom som aldrig har lagt upp en bygg blogg har ingen rättig het att klaga enligt mig. Men visst om ny tycker att min bygg blogg är så värde lös tar jag bort den. Men då vill jag höra ett motiv som är bättre en att bildkvaliten är dålig. Jag har inte så extremt mycket fritid så jag orkar inte bry mig om era klagomål om bild kvalitén

Visa signatur

Tryck på Citera om du vill ha svar.
____________________________________________________________
Intel 8700k @5Ghz| Corsair 16gb|Asus rog strix z370-g