HoN Klan? Sweclockers:)

Permalänk

Är lite halvkass nu i början då jag inte lira hon så mkt pga internetproblem

nickar tobz0r.

Permalänk

Jag spelar det och ska försöka köpa det nu. Skulle gärna varit med i swec klanen. Ninotramp heter jag.

En fråga när man köper spelet kommer dom skicka spelet i en förpackning när det släpps eller får man bara en CD-KEY?

Vad ska man skriva in på zip/postal code??

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

nickar Raisto, glider gärna med i swec om det finns möjlighet.

//Raisto

Visa signatur

/|\/|\

Permalänk
Medlem

joinar väldigt gäran med! Kanske inte är den bästa spelaren, men jobbar mig uppåt

//Pl3hguy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saaade
fan kan inte joina clan channeln

Är klan kanalen Swec eller?

Permalänk
Medlem

jag vill vara med och framför allt lära mej ^^, har inte spelat dota innan heller och behöver vägledning ;P

så bjud in mej

// Hojte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nicklaz
Är klan kanalen Swec eller?

Clan SweClockers

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninotramp
Jag spelar det och ska försöka köpa det nu. Skulle gärna varit med i swec klanen. Ninotramp heter jag.

En fråga när man köper spelet kommer dom skicka spelet i en förpackning när det släpps eller får man bara en CD-KEY?

Vad ska man skriva in på zip/postal code??

Zip/Postal code är väl postnumret för kommunen i fråga?

Förövrigt så flyter spelet på rätt bra oftast när vi SwC'are spelar med varandra (t.ex haft en win streak på 6-7 med SwC'are). Men en sak som vi tappar ofta är teamplay'et.. .

Permalänk
Medlem

Roiddarn heter jag, skicka gärna en invite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexx
Zip/Postal code är väl postnumret för kommunen i fråga?

Förövrigt så flyter spelet på rätt bra oftast när vi SwC'are spelar med varandra (t.ex haft en win streak på 6-7 med SwC'are). Men en sak som vi tappar ofta är teamplay'et.. .

Jo, när vi väl är inne i ett streak så skulle vi kunna vinna typ varenda game. Sen dagen efter så är allt temwork borta! Lite mer focus på det grabbar!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

hur ser man om man är medlem i en clan eller har fått en inbjudan eller är det så enkelt att jag inte fått nån?

//Hojte

Permalänk
Medlem

snålt med korv tycker jag

Visa signatur

Primär - C2D T6500 :: 4GB :: Mobility 4570.
Sekundär - AMD64x2 6000+ :: 2GB :: 8800GT 1GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sysse S
snålt med korv tycker jag

Korvmannen...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hojte
hur ser man om man är medlem i en clan eller har fått en inbjudan eller är det så enkelt att jag inte fått nån?

//Hojte

Lägg till mig som friend (Ala_95) och skicka ett PM så fort du ser mig så skickar jag invite.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Adda mig (oskario), är noob men vill ha lite kul. Jag och min kompis från skolan kör då och då.

Visa signatur

Antec sixhundred, Corsair XMS3 4GB (2 x 2GB) 1600MHz DDR III 4gb pc12800, Asus DirectCU II GTX 570, Corsair TX 650w V2, Amd Phenom II 965 3,4 ghz, 1TB Samsung HDD + 250 gb hdd maxtor, Asus M4A87TD EVO, Samsung T220 22", Razer Deathadder, Razer Arctosa, Logitech Z-4

Permalänk
Medlem

Lidstrompa nickar jag är inte den suveränaste kanske men har lirat dota och även nu ganska mkt HoN

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 8800gt (7970inc) - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ HP Probook 6450

Permalänk
Medlem

Kan väl haka på :). Vill ju fan vara med i en så

"Undain" här

Permalänk

LN2

Äger på HoN, skulle vilja vara med i klanen. Kan iofs adda dig in-game

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
LN2

Äger på HoN, skulle vilja vara med i klanen. Kan iofs adda dig in-game

Om du äger så skulle jag vilja spela lite med dig.
Ala_95

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Helloj!
Trevligt att d här dök upp... Hade d som förslag för ett tag sen.. Adda/invitea Meewseh om ni har lust

Kom över en mw2-key nyligen så sitter väl mkt där å skjuter när studierna tillåter men klart att HoN ska klämmas in! Speciellt ifall d är i klan/ih games... Enormt trött på alla public ryssar........

//Meew

Permalänk
Medlem

invite Deathifer om möjligt

Permalänk

Zire heter jag. Har väldigt låg PSR eftersom jag hamnar i samma lag med Noobs. Är med i Sweclockers klan men adda mig iaf.

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk
Medlem

Lite lustigt. Börjat spela "Noobs" game typ -sdem och har faktiskt börjat vinna lite nu. Har ungefär 1520psr.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Adda Cyberz, har bara spelat 11matcher men är sugen på lära mig och spela...

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Tjena nickar Flashtastic på HoN tar gärna en invite ^^ lirat kanske 300-400 matcher HoN nu sammanlagt, så börjar hänga med i svängarna! Vore roligt o lira med lite andra SweC'are samt svenskar som kan kommunisera =P!..

Visa signatur

[Skräpdator] [Skräplaptop]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shinjiN
Tjena nickar Flashtastic på HoN tar gärna en invite ^^ lirat kanske 300-400 matcher HoN nu sammanlagt, så börjar hänga med i svängarna! Vore roligt o lira med lite andra SweC'are samt svenskar som kan kommunisera =P!..

Ala_95

Välkommen att spela med mig. Stör på mig på noobs som aldrig kommunicerar då det är bland det viktigaste i ett spel som är i stort sett bara teamwork.

Btw, mötte ett lag med 5 carries igår, vi cuttade dom stenhårt! Visst, deras engineer fick en quad-kill en gång fast det var för att alla vi flummade samt att en av mina kompisar (valk) vart nertabbad mitt i ganken.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd

Lägg till mig, FireHam. Spelar varje dag, och älskar sweclockers, två flugor i en smäll

Engineer är så himla kul att spela. Den sätter noobdödare i sin rätta förklaring, älskade den.

Ala_95: att föregripa är viktigare än att komminucera, du låter som en av dem som skriker noob och sug **** osv varje gång du flummar till det. Addar dig.

Visa signatur

Jag är en vampyr, jag suger och spyr, låt mig komma in, jag vill bli din

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire-Ham
Lägg till mig, FireHam. Spelar varje dag, och älskar sweclockers, två flugor i en smäll

Engineer är så himla kul att spela. Den sätter noobdödare i sin rätta förklaring, älskade den.

Ala_95: att föregripa är viktigare än att komminucera, du låter som en av dem som skriker noob och sug **** osv varje gång du flummar till det. Addar dig.

Föregripa, vad betyder det?
Jag har en tendens att flamea folk ibland, men har nästan alltid en bra anledning till det.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Föregripa, vad betyder det?
Jag har en tendens att flamea folk ibland, men har nästan alltid en bra anledning till det.

Att förutse och analysera.

Nej du har nästan aldrig en bra anledning till det. Arrogant och jävlig är en patetisk ursäkt

Visa signatur

Jag är en vampyr, jag suger och spyr, låt mig komma in, jag vill bli din

Permalänk
Medlem

hur många swec klaner finns det?

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire-Ham
Att förutse och analysera.

Nej du har nästan aldrig en bra anledning till det. Arrogant och jävlig är en patetisk ursäkt

Jo, förutse och analysera är även viktigt det. Spelar man med folk som kan det så slipper man säga till dom hela tiden vad dom ska göra, vilket man behöver göra nästan varje game.

@saaade: Tror bara en eller 2.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare