Permalänk
Medlem

Hp drivisar

Tjee, jag hjälpte en kompis med att instalera Windows xp på hans dator igår, och såklart fick man tydligen inte med en skiva med drivisar på (ja jag e efter) datorn är en Hp men jag vet inte vilken model

det här är mobot iaf:
"PRESS ME"

Jag har suttit o googlat ett tag nu men hitta ingenting iofs så e jag inte direkt kompis me google men ändå :/ Jag behöver BARA internet drivisarna sen fixa drivermax allt hoppas de iaf,

anyway tacksam för svar

Visa signatur

ASRock P45TS - Intel core 2 duo 2,8Ghz Thermaltake bigtype +12mm CM rödLED - ASUS ENGT240, DDR2 Samsung 2Gb x2, maxtor 160Gb, 3st SEAGATE 250Gb. 420Watt

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
JO lite efter..

Scrolla ner så ser du "obtain drivers and software"..

Jo men så efter e ja inte, dem funkade inte. :/ men hittat drivisar så ska dra till han sen och se om dem funkar

Visa signatur

ASRock P45TS - Intel core 2 duo 2,8Ghz Thermaltake bigtype +12mm CM rödLED - ASUS ENGT240, DDR2 Samsung 2Gb x2, maxtor 160Gb, 3st SEAGATE 250Gb. 420Watt

Permalänk
Medlem

Är det så svårt att läsa innantill.
Motherboard manufacturer's name: ECS MCP61PM-HM

Chipset NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 > www.nvidia.com

Onboard audio 8 channel high-definition audio Audio CODEC: ALC888S > www.realtek.com.tw

Onboard LAN PCI Realtek RTL8201N 10/100Mbps > www.realtek.com.tw

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem

jojo men jag har redan fixat det nu xD jag känner mig en aning skammsen me tanke på att jag helt enkelt inte tänkt innan jag posta tråden, sry för det :$ men jag hittade drivisar till slut o det funka, sen när han skulle sätta in nytt graffekort ville den inte starta alls - men de e hans problem nu

Visa signatur

ASRock P45TS - Intel core 2 duo 2,8Ghz Thermaltake bigtype +12mm CM rödLED - ASUS ENGT240, DDR2 Samsung 2Gb x2, maxtor 160Gb, 3st SEAGATE 250Gb. 420Watt