Permalänk

sourcream n onion och grillships vanliga lättsaltade dill + några smaker till

äter dock inte så mkt chips längre...

Permalänk

Chilichips från olv FTW ^^

Permalänk

Testade en ny häromdan, Sourcream and Sweet Chili. Riktigt goda! Brukar inte vara så glad i chips annars.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

+

Annars tycker jag Pringles är ganska gott, men det är jag väl typ ensam om

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av passionmasteR
* BILD *
Annars tycker jag Pringles är ganska gott, men det är jag väl typ ensam om

Tycker pringles är gott, men ack så dyt det är...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Ostbågar/bollar och lättsaltade potatischips är det enda som slinker ner i stora mängder när jag får tag i det.

Klarar inte av att äta mycket av t.ex. Sourcreme & Onion.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Finns några man gillar
Pringles, orginal och några andra.
Sourcreme and onion, grillchips, lättsaltade potatischips och så kan man slänga in ostbågar och ostbollar också:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NickePicke
Testade en ny häromdan, Sourcream and Sweet Chili. Riktigt goda! Brukar inte vara så glad i chips annars.

Värst vad Olw och Estrella har blivit nojiga med Sourcream. Sourcream bearnaise, Sourcream and Sweet Chili och Sourcream peppar, Sourcream and dill.

Inget negativt negativt men det är lite lol. Sourcream and Sweet Chili lät mycket gott ska prövas

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laars
Värst vad Olw och Estrella har blivit nojiga med Sourcream. Sourcream bearnaise, Sourcream and Sweet Chili och Sourcream peppar, Sourcream and dill.

Inget negativt negativt men det är lite lol. Sourcream and Sweet Chili lät mycket gott ska prövas

Haha, sant!

Ja dem var riktigt goda, lite småstarka fast ändå inte.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Tycker pringles är gott, men ack så dyt det är...

Va? Det är de ju inte? 2 för 30 överallt, och 20 på dyra ställen.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk

Chips är förjävla gott ibland , men lantchips helt klart. Men chips är = kalorier . Nej jag är inte fet , haha.

Permalänk
Medlem

Estrellas Sourcream & onion annars gillar jag Cashewnötter:D
Monster och cola till är inte helt fel det heller

Visa signatur

orka....

Permalänk
Medlem

Jag äter alla slags chips, men de jag gillar mest är "Grill Peppar" och "Sweet Chili".

Visa signatur

WS: 4770k, 16GB, 2x 250GB SSD, 2x 4TB HDD (RAID1), GTX970, W10.
SRV: 2600, 16GB, 500GB (OS), 7x 2TB HDD (RAID6), Intel QUAD NIC, W2012 R2 +VMs.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Va? Det är de ju inte? 2 för 30 överallt, och 20 på dyra ställen.

Japp .. 13kr per burk på ÖoB

Problemet med pringles imo är att blir problem att nå chipsen eftersom man måste knöla in handen :P..

Brukar bara köra på Bio då det är perfekt för det!

Gillar dom flesta chips..

Dill är väl en favorit.. Grill & Peppar + den nya Sweet chili är riktigt god dock..

Sourcream onion som många älskar avskyr jag dock!

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

sour cream!mmmm:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Olw sour cream & franska örter är riktigt god.

Permalänk
Medlem

Älskade Estrellas?/Olws? Tzatziki chips, någon som vet vart de har tagit vägen?

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Medlem

Sour-Cream & Onion ska de va!

OLW/Estrella beror på humör/pris/tillgång. Avnjuts gärna med tortilla dip och en iskall coca-cola framför datorn.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk
Medlem

OLW Dill och gräslök med dill och gräslök dipp

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk

Jag blev bestört när Estrella drog tillbaka BBQ-chipsen, men de har ju kommit tillbaka nu. Det jävliga är ju att jag bara hittar det i min lokala turkbutik, och påsarna är dessutom små och dyra. Vet någon vad detta kan bero på? De finns t.ex. inte på min närliggande ICA Maxi-affär där de har ett sjukt utbud.

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

ojojoj, eftersom det är Swec av alla sidor så höll man ju på att dra den gamla "datorchip(s)"

nej men seriöst, bästa chipsen utan dip är ju svenska lantchips (gräddfil och persilja)

Visa signatur

"Fidelis Ad Mortem"

Permalänk
Medlem

Är det någon som har provat att äta Chips som måltid med fläskkotletter eller vilket kött som helst? (då menar jag inte pommes eller dyl utan OLW, estrella etc etc)
Jag minns "förr tiden" hände det att det var en bild på baksidan av chipspåsen där man såg en talrik med lite chips och nån köttbit, har alltid undrat ifall det är verkligen någon som äter chips på det sättet. Ser ju inte allt för lockande ut

Permalänk
Avstängd

har jag gjort flera gånger, snabbt , enklet och gott

Permalänk

All chips, gärna lantchips. Annars starka chips, även om sour cream är god.

Men jag köper aldrig chips längre, jag kan inte komma på senast jag gjorde det. Orsaken är att jag tycker påsarna är för stora. Då det blir för många kalorier att käka upp en sådan. Och småpåssarna tycker jag är dyra.

Btw i min ungdom så kände jag folk som köpte svarta stora 125L sopsäckar med lantchips för 25kr eller vad det nu var. Dessa chips hade hamnat på golvet i fabriken och gavs då till grisar, även om nu många av dessa grisar var tvåfotade.
De fyrfotade grisarna som fick dessa chips blev helt galna och de vägrade tillslut att äta annat än just lantchips.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Älskar allt vad godis och kakor heter, men chips...bläää.

EDIT: ok, Pringles funkar.

Visa signatur

Laptop: Macbook Pro 15" Unibody | Intel Core 2 Duo 2.4GHz | 2x2GB OCW DDR3 | 250GB HDD | Mac OS X 10.6 Snow Leopard
HTPC: Intel Dual-Core E6300 @ 2.8GHz | Corsair DDR2 PC6400 2x2GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Asus P5N7A-VM nForce 730i | Antec NSK-2480 | Windows 7 Pro

Permalänk
Medlem

Fattar inte poängen med pringles, grejen med chips är ju att det är tunt skivad+friterad potatis.
Pringles är ju typ, pressad potatismos..

Inte alls samma känsla!

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

Det enda rätta!

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem

Från Australien.. .så sjukt starka. Har man munsår så svider det som fan... riktigt fint.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Allt som har med starka chips att göra.

Permalänk
Medlem

Estrellas sourcream & onion: less fat tillsammans med OLWs Vitlöksdipp. Det är smarriga grejer det.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 3900X | MB: ASUS TUF GAMING X570-PLUS | RAM: Corsair 32GB 3200MHz | GPU: ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti