Den stora rabattkodsbytartråden

Permalänk

Den stora rabattkodsbytartråden

Hej!

Jag fick idag en rabattkod som jag inte kommer ha nytta av men som jag tycker är för bra för att bara skita i så jag tänkte att vi här inne ska kunna byta olika sorters koder med varandra istället för att dom går till spillo.

För att detta ska fungera krävs det lite regler som kan komma att redigeras.

*Koderna ska vara aktiva

*Ägaren måste beskriva exakt vad för förutsättningar koden har

*Alla byten sker på egen risk och Sweclockers eller TS kan inte hållas ansvariga för lurendrejeri

Så, låt oss nu börja!:)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Erbjudande? 50% på Logitech produkter.

Regler gällande koden?

Vänligen observera att vissa villkor tillkommer, då Lojalitets rabattkoden:
- Endast kan användas till ett inköp och för en liknande produkt.
- Endast är giltig i 30 dagar.
- Inte inkluderar rabatt på fraktkostnaderna.
- Inte gäller på redan rabatterade/speciellt prissatta produkter, bundles/promopaket (rabatt kan enbart ske på en normalt prissatt produkt) , tillbehör eller reservdelar.
- Inte kan kombineras med andra rabattkoder eller erbjudanden.

Dessa produkter är inte tillgängliga att beställa med rabattkod.
•Bluetooth Easy-Switch Keyboard K811
•Bluetooth Illuminated Keyboard K810
•Broadcaster Wi-Fi Webcam
•G600 MMO Gaming Mouse
•G710+ Mechanical Gaming Keyboard
•Harmony Touch
•Logitech Cube
•Logitech UE (All products)
•Solar Keyboard (all solar models)
•Speaker System Z553
•Rechargeable Trackpad for Mac
•Touch Mouse T620
•TV cam HD
•USB Headset H340
•USB Headset H540
•Ultrathin Keyboard Cover (Regular & Mini)
•Washable Keyboard K310
•Wireless Combo MK330
•Wireless Rechargeable Touchpad T650
•Zone Touch Mouse T400

Du kan använda din kod direkt under ""Kupong"" eller kampanjkod på Logitech.com online butik (http://www.logitech.com) när går till kassa.

Bytes helst mot? Någonting som ger mig rabatt på en GoPro kamera, men öppen för mycket!

Permalänk
Medlem

Bra iniativ men tror inte det kommer bli så uppskattat av modsen då all handel ska ske i marknaden.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av legendery:

Hej!

Jag fick idag en rabattkod som jag inte kommer ha nytta av men som jag tycker är för bra för att bara skita i så jag tänkte att vi här inne ska kunna byta olika sorters koder med varandra istället för att dom går till spillo.

För att detta ska fungera krävs det lite regler som kan komma att redigeras.

*Koderna ska vara aktiva

*Ägaren måste beskriva exakt vad för förutsättningar koden har

*Alla byten sker på egen risk och Sweclockers eller TS kan inte hållas ansvariga för lurendrejeri

Så, låt oss nu börja!:)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Erbjudande? 50% på Logitech produkter.

Regler gällande koden?

Vänligen observera att vissa villkor tillkommer, då Lojalitets rabattkoden:
- Endast kan användas till ett inköp och för en liknande produkt.
- Endast är giltig i 30 dagar.
- Inte inkluderar rabatt på fraktkostnaderna.
- Inte gäller på redan rabatterade/speciellt prissatta produkter, bundles/promopaket (rabatt kan enbart ske på en normalt prissatt produkt) , tillbehör eller reservdelar.
- Inte kan kombineras med andra rabattkoder eller erbjudanden.

Dessa produkter är inte tillgängliga att beställa med rabattkod.
•Bluetooth Easy-Switch Keyboard K811
•Bluetooth Illuminated Keyboard K810
•Broadcaster Wi-Fi Webcam
•G600 MMO Gaming Mouse
•G710+ Mechanical Gaming Keyboard
•Harmony Touch
•Logitech Cube
•Logitech UE (All products)
•Solar Keyboard (all solar models)
•Speaker System Z553
•Rechargeable Trackpad for Mac
•Touch Mouse T620
•TV cam HD
•USB Headset H340
•USB Headset H540
•Ultrathin Keyboard Cover (Regular & Mini)
•Washable Keyboard K310
•Wireless Combo MK330
•Wireless Rechargeable Touchpad T650
•Zone Touch Mouse T400

Du kan använda din kod direkt under ""Kupong"" eller kampanjkod på Logitech.com online butik (http://www.logitech.com) när går till kassa.

Bytes helst mot? Någonting som ger mig rabatt på en GoPro kamera, men öppen för mycket!

Köp det dyraste som de har på logitechsidan och sen säljer du det för 30-40% mer än vad du köpte för. Vips så är du närmare din GoProkamera!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Skrivet av SunQ:

Köp det dyraste som de har på logitechsidan och sen säljer du det för 30-40% mer än vad du köpte för. Vips så är du närmare din GoProkamera!

Självklart är detta min Plan B men roligare om någon kan nyttja detta erbjudande till 100%

Permalänk
Skrivet av legendery:

Hej!

Jag fick idag en rabattkod som jag inte kommer ha nytta av...

Fast nu finns det ju redan "Den enda rabattkodtråden", utsedd av moderatorerna

Skrivet av Bakgrund:

Bra iniativ men tror inte det kommer bli så uppskattat av modsen då all handel ska ske i marknaden.

Skickades från m.sweclockers.com

Tvärt om, moderatorerna får extra jobb när det läggs upp massor av rabattkoder i skänkesmarknaden, eftersom det är emot reglerna. De hänvisar själva till ovanstående tråd.

*gnäll gnäll* ^^

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM