[Samlingstråd] Dota 2 invites bortskänkes

Permalänk
Medlem

Hej jag skulle gärna vilja ha en DotA2 Key. Nickar Po11y på steam

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna ha en nyckel. ost486 på steam..

Permalänk

Jag tar gärna emot en key!

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

Jag kan tänka mig att köpa en key om någon har ett bra pris och smidig betalning/leverans

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja tigga till mig en nyckel, kompisarna har lyckats få tag i en så jag är sist kvar

Permalänk
Medlem

Behöver få tag i en invite till en polare som är lite femte hjulet under vagnen så att säga. Cirka 200 kan han tänka sig betala för att få lira med oss som redan har!

Visa signatur

Define Mini | Maximus V Gene | i5 3570k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 770 SC ACX

Permalänk
Medlem

En fågel berättade för mig att om ni har en d3nyckel så går den att bytas mot en dota2.. (pm)

Permalänk
Medlem

Är i jätte stort behov av en DotA 2 Beta nyckel! PMa mig gärna! Kan bytas mot ev. kuponger från steam etc! ;D

Visa signatur

CPU: Intel Core i7-2600K CPU Cooler: Noctua NH-U12P
Moderkort: Asus P8P7 Pro Rev B3 Ram: Corsair 8GB DDR3 1600Mhz
Nätagg: XFX Core 650W
Chassi: Cooler Master HAF 932

Permalänk
Medlem

Jag skulle inte tacka nej till en nyckel

Visa signatur

"A mathematical formula should never be "owned" by anybody! Mathematics belong to God." Donald Knuth

Permalänk
Medlem

nån som har en nyckel att ge bort?
steam: MrOstvik

tack på förhand:)

Permalänk
Medlem

Jag köper ett Dota 2 beta eller lånar, är pappaledig och behöver något att göra när lillan sover
Som ett exempel, jag köp/lånade ett Diablo 3 beta en vecka för 250 spänn, det räckte mer än väl med det begränsade innehåll som D3 betan har.

Permalänk
Medlem

skulle definitivt inte tacka nej till en dota2-nyckel!

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Hade också jätte gärna velat ha en key

Permalänk

Jag har vart otroligt tacksam om någon hade en key till övers!

Nick: DBHErazor

Permalänk

Jävligt sugen på en key om det är någon som har!!

Permalänk
Medlem

ingen skriver varför, bara "jag vill gärna ha en" vilket man inte kommer långt på.

Dessutom om någon verkligen har en key och är givmild med god själ så skulle jag gärna ta emot den, har aldrig testat dota, bara LoL och HoN och folk säger ju att dota 2 kommer vara sÅÅ mycket bättre. Så skulle bara vara najs att få en för att testa

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem

Dota 2 är inte bättre, tro mig... inte nu vid betan iaf bara segt och man ser ingenting...

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | GTX 960 | MSI B250I Gaming Pro AC | Corsair 16GB 2400Mhz VENGEANCE LPX | Intel i5 7600K 3,8 Ghz

Permalänk

Ååå jag vill ha en key! Är så grymt taggad på att lira Dota igen. Skulle dom inte dra igång en Open beta förresten?

Permalänk
Medlem

Jag bara måste få tag i en nyckel/invite nu. Jag är grym på HoN men har lagt det på hyllan nu med alla dessa tråkiga obalancerade hjältar som släpps tätare än HMs vårkollektioner. Snälla hjälp mig!

Visa signatur

i5 2500k, P8z77-v, G.S RJ 2*4GB 2133mhz, PX-128M3P, Gtx680 Zotac Amp!

5198.79Hz (i5/2500k) på LUFT

Permalänk

Hur får man enkelt en DotA2-key? Har väntat på steam nu sedan det började i typ oktober? Sedan även på playdota.

Ifall någon har en extra tar jag gärna en!

Tack så mycket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av o0ski:

Jag tigger beta-key!

Tigger ej mera har fått en redan men har polare som gärna tar imot!

Skrivet av Karlssown:

Tar gärna emot en key! Har spelat Dota, HoN, LoL. Så är en inbiten spelare. Har även vunnit prispengar och hårdvara tack vare mitt HoN-spelande. Så vore kul att få testa Dota 2 också!

Jasså, med vilken clan?

Permalänk
Medlem

Hej Hej!

Skulle gärna ta emot en nyckel om någon givmild individ har en till övers Vore roligt att få prova på det, speciellt eftersom jag får min nya dator på måndag wohoo!

Permalänk
Medlem

Betalar för dota2 nyckel, pm

Permalänk
Medlem

Hej Swec. Jag skulle verkligen vilja ha en beta-key
Bara slänger ut det lite sådär i luften i hopp om att en vänlig själ har en till övers

Tack för mig

Visa signatur

[Chassi:Fractal Design R5 "Blackout Edition" Windowed] [PSU:Corsair RM750x] [Moderkort:ASUS Z170 PRO GAMING] [CPU:i7-6700K@Stock] [Kylare:BeQuiet! Pure rock] [Ram:32gb Kingston HyperX Savage DDR4 2666MHz]
[GPU:ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming]
[SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB] [HDD:WD Black 1tb]

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Nikkop:

Så, de som vill ha en nyckel kan skriva, så den givmilda som ser tråden kanske delar med sig!

De som vill ha en nyckel kommer jag skriva upp här och sedan uppdatera listan efterhand!:

Lägg gärna till mig i listan, man har ju blivit lagom sugen efter att ha tittat på finalmatcherna i defence-turneringen!

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Byter BF3 eller steam acc med Mw2,3 etc mot en nyckel!

Permalänk
Avstängd

Lirat dota i flera år och sett fram emot dota 2 och har sökt efter nyckel via steam men det är hopplöst, så nyckel uppskattas!

Visa signatur

27" BenQ 144 hz XL2720Z - Fractal Design Define S Black Windowed - Corsair Force LE 240GB - Crucial Ballistix Sport LT Red 2x8GB - Gigabyte Z170-GAMING K3-EU - Corsair CX750M 750W - Intel Core i7-6700K 4,0Ghz - MSI GeForce GTX980 Ti"

Permalänk
Avstängd

VILL HA KEY! någn snäll själ som har en extra, pma gärna uppskattas otroligt!

Visa signatur

27" BenQ 144 hz XL2720Z - Fractal Design Define S Black Windowed - Corsair Force LE 240GB - Crucial Ballistix Sport LT Red 2x8GB - Gigabyte Z170-GAMING K3-EU - Corsair CX750M 750W - Intel Core i7-6700K 4,0Ghz - MSI GeForce GTX980 Ti"

Permalänk
Avstängd

Ni som är villiga att betala för beta kan ju helt enkelt registerera er på steams forum

http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=1189

finns massor av folk som är villig att sälja dota 2 beta för runt 25$ vilket motsvarar ungefär 175kr

lycka till

Visa signatur

Moderkort: MSI 870A-G54 | CPU: AMD Phenom II X4 B55 4ghz | Kylare: Corsair H50 Push n pull| Chassi: CM 430 |
GPU: Sparkle GeForce GTX 580 GURU | RAM: Vengeance 1600Mhz 8GB |PSU: Fractal Design Newton R2, 650W modulär, 80 PLUS | Lagring: WD 500GB 7200rpm | Skärm: Asus VG236 120hz 3D 23" |

Permalänk
Medlem

Spelat MOBA Spel i åratal ända sedan första dota under Wc3 Reign of Chaos eran, och nu har de flesta av mina polers lyckats gå vidare till Dota 2, men kvar är jag.

Om någon känner sig givmild så tar jag ödmjukast emot en Dota 2 nyckel i gåva.