[Samlingstråd] Dota 2 invites bortskänkes

Permalänk

Sista av polarna som inte har DotA 2... Nickar raggeman på steam, blir evigt tacksam den som skulle kunna tänka sig ge ut en beta nyckel till mig

Permalänk
Medlem

kan jag få en nyckel ?

SNÄLLA!

Permalänk
Medlem

Varför skulle jag få en beta key? Jag vet inte, spelar mycket ser ingen annan anledning, jag är en av de personerna som håller mig till ett fåtal vänner sedan försöker jag skaffa fler på internet, jag vill ha en nyckel skulle vara tacksam om jag får en men tror det finns fler som behöver den mer!

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem

Haha, skön tråd. Skulle gärna vilja ha en beta key dock, spelade galet mycket dota back in da days och har nu landat på LoL.

Permalänk

om det finns någon beta key kvar så skulle jag gärna vilja ha en. Har inte spelat särskilt mycket dota förut men har lirat en del HoN, LoL och Rise of Imortals. Skulle gärna vilja testa DotA 2 för att se om det är något vidare bra.

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

Har en Dota 2 beta invite till över. Kan tänka mig att sälja den för rätt pris.

Permalänk

Playdota.com delar dom ut keys varje dag typ...
På irc finns #joindota #ESTV #dota2.swe (är masteradmin där, brukar dela ut då och då...) #dignitas där dom har keytävlingar typ varje vecka
Idla så kanske ni har lite tur, ovärt att köpa key då spelet släpps snart enligt säkra källor (4 månader) och runt 150-200 keys delas ut dagligen.

Visa signatur

5900X | RTX 3090 | NR200P

Permalänk

Skulle vara MYCKET trevligt med en nyckel! STEAMNICK: glinka

Permalänk
Medlem

Någon snäll själ som har en nyckel över? (A)
Hade varit fett nice

kontakta mig på: christofer94@hotmail.com

Puss!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ocheba:

Haha, skön tråd. Skulle gärna vilja ha en beta key dock, spelade galet mycket dota back in da days och har nu landat på LoL.

Som LoL-spelare kommer du bli väl bemött av dota2-communityn! ))

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk

skulle bli överdrivet tacksam om någon vänlig själ skulle kunna avvara en key till en grabb som har har tröttnat att spela LoL med ryssarna på east.

Permalänk

Can me haz Beta kii plz.... pretty pretty plz with a cherry on the top!

Steamnick: RoseEater

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig spelat DoTA, HON, LOL eller något liknande. Jag vill veta vad alla pratar om! Key please!

Permalänk
Medlem

Jag säljer mitt dota 2 för en månads wow tid!!

Permalänk

stället mig i ledet för två (2st) Dota2 keys, jag och en vän har över 1000wins på LoL så känner vi ska prova något annat

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Medlem

Skulle verkligen vilja ha en key :S

http://steamcommunity.com/id/wizoman

Tack alla älskade sweclockare

Permalänk
Medlem

Jag har beta key till TERA om de kan vara intressant att byta mot dota2 key

Permalänk
Medlem

Skulle gärna velat ha en beta key!

Permalänk
Medlem

Skulle jättegärna vilja ha en beta key, kan även tänka mig att köpa en ;p

Visa signatur

CPU: Intel Xeon E5-2660v1 x 2 Mobo: Supermicro X9DAi GPU: Sapphire Radeon R9 270x // R9 290x(Dedikerad VFIO) Ram: Corsair 32GB (4x8GB) DDR3 PSU: EVGA SuperNOVA 1000W G2 SSD: Samsung 120GB // Samsung 256GB Chassi: Fractal Design Arc XL Kylning: BeQuiet! PureRock x 2 OS: ArchLinux x64

Permalänk

Jag är väl likadan som de flesta andra här. Är väldigt sugen på en betanyckel då jag sedan tidiga år, i mitt spelande, har följt först DotA och sedan HoN. När sedan Dota 2 började släppa betanycklar så är jag dock alltjämnt utan.
Hade varit kul att spela så är sugen på en nyckel om någon vänlig själ är villig att separera från sin.

Tack på förhand
//Christopher

Permalänk
Medlem

Kan lika gärna lägga till mitt namn där också. Försökt få tag på en nyckel ganska länge. Ni kan ju pröva att fråga Valve om ni kan få ett par nycklar för Sveriges Största Datorfantast sida!

Permalänk
Medlem

Letat efter en key i över en vecka snart

http://steamcommunity.com/profiles/76561197995124639

Någon SAVE ME!!.

Permalänk
Medlem

Halloj! nu är det så att jag sitter på LAN med lite folk som lirar DotA2/DotA, Själv så lirar jag bara DotA men kände att jag vill testa på nått nytt och fräscht haha ^^, Om det är så att nån som känner sig lite snäll inombords denna fina dag så kan du väll alltid donera en DotA2 nyckel till mig http://steamcommunity.com/profiles/76561197977480838

Permalänk
Medlem

Värt ett försök^^. Gief:D

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Medlem

jag vill gära ha en nyckel behöver verkligen en snälla..

Permalänk
Medlem

nickar jansonishere på steam snälla

Permalänk
Medlem

tjoho!

Jag är som alla andra utan beta key. Spelat dota sen wc3 RoC tiden kring 2005 nångång, hängde mycket i #dotainvite & #dotapickup.xp. Slutade för 2 år sen men är riktigt sugen å gibba lite igen. Ingen som kan tänka sig skänka en key? Har inte så mycket att erbjuda förutom en invite till waffles.fm om någon vill ha?

Heter på steam: daiz0e

Linus

Permalänk
Medlem

Haha rolig tråd!
Man har inte någon större chans att få en nyckel men det är väl värt att försöka.

Skulle gärna ta emot en nyckel då jag vart på jakt efter en Dota2 nyckel sedan det kom ut och har vart registrerad och väntat på en nyckel sen dag 1, men visa har otur här i världen

Varför jag inte köpt en nyckel? Har precis beställt nya datordelar så ekonomin håller inte för en studerande.

Aja, hoppas mina chanser höjdes nu!

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 2500k - Moderkort: ASUS P8Z77-V LX - RAM: 4GB XMS3 1333Mhz - Chassi: Fractal Design Define R3 Svart - Nätagg: OCZ PowerSupply ModXstream Pro Series 500W - Hårddisk: 1TB Seagate Barracuda 7200RPM 64MB Cache - Mus: Steelseries Sensei RAW Glossy Black - Musmatta: Steelseries QCK+ SK Gaming - Tangentbord: Saitek Eclipse - Headset: Steelseries 5hv2 Svart

Permalänk
Medlem

"plzz ge mig en nyckel jag är så sugen att spela med mina vänner"

Permalänk
Avstängd

Säljer Dota 2 för 125kr

här på marknaden

http://www.sweclockers.com/annons/66478-dota-2-125kr

Visa signatur

Moderkort: MSI 870A-G54 | CPU: AMD Phenom II X4 B55 4ghz | Kylare: Corsair H50 Push n pull| Chassi: CM 430 |
GPU: Sparkle GeForce GTX 580 GURU | RAM: Vengeance 1600Mhz 8GB |PSU: Fractal Design Newton R2, 650W modulär, 80 PLUS | Lagring: WD 500GB 7200rpm | Skärm: Asus VG236 120hz 3D 23" |