[Samlingstråd] Dota 2 invites bortskänkes

Permalänk
Medlem

Skulle vara inresserad av en beta nyckel om någon skulle ha en !

Permalänk
Medlem

skulle gärna ta emot en beta key. orkar inte sitta och lira HoN längre..

https://steamcommunity.com/id/Exmkay

Permalänk
Medlem

Dota2-betakey tävling

Jag har lyckats komma över en Dota2-betakey. Eftersom jag redan har en kommer denna inte till användning.

Därför tänker jag ge bort denna till den som gör den bästa avataren till mig(jag avgör vilken som är bäst).

Kriterier för avataren:
Mitt nick Blabbet med en snygg bakgrund.
Image Size: 128x128
File Type: JPEG, PNG, GIF

Lycka till!

Permalänk
Medlem

Blabbet

Tjena,

Du anar inte hur svältfödd jag känner mig efter att hängt på joindota.com sen den kom upp utan att själv kunna spela...

Jag gjorde en avatar till dig, hoppas du också tycker den är schysst: http://img268.imageshack.us/img268/6431/blabbetswec01.jpg

Mvh,
V

Visa signatur

Med vänlig hälsning, Kundstörd.

Permalänk
Medlem

HoN, är så trött på skiten! snälla kontakta mig om ni har en extra key. Gör inga tjänster för det men vore mycket tacksam!

/Ville

Permalänk
Medlem

Får man inte egna invites när man får beta själv längre? Fick från valve i mail och inte från kompis.

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk

Tjeeena! Fick en beta nyckel från en polare idag eftersom han inte var intresserad av spelet! Men hursomhelst, nu till saken!

Han hade fått den från dreamhack, eftersom de delar ut beta nycklar till de som köpt datorplats-biljett. Så alltså, alla som har bokat en Dreamhack Summer biljett kan hämta ut en DotA 2 beta nyckel på boknings sidan där man bokar sittplatser!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Processor: Intel i7 7700K @ 4,5 GHz | Moderkort: ASUS STRIX 270H GAMING | RAM: Corsair 16 GB 3000 MHz VENGEANCE | Grafikkort: GainWard 3070 | Nätaggregat: Fractal Design Integra 750W | Skärm: ROG PG278QR | Tangentbord: Steelseries Apex 7 | Mus: Zowie EC1-A | Musmatta: Steelseries Qck | Ljud: SteelSeries Arctis 7 & Edifier system

Permalänk
Medlem

Nästan värt att köpa en blank plats på DH då...

Visa signatur

Med vänlig hälsning, Kundstörd.

Permalänk
Medlem

Tar gärna en key om det finns nån över.
Tack på förhand:)

Permalänk
Avstängd

som sagt de som behöver dota 2 kan ju titta här http://www.sweclockers.com/annons/66478-dota-2-125kr

Visa signatur

Moderkort: MSI 870A-G54 | CPU: AMD Phenom II X4 B55 4ghz | Kylare: Corsair H50 Push n pull| Chassi: CM 430 |
GPU: Sparkle GeForce GTX 580 GURU | RAM: Vengeance 1600Mhz 8GB |PSU: Fractal Design Newton R2, 650W modulär, 80 PLUS | Lagring: WD 500GB 7200rpm | Skärm: Asus VG236 120hz 3D 23" |

Permalänk

Någon som har en nyckel över? Vore tacksam

Visa signatur

"As I went up the stair, I met a man who wasn't there
He wasn't there again today, I wish, I wish he'd go away"

Permalänk
Medlem

Jag skulle kunna ge vad som helst för en dota 2 key. Jag köpte nämligen ett acc med dota 2 på sedan tog han tillbaka den så nu har jag bara suttit i skype och lyssnat när alla mina kompisar spelar.

Permalänk
Medlem

Pågår ju härliga giveaways där lite utöver beta key'n till dota 2 står på spel. T.ex. http://www.gamersbook.com/scene/news/dota-2-beta-and-razer-na... där det även lottas ut en Razer Naga Hex mot slutet! Tänkte om ni vill ha en extra-chans utöver att bara tigga

Good luck! // Droppe

Permalänk
Medlem

Tja!

Jag är, som så många andra, på jakt efter en DOTA2 betanyckel. Det enda jag har att byta med är ett gift card med HalfLife 2 och expansionen Lost Coast.

Mvh Martin

Permalänk
Medlem

Dota 2 key snälla.

Permalänk
Medlem

Jag skulle vara evigt tacksam ifall jag skulle kunna få en Dota2 beta key!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Skrivet av zeronaut:

Tja!

Jag är, som så många andra, på jakt efter en DOTA2 betanyckel. Det enda jag har att byta med är ett gift card med HalfLife 2 och expansionen Lost Coast.

Mvh Martin

Lost Coast är ingen expansion, det är ett enskilt spel som är gratis att ladda ner för vem som helst. Man behöver inte HL2 för det.

Det suger för övrigt, är bara en bana om jag inte misstar mig.

Till er alla andra, KÖP EN NYCKEL ISTÄLLET!

Finns många bra "handlare" som kan tänka sig att byta en nyckel mot ett spel, eller en mindre summa pengar. Det är ju ett bra sätt att få en nyckel på, om man inte vill vänta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Basketnisse:

Lost Coast är ingen expansion, det är ett enskilt spel som är gratis att ladda ner för vem som helst. Man behöver inte HL2 för det.

Det suger för övrigt, är bara en bana om jag inte misstar mig.

Till er alla andra, KÖP EN NYCKEL ISTÄLLET!

Finns många bra "handlare" som kan tänka sig att byta en nyckel mot ett spel, eller en mindre summa pengar. Det är ju ett bra sätt att få en nyckel på, om man inte vill vänta.

Jaha, där ser man. Hur som helst så står det att det ingår i giften och jag bara antog att det var en exp.

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Moderkort: MSI 870A-G54 | CPU: AMD Phenom II X4 B55 4ghz | Kylare: Corsair H50 Push n pull| Chassi: CM 430 |
GPU: Sparkle GeForce GTX 580 GURU | RAM: Vengeance 1600Mhz 8GB |PSU: Fractal Design Newton R2, 650W modulär, 80 PLUS | Lagring: WD 500GB 7200rpm | Skärm: Asus VG236 120hz 3D 23" |

Permalänk
Medlem

Har faktiskt ett steam acc med Dota2 beta, Global Offensive beta och 25 andra spel på som jag ska sälja kanske någon som är intresserad?

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem

Har en DotA2 nyckel över sedan jag bokade plats till DHS. WTS det för ett 40$ Coinpaket på HoN, vet inte om någon är intresserad? Finns på min Steam http://steamcommunity.com/profiles/76561198005573570/

Permalänk
Medlem

Har 2 dota-keys atm, skulle kunna tänka mig byta mot spel i steam. skicka PM ifall någon är intresserad

Visa signatur

"Vad fan är det som händer? Herregud.." - Emil B

Permalänk
Medlem

hur ger man någon cd-key? jag fick min beta rakt in i spel-biblan så att säga

Permalänk
Medlem

Skulle hemskt gärna vilja få en beta invite av någon.

Kan ge sparvar.org, torrentleech.org och 3dtorrents.org invites som tack!

Visa signatur

Hur skulle världen se ut utan datorer?

Permalänk
Medlem

Mycket intresserad av en dota2-nyckel kommer vara evigt tacksam om någon skickar mig en invite!

Permalänk
Skrivet av ATRmayo:

hur ger man någon cd-key? jag fick min beta rakt in i spel-biblan så att säga

Väl inne i Steamklienten så trycker du på games/spel och sedan finns där ett alternativ där man kan ge bort gifts/betainvites och liknande.

Skulle vara underbart om någon hade en nyckel till övers. Tack på förhand.
Konto: b0zer@hotmail.com

Permalänk

Rekommenderar Agency0 på Steam för er som är ivriga, köpte precis en nyckel av honom för 7$ (paypal). Han byter mot spel på Steam också. Brukar av princip inte köpa betanycklar men för knappt 50 spänn tycker jag det var värt det.

Permalänk
Medlem

Skulle gärna ge brorsan en beta invite då han kör på mitt konto :>

Om nån har en key, så vore det väldans trevligt att få spela samtidigt med han

Permalänk

Har en dota2-key som jag kan tänka mig byta mot en CS:GO beta invite/key.

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

Känner mig desperat av en dota 2 beta-nyckel. Jag är sjukt sugen på att spela de för jag har flera års tid av dota med massa pcw:s osv.
Skulle "kyss" den som ger mig en nyckel

MvH Herman