[Samlingstråd] Dota 2 invites bortskänkes

Permalänk
Medlem

Tar jättegärna emot en Betanyckel för den som har en liggandes.

Tack i förhand!

Visa signatur

| Corsair Carbide Air 540 Cube White | Corsair HX 620W | MSI Z77-MPOWER | Intel Core i7 3770K 4,4 Ghz (Ivy Bridge) | Corsair H100i | Corsair 16GB (2x8049MB) CL9 2400Mhz VENGEANCE RED | Samsung Samsung 840-Series 120GB | Intel 540 250GB | 500GB Samsung F3 7200rpm SATA 3Gbit/s|EVGA 980 SC Referens | Asus Rog Swift PQ279Q G-SYNC 165Hz | BenQ XL2420T 144Hz | Sennheiser PC363D |

Permalänk
Medlem

Hej! Nyckel mottages gärna, skulle vara mkt uppskattat om någon har en över. Anmälde mig till beta för längesen men har ändå inte fått någon invite/key :/

Permalänk

Som tidigare HoN-spelare så skulle jag hemskt gärna vilja testa Dota, om någon har en invite över så hör av er!!!

Tack

Permalänk
Medlem

kan jag få en beta nyckel???

skulle uppskatta en beta nyckel väldigt mycket om någon skulle vara vänlig nog att skicka
pweeeaaaseeee :3?

Permalänk
Skrivet av Ocheba:

Haha, skön tråd. Skulle gärna vilja ha en beta key dock, spelade galet mycket dota back in da days och har nu landat på LoL.

Shit, jag har inga kvar Kan någon ge denna killen en key så han slipper spela lol?

(No offence lol spelare )

Permalänk

Hej skulle verkligen uppskatta en key (precis som alla andra ) eftersom jag sitter fast i HoN-träsket medan mina mates nöter Dota2
Kan tänka mig att byta mot hjälp av moviemaking, grafik osv

Permalänk
Medlem

<- Också i HoN helvetet... Är less på "S2 Games" som förstör genren mer och mer... så snel (hest), ge mig en nyckel

Visa signatur

Kom ihåg att ''Citera" mig ifall ni vill ha svar

Intel i5-4460 | GTX 760 | MSI B85M G43 | Crucial Ballistix 8GB | Intel 335 SSD

Permalänk

Jag skulle gärna vilja ha en beta-key.
Har inte så mycket att erbjuda tillbaka men om någon vänlig själ vill dela med sig är jag mycket tacksam.

Tack i förhand.
(Har spelat HoN och spelar nu LoL)

Permalänk

Ett tips till er som är desperata efter Dota 2-nycklar, köp eller byt till er en. Är inte svårt att hitta, och går att få för en femtiolapp eller i utbyte mot ett billigt spel på Steam. Så gjorde jag häromveckan och ångrar mig inte. Har inte så mycket tid till spelande nu för tiden men är redan uppe i 17 roliga timmar, men än vad jag lagt på många 600-kronorsspel.

Permalänk

Dota2 key plox?

Ni kan få en kram!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk

Letar efter en DotA2 key, byter gärna bort ett lvl 30 acc på EU west (LoL).

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en också Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Tar gärna en DOTA2-nyckel i utbyte mot något annat roligt. PM'a om det låter intressant.

Visa signatur

oj oj oj

Permalänk

Hej,

Vill som alla andra ha en betanyckel, ligger hemma med bruten fotled så jag har all tid i världen att nörda mig
Kan även tänkas byta den mot item/chars i rift alternativt sc2acc eller bf3 acc.

Med vänlig hälsning,

Purjot

Permalänk
Medlem

Skulle självklart uppskatta en beta key! erik.gebre-medhin@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Sniker gärna en key om nån har en över? Vore guld kalle@ladekvist.com

Visa signatur

Pad: Apple iPad 12,9" (2018).
Desktop: Ghost S1 Ash - i7-4770 - MSI 1070 GTX - Noctua NH-L12.
Server: HP Z420 Xenon E5-2690 - 64GB - ESXi 6.7
NAS: HP Microserver G8 (16TB) - ReadyNAS U2 (20TB) - ReadyNAS U4 (16TB)

Permalänk
Medlem

Tjo! Älskar alla moba-spel och skulle gärna testa Dota 2. Har väntat i en evighet på en beta nyckel nu! skulle vara underbart om ni kunde lysa upp mitt liv lite! Tack allesammans!

Permalänk
Medlem

EDIT: Nyckeln använd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tazavoo:

Har haft nyckel sedan september men fick min femte nyckel nu. Behöve den inte, den BORDE fungera, så den som tar den först får den.

8HZAL-6LXZK-9B5GR

Den funkade fint, stort tack!

Visa signatur

Pad: Apple iPad 12,9" (2018).
Desktop: Ghost S1 Ash - i7-4770 - MSI 1070 GTX - Noctua NH-L12.
Server: HP Z420 Xenon E5-2690 - 64GB - ESXi 6.7
NAS: HP Microserver G8 (16TB) - ReadyNAS U2 (20TB) - ReadyNAS U4 (16TB)

Permalänk
Medlem

Skulle va sjukt tacksamt om någon hade en nyckel...
Kan ge en invite till RevolutionTT...

Kasta PM eller zitrexx på hotmail.com

Permalänk

Dota 2 beta key sökes / bytes.

Hej, Jag är jätte intresserad av en beta 2 nyckel, har väntat på en invite av dota 2 teamet men det går fan aldrig. Kan ge byta mot en guest pass diablo eller möjligtvis mitt bf konto?. mail = zozomjau@gmail.com, eller steam: zozomjau

Permalänk
Medlem

Dota 2 Key

Hey,

Ser att mitt meddelande inte kommer att vara olikt många andras hehe men ja, HoN är ganska gammalt nu och efter att ha väntat på en nyckel från Dota 2 serveyn på deras hemsida och det inte händer nåt efter x antal månader är det ganska segt just nu. Har väntat på Dota 2 i evigheter känns det som så finns det fortfarande chans till att få en nyckel så den personen va grym om han/hon kunde dela med sig av en nyckel via PM eller hur ni nu går tillväga

Mvh
M

Ha det fint!

Permalänk
Medlem

nån som har key?<3 lr vet vart man får?

kan man förboka nått?
nån som säljer billigt?

eller ba nån som ger bort?

/trött på att låna ut kontot till brorsan;P

Permalänk
Medlem

Första som citerar mig får en nyckel i PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av enzity:

Första som citerar mig får en nyckel i PM!

ere sant?

Permalänk
Medlem

Grattis till Wranz som verkade vara den enda som var på hugget idag

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

DotA2-nyckel kostar nu 30 dollar.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk

Tjenare!
Om ni har ett Dota 2 acc/key som ni inte behöver,Skicka ett PM så säger jag vad jag erbjuder där!

Permalänk
Medlem

Tja,

Skulle vilja hoppa på Dota2-tåget men har ingen invite. Jag har spelat och spelar HoN regelbundet men Dota2 ser fett ut och jag vill testa! Har diverse invites att byta med, olika torrentsidor och så.

Droppa ett PM så blir jag skitglad!

Visa signatur

3500+ 90nm, Kingston 2x512Mb, ASUS A8V, 9700 PRO @ Antec 350w