[Samlingstråd] Dota 2 invites bortskänkes

Permalänk
Medlem

Skulle vara schysst med en nyckel!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

plzz ge mig en nyckel jag är så sugen att spela med mina vänner ))

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Nikkop:

Tack Nikkop för denna tråd! gör så att DotA2 tråden blir lite mer ''ren''

om någon har fått key via denna tråd så kan ni skriva om vad ni tycker om spelet, eller kanske fråga lite om tips på DotA2 tråden http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1056266-d...

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Playdota.com, har ett eget forum för betakeys. Kolla där

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna ha en nyckel, fast om ni vill spela med mig säger jag bara att jag kommer inte vara grym på spelet ^^

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna emot en nyckel ^^

Visa signatur

Wahoo

Permalänk
Medlem

Blev "den där 4de kompisen" som blev lämnad utanför när en av mina polare fick sin key. Han har aldrig ens spelat DotA utan endast HoN. Livet är orättvist Men i vilket fall så även om jag inte har några förhoppningar så kan mirakel ske! Så jag är jättesugen på en key

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Medlem

Fick just betan, kan inte säga att jag är så imponerad än så länge (var iofs länge sen jag gick från DotA till HoN...).

Jämfört med HoN känns det väldigt stelt (fast vet inte, DotA-fansen kanske har någon anledning till att de vill ha lite input-delay och långsammare vridning av karaktärer osv. Om någon vet en anledning till att det ska vara på det sättet så upplys mig gärna )

Visa signatur

Case: Hyte Y40 MoBo: Gigabyte Z790 Aorus Elite AX CPU: Intel Core i7 13700k Cooler: Arctic Liquid Freezer II 280mm GFX: Asus GTX 4070 Super Dual OC RAM: 64 GB Corsair Vengeance 6000 MHz SSD: WD Black SN850X 1 TB PSU: be quiet! Pure Power 12 M - ATX 3.0 - 850W Monitor: LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

Vore tacksam för en nyckel så man kan lira med ens kompisar =]

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svj0hn:

Fick just betan, kan inte säga att jag är så imponerad än så länge (var iofs länge sen jag gick från DotA till HoN...).

Jämfört med HoN känns det väldigt stelt (fast vet inte, DotA-fansen kanske har någon anledning till att de vill ha lite input-delay och långsammare vridning av karaktärer osv. Om någon vet en anledning till att det ska vara på det sättet så upplys mig gärna )

Jag tyckte också det extremt i början.
Att det var så sjukt långsamt, segt på något sätt, tyckte inte om grafiken alls jämfört med hon.

Men efter att ha spelat lite dota2 så blev det bara bättre och bättre faktiskt.

Permalänk
Proffsmoddare

Har en polare som behöver en Dota2 Key. Jag kan gifta en kopia av Portal via steam om någon vill bjuda han på en key

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Medlem

Ja, vet inte vad poängen är. Men halvt desperat som man är så skriver jag här. KEY TACK!

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog ge underbar konstruktiv kritik till Dota 2 utvecklarna, sign me up for a key :)!

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Medlem

pax

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna emot en nyckel! Har väntat i evigheter

Permalänk
Medlem

Har spelat Dota/HoN/LoL. Vill gärna prova Dota2.

Permalänk
Medlem

Tjo!

Jag tar gärna en nyckel om nån har en till övers.

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk
Medlem

Chansen är väl försvinnande liten men jag skriver ändå här och hoppas på de bästa

Permalänk
Medlem

Jag tigger beta-key!

Permalänk

Tar gärna emot en key! Har spelat Dota, HoN, LoL. Så är en inbiten spelare. Har även vunnit prispengar och hårdvara tack vare mitt HoN-spelande. Så vore kul att få testa Dota 2 också!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Processor: Intel i7 7700K @ 4,5 GHz | Moderkort: ASUS STRIX 270H GAMING | RAM: Corsair 16 GB 3000 MHz VENGEANCE | Grafikkort: GainWard 3070 | Nätaggregat: Fractal Design Integra 750W | Skärm: ROG PG278QR | Tangentbord: Steelseries Apex 7 | Mus: Zowie EC1-A | Musmatta: Steelseries Qck | Ljud: SteelSeries Arctis 7 & Edifier system

Permalänk
Medlem

Jag tigger för betan!

Visa signatur

"Oh yeah? Well, the jerk store called, and they're running outta you."

Permalänk
Medlem

Efter att ha spelet SC2 seriöst på relativt hög nivå! Dock så börjar jag tröttna på just SC2 och vill på grund av det testa det nästa största esport spelet. Alltså DOTA 2. Så om någon har en över så vore jag fruktansvärt tacksam, jag har säkert något som ni vill ha ( i form av inv till annan beta osv)

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk

Beta key vore kung..men men. Turen är liten på min sida..

Permalänk
Medlem

Failade med deras giveaway idag, så undrar om någon kanske har en över?
Tack i förväg!

Permalänk
Medlem

dota2

Jag missade key och självklart spelar gänget varje kväll!
Det finns säkert bättre behövande, men jag skriver här ändå.
Lycka till därute Beta2 jagare och spelare!
id: hagebage

Permalänk
Medlem

Även jag är intresserad!;D

Visa signatur

2500k @ 3.3ghz, MSI P67A-C45 REV B3, 12GB Corsair XMS3 1333Mhz, GeForce GTX 460 1024MB OC, Antec Three Hundred, Corsair TX 550W M 80+ Bronze.

Permalänk
Medlem

Har en sköning polare som inte lyckats få en än, vill spela med han!!

"plzz ge mig en nyckel jag är så sugen att spela med mina vänner"

Permalänk
Medlem

Jag är sjukt sugen på att se vad DotA2 har att erbjuda och ifall Valve har gjort bra ifrån sig!
PM:a mig en nyckel så hade du varit JÄTTE snäll <3

Visa signatur

CPU: Intel Core i7-2600K CPU Cooler: Noctua NH-U12P
Moderkort: Asus P8P7 Pro Rev B3 Ram: Corsair 8GB DDR3 1600Mhz
Nätagg: XFX Core 650W
Chassi: Cooler Master HAF 932

Permalänk
Medlem

Jag vill ha en nyckel, väldigt mycket.

Permalänk

Jag skulle väldigt gärna ha en DotA2-nyckel!

Tack på förhand!