SweClockers officiella musmatta till försäljning

Permalänk

Hoppas det kommer fler musmattor, missade att beställa.... Så är det någon som vill sälja sin så hör av er..

Visa signatur

Bärbar:  Macbook Pro TB 13 - i5 2.9 GHz - 8 GB RAM - 256 GB SSD
NAS: Synology DS1819+ - 60 TB | NAS: Synology DS1815+ - 9 TB
ESXi-1: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 16 GB RAM - 250 GB mSSD - 1 TB SSHD
ESXi-2: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 16 GB RAM - 250 GB mSSD
RDP: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 8 GB RAM - 120 GB mSSD - 250 GB SSD

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av aragon:

tja

är det någon mer som har ett litet hål i sin musmatta?

jäkligt störande och lite dåligt av Qpad , men man vill ju ha sin sweclocker matta och dom är slutsålda så det går ju inte reklamera.

/

Det går givetvis att reklamera. Du har PM!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Verkar som posten i norrland jobbar väldigt sakta...
Dvs, har inte fått den ännu.

Det finns ingen som helst möjlighet att spåra kollinummer eller något?

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem

Yea, fick avi av posten idag xD

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk

Tjoho! Fick min med posten idag.

Men ni måste hålla med om att den luktar förskräckligt illa direkt ur förpackningen :/

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5 3600 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk
Medlem

Fick min idag också, den är ruskigt snygg, och jevlar vilket glid
men den luktar fan och kanten är vass

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Måste säga att det var en jättetjusig matta! snygg och riktigt funktionabel! passar utmärkt till min Qpad 5k Pro

edit: jo kanten e rätt vass ! tog en plastbit typ tändare eller nåt å gned mot hela baksidan där man har handleden så nu är den inte vass längre antar det är färgen som gör en liten vass kant

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

Fick just hem 1 musmatta, väldigt snygg och bra yta! Men... jag beställde och betalade för 2, inte för 1. Känner mig lite lurad.

Visa signatur

Specs: Fräsig dator

Permalänk

Ingen avi eller musmatta idag heller...
Börjar snart bli smått irriterad / orolig.

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk

Hämtade min idag!

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Medlem

Jaha då frågar man sig närmast när det kommer en ny laddning så det går att beställa ^^

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Skrivet av lucifer579:

Ingen avi eller musmatta idag heller...
Börjar snart bli smått irriterad / orolig.

Samma här, har gått nio arbetsdagar sedan jag beställde...

Visa signatur

"Är det här spermabussen till Tallinn?
Det blev alldeles tyst, då har vi kommit rätt!"

Permalänk
Skrivet av lordnotan:

Samma här, har gått nio arbetsdagar sedan jag beställde...

Samma här, därför skulle det vara intressant att se försändelsen, vilket tyvärr inte går

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av lordnotan:

Samma här, har gått nio arbetsdagar sedan jag beställde...

Skrivet av lucifer579:

Samma här, därför skulle det vara intressant att se försändelsen, vilket tyvärr inte går

Dra iväg ett mail till butik -at- sweclockers.com om ni har supportärenden.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Några Glidz såg jag då inte skymten av i mitt paket som kom idag, har ni andra fått det?

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Acer XB271H | Dell U2412M

Permalänk
Skrivet av Andreas D:

Dra iväg ett mail till butik -at- sweclockers.com om ni har supportärenden.

Självklart, avaktar dock med support fram tills att jag är på det klara med att det inte är posten som är problemet. (Eftersom ni har skickat alla beställningar det så borde problemet vara där, menar jag)
Vill inte skicka in något i onödan!

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem

Jätte snygg matta.. dock fick man inga Glidz i paketet..

Permalänk
Medlem

Glidz hittar man i närmaste kjell eller teknikmagasinet. Eftersom dem man får av QPAD när man köper vanliga CT modellen är rent av ett skämt. Tänka på är att dem behövs enbart om man är extrem hardcore game och tycker att musens egna inte gör jobbet. Eftersom QPAD mus matta är väldig bra.

Här har du länk till bra glidz. Dem kommer i 1 storlek sedan får man klippa så att dem passar.kan vara lite tidskrävande.
http://www.kjell.com/sortiment/dator-kringutrustning/moss-pek...
http://www.teknikmagasinet.se/ dator-möss-tillbehör - är du riktigt snabb kostar dem 10kr

Permalänk

Fick min idag och jag är riktigt nöjd, var ett tag sen man hade en QPAD. Har inget problem med att den är illa luktande heller.

Visa signatur

Computar i7 7700k @ 4.9 GHZ // EVGA GTX 980 SC // 16GB RAM // Asus Xonar Essence STX // Sennheiser 598

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Varför inte skänka bort dem, fraktfritt och med en årsförbrukning av cornflakes?

Men dom får ju fan reklam som vi ska betala normalpris för. Skulle du köpa en bil som det är reklam på utan att få nått för de?

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2016
-
robin.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pakki:

Men dom får ju fan reklam som vi ska betala normalpris för. Skulle du köpa en bil som det är reklam på utan att få nått för de?

Du menar att alla som har Adidas, Nike, whatever-kläder får dem gratis?

Gillar du inte, så köper du inte, enkelt.

Permalänk

Svenska posten är sämst.

Qpad har i god tro skickat ny matta till mig för en vecka sedan och säger att den ska vara framme innan helgen.
Fortfarande ingen matta. Jag tror det är någon jävel på posten som verkligen vill ha Qpad och sälja vidare snart.
Det är verkligen skamligt.

Detta är inte en post för att lägga skit på SweC eller Qpad eftersom båda intygar att mattan är skickad (två gånger, tack för bra service). Men när man inte får sin försändelse när det verkar som alla andra har fått den, så blir man riktigt upprörd, förvånad och ledsen.

Självklart handlar det inte om struntsumman på 300 kronor, utan att det verkar vara så dålig service på den Svenska Posten, Norrland, Umeå.

Edit: IDAG fick jag en avi på posten - Du har ett brev att hämta. Det är för stort för din postlåda.

Nu är jag äntligen glad för att jag får min matta. Men jag är fortfarande flyt förbannad på posten för deras mycket söliga service.

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk

Kommer det fler????
HELP

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

undrar också om det kommer fler?

Visa signatur

| CPU i5 750 | Gigabyte P55A-UD3R | ASUS HD5850 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB | Western Digital Blue 500 GB | Western Digital Green 1 TB | Western Digital 250 GB | Corsair 650TX | Win 7 Pro x64 |

Permalänk
Medlem

same here!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Vi planerar inte att trycka fler musmattor i dagsläget, men om det blir aktuellt i framtiden kommer vi givetvis att informera om detta.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

QPAD CT är den modell som SweC har valt. I butikerna finns modellen med QPAD:s standard motiv. Inte samma "trista SweC" motiv däremot bygger den på samma teknik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av buddaz:

QPAD CT är den modell som SweC har valt. I butikerna finns modellen med QPAD:s standard motiv. Inte samma "trista SweC" motiv däremot bygger den på samma teknik.

det är motivet man vill ha!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burks:

det är motivet man vill ha!

I second that

Visa signatur

| CPU i5 750 | Gigabyte P55A-UD3R | ASUS HD5850 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB | Western Digital Blue 500 GB | Western Digital Green 1 TB | Western Digital 250 GB | Corsair 650TX | Win 7 Pro x64 |

Permalänk
Medlem

Måste ge lite kritik när jag haft musmattan några veckor. Ytbeläggningen verkar vara rätt dålig; det är redan synliga slitmärken i mattan, kanterna är fransiga och den luktar fortfarande päckel. Jag hade nog förväntat mig lite mer av en musmatta för nästan 200 kr inkl frakt.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.