Hantols felmärkta nätaggregat innehåller fejkad spole av cement

Permalänk
Medlem

Undrar hur SAAB skulle se ut med lite av dessa kina metoder

Permalänk

Hahahah! alltså det var fan det bästa jag har vart med om. sen att dom 3 svenska butikerna inte har kollat upp aggen tidigare gör att jag tappat förtroendet för dom. Att dom inte sluta direkt när dom fick reda på att dom var fejk märkta med 80+. Tror fan att dom kommer fortsätta sälja skiten nu oxå. säger som e föregående talare, Generealagenten ska fan ha koll på sånt här innan skiten kommer ut i butikerna.

MVH

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk
Medlem

Asså haha! Otroligt smart men otroligt dumt för att förr eller senare åker man på det när man gör sånna här tricks i tobbestrollerihatt.

Permalänk
Medlem

Hahaha..

Rolig artikel men ni kan kanske kan rätta titeln från fekjad?

Permalänk
Medlem

Huvudkontoret ligger i Hong Kong, så även om det dom tillverkas i Kina tror jag inte dom designas där (kan givetvis ha fel)

Hong Kong skit skulle jag säga! (rimmar inte lika bra)

Skrivet av Syche:

Undrar hur SAAB skulle se ut med lite av dessa kina metoder

Precis och alla muslimer är terrorister och alla amerikaner är feta!

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Syche:

Undrar hur SAAB skulle se ut med lite av dessa kina metoder

Bra tänkt!

Permalänk

Hur kom de ens på idén att göra så? Var iallafall väntat att det skulle vara kineser om några som kom med sådana påfund.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zketch:

Hahaha..

Rolig artikel men ni kan kanske kan rätta titeln från fekjad?

Lättare och registrera det som ett nytt ord i Saol

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Hantool, what a tool

Permalänk
Medlem

Haha, usch då! Hoppas ingen av er här har köpt ett.

Permalänk
Medlem

Betong har ju samma längdutvidgningskoefficient som järn, så de borde vara ekvivalenta, eller?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Det var Ace of Sweden som anställde Hantol att ta fram ett nätagg som var sämre än deras så de inte är sämst längre. Gick inte utan att använda cement.

Permalänk
Medlem

Detta tog nog priset av scam. Snacka om att köpa grisen i säcken, eller i detta fall, köpa cement i plåtlåda.

För övrigt så bör vissa kommentatorer tänka på att inte dra all kinas produktion som copy/rip off/fake. Då flertalet av dom produkter som vi använder och är bra, även dom tillverkas i Kina.

Visa signatur

Skärm: Acer XB271 HU, Keyboard: Corsair k95
Moderkort: Asus Prime-A Z690, GPU: RTX 4080
CPU: Intel i7 13700k, Ram: 32Gb DDR5 6000Hz
Chassi: Lian Li Lancool 3, Högtalare: ALTEC LANSING 5.1 THX
Disk 1: WD 850x 1Tb, Disk 2: WD 850x 2Tb,PSU: Seasonic Prime 1000w

Permalänk

Är någon förvånad? lol

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | EVGA RTX 3090 | Gigabyte x570 Aourus Master | 32gb G-Skill TridentZ Royal Silver | EVGA T2 850w | WD Black 2TB NVME | 2x Samsung EVO 850 1TB RAID 1 | Lian Li O11 Dynamic | Acer Predator x34
Custom Loop: 2x 360 EK Rad, EK Velocity Full Nickel, EK GPU Fullcover

Permalänk

YEY gratis cement !!!! precis vad jag behöver att ge polaren i present

Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround

Permalänk
Medlem

Klumpen är av betong och inte enbart cement. Cement är bindemedlet som tillsammans med vatten och ballast bildar betong

Permalänk
Avstängd

jaddu va sejjer man? är ju som att bygga ett tagentbord. och bara varrannan har brytare under. resten e bara för syns skull..

tkr de e dags att de blir inspektion på vissa "fabriker" så dom kan rensa bort all dynga,

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi

Permalänk
Medlem

Lol... Är det inte muttrar så är det cement, tydligen.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk

Och de trodde att ingen skulle märka detta? Bara 80 plus märkningen var tillräckligt illa.

Permalänk
Medlem

Så...... när kommer recensionen från swec då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Det var Ace of Sweden som anställde Hantol att ta fram ett nätagg som var sämre än deras så de inte är sämst längre. Gick inte utan att använda cement.

Säkert samma nätagg med olika klisterlappar. Någon som kollat spolarna i Aces prylar?

Skrivet av Applesaft:

Och de trodde att ingen skulle märka detta? Bara 80 plus märkningen var tillräckligt illa.

Va spelar det för roll om någon märker det? Garanterar att dom redan gått bra med plus på den här affärsidén. Folk både här och i andra länder kommer dessutom fortsätta köpa den här skiten även efter "avslöjandet".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tasorrog:

Är inte det företaget som jämt har fel på sina nätagg? o.0

undrar varför

Permalänk
Medlem

Lite OfT kanske, men dom som nu hann köpa detta nätagg innan fusket uppdagades, har de fått returnera nätaggen?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Cleant minst sagt.

Visa signatur

[i7 930@3,7] [Corsair H70] [1x500GB] [4x1TB] [1x1,5TB] [GA-X58A-UD3R][Corsair 6GB 1333MHz] [Win7x64 Ultimate]

Permalänk
Medlem

Trodde att Ace of Sweden var bottennivå, men detta är ju fan bottennivå delat med 0.

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem

Rock solid

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

Jag kanske har fel men heter det inte faskompensering?

Visa signatur

5G 9900k < EKWB LC > RTX2080S | Corsair 32GB C16@3.4G
Asus Z390-F | Seasonic Focus Platinum 750W | XB271HU
970EVO 500GB | Sennheiser HD650 + LCX+SDAC | 20TB TrueNAS Core

Permalänk
Medlem

Nån som tagit kontakt med de svenska återförsäljarna och bett dem öppna och kollat sina produkter ?

Permalänk
Medlem

Jag trodde inte att det gick att överträffa Ace of Swedens klavertramp men detta är fan tio resor värre.

Permalänk

Hahah, det här var ju kul

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus