Permalänk
Medlem

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=654274 prisvärd eller inte, behöver svar snabbt från någon som kan!?

EDIT: Såg inte att jag redan fått svar, ignorera detta inlägg!:)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av basseofc:

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=654274 prisvärd eller inte, behöver svar snabbt från någon som kan!?

svarat för nån sekund sedan, kolla lite äldre kommentarer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

svarat för nån sekund sedan, kolla lite äldre kommentarer.

Tackar, uppskattas!:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Drog ett Asus P8Z77-V PRO för 990:- Försvann tydligen ur sortimentet efter jag beställde. Hoppas jag får det iaf!

japp fick min order bekräftelse nyss på den varan 10 dagars väntan vilken skit

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk

Beställde GW2. Får man betanyckeln på mejl nu eller?

Visa signatur

O2 + ODAC ~ Sennheiser HD 650 ~ Swans M1 ~ BOSE 901 MKIII ~ McIntosh XR14 ~ Luxman L550 ~ Technics SL1210MK2 ~ 1080 TI ~ 7700K@5.0 ~ Noctua D14 ~ AX850 ~ ACER PREDATOR 165Hz ~ Texas Instruments TI82 ~ HHKB Professional 2 ~ WhiteFox ~ Topre Realforce

Permalänk
Medlem
Skrivet av itkoll:

japp fick min order bekräftelse nyss på den varan 10 dagars väntan vilken skit

Står det 10 dagars väntan?
Står reserverad på lager på min.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

De har andra CL, varför inte satsa på triple channel ifrån början?

Kan inte så mycket, hörde med en kille när jag köpte datorn, han sa att det var ok så jag köpte det!

Permalänk
Medlem

Beställde denna, hoppas det var värt pengarna. Nu får man ligga lågt med shoppingen på nätet, inte lätt att gå i skola och samtidigt vilja ha allting... http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=654274

Permalänk
Skrivet av eddmaan:

Det har blivit lite för täta "reor" på komplett nu, som sagt inget av speciellt intresse bland komponenter iaf... (för mig åtminstone)

De har "oseriösa" erbjudande kvällar, de har fanimej specialdag 2 dagar i veckan. Är det inte leet week så är det 6H super rea.

Vill inte verka negativ, men håller med dig, det har gått inflation i Kompletts nördreor, orkar inte ens titta längre.

Visa signatur

*** Signaturen raderad på grund av för många rader. Läs forumreglerna. /xphaze

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Står det 10 dagars väntan?
Står reserverad på lager på min.

Beställda produkter:

1,00 ST 746634 ASUS P8Z77-V PRO, Socket-1155
ATX, Z77, DDR3, 2xG3+1xG2-PCIe-x16,SLI/CFX, VGA, DVI, HDMI, DP, WiFi,
DLNA, UEFI

1,00 ST som måste beställas.
Normal leveranstid 10 dagar.

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av itkoll:

Beställda produkter:

1,00 ST 746634 ASUS P8Z77-V PRO, Socket-1155
ATX, Z77, DDR3, 2xG3+1xG2-PCIe-x16,SLI/CFX, VGA, DVI, HDMI, DP, WiFi,
DLNA, UEFI

1,00 ST som måste beställas.
Normal leveranstid 10 dagar.

Okej.
Synd för dig, men gött för mig.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Stog att det fanns 14 i lager när jag beställde, men nu står det 10 dagars leveranstid för mig med... jaja, ingen brådska för min del så det gör mig inget.

Tackar för tipsen för övrigt, får se hur jag gör där... känns ju lite fel att köpa en "gammal" 32nm prolle till ett så nytt moderkort, men det kanske är värt det.

Bara att hoppas att det dyker upp nån fin rea på prolle och minnen nu också

Permalänk
Avstängd
Skrivet av xion92:

Kan inte så mycket, hörde med en kille när jag köpte datorn, han sa att det var ok så jag köpte det!

Du har ju ångerrätt med, ifall om det inte funkade bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Okej.
Synd för dig, men gött för mig.

haha du jag kan ta din så slipper jag vänta ....jag som planerat lägga upp det jag har hemma nu i burken i kväll men där fick man ...

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

Har alltid varit sugen på en philips wake up light men det känns fortfarande inte så prisvärt i mina ögon.

Skrivet av Oldvikingschool:

Får lön om en vecka och betalade in alla resterande räkningar igår... Dålig tajming med rea när man är behov av hårddiskar.

Min polare har en sådan, han märker ingen skillnad mot en vanlig alarm förutom att den funkar som en hyfsad lampa.

Har också en sån, och måste säga att det är lättare att gå upp på morgonen faktiskt. Men vi är ju alla olika

Visa signatur

2500k @ 4.2GHz - Asus R9 290x - 16GB G.Skill 1600Mhz - Asus P8Z68 Pro Gen3 - Samsung 840 256GB / 500GB WD Black / Corsair TX650 V2 / Corsair H80 / Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av IsakPromKing:

Beställde GW2. Får man betanyckeln på mejl nu eller?

Nej, du får en box utan skiva hem, antagligen på fredag.

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem

10 dagar för mitt Asus P8Z77... men eftersom nuvarande cpu ej passar och jag väntar in Ivy lite så jaja, ingen panik

Permalänk
Medlem

H-e missade moderkortet pga övertid på jobbet. Hoppas man får en ny chans kl 21

Permalänk
Medlem
Skrivet av itkoll:

haha du jag kan ta din så slipper jag vänta ....jag som planerat lägga upp det jag har hemma nu i burken i kväll men där fick man ...

Har CPU som flaskar, så skippar det.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Köpte också ett ASUS P8Z77-V Pro, 10 dagars väntan. Ska man köra Ivy bridge eller vad tycker ni? Hur mycket över kommer Ivy ligga i pris och är det mycket skillnad? funderar annars på en i5a då min budget inte är superfet. Sorry för offtopic

Permalänk
Medlem

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=640517
är det några som har dem eller test lyssnat, skulle passat perfekt för mig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av basseofc:

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=654274 prisvärd eller inte, behöver svar snabbt från någon som kan!?

EDIT: Såg inte att jag redan fått svar, ignorera detta inlägg!:)

Hur mkt kostade den? Missade just 19-20 delen som jag var ute efter.. typiskt xD

Det fanns inte några andra "bra" datorer under denna period?

Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Permalänk
Skrivet av Shinjed:

Vi var och är försiktiga med våra grejjor, säger just det att de fungerar säkert bra i 1-2 år men räkna inte med mycket mer, även vid vanligt användande.

Har haft mina G35...i drygt 2 år...de är som nya...endast armeringen på sladden som börjar bli lite fransig/skavd.
Skitbra byggkvalitet!

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Usch, nu vart det jobbigt igen. Samsung UE46ES6535 för 9995kr låter ju onekligen trevligt... men jag har egentligen gått och väntat på Philips nya modeller, gillar verkligen Ambilight och passiv 3D.
Kan inte hitta nån bra review på den heller, men Samsung har ju haft riktigt bra omdömen på tidigare modeller.

jaja, har 47min kvar för att fundera på saken, dom vet verkligen hur de ska stressa kunder till köp på dessa reor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludde551:

Hur mkt kostade den? Missade just 19-20 delen som jag var ute efter.. typiskt xD

Det fanns inte några andra "bra" datorer under denna period?

Du kanske får en ny chans vid sista chansen kl 21.

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludde551:

Hur mkt kostade den? Missade just 19-20 delen som jag var ute efter.. typiskt xD

Det fanns inte några andra "bra" datorer under denna period?

jag får fram att den kostar 1,3k ursprungspriset var 2,5k så det är en hel del rabatt. och därför undrar jag om det är värt ett köp?
måste först i så fall övertyga morsan om att jag får låna 500kr...
det är ju annars ljud och bild rean just nu, så jag vet inte riktigt vad du snackar om:S

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av dauit:

jag får fram att den kostar 1,3k ursprungspriset var 2,5k så det är en hel del rabatt. och därför undrar jag om det är värt ett köp?
måste först i så fall övertyga morsan om att jag får låna 500kr...
det är ju annars ljud och bild rean just nu, så jag vet inte riktigt vad du snackar om:S

Det var den citerade laptopen han syftade på.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Vad tror ni om 21-22 sista chansen då? Kommer det nåt spännande eller bara bottenskrap ingen vill ha?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Det var den citerade laptopen han syftade på.

ooh, jag hade så brotom att jag inte kollade tillräckligt noga...
aja slog till iaf, jag har fortfarande ångerrätten på min sida ifall jag ångrar mig!

Permalänk

Tror man kommer få chans att beställa samtliga grejjer igen helt enkelt, inga nya prylar alltså... min gissning iaf