Permalänk
Medlem
Skrivet av segen:

Vad tror ni om 21-22 sista chansen då? Kommer det nåt spännande eller bara bottenskrap ingen vill ha?

Skulle gissa på att det bara är det som inte sålt slut redan, finns säkert nån som hittar nått i sista stund men jag tvivlar på att det är några nya saker

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av banankontakt:

Tror man kommer få chans att beställa samtliga grejjer igen helt enkelt, inga nya prylar alltså... min gissning iaf

Samtliga är det inte, men ett urval. Även nya produkter poppade upp i sista chansen förra gången så det är inte omöjligt att det händer även idag.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dauit:

ooh, jag hade så brotom att jag inte kollade tillräckligt noga...
aja slog till iaf, jag har fortfarande ångerrätten på min sida ifall jag ångrar mig!

Även jag är lite intresserad av högtalarna, 50% rabatt är inte fel :P. Dock hittar jag ingen info om dem

Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grizzok:

Skulle gissa på att det bara är det som inte sålt slut redan, finns säkert nån som hittar nått i sista stund men jag tvivlar på att det är några nya saker

Ja, kommer inte vara några nya deals utan olika erbjudanden från kvällen, för att ge folk chansen som missade tidigare.

Permalänk
Medlem

Skojar dom eller? AKG k518 LE ska vara prissänkt 50%. Dom kostade garanterat inte 800 kr i går.

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludde551:

Även jag är lite intresserad av högtalarna, 50% rabatt är inte fel :P. Dock hittar jag ingen info om dem

Är inte helt 100%, men jag har för mig att Intono är Kompletts egna märke... om det är bra eller dåligt låter jag vara osagt då jag varken hört nått positivt eller negativt om dom, men det kan nog vara svårt att hitta info om dom pga detta, tyvärr
edit: puckad man är, står ju t.o.m. det i produktbeskrivningen

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChipZ:

Skojar dom eller? AKG k518 LE ska vara prissänkt 50%. Dom kostade garanterat inte 800 kr i går.

Enligt prisjakt så kostar dom 549kr på Komplett. Jävligt fult gjort av Komplett.

Visa signatur

LAIN\Asus Maximus VI Gene, Intel Core i5 4670K, HyperX Savage 16GB 1866MHz, Asus GTX 1070 FE, Corsair AX760, SilverStone Sugo SG10B, NZXT Kraken X31, Samsung 850 Evo 500GB\
Beyerdynamic DT990 600Ω, O2+ODAC, AntLion ModMic V4 Uni + Creative SB Play! 2, Asus VG248QE, Zowie EC1, Filco Majestouch-2 TKL (MX Brown)

Permalänk
Medlem

Någon som vet något om Intono K5a?

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=640517

Är det något man kan ersätta sina Logitech Z4 med?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ChipZ:

Skojar dom eller? AKG k518 LE ska vara prissänkt 50%. Dom kostade garanterat inte 800 kr i går.

Precis, de ligger listade för 549:-, på prisjakt.

Permalänk
Medlem

EDIT: Pewtah hann före

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChipZ:

Skojar dom eller? AKG k518 LE ska vara prissänkt 50%. Dom kostade garanterat inte 800 kr i går.

Enligt prisjakt kostade de 549 igår... och för en timme sedan

Jag åkte dit på TV-kontroll tidigare idag. Så man skulle kanske passa på att köpa en ny....

Edit: Flera som hann före

Visa signatur

(Hackintosh) late 2011: Gigabyte H61M-DS2 | i5 3470T | MSI N210 D512D2 | 8 GB XMS3 | Crucial m4 265 GB | Windows 10

Permalänk
Medlem

Någon som kan svara på om Boxee box är värt sitt pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMadMax:

Någon som vet något om Intono K5a?

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=640517

Är det något man kan ersätta sina Logitech Z4 med?

de lär slå logitech saker alla gånger i veckan iaf, angående ljudkvalitén har jag inte läst något om dem, men du kan alltid lämna tillbaka dem om de inte duger!

fuck it, nu beställer jag skiten!!!!
fast nee

Permalänk
Medlem
Skrivet av anthons:

Någon som kan svara på om Boxee box är värt sitt pris?

Har en och jag tycker den fungerar kanon, har både Mac OS X och Win 7 hemma, den har inget problem med att hitta och visa filmer och musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av dauit:

de lär slå logitech saker alla gånger i veckan iaf, angående ljudkvalitén har jag inte läst något om dem, men du kan alltid lämna tillbaka dem om de inte duger!

Okey! Jag är sjukt sugen! , men det finns inget mer prisvärt 2.0 eller 2.1 system för 1300kr?

Tack för snabbt svar!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Helveeete vad tur att jag beställde moderkortet i tid, klockan var typ 18:39. Min är reserverad i lager står det.

Köpte en IV Gene igår (har köpt en 2700K från cdon) men den åker tillbaka, när jag ändå har ett ATX-chassi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anthons:

Någon som kan svara på om Boxee box är värt sitt pris?

Den börjar bli hemskt gammal och borde snart ersättas av något nyare.

Läs omdömen på prisjakt!
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=732165

Visa signatur

(Hackintosh) late 2011: Gigabyte H61M-DS2 | i5 3470T | MSI N210 D512D2 | 8 GB XMS3 | Crucial m4 265 GB | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Har haft mina G35...i drygt 2 år...de är som nya...endast armeringen på sladden som börjar bli lite fransig/skavd.
Skitbra byggkvalitet!

Kanske var en batch som vart felkonstruerad då eller ngt, trivs hur som helst mycket bättre med mina Sennheisers nu ändå så w/e G35 var dock rätt så bra medans de fungerade för mig, avskydde "trycket" som de hörlurarna har dock, ledde till att man inte hade på de så ofta som dessa.

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem

Köpte ett par Intono. Verkade onekligen ett riktigt bra pris på en produkt jag behövde. Får hoppas dem är bra nu, tur att man har 2v ångerrätt.

Permalänk

slog till på en boxee

Permalänk
Medlem
Skrivet av zebrra3:

Köpte ett par Intono. Verkade onekligen ett riktigt bra pris på en produkt jag behövde. Får hoppas dem är bra nu, tur att man har 2v ångerrätt.

Till det priset är det nog svårt att bli missnöjd... ganska sugen på dem jag med, eller ja, till farsan... bra "hemmabio" som man bara pluggar in via hörlursjacket så man styr volymen med vanliga fjärrisen etc. TROR det ska gå... kanske... förmodligen..

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av banankontakt:

Tror man kommer få chans att beställa samtliga grejjer igen helt enkelt, inga nya prylar alltså... min gissning iaf

Det är inte alls säkert. Vi har valt ut dom absolut populäraste prylarna och live-önskemål från kundena.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

hur blir det med beta-key för Guild Wars 2 så man kan spela denna weekend som börjar på fredag?

köpte precis spelet på eran sida

Permalänk
Medlem

Haha, ja jävlar...lyckades knipa ett ASUS P8Z77-V PRO jag också, sittandes i bilen på en parkering utanför ett stall Jävla tur att Chrome for android är en såpass trevlig webbläsare.

Mailet påstår tom "1,00 ST reserverad på lager."

Detta blev startskottet för att pensionera min gamla Q6600 då

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem

Slog till på en Intono K5a, återkommer med åsikter dels här men även på prisjakt :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Redstorm:

Slog till på en Intono K5a, återkommer med åsikter dels här men även på prisjakt :).

Blev såna för mig med , finns ju tyvärr ingen recension på dessa!, återkommer även jag efter tester!

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Redstorm:

Slog till på en Intono K5a, återkommer med åsikter dels här men även på prisjakt :).

EN?!

Visa signatur

Move.L #BEEF, $4 -- Värkar är något kvinnor har innan de föder barn, visst verkar det konstigt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Redstorm:

Slog till på en Intono K5a, återkommer med åsikter dels här men även på prisjakt :).

gärna, förhoppningsvis kommer det vara ett sånt här event snart igen och förhoppningsvis är intono k5a som en vara!

Permalänk
Medlem

Vad tror ni är projektorn värd eller är det bara skit?

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Kingston Datatraveler 101 G2 4GB köpt.

Alltid bra att ha för många usb-minnen. Man vet aldrig när man behöver mer.

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD