Permalänk
Medlem

Logitech G35 Headset för 699 kr blev det för mig. Nu åker mina deltacolurar.

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Det är inte alls säkert. Vi har valt ut dom absolut populäraste prylarna och live-önskemål från kundena.

Undrar om ni har några som helst tester eller omdömen om Intono 5Ka? Har redan beställt ett par men vore kul att få lösa någon recension.

Permalänk
Medlem

Lagom bra pris på fifa 11. Synd bara att det endast är på xbox versionen

Permalänk
Avstängd

Fifa 11 för 1kr är inte dåligt

Min lista blev;

FIFA 11

Acer Neo Sleeve 10,1"

iShell iPhone cover till iPhone 4

Gollabags Nerdie G944

Logitech Wireless Touch Keyboard K400

Kingston Datatraveler 101 G2 4GB

Permalänk
Medlem

Har inte komplett några GTX 580 som ligger och skräpar som ni kan köra på rean?

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Skrivet av JacL:

Enligt prisjakt så kostar dom 549kr på Komplett. Jävligt fult gjort av Komplett.

Skrivet av Pewtah:

Precis, de ligger listade för 549:-, på prisjakt.

Skrivet av Dava:

Enligt prisjakt kostade de 549 igår... och för en timme sedan

Jag åkte dit på TV-kontroll tidigare idag. Så man skulle kanske passa på att köpa en ny....

Edit: Flera som hann före

Bara att ta prints och skicka in en anmälan, komplett ska inte komma undan med att lura konsumenter.
Exakt samma sak gjordes med google galaxy nexus

Visa signatur

Ridå

Permalänk
Medlem

Tips! Går att beställa Intono K5a samtidigt som man köper saker från denna timme, dvs enkronorsakerna. bara o avbeställa den tidigare ordern man lade i förra timmen på Intono K5a :). Då slipper man dubbla fraktkostnader...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludde551:

Hur mkt kostade den? Missade just 19-20 delen som jag var ute efter.. typiskt xD

Det fanns inte några andra "bra" datorer under denna period?

Nu har du chansen igen, lycka till.

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Redstorm:

Tips! Går att beställa Intono K5a samtidigt som man köper saker från denna timme, dvs enkronorsakerna. bara o avbeställa den tidigare ordern man lade i förra timmen på Intono K5a :). Då slipper man dubbla fraktkostnader...

Måste väl gå att bara maila dom och be att dom fraktar samtidigt annars?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grizzok:

Måste väl gå att bara maila dom och be att dom fraktar samtidigt annars?

Det går i vanliga fall. Nu är det tyvärr först till kvarn (sakerna jag lade till kostar 1kr bara). Tror inte de är så snabba att svara på mail 21.15 en onsdagkväll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Relel:

Bara att ta prints och skicka in en anmälan, komplett ska inte komma undan med att lura konsumenter.
Exakt samma sak gjordes med google galaxy nexus

+1

Svinigt av dom. Aldrig mer komplett

Visa signatur

Citera för svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

Fifa 11 för 1kr är inte dåligt

Min lista blev;

FIFA 11

Acer Neo Sleeve 10,1"

iShell iPhone cover till iPhone 4

Gollabags Nerdie G944

Logitech Wireless Touch Keyboard K400

Inget USB-minne?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Blev en Samsung ST96.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludde551:

Hur mkt kostade den? Missade just 19-20 delen som jag var ute efter.. typiskt xD

Det fanns inte några andra "bra" datorer under denna period?

Den kostade 4900 någonting, kommer inte riktigt ihåg nu. Beställde en iallafall, får hoppas på det bästa:D

Permalänk
Medlem

Vart en beställning på 4x 1kr sakerna också, känns lite svinaktigt men ser det som en bonus för det jag beställde tidigare
Hoppas bara att de samfraktar, vore ju lite jobbigt att betala 59kr frakt för en 4kr order

Permalänk

Bara för att jag köpt andra dator grejjor rea'r dom ut G35

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Äh, G35 går ju för 666kr på cdon med gamingrabatt. Så visst är det billigt här men billigare på cdon:P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grizzok:

Vart en beställning på 4x 1kr sakerna också, känns lite svinaktigt men ser det som en bonus för det jag beställde tidigare
Hoppas bara att de samfraktar, vore ju lite jobbigt att betala 59kr frakt för en 4kr order

De slår inte ihop olika ordrar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

De slår inte ihop olika ordrar.

Jasså? I så fall är det ju lite dåligt, har aldrig vart nått problem med sånt när jag handlat ifrån andra ställen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av itkoll:

japp fick min order bekräftelse nyss på den varan 10 dagars väntan vilken skit

Samma här, men iom att jag väntar på Ivy Bridge så spelar det mindre roll för min del. Moderkortet vart ju nästan 50% billigare än deras originalpris.

Citat:

1,00 ST 746634 ASUS P8Z77-V PRO, Socket-1155
ATX, Z77, DDR3, 2xG3+1xG2-PCIe-x16,SLI/CFX, VGA, DVI, HDMI, DP, WiFi, DLNA, UEFI

1,00 ST som måste beställas.
Normal leveranstid 10 dagar.

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

De slår inte ihop olika ordrar.

Och du är helt säker på att dom inte göra det, aldrig kommer göra eller någonsin har gjort?
Jag har då i alla fall fått ordrar ihopslagna av komplett och vet att på skottårsrean så var det några som fick ihopslagna ordrar.

Hade vart grymt dåligt om dom inte gjort detta. Vet nog inget ställe som säger nej om man frågar snällt.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Corsair Force GT för 1137:- just nu, inget dåligt pris alls!

Permalänk
Medlem

http://i.imgur.com/npvbn.png
Det här kan ju inte vara lagligt? Visst, Komplett är knappast ensamma när det gäller sån här skit, men det gör mig lika förbannad varje gång jag ser det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Och du är helt säker på att dom inte göra det, aldrig kommer göra eller någonsin har gjort?
Jag har då i alla fall fått ordrar ihopslagna av komplett och vet att på skottårsrean så var det några som fick ihopslagna ordrar.

Hade vart grymt dåligt om dom inte gjort detta. Vet nog inget ställe som säger nej om man frågar snällt.

Det beror nog på vilka produkter det gäller, om det är t.ex en stor kartong (typ datorchassi, TV etc) och lite småprylar på order 1, och liknande på order 2, så kan de nog slå ihop. Är det småprylar som automatplockas på deras robotiserade lager, blir det nog svårt.
Jag beställde 1 Philips stavmixer och ett Logitech Dinovo Mini... och båda står redan som skickade!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

Du har ju ångerrätt med, ifall om det inte funkade bra.

Beställde i julas och datorn funkar perfekt så det är nog försent

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mulle:

http://i.imgur.com/npvbn.png
Det här kan ju inte vara lagligt? Visst, Komplett är knappast ensamma när det gäller sån här skit, men det gör mig lika förbannad varje gång jag ser det.

Jag tror de bara följer vad andra butiker (Mediamarkt, Elgiganten etc) har för priser i sina kampanjer, därför som priserna kan variera från 7000ish till halva priset på bara nån månad. Rek pris från leverantör är säkert en 6995 eller så.... som sällan någon tar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hotcpu6:

Det beror nog på vilka produkter det gäller, om det är t.ex en stor kartong (typ datorchassi, TV etc) och lite småprylar på order 1, och liknande på order 2, så kan de nog slå ihop. Är det småprylar som automatplockas på deras robotiserade lager, blir det nog svårt.
Jag beställde 1 Philips stavmixer och ett Logitech Dinovo Mini... och båda står redan som skickade!!

Det är ju klart men att dom inte slår ihop ordrar är ju bara fel. Den meningen täcker liksom upp hela registret.

Sen finns det ju klart alltid undantag.
Stavmixern och dinovot var ju bara löjligt snabbt för att skicka dock 0.0!

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Och du är helt säker på att dom inte göra det, aldrig kommer göra eller någonsin har gjort?
Jag har då i alla fall fått ordrar ihopslagna av komplett och vet att på skottårsrean så var det några som fick ihopslagna ordrar.

Hade vart grymt dåligt om dom inte gjort detta. Vet nog inget ställe som säger nej om man frågar snällt.

Har beställt i två omgångar och betalt frakt till bägge, då man måste välja vid "kassan".. Får man tillbaka frakten på den ena då..?
Gick ju inte att lägga till något i den befintliga ordern som redan fanns..

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaBone:

Har beställt i två omgångar och betalt frakt till bägge, då man måste välja vid "kassan".. Får man tillbaka frakten på den ena då..?
Gick ju inte att lägga till något i den befintliga ordern som redan fanns..

Aldrig mailat och frågat om det vart möjligt att slå ihop ordrar?
Oftast gör dom gärna det då det blir mindre jobba för dom i slutändan samt div omkostnader för att behandla två ordrar.
Men som sagt måste man kontakta dom och inget som sker automagiskt.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt