Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Hej där,

Förra året köpte min flickväns familj en Dell All-in-one printer p713w. När den levererades var den varken kompatibel med OSX 10.8 (som var aktuellt då) eller kompatibel med den bärbara datorn som beställdes i samma veva (hade windows 8). Det tog drygt en månad innan Dell lade ut drivrutinerna.

Den 22 Oktober släpptes 10.9 Mavericks, nu fungerar inte skrivaren igen för våra Apple-datorer. När kommer Dell att släppa de rätta drivrutiner för OSX 10.9 Mavericks?

Mvh
Alex

Permalänk
Skrivet av Flygarfisken:

Hej där,

Förra året köpte min flickväns familj en Dell All-in-one printer p713w. När den levererades var den varken kompatibel med OSX 10.8 (som var aktuellt då) eller kompatibel med den bärbara datorn som beställdes i samma veva (hade windows 8). Det tog drygt en månad innan Dell lade ut drivrutinerna.

Den 22 Oktober släpptes 10.9 Mavericks, nu fungerar inte skrivaren igen för våra Apple-datorer. När kommer Dell att släppa de rätta drivrutiner för OSX 10.9 Mavericks?

Mvh
Alex

Hej Alex

Jeg beklager mit sene svar.

Beklageligvis har jeg ingen info på om der kommer nye drivers til OSX 10.9, og isåfald hvornår. Jeg har dog videresendt din forespørgsel til det respektive team, så vi kan have det med i fremtidige overvejelser.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Skrivet av DellCare:

Hej Alex

Jeg beklager mit sene svar.

Beklageligvis har jeg ingen info på om der kommer nye drivers til OSX 10.9, og isåfald hvornår. Jeg har dog videresendt din forespørgsel til det respektive team, så vi kan have det med i fremtidige overvejelser.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Hej hej Karina,

Ingen fara, tack för hjälpen!

Permalänk

Hej! Har precis fått min Dell Precision M4800. Köpt den som konsument och inte företag.
Första intrycket av datorn. Kanon! Intryck av att hämta drivrutiner och hitta en mail adress till er, katastrof.

Istället för att kolla på undersidan av datorn där Service Tag numret står så laddade jag ner det programmet som identifierar numret och datormodellen. Kommer då till denna sida i webbläsaren till eran hemsida.

Enligt våra uppgifter är inte chatt-tjänsten tillgänglig för din Precision M4800-produkt. Vi står fortfarande till tjänst och kan erbjuda en mängd olika lösningar. Några av dem räknas upp nedan.

Det alternativet som ingår är detta, resterande kostar extra. inga problem. Om det skulle vara ngn snabb fråga hade chatt varit ett plus, men förstår att ni använder er av mail för att göra det mer effektivt.

Teknisk support via e-post
Du får i regel svar via e-post inom en arbetsdag. Observera att support via e-post rekommenderas för mindre allvarliga problem.

Det är en länk bredvid, klickar på den och blir vidare länkad till denna. Mitt Service Tag nummer stämmer givetvis med det länkas till Dell US

Our records indicate that your system is registered to a different region. If you believe you've received this messaging in error, please confirm you've entered your service tag correctly. For example, try using the number 0 vs. the letter O or the letter B vs. the number 8.

Hur lyckas ni länka till eran amerikanska sida från Dell Sverige. När man gör det förstår även jag att Service Tag numret inte är registrerat i detta land.

Det jag behöver är en mail adress till er tänker jag mig. Chat hade varit ett plus. Men mail fungerar absolut.

En lite mer straight forward hemsida skulle vara ett plus, då slipper ni många supportärenden skulle jag gissa på.

Nu ska jag testa lite andra drivrutiner och se om dom fungerar bättre för grafikkortet/integrerade grafikortet för just nu blinkar skärmen i vissa Adobe program och beter sig underligt i många Autodesk program.

En bättre hemsida är det jag söker. Förstår att man inte kan hålla på o ringa eller chatta o maila fram o tillbaka. Till Apple har jag aldrig behövt göra det inte ens när jag skulle installera drivrutiner till Windows i bootcamp och då kör man ändå två operativsystem. Bättre ordning på drivrutinerna. Dom drivrutinerna som följer med på skivorna uppdateras dom automatiskt som på apple eller måste man dra ner dom senaste via eran hemsida alltså göra det manuellt?

Ja tror ändå jag kommer bli nöjd. Bra dator fysiskt sett, men drivrutiner är ju en lika viktig del. En kompis som också använder samma program blev också intresserad av en Dell Precision M4800 efter att pillat lite på min men känner mig inte säker i nuläget om jag kan rekomendera den helt alls. Han har också använt Apple Mac en längre tid.

Återigen det är nog hemsida som gör det hela. Den måste bli mer tydlig och välfungerande.

Återkommer hur det går med drivrutinerna och om problemen försvinner helt. Det lär dom säkert göra.

Visa signatur

6850k, Rampage V Ed10, 8x16gb, 2080Ti, 1080Ti, Titan X, 2TB SSD

Permalänk

Hej allemyr

Mange tak for at du tog dig tid til at dele denne feedback med os.

Jeg vil sørge for at videregive den til den rette afdeling, så vi kan have det med i fremtidige overvejelser & opdateringer af vores supportside.

Med hensyn til mail adressen du leder efter, så kan du bruge denne: se_latitude_support@dell.com. Da maskinen er en erhvervsmodel, vil det altid være kommerciel supporten du skal snakke med, da det er dem der har den nødvendige viden på f.eks. Precision modellerne.

Jeg håber I hurtigt og let for løst problemet, og at du får rigtig stor glæde af din nye maskine i de næste mange år.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hej, Precis som så många andra på detta forum har jag införskaffat en Dell U2713HM skärm som lider av kraftig gulaktig bakgrundsblödning nere i vänstra hörnet och vit bakgrundsblödning nere i högra hörnet. Med så många rapporter om likvärdig bakgrundsblödning måste ju detta innebära någon form av produktionsproblem? Bakgrundsblödning kan jag acceptera på en skärm för halva priset jag betalade för denna skärm.

Min skärm är en A01 tillverkad i Maj 2013.

Visa signatur

{|XSX|PS3|PS4|}

Permalänk
Avstängd

Jag håller med Wixner,
Jag köpte förra året Dell U2713HM då jag fortfarande var utomlands, jag köpte den till min flickvän som bor i Sverige och tänkte att när jag kommer hem så blir det min primära skärm. Kom hem förra veckan och det är såklart tjejen inte anmärkt på något då hon inte vet något om skärmar, men den lider så mycket av bakgrundsblödning och väldigt gult. Har testat att kalibrera den med både DVE HD BASIC och lite lättare kalibreringshårdvara från jobbet, men det blir inte bättre.

Jag antar och hoppas att du kan hjälpa mig lösa detta Karina Hansen!
Mvh
Marko

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Skrivet av Wixner:

Hej, Precis som så många andra på detta forum har jag införskaffat en Dell U2713HM skärm som lider av kraftig gulaktig bakgrundsblödning nere i vänstra hörnet och vit bakgrundsblödning nere i högra hörnet. Med så många rapporter om likvärdig bakgrundsblödning måste ju detta innebära någon form av produktionsproblem? Bakgrundsblödning kan jag acceptera på en skärm för halva priset jag betalade för denna skärm.

Min skärm är en A01 tillverkad i Maj 2013.

Hej Wixner

Prøv at send mig et billede af problemet i en privat besked, samt dit servicetag, så ser jeg meget gerne nærmere på sagen. Samtidig har jeg også brug for at vide om det kun ses i mørke omgivelser, eller også ved normal kontorsbelysning?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Skrivet av MarkoV:

Jag håller med Wixner,
Jag köpte förra året Dell U2713HM då jag fortfarande var utomlands, jag köpte den till min flickvän som bor i Sverige och tänkte att när jag kommer hem så blir det min primära skärm. Kom hem förra veckan och det är såklart tjejen inte anmärkt på något då hon inte vet något om skärmar, men den lider så mycket av bakgrundsblödning och väldigt gult. Har testat att kalibrera den med både DVE HD BASIC och lite lättare kalibreringshårdvara från jobbet, men det blir inte bättre.

Jag antar och hoppas att du kan hjälpa mig lösa detta Karina Hansen!
Mvh
Marko

Hej Marko

Send mig gerne dit servicetag & et billede i en privat besked, og så ser jeg meget gerne nærmere på sagen. Igen skal jeg høre dig, om bleeden & yellowtone kun ses i mørke omgivelser, eller om det også er synligt ved almindelig kontorbelysning?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Finns det någon ungefärlig tidpunkt för när Venue 11 Pro kommer finnas att köpa i Sverige? Just nu kan man köpa flertalet tillbehör till den men själva surfplattan finns inte till försäljning.

Permalänk

Hej v1p3r_91

Mange tak for din interesse i vores venue 11 Pro. Jeg kan informere dig om, at denne forventes at blive tilgængelig på den svenske side i slutningen af December - så der er ikke længe til

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Skrivet av DellCare:

Hej Alex

Jeg beklager mit sene svar.

Beklageligvis har jeg ingen info på om der kommer nye drivers til OSX 10.9, og isåfald hvornår. Jeg har dog videresendt din forespørgsel til det respektive team, så vi kan have det med i fremtidige overvejelser.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Hej Dell,

Jag börjar fundera på att reklamera Dell P713W då det fortfarande inte kommit ut drivrutiner till OSX 10.9 vilket känns löjligt.

Mvh
Alexander

Permalänk
Skrivet av Flygarfisken:

Hej Dell,

Jag börjar fundera på att reklamera Dell P713W då det fortfarande inte kommit ut drivrutiner till OSX 10.9 vilket känns löjligt.

Mvh
Alexander

Hej Alexander

For at kunne eskalere denne højere op, har jeg brug for dit servicetag, hvilket du bedes sendes som en privat besked.

Så snart jeg har dette, vil jeg eskalere sagen endnu engang, men jeg kan beklageligvis ikke give nogen garantier, da der ikke kontinuerligt fremstilles nye drivrutiner til alle vores produkter

På forhånd tak for din forståelse.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hej hej Dell!

Har ett problem med min m18xR2, det är så att inga HDMI kablar fungerar på någon tv, jag hittade vad felet va och det är så att jag måste "skala" alla mina HDMI kablar för att dom ska komma tillräckligt långt in för att ge signal, detta verkar vara ett fel som funnits ett tag, jag har bara inte använt min laptop till TV:n innan.

Hur ska jag gå till väga att det ska fungera normalt?

Mvh: Marcus

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Skrivet av Tazadar:

Hej hej Dell!

Har ett problem med min m18xR2, det är så att inga HDMI kablar fungerar på någon tv, jag hittade vad felet va och det är så att jag måste "skala" alla mina HDMI kablar för att dom ska komma tillräckligt långt in för att ge signal, detta verkar vara ett fel som funnits ett tag, jag har bara inte använt min laptop till TV:n innan.

Hur ska jag gå till väga att det ska fungera normalt?

Mvh: Marcus

http://i1168.photobucket.com/albums/r490/Tazadar666/20131219_...

Hej Marcus

Dette er ikke en fejl på maskinen. Den fungerer som planlagt. Som du kan se har alle portene den samme "ramme". Dog er vi opmærksomme på, at visse HDMI kabler kan være en smule sværere at få til at passe.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DellCare:

Hej Marcus

Dette er ikke en fejl på maskinen. Den fungerer som planlagt. Som du kan se har alle portene den samme "ramme". Dog er vi opmærksomme på, at visse HDMI kabler kan være en smule sværere at få til at passe.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Vilka passar då? Har köpt 5 olika nu med samma problem.

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

Kan man som privatperson handla med faktura hos er?

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Skrivet av 220volt:

Kan man som privatperson handla med faktura hos er?

Hej 220volt

Det er beklageligvis ikke på nuværende tidspunkt muligt for privat personer at handle på faktura hos os.

Beklager.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Har vi någon rabattkod på Dell?

Permalänk

Hej igen Markus, det verkar som att det är något mer än bara HDMi. Har du provat att uppdatera dina grafiska drivrutiner? Vad händer om du trycker fn+f6 när systemet är kopplat till TV:n?

Med vänliga hälsningar,

Emma Croona
EMEA Social Media SOS Professional
Dell | Social Media & Communities Professional
Följ oss på Twitter: @DellLyssnar och Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hej

Hittar lite blandad informaiton om eran Venue 11 Pro så frågar här. Har den variant som säljs i Sverige inbyggd 3G? Men även hur stor hårddisken i 11 och 11i är? Lyckas bara hitta generisk information på eran sidan och ingen som är specifik för de som går att köpa.

Permalänk
Skrivet av 997GTS:

Har vi någon rabattkod på Dell?

Hej

Vi har beklageligvis ingen rabatkoder på nuværende tidspunkt, men jeg vil råde dig til at holde øje med vores hjemmeside, da vi løbende har rigtig mange gode tilbud på siden.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Skrivet av betan:

Hej

Hittar lite blandad informaiton om eran Venue 11 Pro så frågar här. Har den variant som säljs i Sverige inbyggd 3G? Men även hur stor hårddisken i 11 och 11i är? Lyckas bara hitta generisk information på eran sidan och ingen som är specifik för de som går att köpa.

Hej Betan

Mange tak for din interesse i vores nye Venue 11 Pro.

For at kunne se de forskellige konfigurationer, skal du klikke "Anpassa och köp", herefter kan du se den fulde konfiguration på den valgte model. Visse konfigurationer supporterer 3G, her skal du kigge efter følgende WAN kort: mobilt bredband 5570E (3G/HSPA+)

Harddisk størrelsen kan også variere på de forskellige konfigurationsmuligheder, men de fleste er opsat med en 128GB SSD som standard.

Håber det besvarede lidt af dine spørgsmål.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Min order på venue 11 pro 7130 blev annulerad och har inte fått veta varför.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Skrivet av jorgen69:

Min order på venue 11 pro 7130 blev annulerad och har inte fått veta varför.

Hej jorgen69

Prøv at send mig dit ordrenummer i en privat besked, så vil jeg meget gerne undersøge hvad der er sket.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Det var en 7130 som annulerades pga fel sku...säljs 7130 eller är det bara 5130?

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk

Begge modeller skulle være tilgængelig, så det tyder på at der må være tale om en fejl der er sket på din specifikke ordre i overgangen fra online bestillingen til vores ordre system. Hvis du lægger en ny ordre, kan du sende mig ordrenummeret i privat, så skal jeg nok holde et ekstra øje på den.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Defekta pixlar - reklamation

Hej Karina
Dell UltraSharp U2713HM H-IPS 27" - black
Vid skärmens vänstra sida finns ett antal felaktiga pixlar (se länkad bild) strax över muspekarpilen

Permalänk
Skrivet av jaqx:

Hej Karina
Dell UltraSharp U2713HM H-IPS 27" - black
Vid skärmens vänstra sida finns ett antal felaktiga pixlar (se länkad bild) strax över muspekarpilen

http://fuskbugg.se/dl/7E7Mh6/SANY1144-beskuren-1.jpg

Hej jagx

Du kan finde vores retningslinjerne for vores pixel garanti her: http://dell.to/1dPnNX3. Da der i dit tilfælde er tale om mørke pixels, skal der være 6 eller flere defekter før dette dækkes af garantien, da det regnes for acceptabelt indenfor branche standard. Jeg kan se ca. 3 på din skærm, og kan derfor beklageligvis ikke i denne sag tilbyde dig en ombytning.

Beklager.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Jag kan inte se pennan till Venue 11/8 på svenska Dell-sidan. Kommer man kunna köpa pennan här?

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC