Euro Truck Simulator 2

Permalänk
Skrivet av upl8447:

ja.vilken lastbil har du kört med? jag körde med en scania 730r
http://img832.imageshack.us/img832/2928/ets200025.png

Uploaded with ImageShack.us

Hejsan! Laddade ner xenon modden, men när jag har lagt in xenonmodden o startar spelet så krashar det, någon som är en lösning på det?

Permalänk

Snabb hjälp :)

Hej!
Om man köper det från deras egna hemsida får man då ett mejl med aktiverings kod?

Mvh: Eric
Ps: Alltså här http://www.eurotrucksimulator2.com/buy.php

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pollisoong:

finns de 1000 hk har inte sett något

Det är en mod som länkats tidigare i tråden

Skrivet av PeTTzzOn82:

ps. någon som fått Scanias T620 mod att fungera? jag kan inte få fram den ds

Jodå fick den att funka, men jag tyckte det var rätt dåligt då den inte gick att lackera som man ville så jag tog bort den. Kör konseptscania numera

Skrivet av lillen99:

Hej!
Om man köper det från deras egna hemsida får man då ett mejl med aktiverings kod?

Mvh: Eric
Ps: Alltså här http://www.eurotrucksimulator2.com/buy.php

Japp man får ett mail med en "cd-nyckel"

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av krrjon:

Det är en mod som länkats tidigare i tråden

Jodå fick den att funka, men jag tyckte det var rätt dåligt då den inte gick att lackera som man ville så jag tog bort den. Kör konseptscania numera

Japp man får ett mail med en "cd-nyckel"

Jag skickar ett PM till dig behöver hjälp med överföring! :/

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Hej igen!
Det står fakturaadress nere till vänster...
Hur i allsindar går det ihop? Betalar jag inte direkt?
Kommer man få en lapp i brevlådan?

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Som jag tidigare nämnde har jag väldans problem med min G27 ratt i spelet. Har googlat runt utan resultat.
Det som händer är att ratten inte fungerar med 900 grader. Efter cirkus 300 graders rotation åt något håll så sticker lastbilen iväg åt helvete. Vilket ofta orsakat stora skador på min lastbil... HEHE.
Såhär ser mina inställningar ut:
http://fuskbugg.se/dl/9RXaZS/ets2_00000.png

http://fuskbugg.se/dl/9RXaZS/ets2_00000.png

Visa signatur

Jaaa men just precis.

Permalänk
Skrivet av bossibula10:

Någon här som spelar med Logitech G27 ratten? Har lite problem med inställningarna :/ Rattens rotation stämmer inte riktigt in i spelet.

Jag kör med den. Har du installerat drivisarna? I så fall så ska det, i programmet som installeras med drivrutinen, gå att ställa in rattutslag i grader. Jag har ställt in 900 grader vilket motsvarar (verkligheten).

Tyckte även i början att det kändes konstigt med force feedback på max men det ska nog vara så ändå, annars kan man ju styra med lillfingret.

Svarade jag på frågan?

Visa signatur

BenQ XL2420T | NZXT H440W | Corsair AX1200 | Maximus VIII Hero | i7 6700K | FD Kelvin s24 | 32gb DDR4 | R9 390 Nitro | Windows 10 64bit

Permalänk

Äntligen lyckades köpa det
Tycker ni jag ska ta ett lån på 400k?

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av lillen99:

Äntligen lyckades köpa det
Tycker ni jag ska ta ett lån på 400k?

Mvh: Eric

Beror ju på? Vad har du för "ekonomi" just nu?
Har du extra garage och bil samt en någorlunda vettig chaffis?

Permalänk

Någon som vet om spelet stödjer cross fire? Har kört ett tag på bara ett kort ett tag nu. Inte lika roligt längre när man drar upp skalningen till 400%

Vore tacksam för svar! Vill gärna få spelet att flyta på när jag egentligen borde kunna det med min dator.

Visa signatur

BenQ XL2420T | NZXT H440W | Corsair AX1200 | Maximus VIII Hero | i7 6700K | FD Kelvin s24 | 32gb DDR4 | R9 390 Nitro | Windows 10 64bit

Permalänk


Tog lån på 400k köpte mig en Volvo ( lilla ) byggde upp garaget till ett lyxigare anställde en som hette Tina och köpte en Man till hon

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillen99:


Tog lån på 400k köpte mig en Volvo ( lilla ) byggde upp garaget till ett lyxigare anställde en som hette Tina och köpte en Man till hon

Mvh: Eric

Schysst inlägg, jag klickade mig in i tråden. Gick in i köket och hämtade vatten och tog en rök. Kom tillbaka och läser ditt inlägg utan att minnas vilken tråd jag klickat in mig i...

Det tog både en tre och tio sekunder innan det klickade och jag såg versalen i Man

Upp med lite bilder om du kör något moddat, väntar på att kunna köpa mitt spel än så jag får glo på bilder ett tag till!

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillen99:


Tog lån på 400k köpte mig en Volvo ( lilla ) byggde upp garaget till ett lyxigare anställde en som hette Tina och köpte en Man till hon

Mvh: Eric

Haha

Är det bara jag som sitter och kört över 9000km och försöker spara upp lite pengar istället för låna?

Är bara i nivå 11 än

Går de fortare om jag tar lån, att tjäna massor fort kanske?

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loweann:

Haha

Är det bara jag som sitter och kört över 9000km och försöker spara upp lite pengar istället för låna?

Är bara i nivå 11 än

Går de fortare om jag tar lån, att tjäna massor fort kanske?

Kan väl inte påstå att du kommer tjäna massor, men för mig fick jag snabbast pengar genom att låna 400k köpa garage anställa folk samt köpa bilar till dom. Sen körde jag väldigt länge som anställd förare, alltså jag körde inte min egna lastbil. Mindre utgifter samt att man kan välja vilka jobb man vill i vilka städer man vill. Man behöver heller inte sova mellan jobben, verkligt? Nej inte speciellt men snabbast att tjäna pengar

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av HCP:

Schysst inlägg, jag klickade mig in i tråden. Gick in i köket och hämtade vatten och tog en rök. Kom tillbaka och läser ditt inlägg utan att minnas vilken tråd jag klickat in mig i...

Det tog både en tre och tio sekunder innan det klickade och jag såg versalen i Man

Upp med lite bilder om du kör något moddat, väntar på att kunna köpa mitt spel än så jag får glo på bilder ett tag till!

Haha
Har inte förstått hur man moddar för finns bara bin och en till mapp för mig?

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Skrivet av Skum-tomte:

Har inte gjort någon lastbil än men kan försöka däremot fixar jag släpet
Fixar det imorgon.

Hej!
Vill inte yra runt men hur fungerar det?
Jag har köpt första lastbilen nu lilla Volvon samt en Man ( om det inte var DAF xD ) går det att lägga in det på alla bilar eller hur fungerar det?

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Skrivet av lillen99:

Hej!
Vill inte yra runt men hur fungerar det?
Jag har köpt första lastbilen nu lilla Volvon samt en Man ( om det inte var DAF xD ) går det att lägga in det på alla bilar eller hur fungerar det?

Mvh: Eric

Finns väl bara en Volvo? Köpte den billagaste och nu har jag uppgraderat den så att den ser stor ut

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Lite trams raderat.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Skrivet av xeno95:

Dags för en ny mod!

Denna gång har jag gjort en mod som ersätter Eurogoodies till NetOnNet
http://s12.postimage.org/atdkpp4p8/ets2_00011.jpg

http://www.mediafire.com/?dl8sbnn33v19skw

Kommer komma upp flera trailer mods framöver för den som är intresserad

När man ska lägga in flera mods, ska man "sätta ihop" alla def mappar eller byta namn på dem, ka nbehöva lite hjälp med det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WhiTeAddec:

När man ska lägga in flera mods, ska man "sätta ihop" alla def mappar eller byta namn på dem, ka nbehöva lite hjälp med det.

Hur menar du?
du vill inkludera flera företag i samma mod fil?

Visa signatur

Intel Core i5 2500k@4.3 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO GEN3 | Antec Kuhler 620 | Corsair Vengeance 8GB | ASUS GTX 560 TI | 1 TB Seagate | Samsung 830 128 GB | Corsair TX650w| Fractal Design Define R3 | Logitech G35 | Logitech G500 | Sidewinder X4 |

Permalänk
Medlem

Normalt att en anställd enbart drar in ~400 om dagen när man själv drar in 20 k +?

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

Hittade precis ett klipp där en person har samma underliga efternamn som mig själv på youtube, ganska rolig känsla...

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loweann:

Normalt att en anställd enbart drar in ~400 om dagen när man själv drar in 20 k +?

Inte allt för ovanligt nej, det blir bättre med tiden när deras lvl ökar. Förvänta dig dock inga miljoner
Dom ska ju ha lön samt du ska ju betala både bränsle och underhåll till deras lastbil

Den "gigantiska" inkomsten ser du i GPS:en........

Ännu en av mina "bästa" förare......

Sen att dom inte får någon retur så det kostar 1000€ det är en annan sak.......

Visa signatur
Permalänk

Hoppas verkligen detta spel kommer på steam.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 | MSI MAG B560 TOMAHAWK WIFI | Intel Core i5 11600K | MSI GeForce RTX 3060 12GB VENTUS 3X OC | ASUS ROG Strix 850W | Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz | Noctua NH-U12S | Samsung 970 EVO Plus 2TB | W10

Permalänk
Skrivet av WinJi:

Hoppas verkligen detta spel kommer på steam.

Om det är nedladdning du är ute efter så laddade jag ned det på CDON.COM . Men du kanske bara föredrar Steam

Visa signatur

BenQ XL2420T | NZXT H440W | Corsair AX1200 | Maximus VIII Hero | i7 6700K | FD Kelvin s24 | 32gb DDR4 | R9 390 Nitro | Windows 10 64bit

Permalänk

Började få motorproblem hela resan sedan kommer jag rullande i 90 på en avfart ställer hela ekipaget på 2 hjul rätt in i sido räcke å hela skiten går åt helvetet första krocken...
Klarade iallafall ändå till Luxemburg och kunde åka på verkstad dock körde jag bensin så var ju lite rädd när det small

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Inte allt för ovanligt nej, det blir bättre med tiden när deras lvl ökar. Förvänta dig dock inga miljoner
Dom ska ju ha lön samt du ska ju betala både bränsle och underhåll till deras lastbil

Den "gigantiska" inkomsten ser du i GPS:en........
http://i1137.photobucket.com/albums/n501/GrumpyOldM4n/Euro%20...

Ännu en av mina "bästa" förare......
http://i1137.photobucket.com/albums/n501/GrumpyOldM4n/Euro%20...

Sen att dom inte får någon retur så det kostar 1000€ det är en annan sak.......

Finns mod som gör att ens anställda alltid har med sig en returlast! Tröttnade rejält själv när min förare körde utan last tillbaka till garaget, men nu drar han in ca 4000+4000 t/rt Sidan jag hittade moden på är fnv nere, så laddade upp den igen här ifall du ville ha.

Visa signatur

~ Try to catch me ~

Permalänk
Medlem
Skrivet av razeer:

Finns mod som gör att ens anställda alltid har med sig en returlast! Tröttnade rejält själv när min förare körde utan last tillbaka till garaget, men nu drar han in ca 4000+4000 t/rt Sidan jag hittade moden på är fnv nere, så laddade upp den igen här ifall du ville ha.

Nja det e lugnt, har bestämt mig för att inte modda något som påverkar pengarna på de vis att man tjänar mer än vad som är meningen. Har också kommit så pass långt att mina förare drar in ok med pengar nu.

Börjar dock bli väldigt less. Det är exakt samma vägar överallt i alla länder. Ingen snö å inga "farliga" vägar i alperna eller nåt liknande

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sitter och funderar på hur man ska allokera sina skills, om det är värt att lägga de på "farligt" material transporter eller om man ska satsa på något annat och strunta helt. Har tagit en på frätande material. Puttrade runt med en stor tank med svavelsyra.

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Skrivet av Rosslan:

Sitter och funderar på hur man ska allokera sina skills, om det är värt att lägga de på "farligt" material transporter eller om man ska satsa på något annat och strunta helt. Har tagit en på frätande material. Puttrade runt med en stor tank med svavelsyra.

Satsa på "farligt gods", är mest pengar för "minst" jobb där.

Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W