Permalänk
Medlem

Jodå, man hann ju med lite idag efter jobbet

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

De har ju verkligen buffat Yubari:n!
Ibland har man tur i en tier 6 match med en tier 4.

Permalänk
Medlem

Måste varit pga Division i så fall med ett skepp som inte är låst till T±1 för Yubari spelar bara mot T3-T5 står även på Wikin. Jag har inte hamnat i T6 match efter 40+ matcher men jag har spelat mest med Andra Yubari i div.

Men jag skeppet är bra med Uppgradering 0.

Har rekord på 6st kills och 103K dmg och 76% win rate efter 42 matcher.

hade varit sjukt grymt med demolition expert på den med hehe

Permalänk
Medlem

Vare ute och körde min Kiev med nya Demolition expert, arsonist 2 av 3 matcher.
När ska du skaffa Demolition expert @Torach

Permalänk
Medlem

@pa1983: Åh jävlar... Ja du så fort min kapten har fått 4p till så

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

Tyska slagskepp på horisonten! HYPE!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fantastiskt Tyska slagskepp nu väntar vi bara på fler Brittiska skepp.

Hoppas bara inte Tyska slagskepps-linjen blir som de tyska kryssarna.
Lyckades grinda tyska kryssare ända tills Yorck sedan tröttnade jag på dom.

Vet inte hur dom är nu men att få maskineriet utslaget flera gånger per match, var... Frustrerande.

Visa signatur

Huvuddator: i5-6600K, GTX 970, 8GB DDR4 2660MHz, Maximus VIII Gene MK, 120GB SSD+250GB SSD+240GB SDD, Linux Mint 18.2/Win7

Mest använda datorn Acer E3-112: Linux Mint 18.1, helt fläktlös, N2830 500GB 750EVO. För surf+film+musik vid "nanna kudde dax.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kronvrak:

Fantastiskt Tyska slagskepp nu väntar vi bara på fler Brittiska skepp.

Hoppas bara inte Tyska slagskepps-linjen blir som de tyska kryssarna.
Lyckades grinda tyska kryssare ända tills Yorck sedan tröttnade jag på dom.

Vet inte hur dom är nu men att få maskineriet utslaget flera gånger per match, var... Frustrerande.

Vad folk säger om dem är att de ska vara som tirpitz. Bra mobilitet, pansar och mindre kanoner än de andra nationerna men skjuter snabbare. Fattade som att dispersion ska vara dålig som på tirpitz. Detta är inte fakta utan mer spekulationer som blivit sanning på nätet. Men känns som detta kan stämma väldigt bra men ser verkligen fram emot en ny BB linje att grinda.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Så taggad inför Tyska BB älskar verkligen min Tirpitz, tanken på en Tirpitz som har lite större kanoner men sjukter lika snabbt och mer armor. mums, jag gillar att anfall och skjuta på ganska nära håll. Trivs bäst på avstånd runt 12km. Hoppas skeppen släpps inom 2 veckor då lär man ha ca 600 XP och det borde göra så man kan låsa upp hela trädet och köpa Tyska bb X. Givetvis kommer jag köpa dem andra skeppen senare men skulle vara kul och spela med tyska bb X rätt tidigt

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: LG C2 42Tum/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kronvrak:

Fantastiskt Tyska slagskepp nu väntar vi bara på fler Brittiska skepp.

Hoppas bara inte Tyska slagskepps-linjen blir som de tyska kryssarna.
Lyckades grinda tyska kryssare ända tills Yorck sedan tröttnade jag på dom.

Vet inte hur dom är nu men att få maskineriet utslaget flera gånger per match, var... Frustrerande.

Dom kommer få samma AP som kryssarna så du kan typ endast penetrera om de visar bredsidan, såg på reddit att tier x kommer få 41% chans för eld men dålig damage.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Torach:

@pa1983: Åh jävlar... Ja du så fort min kapten har fått 4p till så

Hade just 23 bränder med den i en match. Satte eld på två BB's och en Crusier så dom brann samtidigt i en match nu
Eldade bort över 20K på en Atlanta och dödade han också det var kul

Permalänk
Medlem

Nytt dmg rekord i Kiev

Permalänk
Medlem

Kolla in denna video, skön musik och man får se en svag Montana i den. Montana behöver verkligen buffas efter man ser detta.
https://www.youtube.com/watch?v=NHZAgDIMrr0

Permalänk
Medlem

Hade världens mest otroliga FAIL lag alltså.
Får ge beröm till den kryssaren som kom med mig dock till A men tyvärr dog han mot överväldigande odds så.

Först gick jag till A kappen, fick med mig en kryssar.
Jag tog cappen själv, Kiev speeeeed ni vet.

Körde mot B och sköt på ankommande kryssare och en BB som var på väg till A kappen.

Kappade B samtidigt som jag sköt allt jag kunde på en kryssare och en Fuso för att rädda min kryssarkompis, tyvärr dog han då det var 2-3st kryssare och en Fuso mot han och mig.

När jag tagit B så insåg jag att våra andra 10 skepp är vid C, ja VID C, inte fan lyckades 10 av dom kappa den trots att dom var fler, som sagt 3-4st minst av motståndarna försökte ta A så vi hade numerärt övertag och position vid C.

Totalt oförmögna att kappa fick jag köra till C, väl inne i C kommer två kryssare in, ungefär som att man kan inte gå in om en DD inte gått in först så där får jag en Base Capture Assist.
Dock hade fiender kappat om B under tiden.
Ja våra kryssare var TOTALT oförmögna att försvara kappa med, skuta DD's, nej fan det kunde dom inte utan det fick jag göra själv.
Fick 2st men vad hjälpte det....
Ända dom gjorde var att jaga andra kryssare, visst bra i sig men 2st fick förs sig att köra ner på 9 linjen och JAGA 3st fiender kryssare och en dog senare där efter jag var död. Dom vägrade fatta att dom måste försvara kapparna men det var dom inte intresserade av. Jävla NÖTTER.

Jag körde tillbaks till B, sköt på en Blyskawica (stavning), lyckades kappa men aset kom tillbaka och jag med låg HP efter 4 kapps förlorade jag den striden. Försvarar våra kryssare kappen? Nej dom springer iväg på 9 linjen, vår BB kör upp i vänster över hör och kliar sig i naveln.

Så det tar fiender typ 1 minut att ta tillbaks B, vi förlorar väl med typ 600/1000 poäng.

Jävla praktexempel på SKIT lag med EPIC noobs!

Och ja det bästa av allt var ju att när fiender hade 995 poäng började någon gnälla om att INGEN Kappar....

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: LG C2 42Tum/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk
Medlem

Vill ha

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Inaktiv

Hejsan,

Jag köpte nyligen ett Z170 Pro gaming moderkort och då medföljer kod för "Diana Cruiser" och 15 Dagars Premium.

Eftersom jag inte har något intresse av att utnyttja dessa tänkte jag att någon här gärna får använda min kod. Jag har ingen aning om varken Cruisern eller vad Premium gör men förhoppningsvis är det någon som vill ha koden.

Your code is : T59M9-94D84-RY6SC-8CPWS

Tror man behöver ett nytt account för att använda den men är inte säker.

Lycka till!

Permalänk
Medlem

Nytt konto, Reckie testade.

Hade 10st raka vinster i dag innan det sket sig, jag dog i början, känner mig lite avgörande i dom vinsterna i alla fall

Permalänk

Någon som köpt Arizona tankar om skeppet?

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: LG C2 42Tum/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk
Medlem

Inte köpt det men mött den 3 gånger. Var inte imponerad av den som motståndare i alla fall. Ser mest överprisad ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av The man swe 90:

Någon som köpt Arizona tankar om skeppet?

Arizona känns om något som ett sätt att mjölka amerikaner på pengar.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Om det hade funnits en medalj för att ha blivit torpederad och sänkt av eget lag tre matcher i följd så hade jag haft den medaljen nu.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pa1983:

Inte köpt det men mött den 3 gånger. Var inte imponerad av den som motståndare i alla fall. Ser mest överprisad ut.

Det är för att hon har mer gemensamt med Warspite i sättet du spelar än en New Mexico som är en renoldad brawler. Vilket väldigt många inte fattar.

Skrivet av Aldric T:

Arizona känns om något som ett sätt att mjölka amerikaner på pengar.

Tja, är det inte sex som säljer så är det historiska symboler. Bilder på vraket Arizona användes rätt flitigt som rekryteringsmaterial under kriget.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

@Solaris: Så sexig som Zao är så borde isf varenda kotte i Japan sponsra WG med slantar

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solaris:

Det är för att hon har mer gemensamt med Warspite i sättet du spelar än en New Mexico som är en renoldad brawler. Vilket väldigt många inte fattar.

Tja, är det inte sex som säljer så är det historiska symboler. Bilder på vraket Arizona användes rätt flitigt som rekryteringsmaterial under kriget.

Jag har Warspiten och New Mexico är inte ens i samma liga.

New Mexico är långsammare med 2.5 knop vilket är mycket mer än det låter, RNG Jesus måste alltid vara närvarande på kanonerna, den svänger långsamt. Den laddar om på 35 sekunder, sedan är jag inte ett dugg förtjust i begränsade arken på tornen eller ofta mjuka deckpansarn på amerikanska BB's.

Warspite är märkbart snabbare med sina 23.5 knop, svänger på en femöring, största kanonerna för en T6 BB i klass med Tirpitz som laddar om på 30 sekunder, Cruser Repair time, lagar 50% MER citadel skada, har Sekundära kanoner som heter duga och lite bättre AA.
Warspiten har så totalt OP repair och Heal att den kan hela upp sig från nästan igen HP till nära fullt på med 2st premium heal på väldigt kort tid.

New Mexico har i princip inget på Warspiten att komma med och just därför jag vägrar Arizona.

Hon må vara en brawler men jag tar Warspiten över en New Mexico och därmed en Arizona med alla dagar i veckan och brawlar med.

Som sagt priset reflekterar inte vad man får tycker jag. Anser fortfarande Warpspite vara lätt den bästa premium BB'n sett till vad man får.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

@Solaris: Så sexig som Zao är så borde isf varenda kotte i Japan sponsra WG med slantar

Ja, hennes citadel är så sjukt lätt att träffa så man undrar lite om hur lättklädd hon är.

Skrivet av pa1983:

Jag har Warspiten och New Mexico är inte ens i samma liga.

New Mexico är långsammare med 2.5 knop vilket är mycket mer än det låter, RNG Jesus måste alltid vara närvarande på kanonerna, den svänger långsamt. Den laddar om på 35 sekunder, sedan är jag inte ett dugg förtjust i begränsade arken på tornen eller ofta mjuka deckpansarn på amerikanska BB's.

Warspite är märkbart snabbare med sina 23.5 knop, svänger på en femöring, största kanonerna för en T6 BB i klass med Tirpitz som laddar om på 30 sekunder, Cruser Repair time, lagar 50% MER citadel skada, har Sekundära kanoner som heter duga och lite bättre AA.
Warspiten har så totalt OP repair och Heal att den kan hela upp sig från nästan igen HP till nära fullt på med 2st premium heal på väldigt kort tid.

New Mexico har i princip inget på Warspiten att komma med och just därför jag vägrar Arizona.

Hon må vara en brawler men jag tar Warspiten över en New Mexico och därmed en Arizona med alla dagar i veckan och brawlar med.

Som sagt priset reflekterar inte vad man får tycker jag. Anser fortfarande Warpspite vara lätt den bästa premium BB'n sett till vad man får.

Okej. Men i och för sig så skrev jag att Arizona har mer gemensamt med Warspite i rollen som en long-mid range support BB än som en renoldad brawler som New Mexico för försöker du brawla med en Warspite så får du så sjukt mycket stryk. Så i ärlighetens namn så är jag inte säker på vad du vill komma med ditt sälj-snack när det har inte ens med saken att göra.

Vad det beträffar att du anser att den bästa premium BBn är Warspite så har du fel, Nikolai I Imperator är bättre.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

@Kantvals:

Sådär, Myoko är inte ett dugg OP i rätta händer

http://imgur.com/BZOgT3J

Permalänk
Medlem

Tog ett varv i THE IMPREGNATOR. Nädå, inte alls OP.

https://i.imgur.com/nCAy4je.jpg

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

@Solaris: Wow, vilken mysig ton du har. Jobbig dag idag?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.