Permalänk
Medlem

Headset max 1000 kr

Hej, dags för nya hörlurar då mina Siberia har börjat glappa och micken dessutom verkar vara på väg ut den med. Är inte så insatt i vad som är bra headset längre men är i vilket fall inte sugen på att betala mer än 1000 kr. Har bra högtalare som jag använder annars så dom kommer nog bara användas för skype och spel. Har stort huvud också så om nån har erfarenhet av några som funkar bra för oss med större huvud så tipsa gärna

Permalänk
Visa signatur

NXZT H440W Red/Black, Asus Z97-A, i7-4790K, MSI GeForce GTX 980 Ti, Corsair RM750x, Corsair Vengeance 2x8GB 1600 MHz, ASUS ROG Swift PG278Q 144hz, Samsung 850 EVO 250GB, Sennheiser Game ZERO, Logitech G303, Qpad MK-70 Keyboard

Permalänk

Sorry, det var demo, men QH-90 för slutna och QH-85 öppna. Sedan verkar ju HyperX Cloud 2 ligga under 1000 kr också. Blir finemang.

Visa signatur

NXZT H440W Red/Black, Asus Z97-A, i7-4790K, MSI GeForce GTX 980 Ti, Corsair RM750x, Corsair Vengeance 2x8GB 1600 MHz, ASUS ROG Swift PG278Q 144hz, Samsung 850 EVO 250GB, Sennheiser Game ZERO, Logitech G303, Qpad MK-70 Keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jarmolicious:

Sorry, det var demo, men QH-90 för slutna och QH-85 öppna. Sedan verkar ju HyperX Cloud 2 ligga under 1000 kr också. Blir finemang.

tack! har du någon erfarenhet av dom själv? om dom är bekväma och så tänker jag

Permalänk
Medlem

Hyperx II har jag haft i 3 månader nu och det är dem skönaste hörlurarna jag har haft. Jag har haft logitech g35 och Turtle beach ear force Z60 och av dessa 3 tycker jag personligen att hyperx var skönast. Men det är ju en smaksak, så kolla om du skulle kunna åka och prova hörlurar någonstans om det går. Och så väljer du ju det skönaste du hittar under 1000 kr!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800X3D, GPU: Powercolor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate, MOBO: MSI B550M MAG Mortar, RAM: 32GB 3200MHZ, Nätdel: be quiet! Dark Power 12 750W, Lagring: 3TB SSD

Permalänk
Medlem

HyperX Cloud headseten och Qh-85/90 är dom enda vettiga valen i prisklassen, allt annat är bara plastiga leksaker.
Jag har Cloud 2 och kunde varit mer nöjd. Ljudet, mikrofonen och framförallt byggkvaliten och komforten är fenomenal för priset.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klonk97:

Hyperx II har jag haft i 3 månader nu och det är dem skönaste hörlurarna jag har haft. Jag har haft logitech g35 och Turtle beach ear force Z60 och av dessa 3 tycker jag personligen att hyperx var skönast. Men det är ju en smaksak, så kolla om du skulle kunna åka och prova hörlurar någonstans om det går. Och så väljer du ju det skönaste du hittar under 1000 kr!

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av KKay:

HyperX Cloud headseten och Qh-85/90 är dom enda vettiga valen i prisklassen, allt annat är bara plastiga leksaker.
Jag har Cloud 2 och kunde varit mer nöjd. Ljudet, mikrofonen och framförallt byggkvaliten och komforten är fenomenal för priset.

Skickades från m.sweclockers.com

Ok tack så mycket för tipsen!

Permalänk
Medlem

Använder QH-90 och har aldrig ångrat mig en sekund. Supersköna även ett par timmar senare. Bra ljud i dom också. Det enda som kan vara en mindre bra egenskap är micken som är lite tyst men det går att justera.
Kan rekommendera dom.

Visa signatur

"Om du ändå ska göra något, gör det ordentligt"

Permalänk
Medlem

Inga problem, hoppas du hittar något som du gillar!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800X3D, GPU: Powercolor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate, MOBO: MSI B550M MAG Mortar, RAM: 32GB 3200MHZ, Nätdel: be quiet! Dark Power 12 750W, Lagring: 3TB SSD

Permalänk
Medlem

Är också på jakt efter headset i prisklassen.
Har funderat på HyperX II men nu när Dustin kör rea på Sennheiser PC 350SE 2015 så blev det svårare.
Någon som testat båda?

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG