Permalänk
Medlem
Skrivet av FANTEN:

ah. Tack för infon. Trodde det var nåt som buggade. Försökte ansöka och sen försökte jag gå ur min nuvarande klan(flera gånger). Då försöker jag igen om nån dag.

Ioma du lämnade tidigare klan så dröjer det till 3e innan vi kan ta in dig. 3 dygns cooldown. Påminn mig den 3e.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

@Daark
Fick du komma in som du skulle?
@FANTEN Välkommen, du är inne.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

@Daark
Fick du komma in som du skulle?
@FANTEN Välkommen, du är inne.

Jo, jag fick det vart sur på spelet så orkade inte spela så mycket med någon.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Rätt okej runda ändå

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk

@HugSeal: Fint jobbat!
Den är så ruggigt fin den där vagnen!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

@HugSeal: Fint jobbat!
Den är så ruggigt fin den där vagnen!

Riktigt glad i den. Förutom att jag inte har spelat den nog för att veta var jag har tornet. Man tycker man tittar över en kulle lite småsneaky men när man blir beskjuten inser man att man väl visar upp tornyta motsvarande åtminstone en hel luchs.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem

tja sökte nyss till clanen med wargaming id Skedproffs

Permalänk
Medlem

@Cervatoz Du är inne, som flickan sa.
@Cazcade Välkommen.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Hej alla glada! Jag ber om ursäkt för min frånvaro på sistone men det är tentavecka just nu. Jag kommer att börja spela ordentligt igen nästa helg, alltså om lite mindre än två veckor.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Tjena alla , Lurkat forumet länge men nu måste jag skriva ^^

WoT account: DinX

Har sökt till klanen för vill hitta nå platoonmates för soloköa kan vara riktigt hemskt.

2000+ wn8 med västerbottens dialekt så de sjunger om de men hoppas ni förstår mig ändå
Just börjat om pga de nya Svenska tanksen

Permalänk
Medlem

@>D!nX<: Välkommen i klanen! Glöm inte att kika in i wot-kanlen på sweclockers teamspeak, på sweclockers.teamspeak.com !

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Hade en helt okej runda med Grillen. Hade gärna väntat med den tills jag klarat mitt 4k+3hvy-kills uppdraget (och låst upp 8k-uppdraget) men man ska inte vara kräsen.

http://wotreplays.eu/site/3242782#highway-lill_rutger-grille_...

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk

@HugSeal: Bra jobbat! 9K är legendariskt i vilken vagn man än kör.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

@HugSeal: Bra jobbat! 9K är legendariskt i vilken vagn man än kör.

Mm, kändes rätt bra när man i slutet insåg hur mycket man faktiskt petat in. Sen är det liite irriterande när man var så jäkla ära 10k, om inte emilen lagt in det där sista skottet ^^

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk

@HugSeal: Now now, let's not get greedy...

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

ÄNTligen mark 1, grymt försenad. Man startar ut med dubbelt så många procent än matcher ungefär som vanligt och tänker att det blir en lätt mark 2 men mot slutet gick det fasen segt med usla matcher och inställning. Och just denna match där man bheöver få ca 1k dmg allra minst, så börjar den fantastiskt genom att man blir cripplad av en KV-2a och förutom ingen hp så ryker ammot, 28 sec omladdning från start. Från redan låg dpm till mindre än 800 dpm, lägre än många tier 1.

Godammit, jag hade förväntningar.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Firar 300 dagar i klanen idag, ha en go söndag.

Permalänk
Medlem

Bort karré.

Skrivet av TheSwedeHunter:

Firar 300 dagar i klanen idag, ha en go söndag.

ayyyy

Även; Välkomna Marre276, Echmech, fredriq, @oscarjohan, gulbagge, FinBenge, Looop7 mmf. Ständigt strömmar det in nya nyfikna och gamla trötta rävar.
Vi är lite slarviga med officiella välkomnanden, men chatten in game är alltid tillgänglig samt här och TS.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Försöker hela kvällen med LT14, vilket innebär 5000 spotting från platoonen(vi var full platoon)....
Misslyckas och sen när jag blir ensam "Ah men ett sista game"

http://imgur.com/a/co97q

Nu ska man bara lyckas få ett till för LT15.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av >D!nX<:

Försöker hela kvällen med LT14, vilket innebär 5000 spotting från platoonen(vi var full platoon)....
Misslyckas och sen när jag blir ensam "Ah men ett sista game"

http://imgur.com/a/co97q

Nu ska man bara lyckas få ett till för LT15.....

E1 is love, E1 is life

http://wotreplays.eu/site/3203844#fiery_salient-lill_rutger-s...

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem

Alltså, min puls går i 200 nu. Första kolobanovs Fick slut på ammo men det löste sig. Och 3700 skada är rätt fint för en t6

http://wotreplays.eu/site/3304693

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Skrivet av HugSeal:

Alltså, min puls går i 200 nu. Första kolobanovs Fick slut på ammo men det löste sig. Och 3700 skada är rätt fint för en t6

http://i63.tinypic.com/2hx6kyf.png

http://wotreplays.eu/site/3304693

Grymt bra jobbat! Det är fint att få över 3k i allt under tier VIII, och i den svenska vagnen är det helt fantastiskt!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Swec clickplatoons visar vart skåpet ska stå!

(Och valley är idiotiskt och vill ha tillbaka mina 400hp)

http://wotreplays.com/site/3309279?secret=3a186d407dffca3f8a3...

Permalänk
Medlem

Kunde inte låta bli...

Visa signatur

Dator 1. MSI Z370 GAMING PRO CARBON, Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB, Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB, Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance, passivt vattenkyld.

Dator 2. MK MSI X79A-GD45, Intel i7-3820 @ 4,0 GHz, EVGA 980Ti med vattenblock, 16 Gig DDR3, vattenkyld

Specialskärm: ~124 tum 3840 X 1080, 178° FOV (2 x BenQ 1070+)

Permalänk
Medlem

Känner för att binda ett par Swec'are vid skampålen!

Platoona i leFH18B2 hur lågt kan man sjunka?

Permalänk

@Toody: Helt rätt. Men roligt är det ju ändå!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Ansökan till klan

Hej

Jag söker några att plutoona med därav vill jag joina er klan.

Jag har bara spelat sedan mitten av december men har 3 tier 9 och 1 tier 10 plus en massa andra så klart.

Hoppas det är av intresse för er.

Mvh

Tollto (mitt nick i wot)

Permalänk
Medlem

@Tollto

Ser att du fått plats i SV. Du är välkommen att söka igen såklart. Samt att plutta över klangränserna om SV faller dig i smaken. Vi finns på TS lite då och då ivf. Ses på flagfältet.

@marineeng
Välkommen.

Välkommen @CallofKthulu

Välkommen @Burre24

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Bra matcher igår, gubbar! Det är riktigt roligt när vi får till det och kan vara så många och spela tillsammans

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Ahh, fixade äntligen HT15. Derpenberg assault, vi försvarade och lite ovanlig strid, de skickade nästan inga på den östra sidan dit jag åkt för att blocka en massa så jag bytte sida där en 50b och en 50100 repade min lack lite.

MEN SÅ SKÖNT!

6k skada, 6k blockat och drygt 2k skada tagen.
http://wotreplays.eu/site/3368217

¨

Dold text

Nu är ju bara frågan om man skall göra om LT15 och TD15 för at tklara dem med heder eller grinda upp en tier 10 medium för MT15. Behöver bara krediter för att köpa en 140 men funderar på om det inte är vettigare att grinda färdigt sin TVP VTU och försöka med skodalinjen.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar