Tråden om Nintendo Switch och Switch Lite

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Bl4ckIce:

@DST: Det vet man inte. De verkar spekulera mest och läser du denna artikel så kanske de använder någon typ av Pascal arkitektur. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-nintend... Just nu så är fokus på Nintendo NX och det verkar inte vara någon dålig produkt i mina ögon. Det snackades om inga cartridges men verkar ändå bli så. Står tydligt på spelet Nintendo NX The legend of Zelda breath of the wild. http://imgur.com/a/bryiA För mig så ÄR detta Nintendo, och inte någon PS eller EcksBocks... (Spel med mycket graffe o.s.v. spelar jag bara på PC, förutom då det gäller Nintendo och deras exklusiva spel )

Bilden är ett montage, bara så du vet. Det är en Gameboy-kassett.

Skrivet av GilbertG:

Fanken, upplys mig. Vad är Tegra egentligen? Hur presterar den jämfört med annat bärbart? Varför är folk negativt inställda till Tegra? Är det Tegra X1 som gäller, den kommande Parker eller rentav den äldre K1?

Att det fokuseras på bärbart är väl ganska logiskt för Nintendo som det Japan-centrerade företag det trots allt är. Bärbart är riktigt stort i Japan och går inte precis dåligt i resten av världen heller, närmsta konkurrenten Vita har i princip kastat in handduken och lär inte få någon efterträdare, och bärbart har Nintendo alltid lyckats med.

Tegra är inte någon populär produkt, den version som det ryktades i maj om att Nintendo skulle använda är det vad jag vet bara Nvidia själv som tvingats använda innan. Men har de fått ett bra pris och Nvidia verkligen kan leverera så varför inte, Nvidias historik med tidigare konsolsatsningar har varit rätt tveksam dock. Inte helt utan anledning att både Microsoft och Sony dumpat Nvidia.

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen det inte stämmer, om dom nu ändå ska bryta bakåtkompatibiliteten så gå över till x86 och vinn tillbaka tredjepartsutvecklarna. Känns så dumt att välja tegra av allt..

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Det verkar som att det blir Tegra X2, eller om man ska tolka det mer korrekt, iaf inte Tegra X1, utan någon nyare version:
http://wiiudaily.com/2016/07/report-nintendo-nx-will-use-nvid...
https://twitter.com/DirectFeedGames/status/759072574777196544

Känns mer och mer avlägset att NX skulle vara bakåtkompatibel med WiiU, vilket är otroligt tråkigt. Jag hoppas fortfarande att dom ska fixa stöd för Wii/WiiU kontrollerna.

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Hurtigbullen:

Det verkar som att det blir Tegra X2, eller om man ska tolka det mer korrekt, iaf inte Tegra X1, utan någon nyare version:
http://wiiudaily.com/2016/07/report-nintendo-nx-will-use-nvid...
https://twitter.com/DirectFeedGames/status/759072574777196544

Känns mer och mer avlägset att NX skulle vara bakåtkompatibel med WiiU, vilket är otroligt tråkigt. Jag hoppas fortfarande att dom ska fixa stöd för Wii/WiiU kontrollerna.

Lite bättre om det skulle vara X2 och inte X1, en SoC Nvidia haft rejäla svårigheter att sälja. Men ja, nä... hade varit bättre med hårdvara som bättre matchade konkurrensen, såvida det inte kommer en stationär konsoll med som kör en Zen-baserad CPU och en Polaris eller Vega-baserad grafiklösning.

Permalänk
Medlem

@anon5930: Fast Tegra X2 verkar inte så pjåkig, i stationära applikationer verkar den ju kunna matcha XB1.

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Hurtigbullen:

@anders190: Fast Tegra X2 verkar inte så pjåkig, i stationära applikationer verkar den ju kunna matcha XB1.

Frågan är om det duger för tredjepartsutvecklarna bara.

Permalänk
Medlem

Så länge jag kan spela NX på min TV så är jag nöjd.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Hade ett Wii U med Mario Maker i händerna igår på Elgiganten. Så olidligt sugen på Donkey Kong Tropical Freeze, Mario Maker, Mario 3D World, Mario Kart etc. Bestämde mig dock för att inte slå till. Svårt beslut, men vill vänta och se vad NX erbjuder.

Snälla Nintendo - låt den vara bakåtkompatibel! Fast är det Tegra som gäller verkar det onekligen inte sannolikt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurtigbullen:

Känns mer och mer avlägset att NX skulle vara bakåtkompatibel med WiiU, vilket är otroligt tråkigt. Jag hoppas fortfarande att dom ska fixa stöd för Wii/WiiU kontrollerna.

För några veckor sedan ryktades det att några av de storsäljande spelen från wii u höll på att portas till NX, så det är väl på den nivån vi får räkna med. Själv har jag aldrig brytt mig om bakåtkompatibilitet. Men det är klart att det är bra för NX i sig att ha så många spel som möjligt vid lansering, t.ex. portar eller uppdaterade versioner av Mario maker, Splatoon och mk8.

Visa signatur

AMD 5800X3D - Asus ROG B450-F - AMD Sapphire Vega 56 Pulse
Intel 330 180GB - 32gb DDR4 - Meshify C - beQuiet L8 530w
Panasonic 50" VT60 - Xonar Essence STX - Arcam FMJ A39 - Monitor Audio BR5 - Nintendo

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Frågan är om det duger för tredjepartsutvecklarna bara.

Tja, det lär ju vara svårt att sia om. Jag har känslan att det är mer politik än faktiska problem/hinder att få till en viss titel på en specifik konsol.

Sen tror jag det finns en viss "lättja" iom att PS4 och XB1 har väldigt lik arkitektur, speciellt jmf med tidigare generationer. Man vill liksom mest att det bara ska vara att trycka på en knapp så ploppar det ut en färdig version för konsol X, att lägga tid på en port vill man slippa. Att WiiU har både en annan arkitektur och dessutom var svagare var ju en bra ursäkt att inte utveckla för den, men samtidigt sköt 3:e partarna både sig själva och Nintendo i fötterna. Med lite mer 3:e partare och en bättre marknadsföring från Nintendos sida så tror jag att WiiU hade kunnat sälja i paritet med XB1 och kanske tom PS4. Det största "sveket" från 3:e partare tycker jag var Ubisoft som fördröjde lanseringstiteln Rayman i typ 1,5 år. Jah inbillar mig att om den titeln hade kommit ut när den skulle så kunde det ha varit annorlunda.

Fast precis som du säger så är det väl risk att 3:e partarna dissar NX också, speciellt som att Nintendo ge dom samma ursäkt igen.

Nåja tiden lär utvisa vad som händer. Personligen är jag lite tveksam till NX just nu eftersom det för mig mer verkar vara en 3DS+++, dvs en handhållen konsol, och det är inte min grej (tror jag).

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelleboj:

För några veckor sedan ryktades det att några av de storsäljande spelen från wii u höll på att portas till NX, så det är väl på den nivån vi får räkna med. Själv har jag aldrig brytt mig om bakåtkompatibilitet. Men det är klart att det är bra för NX i sig att ha så många spel som möjligt vid lansering, t.ex. portar eller uppdaterade versioner av Mario maker, Splatoon och mk8.

Jag gillar att WiiU är bakåtkompatibel eftersom det finns en hel del fina spel till Wii.

Att tvingas köpa "remakes" på spel jag redan har och som fanns till fg konsol känns fel. Det är en sak med remakes på spel som är några generationer gamla så att nya personer kan uppleva dom eller gamla spelare kan återuppleva dom är inte fel. Jag tänker då på t.ex Ratchet & Clank för PS4, eller Zelda Windwaker HD (fast dom kunde ju fixat lite med kontrollerna där när dom ändå höll på).

Att sen stöda de äldre kontrollerna tycker jag är bra. Jag gillar WiiMote och Pro-controllern till WiiU. Det vore kalas om NX kunde använda dom.

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Hurtigbullen:

Tja, det lär ju vara svårt att sia om. Jag har känslan att det är mer politik än faktiska problem/hinder att få till en viss titel på en specifik konsol.

Sen tror jag det finns en viss "lättja" iom att PS4 och XB1 har väldigt lik arkitektur, speciellt jmf med tidigare generationer. Man vill liksom mest att det bara ska vara att trycka på en knapp så ploppar det ut en färdig version för konsol X, att lägga tid på en port vill man slippa. Att WiiU har både en annan arkitektur och dessutom var svagare var ju en bra ursäkt att inte utveckla för den, men samtidigt sköt 3:e partarna både sig själva och Nintendo i fötterna. Med lite mer 3:e partare och en bättre marknadsföring från Nintendos sida så tror jag att WiiU hade kunnat sälja i paritet med XB1 och kanske tom PS4. Det största "sveket" från 3:e partare tycker jag var Ubisoft som fördröjde lanseringstiteln Rayman i typ 1,5 år. Jah inbillar mig att om den titeln hade kommit ut när den skulle så kunde det ha varit annorlunda.

Fast precis som du säger så är det väl risk att 3:e partarna dissar NX också, speciellt som att Nintendo ge dom samma ursäkt igen.

Nåja tiden lär utvisa vad som händer. Personligen är jag lite tveksam till NX just nu eftersom det för mig mer verkar vara en 3DS+++, dvs en handhållen konsol, och det är inte min grej (tror jag).

Jag tror det finns stor risk för repris här, speciellt om den NX det ryktas om just nu är en ersättare för Wii U. Samtidigt ser det ju mer ut som en slags ersättare till 3DS och då gäller andra regler. Den lär få bra stöd isåfall, third party stödjer 3DS rätt väl även om vi ser dåligt med större och intressantare titlar från dessa. NX ger möjlighet att iallafall teoretiskt lyfta dit spel som vi normalt ser på de stationära konsollerna.

Tredjepartarna har uttalat sig positivt hittills men det gjorde de även med Wii U.

Även jag vill se en stationär variant som kan slåss med PS4 och Xbox One. Personligen är jag inte helt såld på konceptet med portabla spelkonsoller i dagsläget, blir ändå bara att de blir kvar hemma när jag är utanför hemmet.

Permalänk
Medlem

Sluta skriva i denna tråden, även om det e massa negativa kommentarer så går jag å kollar mer å mer på nintentoklipp på youtube. senaste va det om Tegra kunde emulara gamla nintenospel som DigitalFoundry har släppt. Om jag köper en nx å det finns bara två spel ute så ska jag kräva pengar av er för det

Visa signatur

12700k@/7200c34@7800/msi z790 itx

Permalänk
Medlem
Skrivet av DST:

Sluta skriva i denna tråden, även om det e massa negativa kommentarer så går jag å kollar mer å mer på nintentoklipp på youtube. senaste va det om Tegra kunde emulara gamla nintenospel som DigitalFoundry har släppt. Om jag köper en nx å det finns bara två spel ute så ska jag kräva pengar av er för det

Öhh?!? Jag tror du får förtydliga dig lite...

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem

Alltså, att man bara spekulerar lite om ämnet, dvs nya Nintendo maskinen gör man man blir lite sugen på lite Nintendo, sen när det kommer ut å man införskaffar sig maskinen och det visar sig på vanligt Nintendo mané att det bara finns några fåtal spel så kommer man nog beskylla Swec för att man blitt utsatt för hypning av swec.. Dvs, bra tråd helt enkelt, vi behöver mer lättsamma å roliga konsolmakare/spel som Nintendo på marknaden.

Visa signatur

12700k@/7200c34@7800/msi z790 itx

Permalänk
Medlem

Nja, så få spel är det ju inte till WiiU

The Exclusive Games Race Scores Wii U PS4 XB1 Amazing 3 1 0 Good 19 6 4 Meh 14 8 4 Awful 4 2 1 Total 40 17 9

Källa: http://www.geekwire.com/2016/wii-u-has-almost-twice-as-many-h...

Det finns väl ingen anledning att tro att NX skulle avvika på nåt sätt vad det gäller spelkvalité. I mina ögon är snacket om att det finns få spel till WiiU en ren myt, som av nån anledning förs fram gång efter annan. Dessutom kan man spela storspelen från Wii utan problem

Frågan är snarare om NX kommer lyckas locka både WiiU ägare som mig som tycker att NX mer känns som en DS3 efterföljare än en stationär konsol, samt 3:e partsutvecklare. Lyckas dom med det kommer det att bli bra och lyckas dom dessutom få till lite bakåtkompatibilitet med Wii/WiiU spel+kontroller så blir det riktigt bra

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Hurtigbullen:

Nja, så få spel är det ju inte till WiiU

The Exclusive Games Race Scores Wii U PS4 XB1 Amazing 3 1 0 Good 19 6 4 Meh 14 8 4 Awful 4 2 1 Total 40 17 9

Källa: http://www.geekwire.com/2016/wii-u-has-almost-twice-as-many-h...

Det finns väl ingen anledning att tro att NX skulle avvika på nåt sätt vad det gäller spelkvalité. I mina ögon är snacket om att det finns få spel till WiiU en ren myt, som av nån anledning förs fram gång efter annan. Dessutom kan man spela storspelen från Wii utan problem

Frågan är snarare om NX kommer lyckas locka både WiiU ägare som mig som tycker att NX mer känns som en DS3 efterföljare än en stationär konsol, samt 3:e partsutvecklare. Lyckas dom med det kommer det att bli bra och lyckas dom dessutom få till lite bakåtkompatibilitet med Wii/WiiU spel+kontroller så blir det riktigt bra

Att Wii U saknar spel, dessutom bra sådanna, är en lögn främst Sony-folket försökt hålla igång sedan Wii U-lanseringen. Wii U har fått många bra titlar, är ju främst third party det varit ont om spel, samt vissa svackor där det inte släpps något. Början av 2013 samt nu Q3-Q4 2016 får nog räknas som sådanna.

Permalänk
Skrivet av El1min4tor:

Hade ett Wii U med Mario Maker i händerna igår på Elgiganten. Så olidligt sugen på Donkey Kong Tropical Freeze, Mario Maker, Mario 3D World, Mario Kart etc. Bestämde mig dock för att inte slå till. Svårt beslut, men vill vänta och se vad NX erbjuder.

Snälla Nintendo - låt den vara bakåtkompatibel! Fast är det Tegra som gäller verkar det onekligen inte sannolikt

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tycker du borde slagit till. NX kommer ut nästa år.. NÄSTA ÅR, du har hur mycket spel som helst att njuta av från Wii och Wii U generationen. Vi alla vet och har fått bekräftat att NX inte kommer vara bakåtkompatibel. När du nämnde att du vill spela Tropical Freeze men inte slog till, då fick jag lite ångest då jag tycker det är ett av de bästa spelen genom tiderna. Om jag var du, slå till.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av CrazyBlueberry:

Jag tycker du borde slagit till. NX kommer ut nästa år.. NÄSTA ÅR, du har hur mycket spel som helst att njuta av från Wii och Wii U generationen. Vi alla vet och har fått bekräftat att NX inte kommer vara bakåtkompatibel. När du nämnde att du vill spela Tropical Freeze men inte slog till, då fick jag lite ångest då jag tycker det är ett av de bästa spelen genom tiderna. Om jag var du, slå till.

Vart har det bekräftats att NX inte är bakåtkompatibel med Wii och Wii U? Vi har fortfarande bara fått mer och mindre troliga rykten, förrens Nintendo presenterar konsollen och vi får veta vad den kan och inte kan göra så är det ju inte bekräftat.

Själv ser jag inget som utesluter Wii U-bakåtkompatibilitet, NX utifrån vad som målats upp av senaste ryktena är ju i princip en Gamepad med konsollen inbyggd. Digitalt köpta spel borde kunna vara kompatibla men inte skivbaserade spel.

Jag håller nog ändå med om att köpa Wii U nu, har man redan hittat en hel del spel man är intresserad av och priset inte är något större problem... varför inte slå till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrazyBlueberry:

Jag tycker du borde slagit till. NX kommer ut nästa år.. NÄSTA ÅR, du har hur mycket spel som helst att njuta av från Wii och Wii U generationen. Vi alla vet och har fått bekräftat att NX inte kommer vara bakåtkompatibel. När du nämnde att du vill spela Tropical Freeze men inte slog till, då fick jag lite ångest då jag tycker det är ett av de bästa spelen genom tiderna. Om jag var du, slå till.

Fasen nu gjorde ni det svårt för mig. :S

Väntar på mer info om NX och verkar det vara en bra konsol väntar jag, känns det "meh" så köper jag ett Wii U istället.

Borde väl ändå komma lite konkret info om NX närmaste månaderna med tanke på launch i mars(?)

Eller så kör man på ett Wii U nu när jag jobbar innan jag blir fattig student till hösten... Hmmmm...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av El1min4tor:

Fasen nu gjorde ni det svårt för mig. :S

Väntar på mer info om NX och verkar det vara en bra konsol väntar jag, känns det "meh" så köper jag ett Wii U istället.

Borde väl ändå komma lite konkret info om NX närmaste månaderna med tanke på launch i mars(?)

Eller så kör man på ett Wii U nu när jag jobbar innan jag blir fattig student till hösten... Hmmmm...

Skickades från m.sweclockers.com

Det har ryktats om presentation i september någon gång, så vi borde veta betydligt mer inom två månader förhoppningsvis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Det har ryktats om presentation i september någon gång, så vi borde veta betydligt mer inom två månader förhoppningsvis.

Då hoppas jag på mer info i september så får vi se om det blir NX eller Wii U.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Medlem

Kunde inte hålla mig. Finns så ruskigt många Wii U samt Wii spel jag är sugen på. Blev en beställning av Wii U premium med Super Mario Maker + Mario Kart 8, Donkey Kong: Tropical Freeze samt en Pro Controller.

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av El1min4tor:

Kunde inte hålla mig. Finns så ruskigt många Wii U samt Wii spel jag är sugen på. Blev en beställning av Wii U premium med Super Mario Maker + Mario Kart 8, Donkey Kong: Tropical Freeze samt en Pro Controller.

Du kommer garanterat inte ångra dig!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Du kommer garanterat inte ångra dig!

Skickades från m.sweclockers.com

Härligt att höra! Ska bort till Webhallen och hämta det nu

Sen blir det att spela med sambon hela kvällen!

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av El1min4tor:

Härligt att höra! Ska bort till Webhallen och hämta det nu

Sen blir det att spela med sambon hela kvällen!

låter som en dröm

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Skrivet av El1min4tor:

Kunde inte hålla mig. Finns så ruskigt många Wii U samt Wii spel jag är sugen på. Blev en beställning av Wii U premium med Super Mario Maker + Mario Kart 8, Donkey Kong: Tropical Freeze samt en Pro Controller.

Mycket bra val, jag säger precis som ovan: Du kommer garanterat inte ångra dig. Oavsett hur NX ser ut, är den definitivt inte kompatibel med Wii eller Wii U, och Wii U har dessutom kompatibilitet med Wii som fortfarande har minnesvärda spel man borde spela så som Xenoblade Chronicles, Super Mario Galaxy, Metroid Prime Trilogy, Donkey Kong Country Returns, Punch Out!! och även Resident Evil 4. Sedan kommer du älska Wii U och dess fantastiska spelutbud Nu har du åtminstone något att sysselsätta dig med tills NX släpps ut, det är trots allt mer än ett halvt år kvar och då hinner du även vänta efter släppet så priset hinner sjunka och folk ger feedback. Som sagt, du gjorde ett bra val.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrazyBlueberry:

Mycket bra val, jag säger precis som ovan: Du kommer garanterat inte ångra dig. Oavsett hur NX ser ut, är den definitivt inte kompatibel med Wii eller Wii U, och Wii U har dessutom kompatibilitet med Wii som fortfarande har minnesvärda spel man borde spela så som Xenoblade Chronicles, Super Mario Galaxy, Metroid Prime Trilogy, Donkey Kong Country Returns, Punch Out!! och även Resident Evil 4. Sedan kommer du älska Wii U och dess fantastiska spelutbud Nu har du åtminstone något att sysselsätta dig med tills NX släpps ut, det är trots allt mer än ett halvt år kvar och då hinner du även vänta efter släppet så priset hinner sjunka och folk ger feedback. Som sagt, du gjorde ett bra val.

Haha grymma är ni! Tack för det moraliska stödet i beslutet ^^ Beställde även hem Super Mario 3D World och Super Smash Bros nu ikväll - lika bra att slå på stort nu när man ändå börjat! Ska botanisera i GameStops begagnathyllor efter fina Wii-titlar också.

Startade ett litet månadssparande för NX som jag bör kunna klara av även under studierna - är NX inget vettigt åker pengarna in på rese eller ölkontot istället

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av El1min4tor:

Haha grymma är ni! Tack för det moraliska stödet i beslutet ^^ Beställde även hem Super Mario 3D World och Super Smash Bros nu ikväll - lika bra att slå på stort nu när man ändå börjat! Ska botanisera i GameStops begagnathyllor efter fina Wii-titlar också.

Startade ett litet månadssparande för NX som jag bör kunna klara av även under studierna - är NX inget vettigt åker pengarna in på rese eller ölkontot istället

Skickades från m.sweclockers.com

diggar din inställning! Bra spel du har köpt också! Jag la upp en bild i början av tråden på spel jag äger, rekommender att kolla in den för att se hur många bra spel det finns till Wii U!

Gör två sparkonton btw. En för öl och en för NX

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Glöm inte att kolla WiiU tråden för tips på bra spel!

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"