Permalänk
Medlem

Testade köra lite Medal of Honor via Airlink igår. Tyckte att det såg lite suddigt ut jämfört med när jag kört via Visual Desktop. Flöt på bra annars. Troligen någon inställning som måste ställas in i Steam VR, Airlink eller Oculus. Ställt om debug tool till originalinställningar så inte det som strular hoppas jag. Blir en del att ställa in för att få det att fungera optimalt igen med Airlink verkar det som.

Visa signatur

Intel 9600K, 16GB RAM, Asus Rog Strix Z390-F Gaming, MSI 2060 super, SSD 1TB+1TB +500GB + några HD 1TB, 2 på 3 TB styck och 1 på 8TB. Blir så när man håller på med musik, bild och spel :-)

Dator 2: Intel I5-3570k , 8GB Ram, Asus P8z77-V- LX, och mycket mindre av allt det andra :-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av berch:

Testade köra lite Medal of Honor via Airlink igår. Tyckte att det såg lite suddigt ut jämfört med när jag kört via Visual Desktop. Flöt på bra annars. Troligen någon inställning som måste ställas in i Steam VR, Airlink eller Oculus. Ställt om debug tool till originalinställningar så inte det som strular hoppas jag. Blir en del att ställa in för att få det att fungera optimalt igen med Airlink verkar det som.

För mig defaultar den till 100 Mbps dynamisk bitrate varje uppstart, så har du inte ändrat det så gå in i Air Link-menyn längst till vänster (när du är i ”Riftmiljön”) och ändra.

Permalänk
Medlem

Ja man måste manuellt dra upp AirLink bitraten till 200 varje gång man ansluter.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halldin:

För mig defaultar den till 100 Mbps dynamisk bitrate varje uppstart, så har du inte ändrat det så gå in i Air Link-menyn längst till vänster (när du är i ”Riftmiljön”) och ändra.

Har inställt på 200 Mbps och det var inga problem (trodde jag), får dubbelkolla så det inte ändras vid uppstart, tack!

Visa signatur

Intel 9600K, 16GB RAM, Asus Rog Strix Z390-F Gaming, MSI 2060 super, SSD 1TB+1TB +500GB + några HD 1TB, 2 på 3 TB styck och 1 på 8TB. Blir så när man håller på med musik, bild och spel :-)

Dator 2: Intel I5-3570k , 8GB Ram, Asus P8z77-V- LX, och mycket mindre av allt det andra :-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av berch:

Har inställt på 200 Mbps och det var inga problem (trodde jag), får dubbelkolla så det inte ändras vid uppstart, tack!

Glöm inte att ändra upplösning också i Oculus appen på datorn under Enheter > Quest 2 > Ändra upplösning/uppdateringsfrekvens.

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
Medlem
Skrivet av berch:

Har inställt på 200 Mbps och det var inga problem (trodde jag), får dubbelkolla så det inte ändras vid uppstart, tack!

Det ändras vid uppstart, vet inte om det går att komma runt det på något vis. Du kan testa fixed bitrate också, sätter du 200 Mbps fixed och bilden ballar ur så klarar du inte av att hålla den bitraten och då kommer du aldrig få den kvalitén via det dynamiska läget.

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om AirLink + Link med USB måste göras från en PC med supporterad grafikdel? När jag provar både Airlink och vanlig Link från min laptop med Nvidia MX150 så stängs det ned direkt med de 3 oculus prickarna och sedan kommer jag till hemskärmen? Tänkte använda airlink som VD för att endast visa skrivbordet, jag spelar av förståeliga själ inte på en dator med MX150. Oculus appen säger också att min dator(gpu) inte är supporterad.

VD funkar fint för mig.

Mvh,
Kelo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kelo:

Är det någon som vet om AirLink + Link med USB måste göras från en PC med supporterad grafikdel? När jag provar både Airlink och vanlig Link från min laptop med Nvidia MX150 så stängs det ned direkt med de 3 oculus prickarna och sedan kommer jag till hemskärmen? Tänkte använda airlink som VD för att endast visa skrivbordet, jag spelar av förståeliga själ inte på en dator med MX150. Oculus appen säger också att min dator(gpu) inte är supporterad.

VD funkar fint för mig.

Mvh,
Kelo

Ja Oculus Link har minimumkrav.
VD har inga minimumkrav.
Att hantera skrivbordet och sin dator är endå mycket bättre med VD så du lider inte nån förlust i att Link inte fungerar.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

Nån som vet om oculus har tänkt att åtgärda problemet med airlink?
Syftar på endast 72hz buggen, tycker just nu att virtual desktop flyter bättre som har stöd för upp till 90hz
Kanske kommer i en uppdatering, men har inte hört nåt!

Visa signatur

Cpu Intel i5 8600k Moderkort Gigabyte GA-Z87-HD3 ,Minne
Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz,Nätagg fractal design 650 w psu,
Hårddisk Adata sp 900 pro 128 gb ssd+ 2ggr western digital caviar 500gb i raid,Grafik amd vega 64 Lurar Beyerdynamic dt 990 proTangentbord Qpad mk-50 Ljudkort [xonar essence stx - ALLT frodas i en Fractal Define R4 Vit

Permalänk
Medlem
Skrivet av blackbush:

Nån som vet om oculus har tänkt att åtgärda problemet med airlink?
Syftar på endast 72hz buggen, tycker just nu att virtual desktop flyter bättre som har stöd för upp till 90hz
Kanske kommer i en uppdatering, men har inte hört nåt!

Say what now? "72 Hz-buggen"? Aldrig hört om!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X (Arctic Liquid Freezer II 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 32 GB G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6400 C32 | ASRock B650E PG-ITX WiFi | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P (Galleri)

Permalänk
Medlem
Skrivet av blackbush:

Nån som vet om oculus har tänkt att åtgärda problemet med airlink?
Syftar på endast 72hz buggen, tycker just nu att virtual desktop flyter bättre som har stöd för upp till 90hz
Kanske kommer i en uppdatering, men har inte hört nåt!

Jag har 90Hz, valt det i Oculus inställningarna i appen och SteamVR visar 90Hz. Menar du att det endå är 72Hz? inget jag reagerar på.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Skrivet av Kelo:

Är det någon som vet om AirLink + Link med USB måste göras från en PC med supporterad grafikdel? När jag provar både Airlink och vanlig Link från min laptop med Nvidia MX150 så stängs det ned direkt med de 3 oculus prickarna och sedan kommer jag till hemskärmen? Tänkte använda airlink som VD för att endast visa skrivbordet, jag spelar av förståeliga själ inte på en dator med MX150. Oculus appen säger också att min dator(gpu) inte är supporterad.

VD funkar fint för mig.

Mvh,
Kelo

jag kör med ett 1050Ti, ett kort som inte stöds av varken airlink, "rift"link" eller steamVR men funkar att starta, inte spelat via dem, men att komma åt mitt skrivbord och så funkar utan att få ett felmedelande.

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Skrivet av Quenya:

Say what now? "72 Hz-buggen"? Aldrig hört om!

Jag får inte mer än 72 hz i steamvr tex när jag kör alyx, den är låst och går inte att ändra.

Visa signatur

Cpu Intel i5 8600k Moderkort Gigabyte GA-Z87-HD3 ,Minne
Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz,Nätagg fractal design 650 w psu,
Hårddisk Adata sp 900 pro 128 gb ssd+ 2ggr western digital caviar 500gb i raid,Grafik amd vega 64 Lurar Beyerdynamic dt 990 proTangentbord Qpad mk-50 Ljudkort [xonar essence stx - ALLT frodas i en Fractal Define R4 Vit

Permalänk
Skrivet av Molotov:

Jag har 90Hz, valt det i Oculus inställningarna i appen och SteamVR visar 90Hz. Menar du att det endå är 72Hz? inget jag reagerar på.

Skumt! verkar som att en del har 90hz och en del 72.
Men alla som har fått ver. 28 har ju inte fått tex 120hz eller airlink...

Visa signatur

Cpu Intel i5 8600k Moderkort Gigabyte GA-Z87-HD3 ,Minne
Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz,Nätagg fractal design 650 w psu,
Hårddisk Adata sp 900 pro 128 gb ssd+ 2ggr western digital caviar 500gb i raid,Grafik amd vega 64 Lurar Beyerdynamic dt 990 proTangentbord Qpad mk-50 Ljudkort [xonar essence stx - ALLT frodas i en Fractal Define R4 Vit

Permalänk
Medlem
Skrivet av blackbush:

Jag får inte mer än 72 hz i steamvr tex när jag kör alyx, den är låst och går inte att ändra.

Verkligen skumt! Jag har också v 28 på headset och PC och får lira 90 Hz i Air Link. Men som du säger läser jag nu om liknande problem som ditt på Reddit.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X (Arctic Liquid Freezer II 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 32 GB G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6400 C32 | ASRock B650E PG-ITX WiFi | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P (Galleri)

Permalänk
Medlem

Jag lyckades lösa det själv - det behövdes bara att skriva av sig lite först :P. Låter felbeskrivningen ligga kvar nedan ifall någon mer har problem - för att få det att fungera var man tvungen att göra en skrivbordsgenväg till SteamVR och sedan öppna den genvägen genom "datorskrivbordet" i Air link. Då funkade det prima!

Wall of text... söker lite hjälp

Slog till och köpte ett quest 2 och vill såklart prova air link och spela från datorn. Eftersom jag inte använt VR på datorn alls tidigare så verkar jag inte riktigt veta hur man ska ordna med detta på ett bra vis :). Jag har lyckats få igång air link och kommer in i den delen i quest:en. Men jag lyckas inte starta något spel. Det verkar ju finnas en uppsjö av olika sätt och ordning att göra saker i. Jag har lagt in The lab och Steam VR i oculus-appen. Nu har jag provat lite olika saker med olika resultat.

Jag kan se mina steqam-spel jag lagt till i Oculus inne i min quest när jag kopplat upp mig och startar jag spelet där från biblioteket så verkar den starta spelet på datorn, men det händer inget i quest:en. Ibland så hör jag ljudet i quest:en men ingen bild alls. (edit: ingen bild från spelet, man är kvar i "air link"-menyn för datorn)

Jag provade sedan att starta steam VR på datorn och i alla fall någon gång när jag höll på att härja så kände den av min quest för i Steam VR så såg jag på datorn att den tog rörelserna och head tracking från quest:en. Det var dock svart bild i glasögonen.

Ofta när jag provar så står det inne i quest:en att det redan körs en app och att den bör avslutas. Trycker man på avsluta så hänger sig quest:en, trycker man på avbryt så är man bara tillbaka i menyn så att säga.

Någon som kör air link som kan berätta hur tanken är man ska starta spelen så det fungerar? Har jag missat något vitalt? Datorn enligt sign med senaste drivrutinerna till grafikkortet.

Lösning funnen :)
Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av haijen:

Wall of text... söker lite hjälp

Slog till och köpte ett quest 2 och vill såklart prova air link och spela från datorn. Eftersom jag inte använt VR på datorn alls tidigare så verkar jag inte riktigt veta hur man ska ordna med detta på ett bra vis :). Jag har lyckats få igång air link och kommer in i den delen i quest:en. Men jag lyckas inte starta något spel. Det verkar ju finnas en uppsjö av olika sätt och ordning att göra saker i. Jag har lagt in The lab och Steam VR i oculus-appen. Nu har jag provat lite olika saker med olika resultat.

Hmm konstigt, det ska inte vara mer till det än vad du redan har gjort.

Startar Oculus appen på datorn > Sätter på Air Link
Går in i Air Link via Questen > Går in på bibliotek i menyn > Startar valfritt spel.

Ibland kan det ladda lite innan man 'kastas in' spelet/SteamVR. Testa sänk upplösningen i Oculus appen på datorn under Enheter > Ques 2 > Grafikinställningar samt Air Link bitraten inne i headsetet på menyknappen längst åt vänster när du har kopplat upp dig till datorn.

Edit: Såg att du löst det.

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
Medlem
Skrivet av haijen:

Jag lyckades lösa det själv - det behövdes bara att skriva av sig lite först :P. Låter felbeskrivningen ligga kvar nedan ifall någon mer har problem - för att få det att fungera var man tvungen att göra en skrivbordsgenväg till SteamVR och sedan öppna den genvägen genom "datorskrivbordet" i Air link. Då funkade det prima!

Wall of text... söker lite hjälp

Slog till och köpte ett quest 2 och vill såklart prova air link och spela från datorn. Eftersom jag inte använt VR på datorn alls tidigare så verkar jag inte riktigt veta hur man ska ordna med detta på ett bra vis :). Jag har lyckats få igång air link och kommer in i den delen i quest:en. Men jag lyckas inte starta något spel. Det verkar ju finnas en uppsjö av olika sätt och ordning att göra saker i. Jag har lagt in The lab och Steam VR i oculus-appen. Nu har jag provat lite olika saker med olika resultat.

Jag kan se mina steqam-spel jag lagt till i Oculus inne i min quest när jag kopplat upp mig och startar jag spelet där från biblioteket så verkar den starta spelet på datorn, men det händer inget i quest:en. Ibland så hör jag ljudet i quest:en men ingen bild alls. (edit: ingen bild från spelet, man är kvar i "air link"-menyn för datorn)

Jag provade sedan att starta steam VR på datorn och i alla fall någon gång när jag höll på att härja så kände den av min quest för i Steam VR så såg jag på datorn att den tog rörelserna och head tracking från quest:en. Det var dock svart bild i glasögonen.

Ofta när jag provar så står det inne i quest:en att det redan körs en app och att den bör avslutas. Trycker man på avsluta så hänger sig quest:en, trycker man på avbryt så är man bara tillbaka i menyn så att säga.

Någon som kör air link som kan berätta hur tanken är man ska starta spelen så det fungerar? Har jag missat något vitalt? Datorn enligt sign med senaste drivrutinerna till grafikkortet.

Jag har upptäckt att det blir så där om man startar ett spel och Steam beslutar sig för att ladda ner och uppdatera spelet ist för att starta det
I VD så såg man skrivbordet så man såg att nedladdningsrutan öppnades men med Link så blir allt svart.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Verkar som att jag har ordentligt med prestandaproblem efter senaste uppdateringen av AMD radeon gpu drivers... Över VD får jag kontinuerligt frame drops till 37-45fps vilket ser ut som nätverksproblem.

Någon annan med rx6800/6800xt som det fungerar bra för?

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Medlem
Skrivet av floiyd:

Ja gör gärna det, jag sitter med köpfingret på ett jag med men inte bestämt vilket jag vill ha Några mer accessories du kan rekommendera?

Intryck efter att ha använt det vid tre tillfällen ungefär en timme åt gången:
- Mjukare och skönare än original. Jämnare tryck mot ansiktet.
- Inget ljusinsläpp alls tack vare silikonflärpen vid näsan och att det tätar bättre.
- Det blir varmare än med original, kanske kan bli jobbigt på sommaren.

Rekommenderas.

Funderar på att skaffa ett batteripack för att få en motvikt och öka komforten ytterligare. Det är en aning framtungt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exydia:

Hmm konstigt, det ska inte vara mer till det än vad du redan har gjort.

Startar Oculus appen på datorn > Sätter på Air Link
Går in i Air Link via Questen > Går in på bibliotek i menyn > Startar valfritt spel.

Ibland kan det ladda lite innan man 'kastas in' spelet/SteamVR. Testa sänk upplösningen i Oculus appen på datorn under Enheter > Ques 2 > Grafikinställningar samt Air Link bitraten inne i headsetet på menyknappen längst åt vänster när du har kopplat upp dig till datorn.

Edit: Såg att du löst det.

Skrivet av Molotov:

Jag har upptäckt att det blir så där om man startar ett spel och Steam beslutar sig för att ladda ner och uppdatera spelet ist för att starta det
I VD så såg man skrivbordet så man såg att nedladdningsrutan öppnades men med Link så blir allt svart.

Tack för tipsen! Löste det som sagt igår sedan var jag inne i VR så kollade inte tillbaka hit då ;). Lekte runt i The Lab och lite i Google Earth VR. Air Link funkar iaf så långt jag kan se utmärkt både från min Unifi 6 Lite och min äldre Unifi AP LR. Vilken uppgradering från PSVR :D. Riktigt kul att kunna köra trådlöst från datorn också.

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av psp123:

Intryck efter att ha använt det vid tre tillfällen ungefär en timme åt gången:
- Mjukare och skönare än original. Jämnare tryck mot ansiktet.
- Inget ljusinsläpp alls tack vare silikonflärpen vid näsan och att det tätar bättre.
- Det blir varmare än med original, kanske kan bli jobbigt på sommaren.

Rekommenderas.

Funderar på att skaffa ett batteripack för att få en motvikt och öka komforten ytterligare. Det är en aning framtungt.

Blir nog köp då, kan ju byta ut mot det gamla när man spelar typ Eleven table tennis om det blir för varmt/svettigt 🙂

Visa signatur

PC: i7-12700K • Z690M-PLUS D4 • 32GB, 3200mhz • ASUS RTX3090 TUF
Monitor: LG 38'' UltraGear 38GN950

Permalänk
Skrivet av blackbush:

Nån som vet om oculus har tänkt att åtgärda problemet med airlink?
Syftar på endast 72hz buggen, tycker just nu att virtual desktop flyter bättre som har stöd för upp till 90hz
Kanske kommer i en uppdatering, men har inte hört nåt!

Fel av mig! gick att ändra i oculus app på dator när airlink var kopplad!
Har nu 90 hz....

Visa signatur

Cpu Intel i5 8600k Moderkort Gigabyte GA-Z87-HD3 ,Minne
Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz,Nätagg fractal design 650 w psu,
Hårddisk Adata sp 900 pro 128 gb ssd+ 2ggr western digital caviar 500gb i raid,Grafik amd vega 64 Lurar Beyerdynamic dt 990 proTangentbord Qpad mk-50 Ljudkort [xonar essence stx - ALLT frodas i en Fractal Define R4 Vit

Permalänk
Medlem

Jag testade Airlink i helgen efter uppgradering, funkade fint å såklart skönt att få officiellt stöd å slipp krångla men VD. Upplevde att Alyx flyter på minst lika bra som via VD men tyckte att det var mer synliga såna där komprimerade "jpeg-jitter-pixlar" kommer inte på ordet, men tror ni förstår vad jag menar Ställde ändå på max-kvalite i Airlink (200mb).

Fick även total "retrospels-glädjerus" när jag hittade en Gravity Force-klon på AppLab, ni som är gamla nog att ha spelat Amiga fick säkert nåt varmt i blicken precis (eller vått i underbyxorna) *D
Det heter Galaxy Forces VR och är gratis. Skön känsla att lira det med så passa bra moderna kontrollers, det har hänt en del på 30 år Länk till "trailer": https://www.youtube.com/watch?v=V9RA3aOvuV4

Permalänk
Medlem
Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
Medlem

Det är inte perfekt nej, Virtual desktop är bättre i vissa spel och situationer

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

Det är inte perfekt nej, Virtual desktop är bättre i vissa spel och situationer

Tyvärr verkar det gälla alla spel som körs genom SteamVR. Tråkigt då Air Link presterar bättre för mig med högre upplösning(1080 Ti). Får bli att fortsätta använda VD tills Oculus har löst det här problemet.

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
DingDongerMcDongface

Kan ha fått totalt ryck i helgen och typ spontant köpt mig en Quest 2, efter att ha velat ha i månader. Så sjukt nöjd, även om jag stötte på lite problem med mina glasögon. Jag är ett blindstyre av rang, så jag lyckades tyvärr ganska snabbt orsaka två (som tur är väldigt små och långt åt sidan) repor med mina glasögon.

Jag kan visserligen ha kontaktlinser, men inte så hållbart att byta till det varje gång man vill spela. Gjorde slag i saken och beställde glas från VR Optician i min styrka, ska bli intressant att se om det funkar bra iom att jag både är rejält närsynt och har astigmatism. Någon annan som provat därifrån med bra resultat, trots knepigare glasögonrecept?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exydia:

Tyvärr verkar det gälla alla spel som körs genom SteamVR. Tråkigt då Air Link presterar bättre för mig med högre upplösning(1080 Ti). Får bli att fortsätta använda VD tills Oculus har löst det här problemet.

Ja det gäller nog alla men det är inget fel som stör i praktiken i allt.
Får en bättre upplevelse totalt sett med AirLink än VD i många spel.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av p3pp3r:

Jag testade Airlink i helgen efter uppgradering, funkade fint å såklart skönt att få officiellt stöd å slipp krångla men VD. Upplevde att Alyx flyter på minst lika bra som via VD men tyckte att det var mer synliga såna där komprimerade "jpeg-jitter-pixlar" kommer inte på ordet, men tror ni förstår vad jag menar Ställde ändå på max-kvalite i Airlink (200mb).

Fick även total "retrospels-glädjerus" när jag hittade en Gravity Force-klon på AppLab, ni som är gamla nog att ha spelat Amiga fick säkert nåt varmt i blicken precis (eller vått i underbyxorna) *D
Det heter Galaxy Forces VR och är gratis. Skön känsla att lira det med så passa bra moderna kontrollers, det har hänt en del på 30 år Länk till "trailer": https://www.youtube.com/watch?v=V9RA3aOvuV4

Jag. Älskar. Dig!!!

Gravity Force var ett sjukt nice lir jag och ett par kompisar nötte som galningar. Det här ska testas så fort jag har tid (och tårarna slutat rinna)!!

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2