PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Hoppas!

Oouf tack för infon ang amazon. Kan ju sannerligen hoppas att leveransdatum stämmer, äntligen hann jag beställa en själv den här gången. Lade faktiskt en beställning på DE från cdon men blir att avboka den ifall leverans blir bekräftat inom sin tid 😀

Permalänk
Medlem

Finns fortfarande kvar 😊
Tack så mycket!

Permalänk
Medlem

DE också i lager nu på Amazon!!

Visa signatur

Fractal Design Define S | Core i5-6500 3.2 Ghz | ASUS Z170-P-ATX/Z170 | Asus GTX 1060 6Gb|Corsair Vengeance 2666 Mhz 24G| Cryorig H7 | Windows 10 PRO 64 bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av HH1:

Är det någon som vet när WH stängde förbokningen?

Inte helt säker, men gissar på 18/9 eller 19/9. Jag förhandsbokade 17/9 och det var bara någon dag efter det som de stängde. Minns att jag tänkte att jag hade tur som bokade när jag gjorde. Nu i efterhand så... tur att andra sidor skött det hela på ett bättre sätt! 😌

Permalänk
Medlem
Skrivet av Psgamer:

DE också i lager nu på Amazon!!

Wow nu blev jag osäker. Ska jag avboka disc o köpa digital???

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wh|p:

Jag la också en beställning!

... men jag vet inte riktigt varför

Lätt att dras med när man läser den här tråden

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem

Köpte en DE

Permalänk
Medlem

Det var som fan, bra timing att kolla tråden. Lyckades beställa en DE ser det ut som i alla fall, hemleverans imorrn.

Permalänk
Medlem

Disc finns fortfarande kvar!

Permalänk
Medlem

Amazon verkar fått in en enorm batch, finns fortfarande kvar av båda 20 min in!

Permalänk
Medlem

Lovade sonen ett ps5 i julklapp och hade ingen koll på att man var tvungen att boka ett år i förväg. Har letat sedan dess och fick tack vare denna tråden nu beställt en DE från amazon med leverans imorgon. Stort tack!

Permalänk
Medlem

Jag hittar inte någon DE på amazon.se, bara SE.
Länk?

Permalänk
Medlem

Störande att NetOnNet inte får in något
Jag var med på släppet av DE för 2 veckor sen. Hade ett presentkort från GoGift där jag valde NetOnNet, men då var det för sent. Alla var slut.
Så nu sitter jag på ett presentkort låst till NetOnNet, och jag måste vänta på nästa släpp där.

Störande när man ser att det släpps till höger och vänster i alla butiker nu.
Det är DE varianten jag söker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RBenassi:

Jag hittar inte någon DE på amazon.se, bara SE.
Länk?

Den är slut, gick fort.

Visa signatur

Fractal Design Define S | Core i5-6500 3.2 Ghz | ASUS Z170-P-ATX/Z170 | Asus GTX 1060 6Gb|Corsair Vengeance 2666 Mhz 24G| Cryorig H7 | Windows 10 PRO 64 bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av RBenassi:

Jag hittar inte någon DE på amazon.se, bara SE.
Länk?

De ser ut att vara slut

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fatking:

De ser ut att vara slut

Jädrar! Det gick fort!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maskil:

Amazon har inne nu!!

Jag tror jag hann beställa tack vare dig. I love you.

Permalänk
Medlem

Och nu är även SE slut ser jag....

Permalänk
Medlem

Mitt har redan blivit registrerat i postnord appen

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddanRam:

Fick ett sms igår från klarna att jag kunde betala för min PS5 (disc edition) från webhallen. Ska levereras hem till mig nu under dagen. Beställde i början utav september förra året (2021-09-03).

Skrivet av Tobbitch:

Inte helt säker, men gissar på 18/9 eller 19/9. Jag förhandsbokade 17/9 och det var bara någon dag efter det som de stängde. Minns att jag tänkte att jag hade tur som bokade när jag gjorde. Nu i efterhand så... tur att andra sidor skött det hela på ett bättre sätt! 😌

Detta skulle ju betyda att WH är nära att ha betat av hela kön! 😄

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maskil:

Amazon har inne nu!!

Jag hann med lägga en beställning denna gång, tack för att du tipsade!

Leverans den 22 (måndag) här med, så ropar inte hej innan den är hemma...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toffifee:

Jag tror jag hann beställa tack vare dig. I love you.

Varsågod! Kul att kunna hjälpa!🥳

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thewli:

Jag hann med lägga en beställning denna gång, tack för att du tipsade!

Leverans den 22 (måndag) här med, så ropar inte hej innan den är hemma...

Så lite så! Kul att du hann med! Hoppas på att det kommer snabbt! 😀

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thewli:

Leverans den 22 (måndag) här med, så ropar inte hej innan den är hemma...

Känner samma, men bara den hamnar i Postnordappen så känner jag mig lugnare. Haha.

Permalänk
Medlem

Tror ni det kommer gå att få tag på en Playatation 5 till "normalt" pris innan den 7:e Maj?

Permalänk
Medlem

vad var priset på amazon.se? SE 5990 SEK DE 4990 ? tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jossan98:

Tror ni det kommer gå att få tag på en Playatation 5 till "normalt" pris innan den 7:e Maj?

Skrev med webhallen igår och frågade när dem trodde dem skulle öppna bokningskön igen för SE. Den som svarade sa den trodde Maj.

Men är du snabb eller har tur på elgiganten så tror jag det, men tror proppen kommer vara en liten stund till tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av M_Jordan:

vad var priset på amazon.se? SE 5990 SEK DE 4990 ? tack

Yes, stämmer

Visa signatur

Fractal Design Define S | Core i5-6500 3.2 Ghz | ASUS Z170-P-ATX/Z170 | Asus GTX 1060 6Gb|Corsair Vengeance 2666 Mhz 24G| Cryorig H7 | Windows 10 PRO 64 bit |

Permalänk
Medlem

Tack vare er hinner jag att beställa en SE men jag är fortfarande väldigt sugen på en DE.
Någon som vill byta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maskil:

Skrev med webhallen igår och frågade när dem trodde dem skulle öppna bokningskön igen för SE. Den som svarade sa den trodde Maj.

Men är du snabb eller har tur på elgiganten så tror jag det, men tror proppen kommer vara en liten stund till tyvärr.

Okej