TörstClockers – Real Raspberry (och fläder)

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

TörstClockers – Real Raspberry (och fläder)

Det misslyckade inköpet av avsmakningspaketet julmust från svenska Törst levererade dock några trevliga bonussmaker i kartongen. Så i det här avsnittet ger vi oss på Real Raspberry och Real Elderflower – två stycken ganska goda läskeblask!

Permalänk
Medlem

Tråkigt att se att den lyxiga läsken bara var medioker, men så är det ju ganska ofta

Permalänk
Snusfri

Testa Pop Art Lingon och Blåbär, så sjukt goda.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Off topic, men hur länge ska det vara jul-tema på swec egentligen? Tjugondag Knut tycker jag är max. Nu känns det bara fel

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Skrivmaskin
Skrivet av Nioreh83:

Off topic, men hur länge ska det vara jul-tema på swec egentligen? Tjugondag Knut tycker jag är max. Nu känns det bara fel

"När julmusten är slut, dansas julen ut", tror jag det brukar heta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wittwang:

"När julmusten är slut, dansas julen ut", tror jag det brukar heta

Men vaf*n ni har ju just köpt 19st som smakade glögg dessutom! Då är det jultema fram till midsommar.

Visa signatur

B650M AORUS ELITE AX ICE | AMD Ryzen 7800X3D | Corsair H100i Elite Capellix White | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 6000MHz CL30 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual OC | Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Snow Edition | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | 34" Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 3440x1440p 144Hz

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Snudge_B:

Men vaf*n ni har ju just köpt 19st som smakade glögg dessutom! Då är det jultema fram till midsommar.

All julmust är nu uppdrucken och ordningen är därmed återställd på sajten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

All julmust är nu uppdrucken och ordningen är därmed återställd på sajten.

Underbart. Snart sommar!

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB