Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cognitive D
snarare 10 000-14 000

Inte till spelande har själv haft en nec 1830 och någon eizo 9 någoting. De gillade hög upplösning, men spelade man med dem var de riktigt kassa.

H2o: En bra rekommendation, gäller bara att vänja sig vid de horisontella linjerna. De glöms dock bort så fort man ser hur bra skärpa färgåtergivning skärmen ar.

Znok3N: Jo du saknar en shysst speldator, dvs allt alla i denna tråd rekommenderat!
Den skärmen är hyffsad, men eftersom jag enbart kör med crt:s får du söka och läsa vad övriga tycker om tft. De kan skilja radikalt då en del är gjorda för att spela på och andra är gjorda för att jobba på. En "bra" tft bör ha en ms under 25, men visa tillverkare anger det på sitt eget sätt (som färstärkar/högtalar tillverkarna) så där bör du läsa på lite. Vad en tidining skriver är oftast bull, kollar istället vad de gamers som har en tycker om den.

Visa signatur

LePont SF-201B | A64 3700+ @ Stock | ASUS K8N-E-Deluxe | 2 x 1024MB Corsair CMX1024-3200C2PRO @ 3-3-3-8 | Gainward BLISS 7800GS+ 512MB @ Stock | 900W Tagan TurboJet | Plextor PX-760A | 74GB WD Raptor | +4TB HDD | NEC MULTISYNC FE2111SB 22" | Logitech Z-2300 | Sennheiser PC150 | Logitech Cordless Desktop Keyboard och en MX518

Permalänk
Medlem

Har ett 5.1 ljud som duger, jag vill bara att det inte ska hacka!

Permalänk
Medlem

Den är bra ja, kör själv med den. Helbra gamer-skärm.

Permalänk
Medlem

Men, om man kollar från sidan blir färgerna helt skumma eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Znok3N
Men, om man kollar från sidan blir färgerna helt skumma eller?

Inte på min. Och vem kollar från sidan?

Permalänk
Medlem

Så sant så

Permalänk

När ni ändå snackar så flittigt om budget inköp..

Jag har en dator...kolla sign..

som jag skulle vilja uppgradera..MEN problemet är att jag bara har 3800 kr att röra mig med...!

jag skulle vilja bygga en dator som pallar far cry..och kanske eventuellt hl2

Jag har funderat på ett 9800 pro 128.. och kankse en AMD 2800

men längre har jag inte kommit..

Visa signatur

AMD 720BE @ 3,2GHz, GTX 260 Golden Sample, M3N-HD/HDMI, 4Gb Corsair XMS2, Antec 300, Corsair 650w. --//-- 16000p 3Dmark06