Permalänk
Medlem

Ah, jag ser det framför mig. Svart-lackat med blå hdd-aktivitetsdiod.

Permalänk
Medlem

Jag ska lacka min svart (blank,blank) och sedan ska jag greavera in en blixt på en plexiglasbit som jag ska setta på dom 5.25 facken jag inte använder (5st). Sen om jag har tid så ska jag setta en LED fläkt på nedre delen av fronten tror ni att det skylle se coolt ut lr.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JimiEM
Självklart. När det står P4 menas det att nättaget har 4 pins 12volt kontakten som ska ge extra ström till moderkoret

Aha, danke schön.

Visa signatur

jag dansar inte, och om jag mot all förmodan nu skulle ta ett par danssteg är det enbart för att jag vinglar mot baren! - Muff

Permalänk
Medlem

vad menar du med det

Permalänk
Medlem

Han sa tack så mycket på tyska

Visa signatur

Goz!

Permalänk
Medlem

påminner ganska mycket om mina Q-Tech-chassin.
många, men inte stora olikheter i skelettet, fötterna är densamma.
följ länken i min sign.

Visa signatur

Watt is power.

Permalänk
Medlem

Jag kan lägga upp logg om ni vill från uppackning till färdig moddad.

Jag ska lacka min svart (blank,blank) och sedan ska jag greavera in en blixt på en plexiglasbit som jag ska setta på dom 5.25 facken jag inte använder (5st). Sen om jag har tid så ska jag setta en LED fläkt på nedre delen av fronten tror ni att det skylle se coolt ut lr.

Jag skabeställa i morgon så när kommer den?

Permalänk

onsdag borde den dyka upp om de har den på lager.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Q_exittor
Jag kan lägga upp logg om ni vill från uppackning till färdig moddad.

Jag ska lacka min svart (blank,blank) och sedan ska jag greavera in en blixt på en plexiglasbit som jag ska setta på dom 5.25 facken jag inte använder (5st). Sen om jag har tid så ska jag setta en LED fläkt på nedre delen av fronten tror ni att det skylle se coolt ut lr.

Jag skabeställa i morgon så när kommer den?

vi hörde(läsde) dig första gången.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

jag ska modda min fulltower som jag ska beställa och jag behöver en list som håller mitt fönster på plats den ska hälst vara silvrig.

Permalänk
Medlem

ooh, jag är en i gänget nu hoppas jag får den snaart. beställde i fredags
btw, hur går det för er som moddar?

Visa signatur

Värre än så här kan det inte bli, sa pessimisten.
Jorå, sa optimisten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
vi hörde(läsde) dig första gången.

Känns som om han vill ha lite upmärksamhet bara "Q_exittor"

Visa signatur

Dator1: Amd 2800+ 2,2GHz || 2*512Ddr || 2*160Gb S-ata (raid 0) || Radeon 9800se @ pro || 3dmark 03= 6258
Filserver: Dual p2 2*450Mhz || 4*128ecc sd ram || Maxtor ultra ata adapter || 200+160+80+80=520Gb ||
Mitt htpc projekt: [B]At --> "atx" [/B] lanrouter: [B]Lite plåt lite router [/B]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EXoReX
ooh, jag är en i gänget nu hoppas jag får den snaart. beställde i fredags
btw, hur går det för er som moddar?

Här går det undan

Jag har hunnit ta bort ena sidoplåten och nätagget. Sitter och surfar runt för att gämföra prisskillnader på prylar som måste inhandlas. (eller önskas till julklapp. En dremel tex:D)

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Hedersmedlem

Sluta spamma i tråden, håll er till topic!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Yeh, ännu mer bilder ni som har fått chassit. Gärna med prylarna i! =]

Permalänk
Medlem

Ska ta och beställa ett nu ! Men finns det några 120 mm fläktar på deras sida ? Hittar inga :/

Visa signatur

Goz!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SmoOdi
Ska ta och beställa ett nu ! Men finns det några 120 mm fläktar på deras sida ? Hittar inga :/

Nej det finns inga, men det finns plats för 3x80mm

Permalänk

Påminner om ett aopen chassi?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zightx
Nej det finns inga, men det finns plats för 3x80mm

Lite dumt att dom inte säljer 120mm fläktar ! Hade varit bra att beställa dom samtidigt som chassit istället för att betala två postförskotts avgifter

Visa signatur

Goz!

Permalänk
Medlem

hur lång tid tog det innan ni fick era chassin från ACP? jag beställde just två 200gb maxtor diskar och undrar om jag hinner få dom innan helgen.. nån som vet om dom är bra försten?.. när jag ändå skirver om dom

Visa signatur

I R teh s0eT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smider
hur lång tid tog det innan ni fick era chassin från ACP?

Om du läser tråden igen så ser du att det redan finns en fråga och svar om det..

Men, beställde Torsdag morgon och det fanns på posten på Fredagen.

/André

Visa signatur

Videokameror: Canon HV30, Sony HC90
Mic: Röde SVM

Permalänk
Medlem

Vad menar du med detta Ultima ?

Mått(HxBxD cm): 62,2x42,6x19 <--- 2X42 , 6x19 ?????????

Visa signatur

Goz!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SmoOdi
Vad menar du med detta Ultima ?

Mått(HxBxD cm): 62,2x42,6x19 <--- 2X42 , 6x19 ?????????

Det ska nog läsas som 62,2 x 42,6 x 42

Permalänk
Medlem

Jävla schysst namn det har :D:D "TASK"

Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB | Gigabyte GeForce GTX980 G1 4GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W | CM Nepton 240M

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fält
Det ska nog läsas som 62,2 x 42,6 x 42

DOH ! ok thx lite slö bakom pannbenet efter skolan och allt

Visa signatur

Goz!

Permalänk
Medlem

Jävligt snabb leverans på chassit i alla fall. Jag beställde mitt i Måndags kl 14:30 och hämtade ut det på Tisdagen 14:00

Visa signatur

)( Wardriving

Permalänk
Medlem

Dreglar efter chassit... GRR! Väntar bara på att min efterlängtade lön ska komma, ska även beställa lite mer prylar i samma veva.. nyss inköpt är ett MSI K8N NEO2 Platinum, A64 3200+, 2x512 PC4000pro samt ett Radeon 9800pro! Så fort man får hem Chassit blir det att såga/spackla/lacka blabla. Låt tråden vara lite aktiv så kan alla som köpt chassit slänga upp bilder på just sina moddade TASK'(AR) hoho.

//zonc.

Permalänk

Ok, efter att fått chassit och sett att det faktiskt var helt klart värt 395:- (t.o.m mer) så blev man självklart sugen på att beställa efter fler.
Men pengarna i kassan var/är det inte mycket kvar i efter allt julhandlande, så jag mailade ACP och frågade om de har bra/stor tillgång till det och om det är en produkt som de kommer att ha kvar länge. Som svar fick jag att de hade ca 15 st kvar, men han trodde att de skulle räcka denna månad ut.
Jag har inte vågat vänta utan beställde ett extra nu, som får ligga på posten en vecka istället (tills man har pengar igen) så jag vet att jag får den

Men tänkte bara meddela detta till er som ev kanske ska köpa. Att de kommer att ta slut snart. Så bäst är att beställa snarast om man inte vill bli utan.

Permalänk
Medlem

Balle... de har höjt priset till 495 men jag köpte ett i allafall.

Visa signatur

WS (Moria) Win XP SP1: ABIT NF7-S 2.0, AMD XP 2200+@2005 (h2o), 768 MB RAM, 360GB HDD, POW GeForce 2 GTS Pro
Server (Angmar) Gentoo Linux 1.4: PIII@500, 256 MB RAM, Riva TNT 16 MB, 678GB HDD
Server (Morgul) Gentoo 2004.3 PIII@700, 384 mb RAM, 457GB HDD

Permalänk
Medlem

har beställt 2 st såna där. det kommer nog komma bilder på det när jag har moddat det lite

Visa signatur

Amd athlon 64 3500+, Abit av8 eye socket 939, Corsair pc3200 512 mb 400 mhz, Geforce 4 ti 128 mb (KLOCKAT), 200+120 gigs hd..