Permalänk
Medlem

DVD Spelare

Nu tills jag fyller år har jag tänkt att önska mig en Dvd spelare, har spanat in 2st som ser hyffsade ut till ett bra pris,

LG DVD-SPELARE DVX-8651 - www.onoff.se

Strato DVD5000 DivX - www.siba.se

Pioneer DV-470 Regionsfri - http://www.netonnet.se/index.asp?iid=095979
Är lite osäker på vad det är man ska kolla efter, vill ju hellst en som kan spela rätt många format, men sedan en som kan ta 5.1 Ljud om man nu skulle vilja köpa det.

Kan någon kanske kolla över de 2 spelarna och kommentera.
Har ni något bättre köp en dem berätta det gärna, ska ligga runt tusen lappen.

Permalänk

hejsan satt själv för några dagar sen i samma knipa läste forum o alla dvd-tidningar,för att få så bra spelare te rimligt pris.vart jag än frågade o kikade i tidningar så fick jag te svar att pioneer 575 multiregion var bäst i pris sett te ljud o bild.Den har vunnit många priser och det som skiljer mellan 575 och 470 är att storebror tar sacd&dvd-audio,så vill du ha en bra dvd men inge sacd&dvd-audio,(ljud-format har jag för mig).ska du köpa 470 den är kompatibel med alla format och bättre prisvärdare produkt finns inte enligt mig iallafall,min 575 kommer te början av nästa vecka ska bli störtkul o se på film nu:).beställde den av http://www.itbolaget.com/.för 1721kr +frakt 50 kr hittade den inge biligare i sverige med frakt+att jag har 5minuter te affären är ett+ om det skulle knasa sig.

Permalänk

Av dom modellerna som du tittat på tycker jag du ska köpa DV-470.
Men som body_snatcher skriver är 575:an en riktigt bra spelar. Ta hellre den framför 470:n.

Visa signatur

Hej!

Permalänk
Medlem

köp en yamaha dvd istället. en S550

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Hej! Köpte en dv470 för någon vecka sen kanske, den är såå otroligt bra!

Tar alla divX, Xvid,svcd,vcd skivor jag testat! Helt underbar bild och ljud, srt och sub filer klarar den också av!

5/5

Den är helt klockren att spela upp xvid och divx med!

Fantastisk

Inget negativt än