Warhammer Online: Age of Reckoning del 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hulle
Vem blir först med Sydsydvästman?

http://img93.imageshack.us/img93/3446/nordmanm000bn8.th.jpg

/hulle.

Bald is sexy!

Jag har fått tag på lite fler Headstart nycklar, skicka pm om ni önskar en.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

haha, cascogne, du vet att du kommer bli spammad nu va?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
haha, cascogne, du vet att du kommer bli spammad nu va?

Redan gett iväg ca 12 nycklar från igår till idag.

Men jag vet allt folk vill ha nycklar och jag lyckats komma över en del nycklar så.

*Edit*
Som SunQ sa jag blev spammad.

Men nu är nycklarna slut tyvärr.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Gascogne du har PM

Någon som kan svara varför jag får "code not valid" felmeddelande när jag försöker skriva in den cd-key/kod jag fick med spelet ? Har provat 10tals ggr. & är bombsäker på att koden är inskriven korrekt men ändå felmedelandet om att koden inte är validerad...

Jag fick mitt förhandsbokade spel med posten av cdon.se idag, gick bra att installera , skapa konto mm. Men det gick inte att fullfölja den process "register a code" som verkar vara där man aktiverar sin cd-key.

Någon som upplevt samma problem ?

Visa signatur

Gaming PC: Intel D 3Ghz ‡ 4 x 1Gb 533Mhz ddr2 666Mhz ‡ Ati 4850 HD 512mb ‡ Creative SB X-fi ‡ LG Flatron Wide L24SWP ‡ Logitech G5 Mouse ‡ Corepad ‡ JBL Creature II Speakers
Se: www.qubar.se

Permalänk
Medlem

Man kan inte lägga in box nyckeln förräns imorgon tyvärr.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

det är bara dom som har en pre relesea kod som kan spela reedan nu...

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem

ahh.. därför jag inte kunde aktivera min kod Tur att Gascone hade några övers så får jag ett litet försprång iaf. Vilka servrar lirar ni svenskar på som hänger här på Sweclockers ?

Visa signatur

Gaming PC: Intel D 3Ghz ‡ 4 x 1Gb 533Mhz ddr2 666Mhz ‡ Ati 4850 HD 512mb ‡ Creative SB X-fi ‡ LG Flatron Wide L24SWP ‡ Logitech G5 Mouse ‡ Corepad ‡ JBL Creature II Speakers
Se: www.qubar.se

Permalänk

Tjenare igen pojkar och flickor är nu tebax efter många timmar intensivt nördande av min fruktansvärda Bright Wizard! Undrar nu om det blev så att folk började på Karak Azgal Har swec bildat nån guild där måhända?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av QuBaR
ahh.. därför jag inte kunde aktivera min kod Tur att Gascone hade några övers så får jag ett litet försprång iaf. Vilka servrar lirar ni svenskar på som hänger här på Sweclockers ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av KalleJyrss
Tjenare igen pojkar och flickor är nu tebax efter många timmar intensivt nördande av min fruktansvärda Bright Wizard! Undrar nu om det blev så att folk började på Karak Azgal Har swec bildat nån guild där måhända?

Karak-Azgal kör vi på både på Order och Destruction sidan.
Så det är bara att välja sida och slå på de andra Sweclockers som valde andra sidan.

Awakened, ett Order gille

Champions of the North, ett Destruction gille

Sen fann det någon/några andra gillen till eller?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Baaah vilken kö det är till Karak-Azgal, tar ju 20 minuter minst att logga in och inte lär det väll bli bättre när dom släpper spelet på "riktigt"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jo4Cim
Baaah vilken kö det är till Karak-Azgal, tar ju 20 minuter minst att logga in och inte lär det väll bli bättre när dom släpper spelet på "riktigt"

Det brukar vara så i början på mmo's, det blir bättre sen.

Bara kolla in hur det var med WoW i början.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Tycker det är väldigt dålig variation på utseendet på all gear man får för oftast så byter den bara färg på vissa detaljer om äns det en del saker ser precis likadana ut som saken du hade på dig innan Hoppas det bara är i början av spelet som det är såhär eller om dom tänker fixa lite mer utseenden snart.

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaXiMuZ
Tycker det är väldigt dålig variation på utseendet på all gear man får för oftast så byter den bara färg på vissa detaljer om äns det en del saker ser precis likadana ut som saken du hade på dig innan Hoppas det bara är i början av spelet som det är såhär eller om dom tänker fixa lite mer utseenden snart.

De första lvlarna är vapen/rustningen ganska lik varandra men den blir med varierad med högre lvl, tycker jag iallafall.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

Är det bara jag eller laggar det som tusan på Karak-Azgal ? Tack för info om guild föresten Gascogne

Permalänk
Medlem

Va fan.. Jag stog i kö o sen blev ja kickad lr ngt när ja loggades in o va tvungen att ställa mig sist igen..

Permalänk
Medlem

Jag undrar lite om Renown Gear om någon vet något. Jag är Combat Rank 14 och Renown Rank 6. och jag har läst lite om att man kan köpa Renown Gear i Keeps i Tier två för RR6. Men jag snackar med Renown Gear NPC:n och han säljer ingenting. Varför?

Permalänk
Medlem

Kul med stora slag.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Men va fan, nu har estimated time remaining på kön minskat till <1m men min plats har inte rört sig från 97...

Så jag tryckte på PLAY igen och hamnade på plats 80/80.. Skumt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KalleJyrss
Är det bara jag eller laggar det som tusan på Karak-Azgal ? Tack för info om guild föresten Gascogne

Jag laggade skitmkt, trodde det var min datorn som inte pallade men det kanske är servern?

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte har haft kö sen i måndags på Karak-Azgal?

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Juunas
Jag undrar lite om Renown Gear om någon vet något. Jag är Combat Rank 14 och Renown Rank 6. och jag har läst lite om att man kan köpa Renown Gear i Keeps i Tier två för RR6. Men jag snackar med Renown Gear NPC:n och han säljer ingenting. Varför?

Tror t2 börjar på typ RR8 eller 9. Lvl 14 gearen tror jag tom behöver RR 11.

Permalänk

Jösses, du måste sluta posta sånt här... Jag blir alldeles för sugen

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jo4Cim
Jag laggade skitmkt, trodde det var min datorn som inte pallade men det kanske är servern?

Jag laggade inte så mycket, tyckte det flött ganska bra när det var en massa folk överallt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kompressor
Jösses, du måste sluta posta sånt här... Jag blir alldeles för sugen

Kan lägga ut alla screenshots jag tar istället för ett fåtal.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

hihi, kul att se sig själv springa runt i ren rädsla

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

So far so good, är lvl 5 och än länge gillar jag det bättre än AoC som jag la på hyllan efter 3 veckor

Permalänk
Medlem

Om Bob bara hade kunnat heala så hade vi kört över destruction.

Permalänk
Medlem

Äre urballning så äre! OJ OJ fifan va stora de blev

Permalänk

Funderar på att börja spela detta, men är det släppt än så att säga?, för Onoff har det på lager.

En grejj till, kan någon motivera vad som gör detta bra eller bättre än AoC?, jag körde AoC men la ner skiten efter nån vecka.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk

det här ser ju onekligen rätt ballt ut.. ni som har gått från WoW till det här, hur uppfattar ni spelet hittills? jag har spelat WoW sedan release och funderar på att testa det här..

Visa signatur

PSN: nickeswe
XBL: Jixel

Permalänk
Medlem

Det är likt wow på många sätt. Grafiskt framförallt.

Men även spelmässigt. Det som skiljer sig är betoningen på PvP. Vilket jag ser som väldigt positivt. Det positiva som WoW har, som inte war har, är den sömlösa världen. Jag har haft lite svårt att fatta hur jag skall ta mig till olika regioner i War. Dvs allting hänger inte ihop geografiskt på ett lika härligt sätt som i Wow. Public quests är fantastiska. Dessutom får man nya, användbara items i en väldigt lagom takt. Hittils tycker jag att PvE:n har varit bra den också, men jag är väldigt nyfiken på hur det kommer bli högre upp med instancer och så. Men som sagt hittils är ju väldigt lovande.

Jag spelade också AoC och lade ner det direkt. Det här spelet är betydligt bättre, för att fokus har legat på att det helt enkelt ska vara kul. De som gjorde AoC verkar ha varit mer fokuserat på att spelet ska vara blodigt, sexigt och barnförbjudet, än att det ska vara kul att spela.

Detta känns alltså hittils, jag är lvl 10, som en naturlig utveckling på Wow. Wow 2 helt enkelt.