Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Geeze:

Kommer aldrig mer handla av er. Beställde en 2500k processor med V8 CPU fläkten, och efter att ha väntat i en vecka så ringde jag och allt ni sade var att erat system var slött så någon hade köpt den innan mig.

Nu är det så att jag har väntat på detta i en hel vecka och dessutom beställt ett gäng andra delar till mitt sandybridge paket, allt för att jag hittade den demoprodukten för 1 350kr.
Nu sitter jag här med ett moderkort, HDD, RAM minnen och annan skit, utan processor.
Tack så #/&"#" mycket komplett för att ni har ett totalt fallerat system som nu fått mig att aldrig mer vilja handla hos er.

Tacka gud för Inet.se som slår er med hästlängder, tack och hej.

Hej,

Tråkigt att du är missnöjd med vår service. Skicka ditt ordernummer i ett PM till mig så undersöker jag saken närmare för att hitta en lösning.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,

Tråkigt att du är missnöjd med vår service. Skicka ditt ordernummer i ett PM till mig så undersöker jag saken närmare för att hitta en lösning.

Vänligen

/Mikael

Skickat nu, snyggt att du prickade in 13.37 där också!

Permalänk
Medlem

Såg till min glädje att felmeddelandent för nordeas e-legitimation var borttaget i går och gjorde direkt min beställning.. tills jag kom till felmeddelandet igen
Jag kommer till sidan där jag "Bevilats kredit hos komplett, bla bla" trycker fortsätt signering och möts av

"Dokumentformat stöds inte
Den valda signaturmetoden stödjer inte dokumentformatet."

Jag har provat med e-leg på fil (BankID) och på kort, båda fungerar på andra sidor där man använder e-leg för inloggning eller dylikt, men alltjämt inte hos er. Jag har varit i kontakt med Nordea och er egen kundtjänst och ingen bot på problemet. Om jag skickar en bild som visar hur vacker jag är, kan ni snälla snälla låta mig genomföra köpet då?

Vad i gudars är det som strular så länge? Eftersom jag prompt vill ha ett Gainward grafikkort är det bara från er jag kan beställa, men nu börjar jag bli lite otålig och skissar på ett annat märke där jag inte låser mig till er och kan handla via en annan avbetalningsservice.

Jag tror säkert ni jobbar på saken men vad tusan bövlar det är två veckor jag försökt nu.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Typen:

Såg till min glädje att felmeddelandent för nordeas e-legitimation var borttaget i går och gjorde direkt min beställning.. tills jag kom till felmeddelandet igen
Jag kommer till sidan där jag "Bevilats kredit hos komplett, bla bla" trycker fortsätt signering och möts av

"Dokumentformat stöds inte
Den valda signaturmetoden stödjer inte dokumentformatet."

Jag har provat med e-leg på fil (BankID) och på kort, båda fungerar på andra sidor där man använder e-leg för inloggning eller dylikt, men alltjämt inte hos er. Jag har varit i kontakt med Nordea och er egen kundtjänst och ingen bot på problemet. Om jag skickar en bild som visar hur vacker jag är, kan ni snälla snälla låta mig genomföra köpet då?

Vad i gudars är det som strular så länge? Eftersom jag prompt vill ha ett Gainward grafikkort är det bara från er jag kan beställa, men nu börjar jag bli lite otålig och skissar på ett annat märke där jag inte låser mig till er och kan handla via en annan avbetalningsservice.

Jag tror säkert ni jobbar på saken men vad tusan bövlar det är två veckor jag försökt nu.

Hej!

Lösningen var klar för någon dag sedan men vi hade tyvärr missat att publicera den på sajten. Nu ska den vara igång!
Vi har haft problem med Nordeas lösning i vissa webbläsare under testperioden så testa med Internet Explorer om du fortfarande har problem.

Trevlig helg!

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej!

Lösningen var klar för någon dag sedan men vi hade tyvärr missat att publicera den på sajten. Nu ska den vara igång!
Vi har haft problem med Nordeas lösning i vissa webbläsare under testperioden så testa med Internet Explorer om du fortfarande har problem.

Trevlig helg!

/Mikael

TAMIGFAN!
Äntligen är min order lagd, djävla skit att det är en helg i vägen bara, kan vi inte hoppa över den?

Tack för hjälpen och trevlig vanliga veckodag!

Permalänk
Medlem

Hjälp!

Eran kundtjänst är verkligen ett skämt alltså.. blir så less..

Har bara ringt komplett 2 ggr det senaste halvåret och BÅDA gångerna har det varit samma skit..

Ringer upp.. telefonrösten säger "Du har... plats 1 i kön" .. man tänker.. YES kommer gå fort!

Nej, inte hos komplett.. antar att ni har typ 1 handläggare? för sist fick jag vänta som plats 1 i 20min (Den gången var det på en vardag under kontorstid)

Denna gång nu 16:20.. 18min och 30sek än så länge väntetid..

Nästa inköp blir då inte hos er om ni inte fixar er urusla telefonservice..

Edit: Gav upp efter 22minuter .. provar senare igen..

Edit2: Andra försöket.. 17:50 .. Efter 10min kopplades jag fram.. med handläggaren la på direkt .. aja.. provar igen då..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Hej Komplett I mitt Silverstone Fortress FT02B jag köpte av er så är den mellersta 180mm-fläkten väldigt bra på att föra oljud. Det är inget vinande eller liknande ljud utan det låter som att det verkar som att fläktbladen "slår i" fläktgallret, och högt låter det. Jag har testat ta bort dammfiltret och skruva bort fläkten för att testa men det låter fortfarande. Fläktgallret sitter ju fast i fläkten så det är inget jag kan lossa på heller.
Det gäller alltså en Silverstone "Air Penetrator" 180mm-fläkt.

Kan ni skicka en ny fläkt till mig eller är man tvungen att skicka hela klumpen till er?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av aluminium:

Hej Komplett I mitt Silverstone Fortress FT02B jag köpte av er så är den mellersta 180mm-fläkten väldigt bra på att föra oljud. Det är inget vinande eller liknande ljud utan det låter som att det verkar som att fläktbladen "slår i" fläktgallret, och högt låter det. Jag har testat ta bort dammfiltret och skruva bort fläkten för att testa men det låter fortfarande. Fläktgallret sitter ju fast i fläkten så det är inget jag kan lossa på heller.
Det gäller alltså en Silverstone "Air Penetrator" 180mm-fläkt.

Kan ni skicka en ny fläkt till mig eller är man tvungen att skicka hela klumpen till er?

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av MasteraCe:

Hjälp!

Eran kundtjänst är verkligen ett skämt alltså.. blir så less..

Har bara ringt komplett 2 ggr det senaste halvåret och BÅDA gångerna har det varit samma skit..

Ringer upp.. telefonrösten säger "Du har... plats 1 i kön" .. man tänker.. YES kommer gå fort!

Nej, inte hos komplett.. antar att ni har typ 1 handläggare? för sist fick jag vänta som plats 1 i 20min (Den gången var det på en vardag under kontorstid)

Denna gång nu 16:20.. 18min och 30sek än så länge väntetid..

Nästa inköp blir då inte hos er om ni inte fixar er urusla telefonservice..

Edit: Gav upp efter 22minuter .. provar senare igen..

Edit2: Andra försöket.. 17:50 .. Efter 10min kopplades jag fram.. med handläggaren la på direkt .. aja.. provar igen då..

Hej,

Vi beklagar att du fått vänta i kö så länge. Tyvärr var ett par av oss sjuka i förra veckan vilken medförde längre kötider under vissa tider på dagen.

Telefonväxeln fungerar så oavsett om du väljer alternativ 1 (försäljning) eller alternativ 2 (kundservice) så besvaras dem som väntat längst i kön. Det innebär att du kan vara nummer 1 i försäljningskön men ha personer före dig i kön som valt alternativ 2.

PM:a gärna ditt telefonnummer till mig så ringer vi upp dig.

Skrivet av aluminium:

Hej Komplett I mitt Silverstone Fortress FT02B jag köpte av er så är den mellersta 180mm-fläkten väldigt bra på att föra oljud. Det är inget vinande eller liknande ljud utan det låter som att det verkar som att fläktbladen "slår i" fläktgallret, och högt låter det. Jag har testat ta bort dammfiltret och skruva bort fläkten för att testa men det låter fortfarande. Fläktgallret sitter ju fast i fläkten så det är inget jag kan lossa på heller.
Det gäller alltså en Silverstone "Air Penetrator" 180mm-fläkt.

Kan ni skicka en ny fläkt till mig eller är man tvungen att skicka hela klumpen till er?

Hej!

Information om returer finns här: http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=returns
Ring eller maila oss gärna så hjälper vid dig. 031-710 20 00 vardagar 09-20 eller support@komplett.se

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Hej! Jag beställde ett par logitech G35 igår natt för pick-up point i Stockholm. Klockan 09.39 hade de skickats. Finns det någon möjlighet att jag kommer få ett sms idag om leverans eller tar det alltid minst en dag?

Skulle nämligen vara väldigt bra om de han komma idag då jag ska resa bort imorgon.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av AdamskiB:

Hej! Jag beställde ett par logitech G35 igår natt för pick-up point i Stockholm. Klockan 09.39 hade de skickats. Finns det någon möjlighet att jag kommer få ett sms idag om leverans eller tar det alltid minst en dag?

Skulle nämligen vara väldigt bra om de han komma idag då jag ska resa bort imorgon.

Hej!

Ditt headset kommer med största sannolikhet komma fram imorgon är jag rädd. För leverans dagen efter måste beställningen göras innan 17:00

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Hedersmedlem

Jag måste fråga om ett moderkort och vilken revision det är.

GA-870A-UD3
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=597243#extra

Är detta verkligen rev 3.1? För ni länkar den som AM3+ kompatibel men rubriken nämner inget och bilden (ej svart sockel) är på en äldre revision men i specarna står det AM3+. Det vore lite surt om man måste skicka tillbaks kortet på grund av ett missförstånd.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Inaktiv

Kommer ni ta in evga:s 460 2win? Är nämligen ganska sugen på att köpa den ändå

Permalänk

Hej Komplett.

Jag har ett grafikkort, ett GTX 570 som gick sönder efter 2 månader, kommer man få returen beviljad imorgon?
Behöver gärna en fraktsedel skickad imorgon så jag kan skicka iväg det på onsdag!

Permalänk
Medlem

Välkommna tillbaka från påskledigeheten!

Låt mig föreslå att ni idag tar en titt i högen av Sandy Bridge B2-returer och betar av några returärenden där!

Jag saknar min dator något enormt nu när jag fått vara utan moderkort i snart två veckor! :/

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 16GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av MaLo:

Jag måste fråga om ett moderkort och vilken revision det är.

GA-870A-UD3
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=597243#extra

Är detta verkligen rev 3.1? För ni länkar den som AM3+ kompatibel men rubriken nämner inget och bilden (ej svart sockel) är på en äldre revision men i specarna står det AM3+. Det vore lite surt om man måste skicka tillbaks kortet på grund av ett missförstånd.

Jag undersöker detta med våra inköpare och återkommer så fort som möjligt.

Skrivet av anon168719:

Kommer ni ta in evga:s 460 2win? Är nämligen ganska sugen på att köpa den ändå

Vi har haft dessa i sortimentet men har inga planer just nu på att ta in dem igen.

Skrivet av jungeljulle:

Hej Komplett.

Jag har ett grafikkort, ett GTX 570 som gick sönder efter 2 månader, kommer man få returen beviljad imorgon?
Behöver gärna en fraktsedel skickad imorgon så jag kan skicka iväg det på onsdag!

Hej!
Nu är vi tillbaka från påskledighet och redo att ta emot din retur. Läs om hur du gör en retur på den här länken: http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=trouble...

Skrivet av Teddis:

Välkommna tillbaka från påskledigeheten!

Låt mig föreslå att ni idag tar en titt i högen av Sandy Bridge B2-returer och betar av några returärenden där!

Jag saknar min dator något enormt nu när jag fått vara utan moderkort i snart två veckor! :/

Tack! Hoppas att du haft en skön påsk!
Vi satta tänderna i returarbetet direkt i morse efter påskhelgen. Vill du höra status på ditt ärende specifikt så tveka inte att ringa oss på 031-710 20 00 eller maila på support@komplett.se

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Ledighet och ledighet.. beställde lite prylar i söndags (Påskdagen) och hämtade ut de på posten i förmiddags. Ni skickade alltså allt igår på Annandag Påsk, helt underbart av er!

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD Ryzen 5 7600X +
Noctua NH-D15S | Corsair 32GB | Corsair RM750X V2 | ASUS RTX 4070 Ti | ASUS Rog Strix B550-E Gaming | Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av MaLo:

Jag måste fråga om ett moderkort och vilken revision det är.

GA-870A-UD3
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=597243#extra

Är detta verkligen rev 3.1? För ni länkar den som AM3+ kompatibel men rubriken nämner inget och bilden (ej svart sockel) är på en äldre revision men i specarna står det AM3+. Det vore lite surt om man måste skicka tillbaks kortet på grund av ett missförstånd.

Gigabyte uppger inte vilken revision dom skickar till oss och använder samma artikelnummer för alla revisioner. Därför kan vi inte se vilken revision vi får in.

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Inaktiv

Gtx 460 2win

Skrivet av Komplett:

Vi har haft dessa i sortimentet men har inga planer just nu på att ta in dem igen.

Synd Den fanns ju bara i lager i typ en vecka. Det skulle ha suttit fint med ett sånt kort just nu...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Komplett:

Gigabyte uppger inte vilken revision dom skickar till oss och använder samma artikelnummer för alla revisioner. Därför kan vi inte se vilken revision vi får in.

/Mikael

Ja jag har lagt märke till detta men finns det någon som kan lyfta på locket och se om det är den nya svarta sockeln eller den gamla vita för det skulle underlätta? Annars får man chansa och hoppas på det bästa men det är så onödigt då bara posten blir glada om det är den gamla...

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av MaLo:

Ja jag har lagt märke till detta men finns det någon som kan lyfta på locket och se om det är den nya svarta sockeln eller den gamla vita för det skulle underlätta? Annars får man chansa och hoppas på det bästa men det är så onödigt då bara posten blir glada om det är den gamla...

Är rädd att det blir kostsamt för våra kunder att stoppa upp våra kära robotar på lagret: http://www.youtube.com/watch?v=fQbNZnjEENc&feature=player_det...

Så rådet vi kan ge dig idag är att beställa, undersöka och eventuellt returnera om det inte är revisionen du tänkt dig.

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Komplett:

Är rädd att det blir kostsamt för våra kunder att stoppa upp våra kära robotar på lagret: http://www.youtube.com/watch?v=fQbNZnjEENc&feature=player_det...

Så rådet vi kan ge dig idag är att beställa, undersöka och eventuellt returnera om det inte är revisionen du tänkt dig.

/Mikael

Okej det är inte mycket att göra åta antar jag.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Jag har en Cooler Master Hyper 212 Plus och undrar om det är möjligt att köpa de "clips" som man använder för att fästa fläktar på kylaren? En av mina fyra är så mjuk och böjd nu att jag bara kan använda en fläkt, vilket drar ned kylningen lite.
Känns onödigt att behöva köpa en helt ny kylare för en sketen stålvajers skull

Permalänk
Skrivet av Typen:

Jag har en Cooler Master Hyper 212 Plus och undrar om det är möjligt att köpa de "clips" som man använder för att fästa fläktar på kylaren? En av mina fyra är så mjuk och böjd nu att jag bara kan använda en fläkt, vilket drar ned kylningen lite.
Känns onödigt att behöva köpa en helt ny kylare för en sketen stålvajers skull

stripes och gummi mellan lägg på båda fläktarna så blir det tyst o bra, har en själv

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Typen:

Jag har en Cooler Master Hyper 212 Plus och undrar om det är möjligt att köpa de "clips" som man använder för att fästa fläktar på kylaren? En av mina fyra är så mjuk och böjd nu att jag bara kan använda en fläkt, vilket drar ned kylningen lite.
Känns onödigt att behöva köpa en helt ny kylare för en sketen stålvajers skull

Vi har inte sådana i sortimentet tyvärr. Hoppas att tipset från kalle@anka kan vara till hjälp!

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Entusiast

Hej Komplett!, Har ni någon susning om när nästa 1337 week kommer?

Mvh

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Om inte frakten hade varit så jäkla dyr så hade jag nog beställt ett 5850 från er, för jag hittar inte ett sådant
någon annan stans än på komplett xD

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av 13ers3rk:

Om inte frakten hade varit så jäkla dyr så hade jag nog beställt ett 5850 från er, för jag hittar inte ett sådant
någon annan stans än på komplett xD

Ja, priset på varan eller om den finns hos butiken har ju ingen betydelse, frakten avgör allt. Eller, vänta...

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Råkade komma in på dennat råd, har aldrig haft problem med komplett, har dock inte köpt så mycket heller men sist när dom hade rea på G19 slog jag till för under tusenlappen, till min förvånan när jag hämtade ut det fick jag en godispåse omfg tänkte jag när jag har beställt från Inet 3 gånger och mailat dom och frågat om jag kunde få godis, och inte har fått det någon gång.

Komplett > .. < Inet, båda är dåliga, båda är bra.. jag bryr mig inte vilken som vinner eller försvinner, sålänge jag får min idiotprodukt snabbt och billigt

Inet
+ Snabb order
+ Billig
+ Stort utbud

Komplett
+ Snabb order
+ Billig
+ Stort utbud
+ Godispåse

Vilken butik köper jag ifrån?

Folk hakar upp sig i onödan på vilken jävla butik man ska köpa ifrån, för det spelar så gott som ingen roll alls, den enda skillnaden mellan företagen i stort sett är servicen, inget annat

Webhallen
Alina Systems
Inet
Komplett

Vad har dessa 4 butiker gemensamt? Så gott som allt..

Jag beställer via Internet söndag kväll.. alla 4 butiker får ordern under måndagen, alla 4 skickar iväg på eftermiddagen/kvällen, mitt paket går över natten från (stad) till (min stad), paketet körs ut till mitt postombud, jag hämtar ut tisdag eftermiddag..

Alla 4 har ungefär samma priser, 1/4 av Alinas produkter är billigare än resten, 1/4 av Kompletts produkter är billigare än resten.. osv

Vad avgör vilken butik jag köper ifrån? PENGAR! .. inget annat, Komplett = Dyr Frakt, Dyrare Produkt.. Webhallen = Billig Frakt, Billigare Produkt

Redan här kan jag avgöra varifrån jag köper, dvs inte komplett.. jag köper ENDAST av dom när det är någonting på Rea, finns absolut ingen annan anledning till att handla av dom, tyvärr men deras fraktpriser är alldeles för höga

Webhallen billig (medlem bonus) eller ingen frakt (hämta), samma pris på produkten som komplett.. Webhallen vinner

Inet
+ Stort utbud
+ Billiga
+ Snabb Leverans
+ Billig Frakt
+++ Fri Frakt Swec

Komplett
+ Stort utbud
+ Billiga
+ Snabb Leverans
- Dyr Frakt

Blev lite väl offtopic men jag är glad att jag fick en godispåse av komplett iallafall, dom fick ett stort plus av mig på grund av det, men det är ingen ursäkt för deras galna fraktpriser på 89kr för ett postpaket utan postförskott för ett PC spel.. när Webhallen tar 9kr för ett PC spel, 59kr mot postförskott, Komplett tar 141,50kr för postpaket med postförskott.. 9kr vs 89kr och 59kr vs 141.50kr, och att HÄMTA spelet på deras pick-up-points kostar 40kr, det är ju helt åt helvete också, när Inet skickar GRATIS till Swec medlemmar, beställer man några gånger från Inet istället för Komplett så har man sparat en tusenlapp

Btw, vad ska man med support till? Köp inte skräp produkter som går sönder, lägg ut dom extra slantarna och köp något riktigt, lev lite för i helvete

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

3:e gången i rad med beställningar från komplett.se får jag fram "Fel i streckkoden på frakthandlingen. Försändelsen kan bli försenad" vid kollisökning.
Vad gör ni med sakerna?

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]