Vilka spel ångrar du att du någonsin spelade?

Permalänk
Inaktiv

oblivion, doom 3+RoE, q4. sugiga skräpspel allihopa!

Permalänk
Medlem

Robocop!!
Det absolut sämsta spelet i världs historien!
1. dålig grafik för sin tid
2. dåliga röster
3. lipsync? HAH!
4. kan inte ställa in kontrollerna

jag spelade i tio minuter...S**t spel

Permalänk
Medlem

Om man räknar med gamla spel så står "Sidewinder 2" till Amiga något slags bottenrekord..
Ångrar väl iofs mer att jag köpte det än att jag spelade (vilket inte var många minuter).

Sidewinder 1 var ett riktigt bra shootem-up till Amigan och då tänkte att 2:an måste ju minst vara lika bra...Men det var ju ett enda stort skämt..
Det var ungefär som om någon gjort sitt första spel någonsin..fanns inga likheter med 1:an (utom att man styrde ett rymdskepp..).
Fy, vad lurad jag kände mig.

Det är enda originalspelet som jag faktiskt formatterade om disketten på för att kunna använda den till dokument eller något annat roligare...

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Har lyckats hålla mitt spelande på en lagom nivå, där jag aldrig "fastnat" totalt.

Wow - har jag aldrig testat och tänker inte testa heller.
CS(alla versioner) - Har varit lite småroligt då och då, men jag suger på det

Jag ångrar i.o.f. att jag lagt ner många timmar på GTA:SA. Kul, men inte så jäkla kul ändå.
Vid närmare eftertanke ångrar jag en hel del timmar i hela GTA-serien.

Sen förstår jag inte varför Halo har blivit ett stort spel egentligen.
Tröttnade någonstans i hälften av spelet. *gäsp*

Permalänk
Medlem

sugigt spel!!!

Star Wars Battlefront 2. Fattar inte ens varför jag köpte det:S ligger bara där o jag spelar det aldrig. Värsta dåliga battlefield klonen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nienithaur
Du kommer ångra det när du blir äldre och inser att det finns saker som är bra mycket roligare än att spela datorspel.

och när DU blir ännu äldre kommer du tycka att det inte var så dumt ändå (41 år)

Det absolut sämsta spelet på länge är BF2142. Kan bero på att jag hatar "fienden som du dödat spawnar bakom ryggen direkt när han dött" spel.

Sen finns det flera spel jag spelat/spelarsom kan disskuteras, WoW/CS tex.
Spelar inte CS längre, men fasen vad kul man haft.
WoW spelar jag fortfarande och enda nackdelen som jag ser det är att allting tar för lång tid. Det går knappast att slöspela en timme eller så.

Igentligen skall man väl inte ångra att man spelat vissa spel? Då har man ju skapat en egen uppfattning om dom och kan lungt kassera de man inte gillar.

Det finns endast ett spel jag verkligen ångrar att jag köpte, Final fantasy X FF7 var ju helt otroligt bra, men vilken dynga FFx var. Hopplöst tråkig.

EDIT: Grim fandango är fortfarande det bästa spelet som finns...så klanka INTE på det spelet

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
och när DU blir ännu äldre kommer du tycka att det inte var så dumt ändå (41 år)...

Haha, ja man kan ju alltid hoppas

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

No regret suckers!

Visa signatur

CaseLabs fanboi, önskar bara att jag kunnat lacka mitt chassi snyggt...

Permalänk
Medlem

Ajajaj, spelade mega man 9 igår, det skulle jag inte gjort. Superdåligt spel!

Permalänk
Medlem

Snacka om att bumpa död tråd

OT: League of Legends

Permalänk
Medlem

WoW Neglectat så mycket pga det spelet, tror fan man hade haft ett annat liv om man inte hade spelat det haha

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Snacka om att bumpa död tråd

OT: League of Legends

TS borde ha all rätt att bumpa sin egen tråd

Permalänk
Medlem

Brink.

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Medlem

Phantasmagoria en hel del tid till,, ja hmm inget konstruktivt

Visa signatur

OPERATIV: Win 10 pro
DATOR:En vattenkyld Intel i7 950 i ett CM HAF932+ ganska potent inre
Tangentbord/mus/musmatta Q-pad Ljud Edifier S530D
LUR: Lumia930

Permalänk
Medlem

Parappa the rapper eller vafan det hette, haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooD:

TS borde ha all rätt att bumpa sin egen tråd

Mmm, men såg sista posten, 2007 XD

Permalänk

WorldOfWorldcraft...Kul spel men beroendeframkalande. har lagt ner nå sjukt mycket tid ¨på det...Need for speed:Shift. VÄRDENS sämsta NFS spel...

Permalänk
Medlem

Det verkar som folk ångrar spel som de har blivit beroende av och sedan "slösat" många timmar på det.

Jag ångrar verkligen inte att jag började spela WoW eftersom jag har haft så många sköna timmar med polare i det spelet genom åren!

Sen går det att prata om att ångra spel eftersom de faktiskt är DÅLIGA. Något sådant kommer jag inte på nu vid rak arm eftersom jag kör oftast trial och kikar lite på det innan.

Permalänk
Inaktiv

Battlefield 3, har inte orkat spela skiten mer än 20 minuter - känner mig blåst på pengarna. Spelet är säkert spelbart idag dock.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

BF3 och Farcry 2, riktigt junk.

Permalänk
Medlem

MW3-Sämsta spelet i CoD seriens historia...känns som sledgehammer och iw slängde ihop skiten en regnig måndag eftermiddag:(

Visa signatur

Jag har T igen!:D
Citera tack!

Permalänk
Medlem

stalker spelena, köpte alla 3 + metro 2033 nångång 2011 tror jag inne på gamestop för 99 spänn, provade stalker 1 i typ 1 timma, la ner skiten då verkligen ALLT sög, och inte blev de bättre när jag sen hoppa till call of pripyat, lite snyggare grafik men EXAKT lika värdelös gameplay/ljud/ai, you name it!
metro kunde jag dock ha lagt 99 spänn på helt klart, visst att ai´n inte va nå bäst där heller men helt klart najs spel.

brink provade på någon free-weekend, helvete va man ångra sig....

section 8 spelat i 116min.... bleh!

red factions till viss del, hade man kört första spelet när de släpptes så visst, men guerrilla va så otroligt långtråkigt....

CoD Mw3 provade detta också på en free-weekend, sjukt tråkigt och fult och allt =/

ääh de finns för många spel som man ångrat man lirat.... men men

Visa signatur

Dator: MSI Z77A-G45, i7 3770k, Crosair 24GB, MSI 970 4G, Samsung 840 250GB, Crucial MX500 1TB, WD Green 2TB, Phanteks Evolv ATX, Be-Quiet P7 550W skärm: Asus PB238Q, Acer p193w kringutrustning: Corsair k70 RGB, Logitech 603, SMSL SA 300 + Magic S-4 EX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Battlefield 3, har inte orkat spela skiten mer än 20 minuter - känner mig blåst på pengarna. Spelet är säkert spelbart idag dock.

Skickades från m.sweclockers.com

Dice försöker desperat patcha ihop spelet till något som fungerar, tanks dör übersnabbt och shotgunnen m26 dödar på alla avstånd men allt som allt har spelet fått sig ett rejält lyft sen release (för att inte tala om betan *ryser*)

Visa signatur

i7- 2600k | 60GB SSD | Corsair Hydro H80 | Corsair HX 750W/80+ | Corsair 600t | 6970 kyld med Accelero Xtreme Plus II | 4st Gentle Typhoon 1850rpm | Antec Big Boy 200mm
Utrustning: Qpad MK- 80 | Asus Xonar- STX | Beyerdynamics DT770 Pro 80 | Qpad 5K
Snälla citera om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Måste vara Tribalwars, offrade galet mycket sömn och timtal om dagen för att timea attacker etc samt läsa/ skriva foruminlägg... Spelade från 3.an till 8.an i grundskolan :S Läskigt vad mycket tid man kunde slösa som liten xD Visst jag har några folk från den tiden som fb vänner/ gamer buddies men sånna finns det gott om irl utan alla de 1000tals timmar jag slösade på TW xD

Visa signatur

i7- 2600k | 60GB SSD | Corsair Hydro H80 | Corsair HX 750W/80+ | Corsair 600t | 6970 kyld med Accelero Xtreme Plus II | 4st Gentle Typhoon 1850rpm | Antec Big Boy 200mm
Utrustning: Qpad MK- 80 | Asus Xonar- STX | Beyerdynamics DT770 Pro 80 | Qpad 5K
Snälla citera om du vill ha svar!

Permalänk

Ångar inte att jag spelat något spel, hade jag inte spelat dem hade jag aldrig fått reda på hur värdelösa de egentligen var och hade gått runt och undrat

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Farmville, får jag nog svara.
Fast det vart rätt kul då jag började använda farmville-bot, och spelet övergick från repetetivt klickande i flash- till textbaserad micro management.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

Call of Duty: MW2

Har aldrig blivit så förstörd i hela mitt liv. Slog nästan sönder min mus och någon knoge.

Visa signatur

Lwl

Permalänk

Dragon Age 2, jag vägrade ge upp på det spelet fram tills sista delen i main questen. Så förbannat dåligt. Jag kände verkligen inget behov att hjälpa den där Hawke. Då insåg jag att speltidningar osv är köpta och korrupta och att 9/10 betyder "köp begagnat om du gillar genren"

Älskade Origins, t.o.m flickvännen spelade igenom det.

Visa signatur

Ljud: Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic DT 880 600Ω Manufaktur |

Permalänk
Medlem

Duke nukem forever, det är timmar jag aldrig får tillbaka.
Kan nog ärligt säga att det kan ha varit det allra sämsta spelet jag spelat i alla kategorier.

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem

Cod mw2,bops

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.