Team Fortress 2-tråden!

Permalänk
Medlem

Har unlockat filerna men kan inte starta skiten endå
100% - ready, Launch game, Downloading - 100% och så tillbaka till ready...

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Medlem

Hmm, har också svårt att tro att det kan bli helt bra att fimpa grenades i TF2. Det var ju halva skillen i QW:TF att kunna hantera dom som scout och medic.

Nej du, det var tider innan ens TFC var påtänkt satt man och nötte QW:TF.

TF duel ftw !!!!

Permalänk

Lirat lite nu, herregud vad jäv** kul det var :D.. Det här är ett spel som jag kommer spela mycket.. kanske FÖR mycket..

Visa signatur

PSN: nickeswe
XBL: Jixel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av radical2000
Lirat lite nu, herregud vad jäv** kul det var :D.. Det här är ett spel som jag kommer spela mycket.. kanske FÖR mycket..

Är det så

har du lirat det gamla?
För dom som lirade gamla har jag hört att dom tycker detta suger. Men jag har däremot inte lirat det men hoppas att jag kommer gilla detta.

Ska testa efter jobbet.

Permalänk

FYFAN VAD KUL DET ÄR !!

Lirade tfc på tiden det begav sig, men det här är ju så jävla mkt roligare !
Btw, om nån annan har problem med att skärmen blir svart vid uppstart eller liknande, prova -console i launch options, funkade för mig iaf.

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Forumare
Är det så

har du lirat det gamla?
För dom som lirade gamla har jag hört att dom tycker detta suger. Men jag har däremot inte lirat det men hoppas att jag kommer gilla detta.

Ska testa efter jobbet.

Ja, jag lirade det gamla en hel del förr. Ska jag vara ärlig så tycker jag att det här är bra mycket roligare

Visa signatur

PSN: nickeswe
XBL: Jixel

Permalänk
Medlem

Någon som vill fixa ett litet ingame clip med fraps? För oss utan betan..

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Forumare
Är det så

har du lirat det gamla?
För dom som lirade gamla har jag hört att dom tycker detta suger. Men jag har däremot inte lirat det men hoppas att jag kommer gilla detta.

Ska testa efter jobbet.

Hur många av de gamla cs 1.5-1.6 rävarna tycker om source?
Hur många av Q3 spelarna tycker om Q4?
Själv tyckte ja spelet var kanon! får lite random fpsdrops ibland bara.. flöt på bra annars.. dock kändes de lite smårörigt emellanåt me folk överallt.. kommer ta ett bra tag för mig o lära mig träffa

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Inaktiv

"As the Heavy builds up killing momentum, his grin broadens until he's laughing maniacally"

It´s time for your medication...

MOHAHAHAHAHAHAAA

Permalänk
Medlem

FY FAN vad jag diggar detta spel:P

trodde aldrig jag skulle säga så om en uppföljare men den uppföpljaren är gudomligt rolig.

Visa signatur

Those aren't nades..they are his testicles. / Roligt Citat från Team Fortress.
PSN: wilcore

Permalänk
Medlem

Underbart spel.. tills det kraschar 30 sek in i spelet..

Permalänk
Medlem

Kommer inte ens in i spelet. Kör jag fullscreen blir allt svart bara o sen kraschar det. Kör jag windowed ser jag valveloggan, sen kommer loading ett par sekunder och sen stängs det ner... så sjukt irreterande.

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem

Kan inte heller spela det. Spelet startas, sen när jag kommer till loading skärmen får jag rutan "Teamfortress 2 har stött på ett problem och måste avslutas..."

Va fan ska man nu göra... :/

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Bara och vänta.. sjukt många som har samma problem iaf som tur är.

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem

Ser det nu, läste lite på deras forum. *suck*

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk

Fan vad schysst spelet verkar vara, hur snygg grafik som helst och härligt gameplay.
vi får sätta upp en server och lira nåndag tycker jag!

lordpayne heter jag på steam community ifall ni vill adda.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem

Har hittat en solution för er som inte kan starta spelet.
Klistra in detta i launch options för TF2

-fullscreen -width 1024 -height 768 -refresh 60

Ändra värden om ni vill... detta är bara vad JAG använder. TF2 funkar nu för mig.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

brutalt välgjort rakt igenom!

humorn påminner mig om oldschoolspelen från bullfrog.. hua!

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TriNitro
Kommer inte ens in i spelet. Kör jag fullscreen blir allt svart bara o sen kraschar det. Kör jag windowed ser jag valveloggan, sen kommer loading ett par sekunder och sen stängs det ner... så sjukt irreterande.

Läs mitt inlägg ovan. -console i Launch options funkade för mig

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Haha, så otroligt jäkla roligt!!!

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem

Någon som vet när detta kommer till 360?

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Inaktiv

var finns det ingame screenshots att tillgå??

Permalänk
Medlem

här!

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Förbannad man blir. Kraschar hela tiden inom en minut ibland efter nån sekund med ljudet loopandes. Jobbiga är att det verkar vara ett känt source-fel som funnits för många sen EP1 men som Valve inte kunnat fixa. Lär ju inte lösas den närmaste tiden mao. Jävla typiskt..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mark501
Förbannad man blir. Kraschar hela tiden inom en minut ibland efter nån sekund med ljudet loopandes. Jobbiga är att det verkar vara ett känt source-fel som funnits för många sen EP1 men som Valve inte kunnat fixa. Lär ju inte lösas den närmaste tiden mao. Jävla typiskt..

Jepp, synd att man inte kan få refund med jävla Steam.

50 bucks to hell alltså.

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem

Hmm det funkar o köra i dx8.1-läge, iaf i ett fönster. Inga krascher hittils. Men surt att tvingas köra dx8 med ett x1900xt..

Permalänk
Inaktiv

vad är kravet att man ska få spela? att man har preordrat orange box? får man spela det om man har hd2900xt grafikkort som det ska följa black/orange box med?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
Inge spam alls, ex. ett classiskt anfall på Well 6.
2 Medics i vattnet båda granat hoppar upp emot försvaret, i luften primar medicsen en till granat som dom släpper i ansiktet på försvaret och tar flaggan.

Inge spam bara snyggt och vältränat anfall, det var det som gjorde QWTF så skoj.

Denna film säger allt hur mycket skill det var på gamla Quake tiden.

http://video.google.com/videoplay?docid=-8928269844916978509&

Fast när bron på 2fort5 var full med nails kunde det vara en del spam, men det var ju kanske inte det vanliga i matcher

Visa signatur

Kommer Snart....

Permalänk
Medlem

Jo, det är faktiskt roligt! Välgjort och flyter på fint!

Visa signatur

Dator: AMD Ryzen 5800X | Arctic Freezer II 280 | Arous X570S Pro AX | 2x16GB Hyper X Fury DDR4 3600MHz | 980 PRO 1TB | EVGA 3080 FTW Ultra | Fractal Design Torrent | Enermax Revolution 1050W | Win 10 PRO | Asus PG279Q
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1260L | 16GB DDR3 ECC | 240GB SSD | 2x8TB WD White Label | TrueNAS

Permalänk
Medlem

Kört några timmar idag och gillar det jag med även om jag saknar granaterna lite, men jag var aldrig nån riktigt granatmästare så det finns nog en hel del som kommer att sakna dom mer än vad jag gör.

Visa signatur

Kommer Snart....