Team Fortress 2-tråden!

Permalänk
Medlem

När man läser blir man ju sugen att förboka orange lådan så man får testa..

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk

Gillar spelet skarpt. Får se hur länge det håller. Jag slutade aldrig spela TFC helt, även med alla nya spel som kom ut under årens lopp.

Finns det några bra Svenska servrar? Håller mig mest till Jolt nu, men dom är ju engelskmän.

Permalänk

jag lirar på en som heter något med swei eller nått Kan vi inte dra upp en SweC server?

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk
Medlem

377kr är fan inte mycket för hela paketet
bra att dollarn är värt så lite...

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

TF2-benchmarks

http://www.amdzone.com/modules.php?op=modload&name=Sections&f...

edit: heh, tog nyss ett fint screenshot från killcam
en sniper som just dödat mig, och sen när det är dags för killcam så får snubben en kniv i ryggen

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knug
Du menar när du tabbar?
Har inte haft några stabilitetsproblem alls när jag lirat. Att det är ett mycket kul spel kan jag dock hålla med om.

Tss ordmärkare

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa
TF2-benchmarks

http://www.amdzone.com/modules.php?op=modload&name=Sections&f...

edit: heh, tog nyss ett fint screenshot från killcam
en sniper som just dödat mig, och sen när det är dags för killcam så får snubben en kniv i ryggen
http://surl.se/picture/20079/118196.jpg

fan va ja älskar grafiken i detta spelet alltså, vill inte vänta längre :(. inte får man nån beta heller eftersom man ska köra 360 versionen

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Haha spelat är löjligt roligt, timmarna bara rinner iväg. Så jäkla tungt när man själv är heavy och har en duktig medic med sig. Då röjer man hur mycket som helst.
Eller när man som spy lurar medics att hela en för att smyga iväg och sedan backstabba dem. Hur kul som helst.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem

Kunde inte vänta köpte orange box nu och håller på att ladda ner tfc, blir skoj imorrn när man är ledig!

Permalänk
Inaktiv

jagh ska ta o aktivera min blackbox närsomhelst.

Permalänk
Medlem

Man är ju bra sugen att pre-order nu

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk

Kom igen kan vi inte dra ihop ett game tillsammans nån kväll? Hade varit ball.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem

Fyfan va roligt detta spel var, synd att det bara är 6 maps men det är ju sjukt roligt!

Permalänk
Medlem

Spelet är riktigt roligt,men det går inte att starta.
Alla som har problem med att spelet crashar precis efter videon,gå in på steams forum.
Lösningen är att starta spelet i windowed mode.

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Medlem

Hänger sig för mig så fort jag testar att skjuta

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nordblom
Kom igen kan vi inte dra ihop ett game tillsammans nån kväll? Hade varit ball.

Jag hänger gärna på

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Altarus
Jag hänger gärna på

Jag med! Lägg till mig som friend i steam och skicka ett meddelande om jag är online.
Har nicket Ungos på steam.

Edit: Om nån orkar kan vi ju faktiskt skapa en group i steam community.

Visa signatur

Ungos

Permalänk

jag är också gärna på ^^ i helgen kan jag inte.. men om det blir något så kan ni väl adda mig på steam ( Hobbydiktatorn ) och medela mig

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk
Medlem

Tog mig friheten att skapa en steamgroup för TF2 spelande sweclockers.

http://steamcommunity.com/groups/SwecTF2

Bara att joina gruppen så har vi medlemslista, chat och diverse andra funktioner att tillgå.

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Medlem

farlig combo >_<

http://surl.se/picture/20079/118883.jpg

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Ni som förköpt. Vad blev de totala priset i svenska kronor ?

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hYpN0L
Ni som förköpt. Vad blev de totala priset i svenska kronor ?

386kr om jag minns rätt

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

köpte nu. 372,88 kr blev det 35% nerladdat, går segt

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk
Medlem

köpte det också nu, ligger på 41% seeeegt.

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk

Jag har joinat gruppen nu, heter lordpayne @steam.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk

3500kr för mig ;D köpte HD2900XT

Jag joinar gruppen när jag kommer till morsan ;O

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk
Medlem

Om man köper Orangebox på steam, får man hem en fin, fysisk, box då också?

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PointMan
Om man köper Orangebox på steam, får man hem en fin, fysisk, box då också?

Nej

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Inaktiv

haha såg på en del gameplay videor från youtube. tror det inte finns lite placeholder-ljud från HL2? heavyns machinegun låter som pulse rifle från hl2 bland annat. men det får man väl förvänta sej när det är samma utcecklare på båda 2?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nuukeer
haha såg på en del gameplay videor från youtube. tror det inte finns lite placeholder-ljud från HL2? heavyns machinegun låter som pulse rifle från hl2 bland annat. men det får man väl förvänta sej när det är samma utcecklare på båda 2?

det är ju för att behålla nostalgi känslan. som när man tar medkits tex.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc