Far Cry 2 - Officiella Tråden

Permalänk
Avstängd

crysis-fans är svårmutade och gillar att argumentera mot andra spel, men de glömmer bort att Crytek gjorde likadant själva

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

älskar spelet, det enda jag kan klaga på är.

1. crashar då och då? vet inte om det är min dator eller spelet går bara till desktop utan nånting.

2. fienderna är typ afrikaner med robocop sköld utrustning och tål 37 skott i huvet?, vid ett tillfälle stod jag och sköt en badguy från långt avstånd "duttade" med en ak47, sköt nog av säkert 2 mag träffade kanske 20 skott varav 10 ggr flög det stora blodsplatter från han men han sprang glad runt fortfarande. Då blir man lite "eh"

3. största besvikelsen av allt är map editorn, hade så stora planer och förväntningar på att bygga singleplayer maps med polarn och spränga folk åt håll och kanter så går det bara att göra multiplayer maps

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte54
älskar spelet, det enda jag kan klaga på är.

1. crashar då och då? vet inte om det är min dator eller spelet går bara till desktop utan nånting.

Du är inte ensam, men jag kan leva med det tills det fixas i en patch - tar trots allt inte så lång tid att starta upp det igen.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

Pingvin, aldrig kraschat en enda gång för mig iaf trots många timmar så det gäller nog inte alla.

Lite besviken i det stora hela faktiskt men det har även sina goda stunder också.

Enligt mig:

+ inget hud
+ hyffsad grafik
+ häftiga strider (mycket spänning)
+ mycket bra förstapersonperspektiv (kan se sig själv)
+ ibland händer lite oväntade saker
+ kunna starta bränder

- sidouppdragen är sämst
- storyuppdragen är väl sådär
- alldeles för GTA-aktigt
- för mycket konsol dvs blinkande grejer och fula sparningspunkter
- jobbigt att få fiender efter sig hela tiden
- ingen ficklampa
- för ljust på natten (overkligt)
- inte mycket att göra förutom att strida då känns det som
- inte mycket dynamik i spelvärlden (där var clear sky mycket bättre då olika faktioner började strida och ta över delar utan att man själv var med)
- för att vara ett fritt spel så känns det väldigt instängt

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk

Asså fattar inte att ni kan klaga på hitboxen!? Suger ni på att träffa eller? kör på Normal och tar dom hur lätt som helst,,

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av helmesjoe

Och kan någon vara snäll och berätta var deras natt cykel är i spelet? ;P

[/B]

Du spelade visst inte mer än 1 minut på demot ens en gång? soluppgången är det första jag märkte iaf. Dessutom är det många servrar som kör day/night cycle, men iofs spelar det ingen roll eftersom crysis suger i multiplayer...

Jag har problem med grafiken, vet inte vad jag ska ta mig åt, får små fryslagg hela tiden och spelet flyter inte alls bra, under 30 fps för det mesta när det händer något. Spelar på Ultra ingen AA i 1680x1050, har hårdvara 4870 i 810/900, 8500 @ 4GHz och vad jag har uppfattat det som så ska det flyta bra? har jag fel?

Måste bara kommentera att explosionerna är galet fina, synd att det är väldigt lite som sprängs i luften bara, vill... spränga... meer....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurgl
Du spelade visst inte mer än 1 minut på demot ens en gång? soluppgången är det första jag märkte iaf. Dessutom är det många servrar som kör day/night cycle, men iofs spelar det ingen roll eftersom crysis suger i multiplayer...

Jag har problem med grafiken, vet inte vad jag ska ta mig åt, får små fryslagg hela tiden och spelet flyter inte alls bra, under 30 fps för det mesta när det händer något. Spelar på Ultra ingen AA i 1680x1050, har hårdvara 4870 i 810/900, 8500 @ 4GHz och vad jag har uppfattat det som så ska det flyta bra? har jag fel?

Måste bara kommentera att explosionerna är galet fina, synd att det är väldigt lite som sprängs i luften bara, vill... spränga... meer....

Men man kan ju inte vänta ut natten t ex.....

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk
Medlem

Det har du iofs rätt i, själv tycker jag day/night cycle är överskattat, dock spelar jag ju mest multiplayer också...

Permalänk

Lite jobbigt att fienderna respawnar, när man har rensat en bas och kommer tillbaka 5 min senare e alla tillbaka igen...men det e bara att learn to like it antar jag eller finns det ett sätt att bli av med dem en gång för alla?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3tr0
Pingvin, aldrig kraschat en enda gång för mig iaf trots många timmar så det gäller nog inte alla.

Lite besviken i det stora hela faktiskt men det har även sina goda stunder också.

Enligt mig:

+ inget hud
+ hyffsad grafik
+ häftiga strider (mycket spänning)
+ mycket bra förstapersonperspektiv (kan se sig själv)
+ ibland händer lite oväntade saker
+ kunna starta bränder

- sidouppdragen är sämst
- storyuppdragen är väl sådär
- alldeles för GTA-aktigt
- för mycket konsol dvs blinkande grejer och fula sparningspunkter
- jobbigt att få fiender efter sig hela tiden
- ingen ficklampa
- för ljust på natten (overkligt)
- inte mycket att göra förutom att strida då känns det som
- inte mycket dynamik i spelvärlden (där var clear sky mycket bättre då olika faktioner började strida och ta över delar utan att man själv var med)
- för att vara ett fritt spel så känns det väldigt instängt

Du skulle bli förvånad över hur mycket man kan se när det är fullmåne...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurgl
Måste bara kommentera att explosionerna är galet fina, synd att det är väldigt lite som sprängs i luften bara, vill... spränga... meer....

Själv tycker man att det kan bli för mycket explosioner...:P

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mysterium
Jag har varit där vid flera olika tidpunkter, och det är aldrig någon där. Finns det någon annanstans där man kan få medicin?

Se till att du inte har någon mission aktiverad. Och när det är ett Utropstecken ovanför Kyrkan på Kartan så är prästen där.

Permalänk
Medlem

Kan man köra COOP i LAN?

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sisjöbävern
Men man kan ju inte vänta ut natten t ex.....

Det kan man visst.
dag/natt cykeln är grym inte för snabb inte för långsam.
enstaka tillfällen i regnskogsliknande områdena regnar och åskar det ibland.

Det som jag tycker dom verkligen lyckats med bäst av det dom skröt med är att spelet ska få en att känna sig som karaktären, hur man klättrar in i bilarna osv och inte teleporterar sig in som i alla andra spel.
Detta med skadorna och när man springer och kastar sig, verkligen härligt...

Attackerade en bas nyss i ett träsk för att döda någon person, och jag måste erkänna att jag gillar AIn mer och mer ju mer jag spelar, visst den är långt ifrån den bästa jag sett men den har sin charm.
Hur t.ex fienderna inte riktigt vet vart man är om man är ute i skogen med snipern, så om dom känner sig utsatta och underbemannade och inte riktigt vet vad dom möter så springer dom ut i buskarna lr in i nått hus och gömmer sig.

En patch som fixar crasher/multiplayer, och 3 saker ändrade.
1. Minst 30min respawn på guardposts
2. 2-3 träffar max ska döda en person inklusive en själv(med lite extra marginal kanske)
3. Map editor med singleplayer möjligheter.

så hade detta spelet varit en helt klar 10/10 från mig.

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem

Har nog spelat 6 timmar nu. Jag kan ju säga som så att det har sin charm helt klart. Sega är ju att fienderna respawnar till guardposterna väldigt snabbt. Efter ett tag eller dag borde de helt klart komma tillbaka men inte efter kanske 5 minuter. De har ju sina walkie-talkies men ändå^^

Det är också synd att guardpostgubbarna börjar skjuta direkt hela tiden. man skulle kunna ha lite konversation med dem också så som taxikillen hade i början på spelet. Det är iallafall något som jag saknar. Brist på konversation och alldeles för skjutglada fiender vid guardpost. Ibland tar kanske fienderna lite väl mycket kulor också men det är ju bara ett spel:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElWeed
Kan man köra COOP i LAN?

Nej. Spelet är alldeles för dynamiskt för att co-op ens kan vara möjligt. Precis som för S.T.A.L.K.E.R.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Det är också synd att guardpostgubbarna börjar skjuta direkt hela tiden. man skulle kunna ha lite konversation med dem också så som taxikillen hade i början på spelet. Det är iallafall något som jag saknar. Brist på konversation och alldeles för skjutglada fiender vid guardpost. Ibland tar kanske fienderna lite väl mycket kulor också men det är ju bara ett spel:P

Håller med dig helt o hållet, men det finns även nått som heter smyga Far Cry 2 är nästa generationens Thief, om du frågar mig. Väldigt bra möjligheter att kunna planera sina attackerar innan fienden ser en. Gå huckande i högt gräs på natten is the shit Längtar dock efter en sniper med ljuddämpare.

Dock så saknar jag en hel del valmöjligheter och funktioner, som t.ex. att man har en ficklampa, kunna luta runt hörn, ligga ner på marken och kravla sig fram till målet, kunna tvinga fienden att lägga ner sitt vapen om denne är ensammen, plus mycket mer.

Spelet är dock långt ifrån buggfritt

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Okej, förklara nu för mig, för jag blir inte klok på detta!

Hur fungerar egentligen vapenlådorna som man kan köpa hos vapenhandlaren? Vad gör de egentligen?

Och om jag köper ett visst vapen av handlaren, och sedan köper ett helt annat ur samma kategori, hur får jag tag i det första vapnet igen om jag vill använda det?

Suveränt spel i övrigt, men jag måste verkligen få veta hur det där hänger ihop!

Visa signatur

E6750 - XFX 9800GTX+ OC - Gigabyte GA-P35-DS3 - 2*1GB Corsair VS PC2-5300 - Samsung Spinpoint 400GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lcars
Okej, förklara nu för mig, för jag blir inte klok på detta!

Hur fungerar egentligen vapenlådorna som man kan köpa hos vapenhandlaren? Vad gör de egentligen?

Och om jag köper ett visst vapen av handlaren, och sedan köper ett helt annat ur samma kategori, hur får jag tag i det första vapnet igen om jag vill använda det?

Suveränt spel i övrigt, men jag måste verkligen få veta hur det där hänger ihop!

Du går till byggnaden bredvid o plockar upp det. Alla dina köpta vapen, finns i huset bredvid själva vapenhandlaren's hus.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte54

Attackerade en bas nyss i ett träsk för att döda någon person, och jag måste erkänna att jag gillar AIn mer och mer ju mer jag spelar, visst den är långt ifrån den bästa jag sett men den har sin charm.
Hur t.ex fienderna inte riktigt vet vart man är om man är ute i skogen med snipern, så om dom känner sig utsatta och underbemannade och inte riktigt vet vad dom möter så springer dom ut i buskarna lr in i nått hus och gömmer sig.

Jag hoppas du är ironisk.

Jag satt o snipa på en klippa. Tror du inte att det spawnar en bil me förstärkningar ovan på mig ? Jag menar allvar, en klippa jag själv fick gå up för min bil kom inte dit. Sköt en kille på lååångt avstånd me sniper o VIPS dyker det up en jeep i baken på mig?!?!

Jag trodde det var en bugg. Så jag tog mig till en liten sjö, eller ja... snarare en damm. Den var omringad av rasade träd så jag inte kom ner med bilen i den, om det skulle gå var det 5 minuters trixxande. Sköt en vakt. VIPS samma sak, vänder mig om, har jag en bil upp i baken. Precis som klippan så har bilen teleporterats på mig så den sitter liksom fast o balancerar på trädstammen (vilket den aldrig skulle kunna komma upp på om den "körde" dit)

Har du märkt att om du står i gräset och en patrull i jeep skjuter på dig, har du märkt hur hopplöst dåligt dom träffar dig? Dom dödar dig aldrig nästan. Du kan också leka matador o akta dig för honom, leka me dem, se om de kan köra över dig, men dom missa jämt. Har du sedan märkt att om du försöker köra ifrån en bilpatrul genom att köra som en riktig galning o hoppa o sånt så hjälper det inte. Dom sitter klistrade precis bakom o kör som james bond, har värsta catch-up som NFS, o VARJE kula från hans kulspruta träffar din bil till den tillslut går sönder uppenbart......

Spelet är fruktansvärt förhastat? Hade dom ens en Beta test period för att finslipa dessa saker? Tror knappast det

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AkUs
Har du sedan märkt att om du försöker köra ifrån en bilpatrul genom att köra som en riktig galning o hoppa o sånt så hjälper det inte. Dom sitter klistrade precis bakom o kör som james bond, har värsta catch-up som NFS, o VARJE kula från hans kulspruta träffar din bil till den tillslut går sönder uppenbart......

Ja det har jag verkligen märkt. Lite som gangsters i mafia som jag aldrig fattat hur de kan accelerera så snabbt som som gör.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AkUs
Har du märkt att om du står i gräset och en patrull i jeep skjuter på dig, har du märkt hur hopplöst dåligt dom träffar dig? Dom dödar dig aldrig nästan. Du kan också leka matador o akta dig för honom, leka me dem, se om de kan köra över dig, men dom missa jämt. Har du sedan märkt att om du försöker köra ifrån en bilpatrul genom att köra som en riktig galning o hoppa o sånt så hjälper det inte. Dom sitter klistrade precis bakom o kör som james bond, har värsta catch-up som NFS, o VARJE kula från hans kulspruta träffar din bil till den tillslut går sönder uppenbart......

Sådant är så fruktansvärt tråkigt. Det förstör verkligen upplevelsen av att vara jagad eftersom man vet att hur bra man än kör så kommer AIn köra precis lika bra. Varför ska de hålla på med sånt?

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem

Någon som har kommit på hur och om man kan sätta it gubbar på mapeditor?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 93Clocker
Någon som har kommit på hur och om man kan sätta it gubbar på mapeditor?

Det ska tydligen inte gå, det är bara multiplayer maps man kan göra *patetiskt*

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sisjöbävern
Det ska tydligen inte gå, det är bara multiplayer maps man kan göra *patetiskt*

De var synd

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 93Clocker
De var synd

Ja, de finns en jävla massa de får fixa om jag ska köpa spelet.

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AkUs
Jag hoppas du är ironisk.

Jag satt o snipa på en klippa. Tror du inte att det spawnar en bil me förstärkningar ovan på mig ? Jag menar allvar, en klippa jag själv fick gå up för min bil kom inte dit. Sköt en kille på lååångt avstånd me sniper o VIPS dyker det up en jeep i baken på mig?!?!

Jag trodde det var en bugg. Så jag tog mig till en liten sjö, eller ja... snarare en damm. Den var omringad av rasade träd så jag inte kom ner med bilen i den, om det skulle gå var det 5 minuters trixxande. Sköt en vakt. VIPS samma sak, vänder mig om, har jag en bil upp i baken. Precis som klippan så har bilen teleporterats på mig så den sitter liksom fast o balancerar på trädstammen (vilket den aldrig skulle kunna komma upp på om den "körde" dit)

Har du märkt att om du står i gräset och en patrull i jeep skjuter på dig, har du märkt hur hopplöst dåligt dom träffar dig? Dom dödar dig aldrig nästan. Du kan också leka matador o akta dig för honom, leka me dem, se om de kan köra över dig, men dom missa jämt. Har du sedan märkt att om du försöker köra ifrån en bilpatrul genom att köra som en riktig galning o hoppa o sånt så hjälper det inte. Dom sitter klistrade precis bakom o kör som james bond, har värsta catch-up som NFS, o VARJE kula från hans kulspruta träffar din bil till den tillslut går sönder uppenbart......

Spelet är fruktansvärt förhastat? Hade dom ens en Beta test period för att finslipa dessa saker? Tror knappast det

Detta med teleporterande bilar har jag aldrig varit med om själv men det verkar ju inte någe vidare skoj, det finns ofta bilar som åker fram och tillbaka på vägarna och patrullerar men jag antar att det inte är det.

Detta med att dom aldrig kör över en håller jag med om dom där kassa på att träffa med vapen och bil, kanske bättre på en högre svårighetsgrad? därför jag skrev detta dom borde göra så man dör lättare.

Att man aldrig kan köra ifrån dom håller jag inte med om dock, jag lyckas ofta köra ifrån dom om man kör som en galning, så ger dom upp till slut.

Förhoppningsvis filar dom på en patch

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte54
Det kan man visst.
dag/natt cykeln är grym inte för snabb inte för långsam.
enstaka tillfällen i regnskogsliknande områdena regnar och åskar det ibland.

Det som jag tycker dom verkligen lyckats med bäst av det dom skröt med är att spelet ska få en att känna sig som karaktären, hur man klättrar in i bilarna osv och inte teleporterar sig in som i alla andra spel.
Detta med skadorna och när man springer och kastar sig, verkligen härligt...

Attackerade en bas nyss i ett träsk för att döda någon person, och jag måste erkänna att jag gillar AIn mer och mer ju mer jag spelar, visst den är långt ifrån den bästa jag sett men den har sin charm.
Hur t.ex fienderna inte riktigt vet vart man är om man är ute i skogen med snipern, så om dom känner sig utsatta och underbemannade och inte riktigt vet vad dom möter så springer dom ut i buskarna lr in i nått hus och gömmer sig.

En patch som fixar crasher/multiplayer, och 3 saker ändrade.
1. Minst 30min respawn på guardposts
2. 2-3 träffar max ska döda en person inklusive en själv(med lite extra marginal kanske)
3. Map editor med singleplayer möjligheter.

så hade detta spelet varit en helt klar 10/10 från mig.

http://d.imagehost.org/t/0139/Screenshot0000.jpg

Jag pratade om Crysis annars

Håller med dig att de borde ändra de sakerna + massa andra.

Tycker de skulle ta någon dag innan de fyllde på lägret, snabbare om de hann skicka iväg en nödraket.

Edit > Köra ifrån patruller har jag inga som helst problem med.

Håller

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk

var ju hur fränt och skönt som helst när det var storm och regnade och åskade.
smög fram till ett sånt där safehouse för att erövra det,smög längst en kulle i höggräset,dom 3 vakterna anade ingenting.
känslan när man satt där i höggräset med regnet och vinden vinandes runt om en,den var fan skön,studerade fiendens rörelser och när tiden var inne så smög man fram och högg ihjäl en avsides vakt med kniven,slängde en granat långt bort så dom andra blev distreherade och sen på med SMG.
ghaa,i love this game:)

visst,kunde ju enkelt ha slängt en granat och tagit ihjäl 2 st och sen pepprat den 3.e med geväret,men man ska ju leka lite med dom tycker jag:P

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Nej. Spelet är alldeles för dynamiskt för att co-op ens kan vara möjligt. Precis som för S.T.A.L.K.E.R.

Håller med dig helt o hållet, men det finns även nått som heter smyga Far Cry 2 är nästa generationens Thief, om du frågar mig. Väldigt bra möjligheter att kunna planera sina attackerar innan fienden ser en. Gå huckande i högt gräs på natten is the shit Längtar dock efter en sniper med ljuddämpare.

Dock så saknar jag en hel del valmöjligheter och funktioner, som t.ex. att man har en ficklampa, kunna luta runt hörn, ligga ner på marken och kravla sig fram till målet, kunna tvinga fienden att lägga ner sitt vapen om denne är ensammen, plus mycket mer.

Spelet är dock långt ifrån buggfritt

Ja visst jag smyger förbi ibland. Men det är ju ändå störande att när man precis slaktat 6 pers att de är tillbaka när man vänder efter några minuter^^ Du har ju en specialsniper.. eller ja dart den är ju tyst:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

åh fan va jag börjar flippa nu, skall spela multiplayer, men det GÅR inte att regga sig på Ubisoft,

varje gång man trycker submit så står det på password "You have entered an invalid information. Please try again"

jag har testat m,ed en 20 tal olika namn och bokstäver och siffror! nu börjar de bli hätt om öronen alltså............'
'
vet hur man skall göra sedan allt problem alla fått med cdkeys som skall skrivas in sedan "online key" eller vad den heter, det gick inte att undervika, men hur registrerar man sig när password ALLTID blir fel........??????????????????????????

Visa signatur

Quad Q6600@ 3.2 ghz 24/7 lappad IHS --=-- Scythe Infinity --=-- Asus P5W DH Deluxe --=-- Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 3072MB CL4 --=-- ¤4870X2 @ orginal --=--corsair 750w --=--2Tb hårddisk --=-- SAMSUNG 226bw (S)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurgl
Du spelade visst inte mer än 1 minut på demot ens en gång? soluppgången är det första jag märkte iaf. Dessutom är det många servrar som kör day/night cycle, men iofs spelar det ingen roll eftersom crysis suger i multiplayer...

Jo tack men jag tänkte mer på en DYNAMISK dag/natt cykel (: Den i Crysis är scriptad, vilket är långt ifrån samma sak för mig. I multiplayer vet jag att det finns, dock flyter den väldigt dåligt, hackar fram. Vet inte hur FC2s är om man speedar upp den lite, kanske lika hackig förmodligen. Men att springa på natten, och sen sakta se solen gå upp längs horisonten är magiskt snyggt!

Någon mer som märker hur det "hackar" när man siktar in med sniper siktet? Har 40 + FPS hela tiden men ändå uppstår detta.

Visa signatur

| Fractal Design Define R2 | AMD Phenom II X6 1100T BE @ 3.6GHZ stock volt | Asus Crosshair IV Formula | 8GB Corsair DDR3 1600Mhz | HD 5870 + VF3000A | Cooler Master Real Power 620W | Samsung 840 Pro 256GB |
Submerged Computer Bygglogg