Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Den var aldrig bunden??

Jo, det var den tills typ förra veckan eller så. Var irriterande som fan ifall man missade och träffade § i pvp

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

Patchnotes för 1.2 ligger nu uppe. Kolla på länk nedan:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=3469031

Permalänk
Avstängd

SWTOR's forum Support är ju pantade copy-paste idioter.

Jag skriver vad jag har för dator (som står i Sig) samt vilka drivrutiner jag har.
Men ändå ber de mig att kolla så jag har senaste drivrutinerna?
Och kolla om datorn möter deras system requirements, för MINIMUM? HAHAHAHA!
Antar att de vill att man ska ha en NASA dator för att spela detta.

Citat:

:::
Greetings,

Check that your Graphics card has the most recent drivers installed. For instructions on how to update your Graphics card drivers please see here.

Please also ensure that your computer meets the minimum specifications required to run the game.

Thanks.
:::

Samtidigt som de ignorerar problemet man har i tråden. - Artefakter i grafiken med ingame AA igång.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Moorfar:

Det togs bort i en patch för ett tag sedan.

Tack så mycket, missade den patch noten

Skrivet av schitzo:

Den var aldrig bunden??

Klart den var bunden annars så skulle ju jag aldrig ha frågat

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Lvl 37. Hyfsat bra gear nu också. Nöjd för ikväll. Vad älskar jag? Maelstorm Prison! Bäst FP! <3

Permalänk

Något att se fram emot i patch 1.2

Citat:

Cruising around the galaxy in your own personal starship is an important aspect of Star Wars™: The Old Republic™. The player’s starship is like a home, and the player’s companions are like a family. No one knows this better than the dedicated Ship Droids who maintain the vessels: C2-N2 for Republic characters and 2V-R8 for Imperial characters.

Jedi Knights, Smugglers, Bounty Hunters and the other class characters may be the heroes in the wider galaxy, but on board the starship, the Ship Droids are the heroes. That’s why, as part of Game Update 1.2, you will soon be able to assume direct control over your Droid’s actions with Ship Droid™, a brand new mini-game coming to The Old Republic!

Features of this mini-game include cleaning the cockpit windows, calibrating the ship’s food processors, and several other exciting maintenance duties:

http://www.swtor.com/news/news-article/20120401

1 april idag, så troligen ett aprilskämt.

Dold text
Visa signatur

Cooler Master HAF932 | Gigabyte GA770T-USB3 | AMD Phenom II X4 3.2 GHz | Zalman Extreme | 1600MHz 12GB Corsair| Gigabyte HD7950 3GB | Corsair TX850M | Fujitsu 26" SL3260 1920x1200 | Windows 10 Pro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av serpent29:

Något att se fram emot i patch 1.2

http://www.swtor.com/news/news-article/20120401

1 april idag, så troligen ett aprilskämt.

Dold text

Dom var faktiskt bra
Skulle vilja ha det i spelet, window cleaning!

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Om ni är sugna på lite Sage dps PvP med commentary kan ni kika på ett klipp jag gjorde igår:

Permalänk
Medlem

Lite plåster på såren för oss som kört på sen början

Citat:

You are one of our most active and valued high level players and we know you have been waiting patiently for Game Update 1.2: Legacy. To show our appreciation, check out all the great new features this update has to offer-on us. We will be adding an additional 30 days of game time to your account at no charge*. The free 30 days will appear on your account by April 24, 11:59PM CDT, April 25, 4:59AM GMT.
As an added bonus, we will be awarding all active subscribers an in-game Legacy reward, the Legacy Tauntaun Ram Pet**, as our way of saying thanks for your support. The Tauntaun Ram Pet will be delivered to you via in-game mail by April 24, 2012, 11:59PM CDT/ April 25, 2012, 4:59AM GMT.

For more information, visit www.StarWarsTheOldRepublic.com/legacypromotion.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kryll:

Lite plåster på såren för oss som kört på sen början

Japp, såg det på mailen i morse. Najs!

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

Plåster på såren eller ett smart, men kostsamt sätt, att kunna visa fler subs till investerarna i början av maj.

Permalänk
Medlem

Jag fick mitt nya gamecard idag så jag missade tyvärr 30 dagars speltid

Visa signatur

Stationär:Mac mini early 2009 + Apple Cinema Display 23" Alu
Laptop: Lenovo Z61p | MBP mid 2012

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni om 1.2 hittills ?

Själv tycker jag att den gjorde spelet mycket snyggare/bättre ! Bara hoppas att dom fortsätter på samma spår.

Visa signatur

| Intel i5-2500K @ 4,5ghz | MSI P67A-C45 REV B3 | Corsair Vengeance 16GB 1600mhz | SSD A-data SP900 128gb | Fractal Design 650W | HDD Samsung 1TB x2 | ASUS GeForce GTX680 DirectCUII TOP | Noctua NH-U12P SE2 | Corsair 800D | Samsung S27A950D 27" | Ducky SHINE3 TKL | Ace Edge 3200 | Seagate EE 2 TB x2 |
Citera gärna !

Permalänk

Det är ingen som vet om det finns å ladda ner och prova privat server ? har spelat wow en hel del men tröttnat på det. så tänkte ifall man kanske borde prova detta på någon privat server å se om det är värt att köpa

Permalänk
Medlem

Jag hade renewat mitt konto runt (tog några dagars uppehåll) 2 april och har 3 50s och definitivt över lvl 6 legacy.

Har inte fått något email om 30 dagars gratis.

Permalänk
Skrivet av Puttegubben:

Det är ingen som vet om det finns å ladda ner och prova privat server ? har spelat wow en hel del men tröttnat på det. så tänkte ifall man kanske borde prova detta på någon privat server å se om det är värt att köpa

Om du har några polare som spelar SWTOR, så be dem bjuda in dig för en trial. http://www.swtor.com/info/friends

Permalänk

Har tyvärr inte de . men får la kolla in nåra videos på youtube antar ja så får jag se om de lockar eller inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Puttegubben:

Har tyvärr inte de . men får la kolla in nåra videos på youtube antar ja så får jag se om de lockar eller inte.

Kan skicka en 7 dagar trial. Behöver namn och email.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Om någon missat det, så är det ett 'World Event' just nu på Tattoine.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=414863

Ett skepp har kraschat i Dune Sea, och den farliga Rakghoul smitttan har börjat spridas där.

Ganska kul faktiskt.

Visa signatur

Cooler Master HAF932 | Gigabyte GA770T-USB3 | AMD Phenom II X4 3.2 GHz | Zalman Extreme | 1600MHz 12GB Corsair| Gigabyte HD7950 3GB | Corsair TX850M | Fujitsu 26" SL3260 1920x1200 | Windows 10 Pro.

Permalänk
Medlem

Jag spelade swtor på en sån här, gratis helg, för ett tag sedan, där jag gjorde konto och laddade ner det och sådant, nu börjar jag bli sugen igen o har inget kul att spela längre på datorn, så funderar på att köpa men jag undrar, iochmed att jag har konto (tror jag?) och spelet ligger på datorn, borde det inte räcka med att jag köper ett sådant gamecard på 60 dagar eller måste jag köpa spelet också?

Har hört att man får 30 dagar gratis med själva spelet men bara om man kopplar det till ett konto, men det kan jag inte då mitt kort funkar inte att handla med över internet :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Jag spelade swtor på en sån här, gratis helg, för ett tag sedan, där jag gjorde konto och laddade ner det och sådant, nu börjar jag bli sugen igen o har inget kul att spela längre på datorn, så funderar på att köpa men jag undrar, iochmed att jag har konto (tror jag?) och spelet ligger på datorn, borde det inte räcka med att jag köper ett sådant gamecard på 60 dagar eller måste jag köpa spelet också?

Har hört att man får 30 dagar gratis med själva spelet men bara om man kopplar det till ett konto, men det kan jag inte då mitt kort funkar inte att handla med över internet :/

Du kan ju alltid gå till närmaste spelbutik och köpa det för hand?

Självklart måste du uppgradera till retail version och då får du som du säger, 30 gratis speltid.

Jag kan säga att SWTOR är otroligt värt om du älskade KOTOR och vill följa storyn, dock är det inget man vill sitta och nöta vid endgame eftersom det inte finns så mycket att göra (HOST HOST HOST döda servers).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

Du kan ju alltid gå till närmaste spelbutik och köpa det för hand?

Självklart måste du uppgradera till retail version och då får du som du säger, 30 gratis speltid.

Jag kan säga att SWTOR är otroligt värt om du älskade KOTOR och vill följa storyn, dock är det inget man vill sitta och nöta vid endgame eftersom det inte finns så mycket att göra (HOST HOST HOST döda servers).

Nja endast Game som säljer det i butik här o de är lite dyrt, tänkte såfall köpa det på internet nånstans, men undrar ju om jag inte bara behöver köpa ett gamecard då jag skapade ett konto och en karaktär när jag spelade det över den gratis helgen, den första de hade.

Älskade verkligen KOTOR, spelade det så många gånger, mitt rekord var att klara det på 22 timmar o då gjorde jag alla uppdrag

Permalänk
Medlem

Ingen som vet om jag måste köpa spelet eller räcker det med 60 dagars gamecard?

Permalänk
Skrivet av Rasmus117:

Ingen som vet om jag måste köpa spelet eller räcker det med 60 dagars gamecard?

Du måste registrera en licens-nyckel för spelet i ditt konto på http://www.swtor.com/user/account, för att få denna nyckel måste du köpa spelet. Då får du ju också 30 dagars speltid.

Ett 60 dagars gamecard är bara användbart för att förlänga din speltid när de första 30 dagarna tagit slut.

Visa signatur

Cooler Master HAF932 | Gigabyte GA770T-USB3 | AMD Phenom II X4 3.2 GHz | Zalman Extreme | 1600MHz 12GB Corsair| Gigabyte HD7950 3GB | Corsair TX850M | Fujitsu 26" SL3260 1920x1200 | Windows 10 Pro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av serpent29:

Du måste registrera en licens-nyckel för spelet i ditt konto på http://www.swtor.com/user/account, för att få denna nyckel måste du köpa spelet. Då får du ju också 30 dagars speltid.

Ett 60 dagars gamecard är bara användbart för att förlänga din speltid när de första 30 dagarna tagit slut.

Okej, men måste jag inte registrera ett bankkort för att få de 30 dagarna? Det går inte med mitt bankkort tyvärr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Okej, men måste jag inte registrera ett bankkort för att få de 30 dagarna? Det går inte med mitt bankkort tyvärr

För att få de 30 dagarna som följer med spelet måste du antingen registrera ett kreditkort på ditt konto för subscription eller så måste du köpa ett gamecard som ger dig speldagar och registrera det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skyflyer:

För att få de 30 dagarna som följer med spelet måste du antingen registrera ett kreditkort på ditt konto för subscription eller så måste du köpa ett gamecard som ger dig speldagar och registrera det.

Vad bra då, då köper jag spelet och ett gamecard så har jag 90 dagar att spela för?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Vad bra då, då köper jag spelet och ett gamecard så har jag 90 dagar att spela för?

Helt rätt

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 - AMD Phenom II 1090T @ 4,4Ghz
Sapphire 6970 @ CrossFire 930/1410Mhz
120Gb OCZ-AGILITY3, 16Gb G.Skill Ripjaws X

Permalänk
Medlem

har för mig jag såg det för 250 kronor i butiken hos Game idag, snart kanske dags för ett köp, vart hittar man gamecards billigast om det är någon som vet?

Permalänk
Medlem

Köpte mitt gamecard nyss från Offgamers.com för cirka 230 kr och fick det 1 minut senare.