ZTE blade nu i sverige

Permalänk
Medlem

Saunalahti i Finland säljer en ny modell, den har 512MB ram och 5MP kamera. Jag har skapat en tråd på swedroid om att köpa från Finland då detta troligtvis är ett smidigt alternativ annars.

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem
Skrivet av x1zt:

Saunalahti i Finland säljer en ny modell, den har 512MB ram och 5MP kamera. Jag har skapat en tråd på swedroid om att köpa från Finland då detta troligtvis är ett smidigt alternativ annars.

Grymt! En 5mp kamera är ju det som fattas liksom

Permalänk
Medlem

Leverans datumet skjuts ju hela tiden upp. Hoppas de tar in den OSF i alla fall om inte ännu bättre finlands version, efter kritiken av de potentiella köparna.

Permalänk
Medlem

Lutar det åt att åtminstone comviq kommer få in finnarnas version? dvs v880.

Permalänk
Medlem

Den är på tapeten igen för min del nu i alla fall om det blir v880

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Den är på tapeten igen för min del nu i alla fall om det blir v880

Mm, helt klart! Ifall det börjar trilla in sådana modeller som går att beställa kommer jag inte vara sen med en order.

Visa signatur

|ASRock Z77 Pro4-M|3570k|Corsair TX750M|
|ASUS 570GTX DCII|Thermalright Ultra 120 eXtreme|Seagate Barracuda 7200.11 500GB | Corsair Vengence 16gb| Silverstone TJ08-E|

Permalänk
Medlem

Saxat från FB:
"Comviq ZTE Sweden går idag ut med uppgifter om att de ökar RAM-minnet från 256Mb till 512Mb på den svenska versionen av ZTE Blade. Fullständig info hittar ni på deras hemsida. Trevlig helg!

http://www.ztesweden.se/Exego.aspx?p_id=325
www.ztesweden.se"

Visa signatur

HP mini 311c med Atom n270 uppklockad till 2.274 ghz nvidia ION 1 och 3 gig minne. SSD: Crucial m4 slim (7mm) 128 gb.

Permalänk
Medlem

Saxat från FB:
"Vi ber om ursäkt för all den förvirring som rådit kring ZTE Blade! Här kommer lite ny information direkt från ZTE.
ZTE har nu lagt upp en produktspecifikation på http://www.ztesweden.se/Exego.aspx?p_id=325 som är det som gäller för de telefoner Telia säljer.
I dessa telefoner kommer det att vara 512 MB RAM-minne.
Vi ko...mmer dessutom att bifoga ett 2GB minne till alla kunder som köper ZTE Blade från oss."

Blir att behålla beställningen då. Hoppas telefonen kommer snart bara.

Permalänk
Medlem

Är det 512mb som telia också har? Isf får det bli en beställning därifrån, vad jag läst/hört så ska comviq vara operatörslåst vilket suger.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gratis att låsa upp telefonen dock. Så skulle inte hänga upp mig så mycket på det.
Gratis upplåsningskoder | Swedroid

Visa signatur

HP mini 311c med Atom n270 uppklockad till 2.274 ghz nvidia ION 1 och 3 gig minne. SSD: Crucial m4 slim (7mm) 128 gb.

Permalänk
Medlem

Jädrar vad sugen man blev på ny telefon nu
När tror ni cirkusen lagt sig, och folk får sina telefoner levererade? Att hoppas på versionen i Finland vore väl att begära lite för mycket, men drömma kan man!

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

Skulle någon kunna länka till vart man kan köpa från finland? Frakt därifrån hit är väl ingen stor grej och att få en bättre kamera är typ det enda som saknas, som någon skrev tidigare.

Visa signatur

Mjo

Permalänk

S A U N A L A H T I › Säästöä joka minuutti.
Är dock väldigt svårt att förstå om man inte kan finska.

Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightForz:

S A U N A L A H T I › Säästöä joka minuutti.
Är dock väldigt svårt att förstå om man inte kan finska.

Tack! Kollade lite med google translate och det hjälpte väl hyfsat. Deras pris är alltså 117.60€ för enheten, nedsatt från 189? Har dock lite problem med att ta mig till kundvagnen men det får vi jobba på.

Edit: Är det pga att den inte finns i lager?

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem

Om jag fattat det rätt av swedroid så måste man teckna abonnemang och inneha ett finskt personnummer.

Permalänk
Medlem

Segt att den inte går att få utan abb, annars så skulle den väl finnas tillgänglig på andra håll.

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem

Stämmer det verkligen att ZTE Blade har en Stand By-tid (3G) på 216 timmar? Det är väl inte direkt någon höjdare om det stämmer.

Visa signatur

Fujitsu UH572 / Intel CI5 3317U / Intel HD4000 / 4GB DDR3 / 128GB SSD / Win7 x64

Permalänk
Medlem

I praktiken tror jag knappast den är värre än någon annan smartphone.

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem

Vad jag har läst ska den vara ungefär som andra androind-lurar, dvs man får räkna med att ladda varje kväll om man använder den mycket.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Nej, även iP4 eller SGS behöver man ladda varje kväll om man använder den mycket, inget ovanligt. Sen att dom har högre prestanda är en annan sak

Visa signatur

Mina inlägg kan innehålla spår av ironi och/eller sarkasm.
加油!

Permalänk
Medlem

Hoppas telefonerna börjar skeppas ut till kunder och butiker nu En swedroid användare hade pratat med kundtjänst och fått bekräftat att hans var skickad. Man får väll hoppas i alla fall även om jag vet att det kan ta längre tid.

Permalänk
Medlem

Fick det här som svar från telia när jag frågade om när telefonen kan tänkas komma:
"Den information vi har är att telefonerna har inkommit till vårat centrallager, men ZTE hade skickat telefoner med felaktig mjukvara på sig och vi håller just nu på att flasha om dessa (ominstallera till rätt mjukvara). Telefonerna kommer att börja skickas ut så fort som detta är gjort.

Jag hoppas du får din telefon snart, och beklagar att den blivit försenad. "

Permalänk
Medlem

Kundtjänsten verkar säga en hel del olika saker. Skulle inte förvåna om den dyker upp hos Tele2 samtidigt som Telia. Allt från att den redan skickats till att dom kommer in den 9e.

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem

Ringde runt till både Telia och Tele2 idag på jakt efter den här telefonen, och Telia sa att dom inte hade den inne och har ingen aning om när den kommer i lager, Tele2 fattade inte ens vad jag pratade om och började söka runt på expert & siba's hemsida för att kolla om det fanns där...

Aja, ett impulsköp mindre då antar jag. Får väl hålla mig till mellandagsrean innan jag köper mig en lur och får kasta min skit-vivaz åt helvete..

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Vissa på swedroid verkar ha fått kolli-id och hoppas på att plocka ut sina telefoner under de närmaste dagarna. Hoppas hoppas

Permalänk
Medlem

Fick ett sms precis om att jag kunde hämta ut den på telia butiken. WOHO Det enda sega är att man va där för 1.5h sen och "bokade" en.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Fick ett sms precis om att jag kunde hämta ut den på telia butiken. WOHO Det enda sega är att man va där för 1.5h sen och "bokade" en.

Grattis! Posta massvis med bilder och skriv några rader om telefonen sen

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av nmc:

Fick ett sms precis om att jag kunde hämta ut den på telia butiken. WOHO Det enda sega är att man va där för 1.5h sen och "bokade" en.

Rapportera ASAP vad för specifikationer det är som gäller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Rapportera ASAP vad för specifikationer det är som gäller.

Det är fortfarande de gällande speficikationerna som nämnts tidigare. Det finns även unboxning video på youtube som en kille på swedroid har lagt upp. Han skulle lägga upp en video senare ikväll när han kör igång nallen.
YouTube - x10christians kanal