Jag är mest besviken på levolution skiten, tycker allt borde vara förstörbart lr i alla fall t.ex en bro och skit, inte bara skyskrapan och vissa specifika väggar. Kan inte vara allt för svårt att göra så saker har "ett liv" och beroende vart du träffar gör du skada på skiten, tycker dom hypa levolution för mycket så det är jag besviken på.
Ifall du har någorlunda koll på distribuerande applikationer och nätverkskodande så är det just väldigt svårt att skapa detaljerade omgivningar för 64 spelare samtidigt. Trafiken som skickas i BF-spelen är redan hårt belastad av alla möjliga rörelser/actions en spelare gör, att det då finns förstörelse att räkna in gör det bara mer komplicerat. Jag tror DICE ligger i framkant när det kommer till just att klämma ut så mycket som möjligt från en genomsnittssvenssons spellina. Begränsningen ligger inte hos DICE längre utan bandbredden de inte får överstiga (de kan inte anta att alla sitter med 1TB-linor) och ljusest hastighet.
Tror dessutom det är obefogat (och väldigt korkat) att klaga på "nätkoden", även om det hade varit perfekt så hade det inte fungerar 100%igt på grund av andra begränsningar (hastigheten i fiber idag t ex).
Så, sluta klaga på förstörelse och "kass nätkod" nu.