![]() |
|
CDON bjuder in till Expo – svensk hemelektronikmässa i december
Den 8–9 december slår CDON Expo upp portarna på Kistamässan i Stockholm. På dagordningen står gamingturnering och mängder av utställare inom dator- och hemelektronikbranschen.
Läs artikeln |
Mysigt
|
Bra CDON.
|
dustin expo var gratis... :O
|
Vad har de som är värt 150kr? De är ju återförsäljare, de borde tjäna pengar på att folk går dit?
|
Citat:
"Vad har de som är värt 150kr?" Jo, det får du nog se när du kommer dit. Vad har dreamhack som är värt 900kr? ^^ |
Citat:
|
|
Dustin hade ju sin expo mässa gratis i globen..
Och att betala 150kr för att se "nordens största e-sporthändelse" .. får se vilka spelare de lyckas locka.. |
|
Aldrig
Ingen risk att jag betalar för att gå på deras reklam-expo.
Dustin Expo kan jag tänka mig att gå på. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Så man ska ta sig tid och betala 149 kr för att gå runt och se på reklam?
Företagen behöver inte betala för reklam, nej dom ska få betalt för reklam? |
Citat:
Rent spontant så gissar jag på att de är intresserade av att bekosta lokalhyran. (Två dagar på kistamässan lär ju kosta en hygglig slant) Jag kan hålla med om att det är trist att de inte kör gratis. Men jag kan förstå intresset av att inte ge sig ut på okänt vatten i en nybyggd flotte (Menar givetvis att de aldrig har hållit i en sådan mässa förrut, och inte vill förlora katastrofalt på det om det blir ett ev. fiasko) |
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
Kommer det finnas en massa booth babes?
|
Citat:
Artister som uppträder på kvällstid och DJ:s i de flesta genrer på nattetid. Ett riktigt schysst expo, lite trångt men i klass med gamex. (som förövrigt var en besvikelse imo). Om du nu menar att du köper en bordsplats för 900kr (vilket det kostar), tja, då får du en bordsplats på världens största LAN. Chansen att träffa likasinnade. Jag fick slut på idéer men jag tror att du förstår att ditt argument var rätt konstigt. |
Citat:
|
Shit vad snåla folk är... Jag är student och lever ett normalliv med mina 8 000 i månaden. Visst jag skulle nog vilja resa mer men det kommer när man skaffat sig ett heltidsjobb. Men att gnälla för 150 kr... Lägg ner med cola, pizza, hamburgare och godis i tre veckor så har ni råd samt som ni lever ett nyttigare liv ;)
Skickades från m.sweclockers.com |
funderar på att dra dit får köpa biljetter efter jag fyllt år om 5dar och kanske har pengar kvar :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
onT: jag hade gärna kräkts upp 149 kronor för att gå på det, men kista är lite för långt mitt i vintern :( Men finns boothbabes där så kommer jag dit direkt! :D (eller inte) |
Hänvisar gärna CDON till stava.nu... "pryl älskare" borde nog heta egentligen "prylälskare". För engelskt med direktöversättningar och -stavningar..
|
Damn, inga mässor längre ner i Sverige?...
|
Citat:
|
Kalla mig snål men jag skulle aldrig få för mig att betala för att se vad nån butik/leverantör ska släppa för nya prylar. Dustin har fortfarande sin mässa gratis en eller två gånger om året, det räcker gott och väl tycker jag.
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:29. |
|