Permalänk

För er som frågade om min amazon på sidan 451 så la jag in en köpesannons på blocket och fick något svar, priset var endast 19500 som jag med glädje betalade för en bil utan rost.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Två tröjor från shirtstore.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem

Grymt mycket smidigare än en spade.

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Skrivet av CloX:

Lite billiga prylar från topman, kom idag. Tog lite längre tid än det brukar göra från asos, men men. Billiga pengar, nöjd kille
https://www.topman.com/wcsstore/TopMan/images/catalog/71P12BR...

https://www.topman.com/wcsstore/TopMan/images/catalog/71H42AW...

https://www.topman.com/wcsstore/TopMan/images/catalog/81Z39AN...

Sen kom min bok till plugget också

http://image.bokus.com/images2/9780470438893_large

CWTS

Säkert att handla ifrån topman eller? Sugen på o köpa ett par t-shirtar:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Imbapontus91:

Säkert att handla ifrån topman eller? Sugen på o köpa ett par t-shirtar:)

Ja då, de är ju hur stora som helst, asos kan också rekommenderas!

Permalänk
Medlem

Cobra Kai tröjan var grym som fan, rätt sugen på den.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Har du studentmössorna som tofflor eller?

Annars rätt nice planlösning

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av MooDHooDs:

Har du studentmössorna som tofflor eller?

Annars rätt nice planlösning

Hehe..

Vi hade problem med pälsängrar som kom med i kartongerna från gamla lgh, så allt med textil åkte ut på balkongen i kylan och har tagits in för tvätt/skak/tork i omgångar.. Studentmössorna hamnade på tork i duschen efter sin utevistelse.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk

Efter 2år av hackintosh så tröttnade jag på allt meck det tillför mitt annars rätt problemfria liv så nu blir det äkta vara!

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_weird:

Efter 2år av hackintosh så tröttnade jag på allt meck det tillför mitt annars rätt problemfria liv så nu blir det äkta vara!

http://www.sysinfo.se/upload/macpro/mac_pro%20004_l.jpg

Oj oj oj, you are a lucky man

Permalänk
Skrivet av bha*:

Tills det är snövallar på 50+ cm överallt ja

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Tills det är snövallar på 50+ cm överallt ja

Trädgårdstraktor/atv med plog är det enda rätta om man ska röja snö

Permalänk
Medlem

Ingen egen bild, men riktiga varan är på väg

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Trädgårdstraktor/atv med plog är det enda rätta om man ska röja snö

Bagger?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_weird:

Efter 2år av hackintosh så tröttnade jag på allt meck det tillför mitt annars rätt problemfria liv så nu blir det äkta vara!

http://www.sysinfo.se/upload/macpro/mac_pro%20004_l.jpg

Damnnn, sexigt!

Permalänk
Skrivet av the_weird:

Efter 2år av hackintosh så tröttnade jag på allt meck det tillför mitt annars rätt problemfria liv så nu blir det äkta vara!

http://www.sysinfo.se/upload/macpro/mac_pro%20004_l.jpg

Sweet kan man få ett PM med specsen och hur vad du tycker om den? Ska nämligen också köpa en nån gång efter julen är så sugen

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Skrivet av 4everapple1:

Sweet kan man få ett PM med specsen och hur vad du tycker om den? Ska nämligen också köpa en nån gång efter julen är så sugen

Kan skriva det här också så andra också kan läsa

Hackintoshen jag satt på var en Q9550 klockad till 3,8ghz och 8gb ram med ett 285GTX med 2st Intel x25 80gb i raid0 så prestandaknuffen uteblev för mig då detta är en 2x2,4ghz Xeon(8-core), 12gb ram, Ati 5870 och 1x120gb intel x-25:a.

Än så länge har jag inte fått den att gå på knäna oavsett vad jag slängt på den (8core+ht gör sitt).
Det enda jag stör mig på är grafikkortets fläktljud när man belastar det.
Förra riggen var vattenkyld all-the-way så fläktljud är en ovälkommen gäst i huset igen.

Ja det är mycket pengar men har man väl kommit över gränsen att man börjar kunna motivera inköpet så blir man INTE besviken när man startar upp maskinen på hemmaplan.

Permalänk

Ny mobil HTC Desire HD:

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

Köpte mig lite samlingsmusik

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4everapple1:

Paramore! Trevligt. (:

Permalänk

Samsung F4 2TB

Beställde den för 0,37kr/GB

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av safarisoya:

Skicka gärna ett PM till mig om vad du tycker om den efter lite användning, är själv sugen på en :).

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Ny sänglampa:

Ny taklampa:

Båda köpta på Nordik.

Permalänk
Medlem

Allt är från dagens picknick i örebro.

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Dagens fynd, såna här fynd gör man sällan, var på loppis och snubblade över en äkta Zeiss kikare 10x50 från vad jag tror är 40talet, med original läderväska och en manual på tyska, gav bara kaffepengar för den. Klockren optik med vidvinkel, kan nästan se i mörker med den.

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.

Permalänk
Skrivet av Tweak:

Mycket snygg sänglampa!

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av matte.90:

hehe yes^^ sånna grejer ja hittar på när ja inte har nått bättre för mig x)
http://img26.imageshack.us/img26/297/68947047.jpg

kyllskåpet är köpt på biltema

coca cola makes your waist bigger.. men riktigt schysst kylare.. fick du ta bort lite av väggen för att montera den elr hur gjorde du? verkar komplicerat

Permalänk
Medlem

Och nu har skönheten kommit hem! =D

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Skrivet av ruhler:

Dagens fynd, såna här fynd gör man sällan, var på loppis och snubblade över en äkta Zeiss kikare 10x50 från vad jag tror är 40talet, med original läderväska och en manual på tyska, gav bara kaffepengar för den. Klockren optik med vidvinkel, kan nästan se i mörker med den.

Men dra åt helvete, jag tror du knappt själv vet vad de är värda eftersom du nämner vidvinkel är det inte snarare 40mm?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)