Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Jag har beställt ett antal ggr. från CDON är det har alltid tagit lång tid om jag ens har fått varan. Dessutom har jag ALDRIG fått nåt kolli id
Även deras orderhistorik är helt värdelös, finns nada information. Jag har självklart slutat handla på cdon.

Denna tråden är faktisk ganska unik, tror inte det finns nån annan tråd med så många klagomål. Måste ändå finns ett uns sanning i alla dessa klagomål?

Ska bara säga att jag fick mitt paket idag

Jag har då ingen koll om vi har fått något kolli id, då jag inte beställer

Oja, om en person startar börjar alla andra att skriva att dem inte har fått sitt paket efter typ 5 dagar eller i fall dem inte har fått paketet på 5 dagar på grund av att dem säkert beställde på en torsdag eller fredag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LarssoN:

Ska bara säga att jag fick mitt paket idag

Jag har då ingen koll om vi har fått något kolli id, då jag inte beställer

Oja, om en person startar börjar alla andra att skriva att dem inte har fått sitt paket efter typ 5 dagar eller i fall dem inte har fått paketet på 5 dagar på grund av att dem säkert beställde på en torsdag eller fredag.

Varför försvarar du CDON så in i norden och vägrar inse att det är en massa kunder som har problem? Är du själv anställd där eller varför tar du det så personligt?

Jag beställde mitt paket på en Torsdag. Det ska väl knappast ta dom Torsdag, Fredag, Måndag, Tisdag OCH Onsdag att packa mina varor?

Permalänk
Medlem

Beställde en skärm från Cdon nu i måndags. Ska bli skoj o se hur länge det tar innan jag får den.

Tog 8 dagar innan dom skickade min telefon jag beställde tidigare(beställde den 12, skickades den 20), men ger dom en chans till, var ju trots allt i julrushen jag beställde min telefon.

nått ni på cdon.se måste fixa är uppdatering av ordern, förjäkligt att det ska stå varorna packas när dom bevisligen inte stämmer. för kan ju knappast ta 6 arbetsdagar att packa ner en telefon.

/Merkkan

Permalänk
Skrivet av LarssoN:

Kan du göra bättre själv ???

Så håll bara truten då det inte är alltid lätt om det kommer kanske runt tusen beställningar under ett par dar

Jesus, detta händer alla... Så snälla alla sluta klaga om det fortfarande står "packas", då det händer att dem glömmer att byta...

"Händer alla"? ser du så här mycket klagomål från folk om andra stora hemsidor som säljer elektronik?
Och vadå glömmer dom att BYTA statusen på 90% av allas beställningar?
Säger dom att sakerna ska komma inom 1-3 arbetsdagar så ska man inte behöva vänta flera veckor...

Permalänk
Medlem
Skrivet av merkkan:

Beställde en skärm från Cdon nu i måndags. Ska bli skoj o se hur länge det tar innan jag får den.

Tog 8 dagar innan dom skickade min telefon jag beställde tidigare(beställde den 12, skickades den 20), men ger dom en chans till, var ju trots allt i julrushen jag beställde min telefon.

nått ni på cdon.se måste fixa är uppdatering av ordern, förjäkligt att det ska stå varorna packas när dom bevisligen inte stämmer. för kan ju knappast ta 6 arbetsdagar att packa ner en telefon.

/Merkkan

De kanske har lite praktikanter som försöker stoppa ner rektangeln i trekantens plats? Som vi andra normala människor gjorde på lekis? Skulle ju förklara en hel del imo..

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbepower:

"Händer alla"? ser du så här mycket klagomål från folk om andra stora hemsidor som säljer elektronik?
Och vadå glömmer dom att BYTA statusen på 90% av allas beställningar?
Säger dom att sakerna ska komma inom 1-3 arbetsdagar så ska man inte behöva vänta flera veckor...

U mad bro?

Lite bättre så här då
"Det kan hända alla"
Hur tror du, jag ska veta varför dem glömmer att byta status, jag har i alla fall fått paket där dem har glömt att byta status.
Alltså du borde inte tro på "1-3 arbetsdagar", det kan ju finnas många anledningar att dem blir försenade
Frakten, om det är dåligt väder tex.

Sen är "1-3 arbetsdagar" mer som ett sätt att få folk köpa hos dem, sen beror det väll på vart man bor och OM dem har det i lager när du beställer

§1.1
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Du måste väl endå tittat på fakturan innan du slet up filmerna?

Du har bar dig själv att skylla för att du inte kan retunera dem. Det tillhör sunt förnuft att man inte öppnar och börjar använda produkten innan man är överens med butiken om hur mycket som skall betalas!

Prisändringen har du all rätt att vara sur på, men inte att de värgrar ta emot en öppnad och använd vara.

Dessutom undrar jag om du är helt säker att du inte sett/minns fel? Enligt prisjakts logg har CDON aldrig sålt SW 1-6 billigare än 499 SEK och detta mellan 4:e - 5:e dec. Och prissäkningen den 22:e var från 799 till 699 SEK.

Såhär står det i mejlet:

Titel Kvantitet Pris Summa
Avatar - Extended Collector's Edition (6 disc) (DVD + Blu-ray) 1 149 kr 149 kr
Batman - The Dark Knight (Blu-Ray) (2 disc) 1 99 kr 99 kr
Batman Begins (Blu-Ray) 1 79 kr 79 kr
Star Wars 1-6 (9 disc)(Blu-ray) 1 399 kr 399 kr
Sagan om Ringen - Motion Pictures Trilogy Extended Edition (6 disc Blu-ray + 9 disc DVD) (Blu-ray) 1 449 kr 449 kr

Så att ja vad ska man tro egentligen? Visst har du en poäng i att jag borde väntat med att kolla på fakturan innan jag öppnade produkten ifråga. Kunde dock inte drömma om att CDON som påstår sig vara en seriös e-butik skulle hålla på såhär. Visst kan förstå att kampanjer och sådant tar slut osv, men inte på det här sättet. Aja, jag kommer inte att handla på CDON mer i alla fall och kommer även varna vänner och bekanta för den butiken och skriva om det i mina omdömmen på sidor som Prisjakt/Pricerunner. Får bli Ginza hädanefter för filmer och nöje, där har man aldrig haft strul. Adjö CDON.

Edit: Ja jag vet att det kan tyckas vara fånigt att bli såhär förbannad på ynka 300 kr. Är inte priset det handlar om utan principen, seriösa butiker håller fan inte på såhär om man vill ha fortsatt gott rykte och behålla kunderna det är ett som är säkert.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrM3:

Såhär står det i mejlet:
Massa text

Perfekt! Där har du ditt bevis isåfall, resten löser isåfall kundtjänst?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk

Jag får ta och inflika här i tråden, med lite positiv respons till CDON.

Natten till igår lade jag en order på 5 datorkomponenter, igår och hela dagen idag stod det "varorna packas" (som förvisso bara bör ta en till ett par timmar). Nu på kvällen är statusen ändrad till "postad", fick ett mail med kolli-id och kan se att posten tagit emot och sorterat paketet. Jag är nöjd CDON.

Dock är det självklart tråkigt med alla negativa upplevelser och servicen är tydligen långt från bra men jag hoppas att de skärper till sig. De håller ju bra priser och har alla möjligheter i världen att bli ett självklart val vid komponent-köp online så de borde ju verkligen se till att hålla sig på god fot med ALLA sina kunder.

Visa signatur

Intel Core i7 2600K 4430 MHz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Socket-1155 | HIS Radeon HD 6950 2GB | Cooler Master Elite 430 | Cooler Master GX 650W PSU | 1600Mhz Ripjaws G. Skill 8GB | 500GB Western Digital Caviar Blue 7200RPM | 60Gig OCZ Vertex Plus Series SSD | Eizo 23" LED Foris FS2332-BK |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

Perfekt! Där har du ditt bevis isåfall, resten löser isåfall kundtjänst?

Det är ju det som kundtjänst inte gör? Kundtjänst hävdar att det priset aldrig funnits utan hänvisar till det priset jag skrev i mitt första inlägg på 699 kr samt att jag hade kunnat få ersättning om varan varit oöppnad osv. Varför tror du jag blir så sur egentligen? Vad ska man göra för att vara säker på priserna på CDON egentligen? Ta printscreen på varje vara man lägger i korgen eller? Verkar ju inte hjälpa med mejl i alla fall. Är bara glad över att jag inte handlade ngt dyrare än filmerna därifrån. Nu är det en nyttig läxa inför framtiden, dubbelkolla alltid faktura först som ngn sa ovan innan man öppnar allt. Borde såklart tänkt på det själv, men ja... ibland är man lite snabb när man får paket man väntat på

Permalänk
Medlem

Jag kanske kommer ge cd.on en till chans men det kommer att dröja innan jag handlar där igen. Den varan som jag beställde och som inte kom innan jul returnerades precis från posten till dem och cdon sa att dom skulle fördröja fordringen från klarna så där får dom ett plus i alla fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yadu:

Beställde en skärm den 27/12. CDON postade den 30/12. Kunde hämta den 2/1.

Nu får vi se hur lång tid det tar att få datorkomponenterna som jag beställde den 31/12. Står fortfarande "Varorna packas".

Liten uppdatering från mig.

CDON postade mina datorkomponenter som jag beställde den 31/12 idag den 4/12. Får se hur snabbt Posten jobbar nu.

Frågade också kundservice igår (3/1) hur länge jag kunde räkna med att "Varorna packas". Fick svar idag efter CA 25h att de inte kunde lova något men hoppades att de skulle kunna posta paketet imorgon (4/1).

Fick senare under dagen ett e-mail om att mina varor hade postats. Och enligt Posten hade varorna redan skickas några timmar INNAN jag fick svar från kundservice om att de kanske skulle skicka varorna imorgon. Lite bättre kontakt mellan kundservice och lagret(?) skulle inte skada

Permalänk
Skrivet av Yadu:

Liten uppdatering från mig.

CDON postade mina datorkomponenter som jag beställde den 31/12 idag den 4/12. Får se hur snabbt Posten jobbar nu.

Frågade också kundservice igår (3/1) hur länge jag kunde räkna med att "Varorna packas". Fick svar idag efter CA 25h att de inte kunde lova något men hoppades att de skulle kunna posta paketet imorgon (4/1).

Fick senare under dagen ett e-mail om att mina varor hade postats. Och enligt Posten hade varorna redan skickas några timmar INNAN jag fick svar från kundservice om att de kanske skulle skicka varorna imorgon. Lite bättre kontakt mellan kundservice och lagret(?) skulle inte skada

Är du säker på att posten tagit emot varorna timmar innan svaret?

"Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen" som det står när man spårar ett paket innebär inte att posten tagit emot kollit utan bara fört in kolli id:et i systemet.

Visa signatur

Intel Core i7 2600K 4430 MHz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Socket-1155 | HIS Radeon HD 6950 2GB | Cooler Master Elite 430 | Cooler Master GX 650W PSU | 1600Mhz Ripjaws G. Skill 8GB | 500GB Western Digital Caviar Blue 7200RPM | 60Gig OCZ Vertex Plus Series SSD | Eizo 23" LED Foris FS2332-BK |

Permalänk
Medlem
Skrivet av anderssonx:

Är du säker på att posten tagit emot varorna timmar innan svaret?

"Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen" som det står när man spårar ett paket innebär inte att posten tagit emot kollit utan bara fört in kolli id:et i systemet.

Står "Malmö, Sorterad".

Permalänk
Skrivet av Yadu:

Står "Malmö, Sorterad".

Ah då så

Visa signatur

Intel Core i7 2600K 4430 MHz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Socket-1155 | HIS Radeon HD 6950 2GB | Cooler Master Elite 430 | Cooler Master GX 650W PSU | 1600Mhz Ripjaws G. Skill 8GB | 500GB Western Digital Caviar Blue 7200RPM | 60Gig OCZ Vertex Plus Series SSD | Eizo 23" LED Foris FS2332-BK |

Permalänk

Finns det någon fin rabattkod man kan använde för datordelar?

Permalänk

Jag är redig trött på er nu, er långt ifrån godkända kundtjänst suger!

Det började med att jag beställde delar. Delarna kom sent (läs SENT), men jag är ingen viktig-petter så jag gick vidare, om det nu vore så lätt. Hårddisken (OEM) var trasig och en eller flera sektorer fungerade inte. Detta resulterade i att datorn inte kunde byggas klart innan jul. Detta är såklart tråkigt och ingenting CDON kan göra åt. Jag skickar tillbaka hårddisken som CDON ska skicka tillbaka till Western Digital. Detta skedde 12 december och ärendet skulle ta 2-4 veckor. Det har nu alltså gått 3 veckor och jag får inte ens svar på kundtjänsten! När man har fått garantier på svar inom 24h förväntar man sig det, det har nu
gått ca. 5 dagar sen min senaste fråga.

5 dagar för en fråga; Är det rimligt?!
24h för en fråga; Det är tamigfan inte heller rimligt! Om man jämför med andra butiker har de ALLTID EN VÄXEL!

Känner mig så otroligt blåst, CDON har tagit min dryga tusenlapp o sen bestämt sig för att skita i mig! Snart blir det ARN, I'm going medieval

Permalänk
Medlem
Skrivet av monicabeth:

Jag är redig trött på er nu, er långt ifrån godkända kundtjänst suger!

Det började med att jag beställde delar. Delarna kom sent (läs SENT), men jag är ingen viktig-petter så jag gick vidare, om det nu vore så lätt. Hårddisken (OEM) var trasig och en eller flera sektorer fungerade inte. Detta resulterade i att datorn inte kunde byggas klart innan jul. Detta är såklart tråkigt och ingenting CDON kan göra åt. Jag skickar tillbaka hårddisken som CDON ska skicka tillbaka till Western Digital. Detta skedde 12 december och ärendet skulle ta 2-4 veckor. Det har nu alltså gått 3 veckor och jag får inte ens svar på kundtjänsten! När man har fått garantier på svar inom 24h förväntar man sig det, det har nu
gått ca. 5 dagar sen min senaste fråga.

5 dagar för en fråga; Är det rimligt?!
24h för en fråga; Det är tamigfan inte heller rimligt! Om man jämför med andra butiker har de ALLTID EN VÄXEL!

Känner mig så otroligt blåst, CDON har tagit min dryga tusenlapp o sen bestämt sig för att skita i mig! Snart blir det ARN, I'm going medieval

Riktigt dåligt av cdon att inte själva testa disken och skicka en ny från eget lager, för att sedan företag emellan få disken utbytt. Att skicka disken till WD kunde du själv gjort. Men nu är det ju brist på diskar (spec från WD) och då kan de ju inte skicka en ny disk inom rimlig tid, och för att få fram en disk är ju en rma direkt till WD antagligen enda möjligheten. Fast då kunde de förklarat att alternativ två är enda utvägen, att inte köra alt. ett normalt sett är dåligt.

Permalänk

Anmält till trygg e-tjänst monicabeth. Enda sättet att få någorlunda hjälp, inte direkt snabba puckar där heller dock.

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk

Reserverar CDON produkter åt mig vid en beställning?

Beställde via direktbetalning ett spel och datorkomponenter, spelet har skickats separat medan datorkomponenter inte skickade.

När jag beställde fanns allt i lager, fast nu är en av komponenterna borta ur lager.

En annan komponent som jag definitct vill ha finns fortfarande i lager men jag är orolig att den också försvinner om de inte reserverat åt mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av grandpatzer:

Reserverar CDON produkter åt mig vid en beställning?

Beställde via direktbetalning ett spel och datorkomponenter, spelet har skickats separat medan datorkomponenter inte skickade.

När jag beställde fanns allt i lager, fast nu är en av komponenterna borta ur lager.

En annan komponent som jag definitct vill ha finns fortfarande i lager men jag är orolig att den också försvinner om de inte reserverat åt mig

Beställ det som finns i lager nu så slipper du vänta om de skulle ta slut till senare eller hitta en butik som har allt i lager?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av monicabeth:

Jag är redig trött på er nu, er långt ifrån godkända kundtjänst suger!

Det började med att jag beställde delar. Delarna kom sent (läs SENT), men jag är ingen viktig-petter så jag gick vidare, om det nu vore så lätt. Hårddisken (OEM) var trasig och en eller flera sektorer fungerade inte. Detta resulterade i att datorn inte kunde byggas klart innan jul. Detta är såklart tråkigt och ingenting CDON kan göra åt. Jag skickar tillbaka hårddisken som CDON ska skicka tillbaka till Western Digital. Detta skedde 12 december och ärendet skulle ta 2-4 veckor. Det har nu alltså gått 3 veckor och jag får inte ens svar på kundtjänsten! När man har fått garantier på svar inom 24h förväntar man sig det, det har nu
gått ca. 5 dagar sen min senaste fråga.

5 dagar för en fråga; Är det rimligt?!
24h för en fråga; Det är tamigfan inte heller rimligt! Om man jämför med andra butiker har de ALLTID EN VÄXEL!

Känner mig så otroligt blåst, CDON har tagit min dryga tusenlapp o sen bestämt sig för att skita i mig! Snart blir det ARN, I'm going medieval

Lämna ett klagomål på http://www.tryggehandel.se/butik/332

Permalänk
Medlem

Deras otroligt långsamma kundtjänst saboterade min jul. Köper aldrig mer från CDON.
I vilken seriös butik som helst ska man kunna göra en ändring i leveransadressen snabbt. Kontaktade dem en minut efter att jag lagt en order, CDON tog en evighet på sig att svara, och sa att det inte gick för att ordern var för långt gången när jag väl fick svar, tro fan det när man hinner ta semester och komma tillbaka innan de svarar. Inte nog med det så dröjde det ytterligare över ett dygn innan de väl skickade varan från det att de sa att den var för långt gången i ordersystemet. Var det då så mycket sanning i att det var för långt gånget för att ändra namn på adresslappen? Jag har jobbat på ett par sådana lager och nog fan går det att ändra en adresslapp innan ordern plockats om man bara vill.
Slutar med att jag inte kunnat lösa ut paketet eftersom jag glömde ändra till min flickväns namn, jag kan inte lösa ut paketet själv förrän jag fått ny legitimation nämligen, och den får jag nästa vecka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av grandpatzer:

Reserverar CDON produkter åt mig vid en beställning?

Beställde via direktbetalning ett spel och datorkomponenter, spelet har skickats separat medan datorkomponenter inte skickade.

När jag beställde fanns allt i lager, fast nu är en av komponenterna borta ur lager.

En annan komponent som jag definitct vill ha finns fortfarande i lager men jag är orolig att den också försvinner om de inte reserverat åt mig

Exakt samma sak hände mig. Beställde nya datorkomponenter i tisdags, allt var i lager och beräknad leverans var 1-3 dagar. Nu när jag kollade var självklart processorn slut, vet dock inte om detta drabbar mig men mina varor har "packats" sedan lunch igår. Jag har skrivit till cdon's kundtjänst och frågat.

Permalänk

Hm. Har CDON övergivit denna tråd?

Visa signatur

Hembygge: Moderkort: ASRock G41M-GS3 CPU: Intel Core 2 Duo E6300 2MB Cache 1.86 GHz X2 FSB @ 1066 MHz RAM: 8 GB DDR2 GPU: AMD Radeon HD 5450 eller 6350

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av leopoldbirkholm:

Hm. Har CDON övergivit denna tråd?

Igår, i samma tråd där du nu frågar: #11796745

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej Killar och Tjejer

Som ni säkert märkt så har jag tagit ett litet steg tillbaka för att kunna fokusera och lösa problemen som uppstått framförallt under
julen på bla. vårt lager med leveranser som tyvärr dröjt som bara den för många av er.

Vill börja med att be om ursäkt till er alla och framförallt ska ni veta att det är oerhört frustrerande att fallera på ett steg i beställning som man själv inte kan påverka men som är oerhört viktigt. Vi har jobbat oerhört mycket för att ta CDON in i komponentträsket och jag tycker att vi har lyckats bra, men jag kände speciellt nu att vi behövde göra något för att kunna
lägga in nästa växel för att riktigt kunna tävla med de stora och ta den åtråvärde första platsen som årets datorbutik.

För er som kund kommer det ske två stora förändringar så snart som implementeringen är klar och det är dagen efter leveranser
och utökning av sortimentet ifrån dagens hundratal produkter till uppemot 3 000 nya och fräscha produkter och där även vår nya gaming dator lineup kommer att skötas ifrån. Helt enkelt ett lager dedikerat för komponenter.

Jag vill också passa på att önska er en god fortsättning på det nya året och att vi ändå kan få fortsatt förtroende i vår strävan
efter att bli er val som datorbutiken nr1 i Sverige och Norden.

Mvh Edin

PS. Andreas svara på era specifika frågor i forumet och PM!

Känns lite meningslöst att utöka sortimentet med 3k grejerna när ni inte ens kan sköta det "lilla" ni har nu....

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej Killar och Tjejer

Som ni säkert märkt så har jag tagit ett litet steg tillbaka för att kunna fokusera och lösa problemen som uppstått framförallt under
julen på bla. vårt lager med leveranser som tyvärr dröjt som bara den för många av er.

Vill börja med att be om ursäkt till er alla och framförallt ska ni veta att det är oerhört frustrerande att fallera på ett steg i beställning som man själv inte kan påverka men som är oerhört viktigt. Vi har jobbat oerhört mycket för att ta CDON in i komponentträsket och jag tycker att vi har lyckats bra, men jag kände speciellt nu att vi behövde göra något för att kunna
lägga in nästa växel för att riktigt kunna tävla med de stora och ta den åtråvärde första platsen som årets datorbutik.

För er som kund kommer det ske två stora förändringar så snart som implementeringen är klar och det är dagen efter leveranser
och utökning av sortimentet ifrån dagens hundratal produkter till uppemot 3 000 nya och fräscha produkter och där även vår nya gaming dator lineup kommer att skötas ifrån. Helt enkelt ett lager dedikerat för komponenter.

Jag vill också passa på att önska er en god fortsättning på det nya året och att vi ändå kan få fortsatt förtroende i vår strävan
efter att bli er val som datorbutiken nr1 i Sverige och Norden.

Mvh Edin

PS. Andreas svara på era specifika frågor i forumet och PM!

Då kanske det är dags för Andreas att pallra sig in på forumet. Ganska många obesvarade frågor och mycket irritation över Cdon just nu. Jag vill bland annat veta när tusan jag kan räkna med att mitt Antec P280 kommer att levereras (se mitt tidigare inlägg)

Visa signatur

//Hokvinge

Permalänk
Medlem

Asså vafan, så jävla sugen att köpa från CDOn men man blir ju lite avskräckt när man läser det här.
En fråga, ni som har köpt era grejer har väl fått dem efter ett tag?
Att vänta är väl inget större problem, bara man inte blir blåst .

Visa signatur

Nej

Permalänk
Medlem
Skrivet av weyne:

Asså vafan, så jävla sugen att köpa från CDOn men man blir ju lite avskräckt när man läser det här.
En fråga, ni som har köpt era grejer har väl fått dem efter ett tag?
Att vänta är väl inget större problem, bara man inte blir blåst .

Att man blir blåst finns det nog ingen större risk för, visst har det hänt att dem har tabbat sig några gånger men jag tror att dem gärna försöker ställa saker tillrätta då det sker. Sena leveranser kan man förvänta sig men inte helt och hållet uteblivna.
Har du bråttom med grejerna så beställ någon annanstans, kostar kanske lite mer men det går i de flesta fallen snabbare än hos CDON.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2