Vilken klass kommer du att spela i Diablo 3?

Permalänk

Är det bara jag, eller är det fler röster än personer som deltagit?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Andersson9:

Är det bara jag, eller är det fler röster än personer som deltagit?

Skickades från m.sweclockers.com

Du kan rösta på flera alternativ
dvs 1 person kan ge tex tre röster

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Körde aldrig DH så långt, men har haft jäkligt kul med melee Wizard, singeltarget DPS är riktigt tokig med det, ta all din Barb-gear och tryck på Wizard och kör fetast vapnet du har och kör tajma hur snabbt du dödar SK.

Endgame brukar ha ganska specifika build i Diablo, beroende på vilket område eller boss man vill farma, och än så länge känns det som melee Wizard kan vara en riktigt seriös bosskiller.

Nu är DH DPS nerfad sen jag skrev den posten och enda lvl 13 jag har på nuvarande beta patch är monk så blir inge testa av det inte, men låter ju mysko om en melee wizard skulle vara såpass stark. Fast det är ju kul om det håller i sig

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

barbarer är så jädrans törliga xD för mig blir det nog Demon Hunter

Permalänk
Medlem

Det är väldigt jämn fördelning mellan klasserna. För min del lutar det mest åt Monk.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

Själv har det alltid varit barbarian. Första karaktären jag gjorde i d2 och första i d3 också definitivt. Det är något med stora och slöa karaktärer med feta vapen som slaktar saker i sin väg som en meatgrinder, som gör det otroligt intressant och kul

Visa signatur

l Asus P8Z77-V Pro l i5 3570k l Asus Gtx 680 Dcii OC l

l Corsair Veng. 8gb l FSP Aurum 700W 80+G l Intel 330 - 120 gb l

l Nzxt Switch 810 vit l

Permalänk
Medlem

Blir nog Demon Hunter för min del.
Eller ja, kommer väl spela alla klasser egentligen.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4