Permalänk
Skrivet av Insanity92:

Man kommer in med -authsrv 206.127.159.107 skriv det efter allt i genvägens mål.

Hur byter man färg på sina kläder? letade efter en merchant men hittade inget...

tryck på H

Permalänk
Skrivet av spot_1337:

tryck på H

Tror du inte jag har letat där??

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Skrivet av Insanity92:

Tror du inte jag har letat där??

inte tillräckligt noga i så fall. Klicka på den lilla pipetten över "helmet" armorn.

Permalänk

Någon som har testat köpa gems? Står att man får 2000 gratis (your card wont be charged) pga beta. Har inte testat själv dock
Tror man kan använda den för att transferera sig till annan server etc

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W

Permalänk

Är det Far Shiverpeaks som alla Sweclockare lirar på och den ni kommer köra på när spelet är släppt?

Visa signatur

🖥️ Gigabyte Aorus B450I Pro (mITX), AMD Ryzen 5 3600, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz, Corsair SF600 V2, ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix, Corsair Force MP510 960GB, Samsung 850 EVO 250GB & OCZ Vector 256GB, ASUS VG248QE & DELL U2312HM
📱OnePlus 6
🏍️ 2018 Kawasaki Ninja 650

Permalänk
Medlem
Skrivet av flaxehytt:

Är det Far Shiverpeaks som alla Sweclockare lirar på och den ni kommer köra på när spelet är släppt?

Det nog väldigt svårt att veta vilken server det blir i retail sen. Plötsligt under betan märker man att det snackas väldigt mycket tjeckiska/franska/tyska runt omkring o s v. Eller rent av att några gäng valde fel server nu under betan och lägger siktet på t ex "Far Shiverpeaks" till retail istället.

Bästa man kan göra att vänta och känna på trycket, kolla communities strax innan släpp och sen bestämma sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flaxehytt:

Är det Far Shiverpeaks som alla Sweclockare lirar på och den ni kommer köra på när spelet är släppt?

De flesta från GW2-Sverige spelar på Far Shiverpeaks och kommer att fortsätta med det, bla Three Crowns och dess nordiska allians. Även gamla WSC (Wolffestar Clan) vet jag har det som server.

Permalänk

Galet som vi tog över allt på WvW ikväll Sjukt kul!

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Bara för mig som GTX 680 inte klockar upp sig själv utan stannar i cirka 550 MHz?

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Citat:

Hi everyone, we have an update on Error 21.

The good news:

Many of you may have noticed you’re able to now login! Go enjoy your time with Guild Wars 2 and remember, there will be a beta weekend roughly every month or so until release (schedule subject to change)! So this isn’t your last chance, its your first chance to experience the game before launch!

Hur kommer man in i WvW? inte testat än...

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Jag har kört warrior största delen av tiden jag kunnat logga in (lite guardian, elementalist och thief också) men nu på morgonen så prövade jag engineer...

Haha, vilken lol klass. Stackars liten. Saker som min warrior/elementalist/thief/guardian döda utan att förlora någon HP alls är en utmaning på liv och död med en engineer i start områdena. Den delen av spelet som borde vara rätt enkel oavsett klass. Måste se om geväret går att spela med för att pistolen går fan inte.

Permalänk
Medlem

Spelat en hel del nu till och så länge dom fixar den extremt dåligt optimerade grafikmotorn så är det något att spela för min del iaf.

Kan dock inte bestämma mig mellan thief, warrior, elementalist.

Theif är kul för dom är snabba, vilket är rätt skönt i gw2.
Warrior är kul men vill ju helst prova klassen med 2hander i pvp, dw axes är ju rent skräp, samma med rifle.
Elementalist känns som den klassen som har högst potenial med element swaps, verkar vara svårare än dom andra vilket är kul.

Gillar dom har pvp att testa så man kan få testa klasserna, levla lowbie känner man ju nada på hur en klass är

Permalänk
Medlem

Grymt jobbat alla som lirade WvW på Shiverpeaks inatt!
Vi låg under med cirka 50k score, och vi lyckades ta över stonemist tillslut, och helt utplåna de blåa!

Permalänk
Skrivet av Konve:

Grymt jobbat alla som lirade WvW på Shiverpeaks inatt!
Vi låg under med cirka 50k score, och vi lyckades ta över stonemist tillslut, och helt utplåna de blåa!

De verkar ha resetat allt igen Nu är vi röda. Bara att dra in och kriga igen!

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

När slutar BWEn?
EDIT: Hur lirar man WvW? Jag kan bara hitta PvP

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Avstängd

hur fan ska man göra på level 6 i human startsonen när man int klrar av level 7 quest, o int hittar andra! det verkar inte gå att grinda till sig XP heller

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

hur fan ska man göra på level 6 i human startsonen när man int klrar av level 7 quest, o int hittar andra! det verkar inte gå att grinda till sig XP heller

Finns det inga events lr liknande du kan göra då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

När slutar BWEn?
EDIT: Hur lirar man WvW? Jag kan bara hitta PvP

Skrivet av Cyberz:

Hur kommer man in i WvW? inte testat än...

Tryck på H och sen hittar ni det.

Skrivet av joshoa:

hur fan ska man göra på level 6 i human startsonen när man int klrar av level 7 quest, o int hittar andra! det verkar inte gå att grinda till sig XP heller

Gör lite andra events också

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Tryck på H och sen hittar ni det.

Gör lite andra events också

Jag hittar det inte!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konve:

Grymt jobbat alla som lirade WvW på Shiverpeaks inatt!
Vi låg under med cirka 50k score, och vi lyckades ta över stonemist tillslut, och helt utplåna de blåa!

Känns som om vi i TC organiserade upp det där makalöst bra, var häftigt minst sagt. Vad hette du? Inte omöjligt att vi kanske spelade tillsammans, själv heter jag som mitt användarnamn.

Skrivet av juckeyy:

Jag hittar det inte!

H > fliken "PvP" i vänstra spalten > "Be in the Mist" > spring in i portalen till den världsdel du vill slåss i, dvs grön/röd/blå eller "Eternal Battlegrounds"

Permalänk
Avstängd

när stänger betan ??

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

11:59 PM PST

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

när stänger betan ??

Måndag 08:59 GMT +2

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barvemo:

Känns som om vi i TC organiserade upp det där makalöst bra, var häftigt minst sagt. Vad hette du? Inte omöjligt att vi kanske spelade tillsammans, själv heter jag som mitt användarnamn.

H > fliken "PvP" i vänstra spalten > "Be in the Mist" > spring in i portalen till den världsdel du vill slåss i, dvs grön/röd/blå eller "Eternal Battlegrounds"

Trevligt! Hur vet man vilka man kommer med då och vilka man kommer slåss mot?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Trevligt! Hur vet man vilka man kommer med då och vilka man kommer slåss mot?

Det är 3st servrar mot varandra, du slåss med din server mot 2 andra dvs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barvemo:

Det är 3st servrar mot varandra, du slåss med din server mot 2 andra dvs.

Oki men jag ser bara eternal battlegrounds gaten

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Nån som har testat PvPn i betan som kan säga om spelet möjligtvis kommer bli competetive i pvp?

Permalänk
Medlem

"Troja" går gärna med i Swec!.:D

Permalänk
Skrivet av juckeyy:

Oki men jag ser bara eternal battlegrounds gaten

I lions arch finns det fler gates