Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem
Skrivet av nidrah:

Okok! Låter ju lovande, får nog ge den ett försök nästa gång det är dags för byte, gillar min Qpad 5k riktigt mycket så den håller jag i ett tag till!

Här har du en bild på hur den ser ut "in action" eller vad man ska säga. Det är så här jag kör med den just nu. Gummiklätt där man har handflatan är helt fantastiskt. Stödet för lillfingret också som jag sa tidigare.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Mitt senaste inköp i form av Bear Grylls knivar, 2st mindre fällbara i olika storlekar.
Inköpta från Kina genom aliexpress, och jag är riktigt nöjd med vassheten och kvaliteten, dock har
jag inte testat de alltför mycket än.

98:- gick kalaset på med gratis frakt.

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Hedersmedlem

Fet bil.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

lite nya spel från steam.
passar på att köpa när euron är låg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Här har du en bild på hur den ser ut "in action" eller vad man ska säga. Det är så här jag kör med den just nu. Gummiklätt där man har handflatan är helt fantastiskt. Stödet för lillfingret också som jag sa tidigare.

http://i.imgur.com/M5iFR.jpg

Härligt, den ser ju så sjukt spejsad ut alltså!

Visa signatur

Corsair 800D | Asus Maximus IV Extreme-Z | Corsair Vengeance 8GB 1600mhz | Intel i5 2500k @ 4,3ghz | ASUS GTX670 DCUII | BenQ XL2410T 120hz | Corsair AX 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Här har du en bild på hur den ser ut "in action" eller vad man ska säga. Det är så här jag kör med den just nu. Gummiklätt där man har handflatan är helt fantastiskt. Stödet för lillfingret också som jag sa tidigare.

http://i.imgur.com/M5iFR.jpg

OMG, va i helvete har du gjort med din musmatta? :S

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fräsch!

Permalänk
Medlem

Riktigt najs! Vill också ha en så fin cykel

Permalänk
Medlem

Mer punsch!

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Senaste inköpet var en Canon 600D men näst sista var denna:

Ska hämtas på måndag Varför går tiden så sakta...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Några nya t-shirts.

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Lite kolfiberskydd till hojjen (framfjädring, ram, bromsskiva bak) samt en FMF krök för lite trevligare motorgång.

Permalänk
Medlem

Solomon's key, bra spel...men sjukt svårt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tattis:

Solomon's key, bra spel...men sjukt svårt!

absolut!
Blir nog många många gråa hårstrån till detta.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Här har du en bild på hur den ser ut "in action" eller vad man ska säga. Det är så här jag kör med den just nu. Gummiklätt där man har handflatan är helt fantastiskt. Stödet för lillfingret också som jag sa tidigare.

http://i.imgur.com/M5iFR.jpg

KAnske dags att inverstera i en ny musmatta samtidigt, holy crap

Permalänk
Medlem

Ny mus:

Permalänk
Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 | MSI MAG B560 TOMAHAWK WIFI | Intel Core i5 11600K | MSI GeForce RTX 3060 12GB VENTUS 3X OC | ASUS ROG Strix 850W | Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz | Noctua NH-U12S | Samsung 970 EVO Plus 2TB | W10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

absolut!
Blir nog många många gråa hårstrån till detta.

Ang. svåra spel.. Astrix & Oblix spelet till höger på sista bilden hade jag när jag var liten.. Jävlar vad det var svårt! Tror inte jag kom längre än halvvägs in på tredje banan, sjukt svårt var det. Gick inte att spara heller? När jag tänker efter.. Varför i allvärdens dag har du köpt det spelet?

Permalänk
Medlem

Marcus från IKEA, rätt skön för filmtittande också.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomten51:

Ang. svåra spel.. Astrix & Oblix spelet till höger på sista bilden hade jag när jag var liten.. Jävlar vad det var svårt! Tror inte jag kom längre än halvvägs in på tredje banan, sjukt svårt var det. Gick inte att spara heller? När jag tänker efter.. Varför i allvärdens dag har du köpt det spelet?

Ingår i samlingen
Inte direkt många spel från förr som gick att spara, lika så diverse koder.

Gick strömmen när man spelade blev man rätt förbannad hehe

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Fusion skrek och gapade om att det fanns en uppdatering så det blev ett köp eftersom att man är en lättpåverkad konsument (speciellt när det utlovas upp till 40% bättre prestanda).

Permalänk
Medlem
Skrivet av pimpy:

Mitt senaste inköp i form av Bear Grylls knivar, 2st mindre fällbara i olika storlekar.
Inköpta från Kina, så kopior deluxe! Dock ser de rätt fina ut och vassa för att vara kopior

Ditt fel att jag bara blev tvungen att beställa en sådan här ifrån Hongkong

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av mp5sd:

Ditt fel att jag bara blev tvungen att beställa en sådan här ifrån Hongkong

Vart köpte ni dessa? Jag köpte mig en annan Gerber nyligen, via Tradera, från Hongkong.

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av devour:

Vart köpte ni dessa? Jag köpte mig en annan Gerber nyligen, via Tradera, från Hongkong.

Via Ebay ifrån Hongkong...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av devour:

Vart köpte ni dessa? Jag köpte mig en annan Gerber nyligen, via Tradera, från Hongkong.

Jag använde Aliexpress, men som överstående sade så funkar ebay klockrent med.
(för de som inte vet är Aliexpress som Ebay/tradera/ mm. fast enbart säljare från Kina-regionerna)
Sen hade jag först skrivit att det var kopior, och nu har jag förstått att det ej är kopior.
Men men, om det nu skulle vara det kvittar det, till det priset

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Runt halloween? Måste ju ta mig dit då om man kan!
Sandviken i sig är ingen spänannde by men dina teckningar är riktigt snygga.

Kan inte annat än hålla med och det kan nog bli så att jag tar en tur upp till Sandviken från Norrköping.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Intel Core i9-10900KF | MSI MAG Z490 Tomahawk | NZXT Kraken Z73 | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200Mhz | Gigabyte RTX 3080 AORUS MASTER | Fractal Design Define 7 TG B&W | ASUS ROG PG32UQ | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt med rött och inte det vanliga, trista svarta...

Visa signatur