Den stora tråden om Black Ops 2

Permalänk
Medlem

Så trågigt att alla har sådan otur själv kör jag med SMGS och älskar det ....Men mina polare har dragit några slangord mot mig hehe ;D

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

Så trågigt att alla har sådan otur själv kör jag med SMGS och älskar det ....Men mina polare har dragit några slangord mot mig hehe ;D

Problemet med SMGs är ju att de är lite för bra all around, låg rekyl, relativt hög dmg, hög spray rate och ganska låg spread på kulorna, detta gör att de är lite "over powered". Jag har inget jätte problem med SMGs själv men tycker det är lite udda att ett full auto kan ha noll spread typ.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

vet någon hur man ändrar ikonen på red dot sight

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Ballistic knife

Tycker ni också att det är svårt att träffa med denna? Jag kan ibland missa en spelare som står precis framför mig. Inte alls som i det första spelet där det var mer känsla i vapnet.

Permalänk

När kommer zombies-MP ut tror ni?
Mvh

Visa signatur

NZXT Source 210 Elite | Asus P8Z77-M | Intel Core 3570K | Asus 6970 DC II | Corsair TX750w | Intel 330 120gb | 8 GB Crucial 1600MHz | 1 TB Seagate | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av cinex:

Tycker ni också att det är svårt att träffa med denna? Jag kan ibland missa en spelare som står precis framför mig. Inte alls som i det första spelet där det var mer känsla i vapnet.

Kan ha att göra med lag kompensationen tyvärr, det är ju lite delay och gissar timestamps som avgör vem som träffar först och vart m.m.

Skrivet av lolboll123:

När kommer zombies-MP ut tror ni?
Mvh

Zombies är väl redan MP? eller vad menar du?

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk

Zombies är väl redan MP? eller vad menar du?[/QUOTE]

Jag menar typ DLC zombies
Mvh

Visa signatur

NZXT Source 210 Elite | Asus P8Z77-M | Intel Core 3570K | Asus 6970 DC II | Corsair TX750w | Intel 330 120gb | 8 GB Crucial 1600MHz | 1 TB Seagate | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av dysenteri:

Har också märkt av det ganska ordentligt nu när jag har spelat på en del riktigt ruttna servrar. Helt värdelöst och något som gör mig riktigt förbannad.

Dom har ju ett tempo i spelet som uppmanar till smg/shotgun-spelande. Även banorna är utformade för snabbt och intensivt spel där man inte skall få stå still i 10 sekunder utan att bli straffad. Kul men trist på samma gång. Dålig blandning utav banor enligt mig (om ens en blandning alls).

Lite fler banor i stil med dom i MW2 säger jag. Även fler med lite öppna ytor.

Håller helt med, sjuk hetts! Spelade 3 rundor Nuketown innan jag skulle sova igår, tro mig, jag kunde inte som på en timme! Sjukt röj väldigt roligt, men 100% rörlighet! Går fan inte ens att stå till för att plocka upp en granat

Skrivet av arision:

Haha fan vad gött. förbeställde inte ens och fick Nuketown 2025 haha .. glad nu asså

Lite lustigt, eller hur?! Var upp på mediamarkt i lördags och fick mig ett steelcase Nuketown ed. Nöjd!

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem

tröttnat på spelet .. blir att lira Farcry 3 efter julafton

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

börjat lira Campaignen nu .. har aldrig varit campaign nörd men helt klart roliga en multiplayer.. men zombies är ju skjukt kul också

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Kan ha att göra med lag kompensationen tyvärr, det är ju lite delay och gissar timestamps som avgör vem som träffar först och vart m.m.

Zombies är väl redan MP? eller vad menar du?

Skrivet av lolboll123:

Zombies är väl redan MP? eller vad menar du?

Jag menar typ DLC zombies
Mvh[/QUOTE]

Skrivet av cinex:

Tycker ni också att det är svårt att träffa med denna? Jag kan ibland missa en spelare som står precis framför mig. Inte alls som i det första spelet där det var mer känsla i vapnet.

Skrivet av Ferrat:

Problemet med SMGs är ju att de är lite för bra all around, låg rekyl, relativt hög dmg, hög spray rate och ganska låg spread på kulorna, detta gör att de är lite "over powered". Jag har inget jätte problem med SMGs själv men tycker det är lite udda att ett full auto kan ha noll spread typ.

klar med campaignen rätt så trevlig faktiskt

Btw är tråden Död?

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Permalänk
Medlem

jaa just det .. dubbel xp

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Fasen va kung de är att försöka få "Cherry blossom" (stavning?) samt "Art of war" camon

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Lego Master

Installerat, spelat lite på kampanjen.

Nu åker skiten ut för att förpassas i en vindslåda.
Betyget blir en halv friterad banan med skokräm.

Jag hade förväntat mig mycket mer av det här spelet. Känns inte alls anno 2012.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Skrivet av cinex:

Tycker ni också att det är svårt att träffa med denna? Jag kan ibland missa en spelare som står precis framför mig. Inte alls som i det första spelet där det var mer känsla i vapnet.

Tror att det kan påverka väldigt mycket om man kör på en kass server när man försöker lira med ballistic knife. Körde ett par games där jag träffade allt och alla och hade skitkul med den, men sedan blev det som du säger nästan omöjligt att ens träffa folk som står precis framför.

Kan nog vara ganska lurig överlag då jag tror att den missar om du ens är en millimeter fel med siktet.

Jävligt rolig är den hur som helst. Kör enbart Ballista med iron sights och ballistic knife just nu.

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem

dom har missat hårt på knivar men nu börjar ju tekninken komma in

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

fortfarande Double xp

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

fortfarande Double xp

Inte för mig :/ Vad spelar du på? Kan ens dubbel xp stanna när man behöver en helt annan playerlist(?) än motståndarna?

Jag gillar inte att dö av snipers på Drone när dom ligger på helikopterplattan och i skogen. Det är rätt jobbigt! Jag är inte emot att snipers campar men det får ju finnas en gräns.. som tur är så är dom rätt lätta att flanka.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Inte för mig :/ Vad spelar du på? Kan ens dubbel xp stanna när man behöver en helt annan playerlist(?) än motståndarna?

Jag gillar inte att dö av snipers på Drone när dom ligger på helikopterplattan och i skogen. Det är rätt jobbigt! Jag är inte emot att snipers campar men det får ju finnas en gräns.. som tur är så är dom rätt lätta att flanka.

nej jag märkte att det hade tagit slut

men när man har Scorpion Evo så är alla dödens

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

nej jag märkte att det hade tagit slut

men när man har Scorpion Evo så är alla dödens

Den är sämst Aldrig haft så dålig K/D som med den. Den kräver ju 3 attachments för å funka: Long barrel, forehand grip å extended mag.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Den är sämst Aldrig haft så dålig K/D som med den. Den kräver ju 3 attachments för å funka: Long barrel, forehand grip å extended mag.

nej nej det funkar med red dot / laser sight och extended clip eller vad nu dubble ammunitionen heter

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Vilka är era Favoritvapen , attachments , perks o vad nu fan allt heter

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

Vilka är era Favoritvapen , attachments , perks o vad nu fan allt heter

Vecter med long barrel och fast mags, flak jacket och tac mask på alla klasser.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk

PDW-57 (Suppressor, Foregrip, Rapid Fire) med Hardline och Ghost genom Perk 1 Greed. Älskar att flanka utan att bli backstabbad Vet att Ghost räknas som fjolligt och nybörjaraktigt, men kamoflage är ju faktiskt en del av ett krig.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finlandssvensken:

PDW-57 (Suppressor, Foregrip, Rapid Fire) med Hardline och Ghost genom Perk 1 Greed. Älskar att flanka utan att bli backstabbad Vet att Ghost räknas som fjolligt och nybörjaraktigt, men kamoflage är ju faktiskt en del av ett krig.

Inget fel alls på ghost. Det är väl självklart att man inte ska kunna se vart varenda fiende är efter 400 poäng eller vad det nu kan vara. Innan patchen som bla höjde poängen för uav så var det ett otroligt spammande. Gillar du att rusha har jag hittat ett annat fungerande sätt: du gör en klass med scavanger och emp granater, hela tiden spammar du dom framför dig. Det är så lång range så fienden kan omöjligt veta vart du kommer hela tiden. EMP är sjukt frustrerande men kan dom inte laga spelet får man väl använda det som finns. I stället för ghost kan du då använda t.ex flak jacket så du slipper bry dig om bettys eller lightweight så du blir snabbare.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av kevve1:

Inget fel alls på ghost. Det är väl självklart att man inte ska kunna se vart varenda fiende är efter 400 poäng eller vad det nu kan vara. Innan patchen som bla höjde poängen för uav så var det ett otroligt spammande. Gillar du att rusha har jag hittat ett annat fungerande sätt: du gör en klass med scavanger och emp granater, hela tiden spammar du dom framför dig. Det är så lång range så fienden kan omöjligt veta vart du kommer hela tiden. EMP är sjukt frustrerande men kan dom inte laga spelet får man väl använda det som finns. I stället för ghost kan du då använda t.ex flak jacket så du slipper bry dig om bettys eller lightweight så du blir snabbare.

Det är en bra idé. Jag kör dock själv utan secondary equipment. Har Perk 1 greed och Primary Gunfighter istället. Men det du sa fungerar också

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Hur många banor finns det att köra survival zombies på? Endast 3?

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk
Medlem

Msmc - clean! (fick smak av de när ja gick för cherry blossom camon). Den funka fasen bättre "naken" så de har de fått bli. Hardline/cold blooded/engineer - EMP granade.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk

Vill någon lira med mig så adda gärna mig: GulPotatis

Spelar på xbox och har mic