Är dessa android telefoner något att ha?

Permalänk
Medlem

Är dessa android telefoner något att ha?

Ja som sagt. Hur är dessa billiga "kopior"?
Någon här som har någon sådan?

Jag hade lätt kunnat köpa en sådan här om det är BRA NOG att ersätta tex en Galaxy S2 för att få större skärm.
Utöver det självklara så är jag nyfiken på deras kameror.

http://www.allwebben.com/shop/component/virtuemart/?page=shop.browse&category_id=11

http://www.tabletkungen.se/37-android-mobiler

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Skrivet av SCORPIUS:

Ja som sagt. Hur är dessa billiga "kopior"?
Någon här som har någon sådan?

Jag hade lätt kunnat köpa en sådan här om det är BRA NOG att ersätta tex en Galaxy S2 för att få större skärm.
Utöver det självklara så är jag nyfiken på deras kameror.

http://www.allwebben.com/shop/component/virtuemart/?page=shop.browse&category_id=11

http://www.allwebben.com/shop/components/com_virtuemart/shop_...

http://www.tabletkungen.se/37-android-mobiler

http://www.tabletkungen.se/251-1476-thickbox/star-s5.jpg

"Bra nog" är ju lite olika. e funkar säkert, men de är billiga av en anledning.

Permalänk
Medlem

Med bra nog menar jag att tex ha en Galaxy S2, köpa en sådan här och vara nöjd med bytet.
Kan tillägga att jag bryr mig inte det minsta om spel.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Avstängd

spara pengar och köp något vettigt istället för piratkopierat skit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

spara pengar och köp något vettigt istället för piratkopierat skit.

Jag är ute efter lite mer konstruktiva svar.

Sen ingår det faktiskt i frågeställningen om det just är skit, som du säger.
Jag vet inte. Vet du? Jag vill veta.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Med bra nog menar jag att tex ha en Galaxy S2, köpa en sådan här och vara nöjd med bytet.
Kan tillägga att jag bryr mig inte det minsta om spel.

Ska du byta ifrån en Galaxy S2? Är väldigt tveksam på att du kommer få ut mer prestanda av någon av dessa billigare kopiorna :/

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk
Medlem

Det är skit.
Köp hellre (som ovanstående säger) en billigare RIKTIG Android mobil!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SCORPIUS:

Jag är ute efter lite mer konstruktiva svar.

Sen ingår det faktiskt i frågeställningen om det just är skit, som du säger.
Jag vet inte. Vet du? Jag vill veta.

min moster åkte bort till kina och hon trodde att hon köpte sig en samsung galaxy s3 men jag märkte att det var rent piratkopierad när hon kom hem med den. Det visade sig att kameran var hel kass och att sensorerna var knappt fungerande. Skärmen var hel kass, betraktnings vinklarna är så dålig så att man kunde knappt se när man surfade runt. Till och med teckningen fungerade knappast. Tillslut så gav hon mig den och då testade jag att skjuta upp den med fyrverkeri raket och vips tillbaka till kina!

Permalänk
Medlem
Skrivet av holin59:

Ska du byta ifrån en Galaxy S2? Är väldigt tveksam på att du kommer få ut mer prestanda av någon av dessa billigare kopiorna :/

Det är mer en jämförelse.
Precis, jag försöker ta reda på det. Sen behöver jag inte mer prestanda, bara likvärdig.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av holin59:

Ska du byta ifrån en Galaxy S2? Är väldigt tveksam på att du kommer få ut mer prestanda av någon av dessa billigare kopiorna :/

Skrivet av Gamer00j:

Det är skit.
Köp hellre (som ovanstående säger) en billigare RIKTIG Android mobil!

Vad är en RIKTIG Android mobil?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SCORPIUS:

Jag är ute efter lite mer konstruktiva svar.

Sen ingår det faktiskt i frågeställningen om det just är skit, som du säger.
Jag vet inte. Vet du? Jag vill veta.

finns massor med trådar om likande produkter, surfplattor osv. Visst dom är billiga med bra hårdvara, men dåligt optimerade med android osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

min moster åkte bort till kina och hon trodde att hon köpte sig en samsung galaxy s3 men jag märkte att det var rent piratkopierad när hon kom hem med den. Det visade sig att kameran var hel kass och att sensorerna var knappt fungerande. Skärmen var hel kass, betraktnings vinklarna är så dålig så att man kunde knappt se när man surfade runt.

Det var ju trist :/
Så frågan är, är dom här så med?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SCORPIUS:

Det var ju trist :/
Så frågan är, är dom här så med?

man kan aldrig vara 100% säker men 50% säker kan man vara.

var riktigt skönt att skjuta upp den med en fyrverkeri raket.

Permalänk
Avstängd

finns ju massor med recensioner på tuben, varför har du inte kollat där??

Permalänk
Medlem
Skrivet av JSvanberg:

finns massor med trådar om likande produkter, surfplattor osv. Visst dom är billiga med bra hårdvara, men dåligt optimerade med android osv.

Hur menar du dåligt optimerade?
Är hårdvaran bra går det ju att fixa.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk

Kom ihåg att kusinen hade en fejk Iphone och den laggade sönder och touchen var seg som fan.

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av JSvanberg:

finns ju massor med recensioner på tuben, varför har du inte kollat där??

För att det händer att precis som Fantomen så vill jag ha lite direkt feedback då och då

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Den där Star S5 så ju faktiskt helt OK ut! Som sagt kvalitén är säkert inte någon höjdare, men vem vet utan att ha testat?
1års garanti är det väll i alla fall?
Förövrigt tror jag du kan köpa en helt ok bättre begagnad mobil för 1500kr

Helt otroligt med dessa kina kopior!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

[QUOTE="SCORPIUS;13499673"]Det är mer en jämförelse.
Precis, jag försöker ta reda på det. Sen behöver jag inte mer prestanda, bara likvärdig.[/QUOTE

Alltså, telefonerna fungerar nog och jag tror att de kan prestera ganska bra då de använder sig av amma processorer som många andra större tillverkare. Frågan är bara hur bra kameror de har, touchen på skärmen, alla sensorer osv. Det är mycket som kan vara värdelöst. Varför inte bara köpa en Galaxy S2 som ligger på runt 2200kr idag?

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk

Jag skulle tipsa om att spara ett tag och sedan köpa en Oppo Find 5, den har fått många bra recensioner och blivit lovordad för sin byggkvalité!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Vad är en RIKTIG Android mobil?

Du verkar få mycket motstånd här. Jag blev också nyfiken!

Hittade en tråd om rooting och annat för Star S5 på XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2219915

Folk där verkar ganska nöjda, men man kanske inte kan förvänta sig alltför mycket för de pengarna. Någon hade problem med notifieringar bl a.
Jag tror säkert att det är en rolig telefon om du gillar att böka runt hårdvara och specialinställningar. Se om du kan hitta några recensioner eller guider och försök vara objektiv.

Uppdatera gärna tråden med länkar och info så man kan ta del

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet

Permalänk
Medlem

Att ersätta en kvalitetsmobil som GS2 med något piratkopierat kinaskräp, det hör du väl själv hur dumt det låter?
Dåligt optimerad mjukvara, tveksam hårdvara (vem vet vad som VERKLIGEN sitter i dem?) både internt och extern, tveksamma garantier, (för mig) okända återförsäljare...
Varför vill du ens byta? Bara för en större skärm? Kan nästan med 100% säkerhet garantera dig att du får en mycket sämre men lite större skärm om du skulle byta.
Nej, det här är absolut bara ett sätt att kasta bort pengarna på ingenting.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Skrivet av SCORPIUS:

Vad är en RIKTIG Android mobil?

Nexus 4.
Bra på allt, och har rent android!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZaInT:

Att ersätta en kvalitetsmobil som GS2 med något piratkopierat kinaskräp, det hör du väl själv hur dumt det låter?
Dåligt optimerad mjukvara, tveksam hårdvara (vem vet vad som VERKLIGEN sitter i dem?) både internt och extern, tveksamma garantier, (för mig) okända återförsäljare...
Varför vill du ens byta? Bara för en större skärm? Kan nästan med 100% säkerhet garantera dig att du får en mycket sämre men lite större skärm om du skulle byta.
Nej, det här är absolut bara ett sätt att kasta bort pengarna på ingenting.

Har du belägg för detta så berätta gärna eller länka till fakta.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Jag har en sådan här: http://www.cect-shop.com/de/star-i9220.html#.UYljpbU6oxY
Fungerar riktigt bra. Fick dock min för 800kr från en svensk importör i Göteborg som tyvärr gått i konkurs, men annars hade jag länkat honom.
Hade en Galaxy S2 (1st generation) innan, och denna kina kopian av en Galaxy Note i9220 är vad jag tycker mycket bättre. Både snabbare och mindre bloatware och skit som Samsung skickar med som man inte kan plocka bort i original luren.
Min S2 klarade inte krävande spel och applikationer från Google Market, men min kina kopia kör dem helt perfekt.
Bra kvalité i batteriet i min med. Tillverkat i Finland.

Problemet som jag ser det, är just det att startsidan oftast är Google.hk (Hong Kong)
men den går ju att ändra och språket svenska finns nästan alltid. Annars är Engelska garanterat eftersom Engelska är sekundärt språk i Hong Kong.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZaInT:

Att ersätta en kvalitetsmobil som GS2 med något piratkopierat kinaskräp, det hör du väl själv hur dumt det låter?
Dåligt optimerad mjukvara, tveksam hårdvara (vem vet vad som VERKLIGEN sitter i dem?) både internt och extern, tveksamma garantier, (för mig) okända återförsäljare...
Varför vill du ens byta? Bara för en större skärm? Kan nästan med 100% säkerhet garantera dig att du får en mycket sämre men lite större skärm om du skulle byta.
Nej, det här är absolut bara ett sätt att kasta bort pengarna på ingenting.

Eftersom du bara hittar på onödig, och osann fakta, så kan du lika gärna stänga igen uttaget av text.
Jag har en kina kopia. Jag har öppnat min egna till och med. Inget fel på den. Hade bättre skruvar, och betydligt bättre lödda komponenter jämfört med t.ex. LG och Samsung. Finns ett flertal svenska distributörer man kan kontakta som gärna fixar dem åt en ifall man har giltigt kvitto och bevis på att man köpt den ifrån Kina. Min har både bra touchskärm och ett glas som jag tappat hundra tals gånger i asfalt och som håller bättre än en iPhone, som i och för sig även den är tillverkad i Kina. Antagligen säkert samma slavföretag som gör kopior, och äkta iPhones.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av bullen181:

Eftersom du bara hittar på onödig, och osann fakta, så kan du lika gärna stänga igen uttaget av text.
Jag har en kina kopia. Jag har öppnat min egna till och med. Inget fel på den. Hade bättre skruvar, och betydligt bättre lödda komponenter jämfört med t.ex. LG och Samsung. Finns ett flertal svenska distributörer man kan kontakta som gärna fixar dem åt en ifall man har giltigt kvitto och bevis på att man köpt den ifrån Kina. Min har både bra touchskärm och ett glas som jag tappat hundra tals gånger i asfalt och som håller bättre än en iPhone, som i och för sig även den är tillverkad i Kina. Antagligen säkert samma slavföretag som gör kopior, och äkta iPhones.

Påstod aldrig att jag hade FAKTA, så stäng igen matluckan själv om du ska ha den tonen. Jag talar utifrån min erfarenhet, ingenstans påstod jag att jag hade en absolut sanning.
Se nedan för mina erfarenheter.

Skrivet av SCORPIUS:

Har du belägg för detta så berätta gärna eller länka till fakta.

Common sense och erfarenhet från att ha köpt alldeles för många halvtaskiga produkter genom livet.
Men nej, jag har ingen fakta på exakt de här modellerna och återförsäljarna. Att varken jag eller nån annan har fakta på detta talar ju dock inte heller för produkterna

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

No-name kineserna är väl inte "mer kopior" än alla stora tillverkare som kopierar apple t.ex?
Och de som påstår att "de är billiga av en anledning"... Det är nog inte sant. De är säkerligen billiga av mer än bara en anledningar, och antagligen främst av det faktum att de inte har ett stort varumärke i ryggen som tar ut stora marginaler.
Min gissning är att kina-tillverkarna ligger i framkant för teknologi då modellerna de släpper inte kanibaliserar på deras övriga sortiment, eftersom de inte har någon tidigare produktlinje som kan ta skada. Skulle Samsung göra ett lika stort hårdvarukliv skulle de få skrota sin nuvarande lineup.
Kina-tillverkarna är snabba på att släppa hårdvara, högupplösta skärmar mm. Dock är sannolikheten större att de lider av barnsjukdomar. Stora tillverkare har inte råd att solka ner sina namn med ofärdiga produkter och det är säkert en anledning varför de tycks ligga steget efter på flera plan.
Att köpa noname prylar är såklart en chansning om man inte hör med andra som tagit hem just den modellen man är ute efter innan, så man kan få ett utlåtande.
Jag tycker folk borde chansa mer hur som helst. Om man inte tänkt köpa iPhone för kameran och iOS kan man lika gärna köpa de billigaste hästkrafterna under huven som går att få tag på. Räkna dock inte med att få en kamera som mäter sig med de populäraste modellerna.

I skärmväg kan de mycket väl hålla måttet, precis som högupplösta noname/kina-skärmar ofta når upp till samma prestanda som de dyrare alternativen på den svenska marknaden.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Eftersom topikstartaren vill ha svaret "ja, köp någon av dessa. De är skitbra" så ger jag det nu Att ingen av oss här har en aning om hur dessa två produkter är spelar ingen roll, bara svaret blir positivt. Det räcker ju inte med att de flesta reser ett varnande finger för kinapkopior.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Eftersom topikstartaren vill ha svaret "ja, köp någon av dessa. De är skitbra" så ger jag det nu Att ingen av oss här har en aning om hur dessa två produkter är spelar ingen roll, bara svaret blir positivt. Det räcker ju inte med att de flesta reser ett varnande finger för kinapkopior.

Vad jag vill ha är fakta. Så klart. Är dom skit så är dom skit. Det är inte skit för att någon säger att det är skit men faktiskt inte vet. Eller hur?
Jag hoppades att någon här faktiskt hade en aning, som du säger, om hur dom är.

Ett varnade finger är oftast välment och bra. Men inte alltid rätt.

Så låt oss hoppas att någon som faktiskt vet läser här och kan svara.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.