Euro truck simulator 3

Permalänk

Euro truck simulator 3

Tjena!

Hörde av en kompis att han läst i ett forum (som jag inte tycks hitta) att det ska släppas ett ETS3, alltså ett Euro truck simulator 3. Men jag kan inte hitta någon info om detta. Så då vänder jag mig till er ETS truckers (elr andra gamers), vet ni något om detta? Ni kanske till och med sitter på några länkar

/coolbreezad

Visa signatur

Citera för svar!
| Mobo: Gigabyte GA-P67A-D3-B3 | CPU: i5-2500k @ 4,2 GHz | GPU: Asus Matrix HD-7970 @ 3GB Vram | RAM: 16GB 4x4 @ 1600MHz | PSU: Fractal Design 650W | Chassi: Fractal Design Define R4 Black Window | SSD: Corsair 120GB | Hybrid: Seagate laptop 2.5" SSHD 1TB SATA/600 | HDD: Samsung 500GB |

Permalänk

Man kanske kan kalla detta en uppföljare: http://blog.scssoft.com/2013/06/world-of-trucks.html

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Bara att googla. Har dom gått ut med att dom ska göra en uppföljare så skulle det stå på en massa sidor men det gör det inte.

Jag är rätt säker på att dom jobbar på spel just nu då dom söker folk. Men exakt vilken typ av lastbilssimulator vet jag inte eller om det ens är en simulator.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Skrivet av Pimpim666:

Bara att googla. Har dom gått ut med att dom ska göra en uppföljare så skulle det stå på en massa sidor men det gör det inte.

Jag är rätt säker på att dom jobbar på spel just nu då dom söker folk. Men exakt vilken typ av lastbilssimulator vet jag inte eller om det ens är en simulator.

Jo jag vet att dom inte gått ut med något. Har som sagt googlat som en galning utan resultat. Ingen aning vilket forum min polare fick länkarna heller, och han kommer inte heller ihåg... :/ Men han nämnde något att man skulle kunna lasta av sin last med truck och liknade. Hade ju varit as nice!

EDIT: Frågade precis min polare och han är helt 100% säker på att det var ETS3 som han läste om.

Visa signatur

Citera för svar!
| Mobo: Gigabyte GA-P67A-D3-B3 | CPU: i5-2500k @ 4,2 GHz | GPU: Asus Matrix HD-7970 @ 3GB Vram | RAM: 16GB 4x4 @ 1600MHz | PSU: Fractal Design 650W | Chassi: Fractal Design Define R4 Black Window | SSD: Corsair 120GB | Hybrid: Seagate laptop 2.5" SSHD 1TB SATA/600 | HDD: Samsung 500GB |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av coolbreezad:

Jo jag vet att dom inte gått ut med något. Har som sagt googlat som en galning utan resultat. Ingen aning vilket forum min polare fick länkarna heller, och han kommer inte heller ihåg... :/ Men han nämnde något att man skulle kunna lasta av sin last med truck och liknade. Hade ju varit as nice!

EDIT: Frågade precis min polare och han är helt 100% säker på att det var ETS3 som han läste om.

Stod det klart och tydligt Euro Truck Simulator 3?? Om inte så nej, varför släppa info om 3an (namnet alltså) så kort efter 2an?

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Stod det klart och tydligt Euro Truck Simulator 3?? Om inte så nej, varför släppa info om 3an (namnet alltså) så kort efter 2an?

Jag har ingen aning om det stod klart och tydligt "Euro Truck Simulator 3". Det var min kompis som sa att han var helt 100% att han läst om det i ett forum och där även fått lite länkar med info om det. Mer en så vet jag inte. Det var därför jag frågade om det var någon mer som hört talas om det. Tycker nämligen jag med att det är väldigt konstigt att släppa info om det så tidigt och även att man inte kan hitta det.

Visa signatur

Citera för svar!
| Mobo: Gigabyte GA-P67A-D3-B3 | CPU: i5-2500k @ 4,2 GHz | GPU: Asus Matrix HD-7970 @ 3GB Vram | RAM: 16GB 4x4 @ 1600MHz | PSU: Fractal Design 650W | Chassi: Fractal Design Define R4 Black Window | SSD: Corsair 120GB | Hybrid: Seagate laptop 2.5" SSHD 1TB SATA/600 | HDD: Samsung 500GB |

Permalänk

Har väldigt svårt att tänka mig att dom skulle jobba på ETS3, SCS jobbar ju fortfarande på ET2 och dom jobbar ju inte snabbt direkt, dom har ju dessutom andra titlar, tror snarare att deras nästa trucker spel kommer bygga vidare på 18 wheels of steel.