Vad tog Swecklocker podcast vägen?

Permalänk
Avstängd

Vad tog Swecklocker podcast vägen?

Sista jag fått är: #30 - Skåningen (Rasmus Persson, Gigabyte) från september sedan inget nytt. Har de lagt ner, uppehåll eller flyttat? Mer teknik-Pod för folket

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk

Kanske inte var så populärt?

Vet faktiskt inte, lyssnade aldrig på någon av dem men saknar folk dem så får man väl hoppas att dem gör mer

Stavfel...
Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Avstängd

Håller tummarna!

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk

Jag tror att det helt enkelt inte dykt upp något intressant att prata om/någon bra besökare...

Podcast är ett trevligt inslag enligt mig

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stormense:

Sista jag fått är: #30 - Skåningen (Rasmus Persson, Gigabyte) från september sedan inget nytt. Har de lagt ner, uppehåll eller flyttat? Mer teknik-Pod för folket

Dem har ju sagt att dem inte gör poodarna på någon bestämd tidsintervall. Utan mera: Ska vi göra en podcast?

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk
Skrivet av stormense:

Sista jag fått är: #30 - Skåningen (Rasmus Persson, Gigabyte) från september sedan inget nytt. Har de lagt ner, uppehåll eller flyttat? Mer teknik-Pod för folket

Dom skulle kunna lägga upp Fredagspanelen i podformat.
Visst missar man om dom visar upp något, men det gör inte mig så mycket.

Permalänk

Det kommer nog fler, vi behöver inte oroa oss
Brukar alltid lyssna på dem när jag är ute och springer.

Visa signatur

Dator: FD Define S | i7 5820k | Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 | AMD Fury X | MSI X99A GAMING 9 | CM V1000 | Samsung 850PRO 256GB | 3TB WDRED
NAS: FD Node 304 | Pentium G3220 | 2X WD RED 2TB + 2X HGST 4TB | 16GB 1600MHz | FreeNAS

Permalänk
Medlem

Jag känner att gäster är trevligt men det går minst lika bra att göra podcasts med endast Emil, Jonas och Jakob.

Ge oss slashatgänget som gäster!

Dold text
Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Fler podcasts åt folket, gärna med Jacob i också.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Avstängd

Jacob is the Radio King!

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem

Podcasten är som sagt ett komplement när de har tid, vet inte huuur många gånger de sagt det

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Avstängd

Man kan väll längta ändå. Blir lika besviken var gång jag uppdaterar BeyondPod men det får man väll leva med. Får trösta sig med Computer sweden tills det är dags.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Geeks
SweClockers

Som nämnts i tidigare Podcasts finns inget fast schema. En ny inspelning kommer när det finns tid och någonting kul att snacka om.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015