OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk

Skriver upp mig på en 64GB

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Det är okej att dela med sig av invites men försäljning är inte tillåten i forumet:

§ 9
Marknadsföring och annonsering

Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel. Det räknas alltid som marknadsföring att sprida länkar som är utformade så att någon tjänar pengar, får poäng eller liknande när de används. Ett annat exempel är platsannonser. För sådana hänvisar vi till vår särskilda jobbavdelning.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

kul initiativ! Skriver upp mig på en 64GB!

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Kan du plocka bort mig från listan då jag lyckats köpa mig en invite ☺

Permalänk

Listan börjar bli trasig
Förstörda formler och missade namn är det jag ser vid en snabb överblick.

Får se om jag orkar städa lite i den imorgon kväll.

Visa signatur

så mycket att vilja göra, så lite tid

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweloop64:

Listan börjar bli trasig
Förstörda formler och missade namn är det jag ser vid en snabb överblick.

Får se om jag orkar städa lite i den imorgon kväll.

Vore väldigt sjyst faktiskt om du kunde göra det...håller med om att listan börjar bli ganska "sliten".

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja dra tillbaka min önskan om invite. Jag har kommit fram till att denna lur tyvärr inte passar mig, så det vore onödigt att slösa en bjudning på mig när någon annan kan nyttja den bättre.

Visa signatur

Fractal Design North (Black Mesh): Ryzen 7 7800X3D / 32GB DDR5-6000Mhz / NVIDIA RTX 4090 / 1TB + 2TB Kingston Fury Renegade M.2 NVME SSD / 2TB + 4TB 870 (EVO SSD) / LG UltraGear 27GP850 Gaming 2560x1440 @ 180Hz G-SYNC

Permalänk
Medlem

Har rättat till lite formler i dokumentet så att "I mål" visas korrekt igen.

Permalänk
Medlem

Vad menas med röd bakgrund, överstruken text och står avhopp och nummer bredvid (#***)? Fusk i listan?

EDIT: Var tydligen numret på post i tråden

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

Vad menas med röd bakgrund, överstruken text och står avhopp och nummer bredvid (#***)? Fusk i listan?

#numret är postnumret i tråden så att man får lite loggning på det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hezzel:

#numret är postnumret i tråden så att man får lite loggning på det.

Såg det och ändrade precis innan du skrev ditt inlägg, not fast enough!

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk

Skriver upp mig som intressent till bägge alternativen 16/64gb.

Visa signatur

Wruuum!

Permalänk

jag tar gärna en invite (helst 64 gb)

Visa signatur

ajax

Permalänk
Medlem

Tjena, skulle riktigt gärna vilja bli uppskriven på 16GB alternativet!

Visa signatur

Intel Core i7 11700K ~ EVGA GeForce GTX 980 Ti HYBRID GAMING 6GB ~ Corsair Vengeance RGB PRO SL 2x16GB 3600MHz ~ WD Black SN850 2TB ~ ASUS ROG STRIX Z590-A GAMING WIFI ~ Corsair RM750 750W Vit (2021) ~ Fractal Design Meshify 2 ~ Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165 Hz

Permalänk
Medlem

Hajhaj, skulle buga o bocka och skicka en slängkyss eller två om jag får en invite på 16gb!

Permalänk

Glöm inte att posta i tråden också när ni lägger till er i listan, det underlättar underhållet...

Visa signatur

så mycket att vilja göra, så lite tid

Permalänk

Tror allt är up-to-date nu, ett femtontal de senaste dagarna som inte fanns i listan men fanns posts, så om ni i slutet av listan har fått "nya" placeringar så beror det på detta.
Det går dock snabbt att dubbelkolla, leta efter request-post före och efter eran och jämför med listan så borde det stämma, hojta annars så jag även kan uppdatera mitt raw-dokument, jag är inte felfri.

Någon som har något bra förslag på program för att diff:a google-dokument(eller något av formaten man kan exportera till)?

Skrivet av hezzel:

Har rättat till lite formler i dokumentet så att "I mål" visas korrekt igen.

Tack

Visa signatur

så mycket att vilja göra, så lite tid

Permalänk

Efter en hel del slit så hade jag tur nog att få en inbjudan på OPO forumet.

Osäker på hur många inbjudningar jag själv kommer att kunna dela ut, hört att det tar 2-4 veckor innan man får dom och möjligtvis då 3 stycken, om så är fallet kommer jag åtminstone dela med mig av 2 stycken här på Sweclockers enligt listan!

Men nu är i alla fall en "OnePlus One Sandstone Black 64 GB" beställd!

Visa signatur

i7-920 D0 @ 4.2GHz | MSI GTX 970 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZealONeal:

Efter en hel del slit så hade jag tur nog att få en inbjudan på OPO forumet.

Osäker på hur många inbjudningar jag själv kommer att kunna dela ut, hört att det tar 2-4 veckor innan man får dom och möjligtvis då 3 stycken, om så är fallet kommer jag åtminstone dela med mig av 2 stycken här på Sweclockers enligt listan!

Men nu är i alla fall en "OnePlus One Sandstone Black 64 GB" beställd!

Hur fick du din invite? Var du medlem sen ett tag tillbaka eller? Gratulerar i alla fall!

Permalänk
Skrivet av blame_me:

Hur fick du din invite? Var du medlem sen ett tag tillbaka eller? Gratulerar i alla fall!

Nej!
Lyckades tur nog få min inbjudan av en mycket vänlig själ som skapade en tråd under "invites" sektionen. Dyker upp ett gäng trådar där varje dag då trådskaparen delar ut inbjudningar slumpmässigt eller helt enkelt till de första personerna som svarar.

Det jag gjorde då var att använda mig av forumets "watch forum" funktion på "invites" sektionen. Jag aktiverade sedan "enable mail notification" under https://forums.oneplus.net/watched/forums och använde mig av Gmail Alerter.

Detta gjorde då att jag direkt fick reda på när en ny tråd skapades i den sektionen av forumet... Mycket störande pga mängden värdelösa trådar men till slut fick jag napp!

Visa signatur

i7-920 D0 @ 4.2GHz | MSI GTX 970 |

Permalänk

Tjena, tar garna emot en invite (64)!

Visa signatur

Dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZealONeal:

Nej!
Lyckades tur nog få min inbjudan av en mycket vänlig själ som skapade en tråd under "invites" sektionen. Dyker upp ett gäng trådar där varje dag då trådskaparen delar ut inbjudningar slumpmässigt eller helt enkelt till de första personerna som svarar.

Det jag gjorde då var att använda mig av forumets "watch forum" funktion på "invites" sektionen. Jag aktiverade sedan "enable mail notification" under https://forums.oneplus.net/watched/forums och använde mig av Gmail Alerter.

Detta gjorde då att jag direkt fick reda på när en ny tråd skapades i den sektionen av forumet... Mycket störande pga mängden värdelösa trådar men till slut fick jag napp!

Nice. Har suttit och kollat den delen av forumet men inte tänkt på att ta watch forum. Får prova det

Permalänk

Lade till mig for 64GB!

Visa signatur

Dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av enoch85:

Är det inte bättre om någon med mer tid över utnäms till "list-admin" och håller den uppdaterad?

Ju fler kockar desto sämre soppa...

Skrivet av sweloop64:

Listan börjar bli trasig
Förstörda formler och missade namn är det jag ser vid en snabb överblick.

Får se om jag orkar städa lite i den imorgon kväll.

Skrivet av Antibody:

Vore väldigt sjyst faktiskt om du kunde göra det...håller med om att listan börjar bli ganska "sliten".

Ja, som sagt...

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk

Vill gärna ha en 64gb!

Permalänk
Medlem

ja gärna en 64 Gig

Visa signatur

The force

Permalänk

Måste man köpa telefonen för att skänka invites eller kan man skänka sin första invite?

Permalänk
Medlem
Skrivet av metkrokej:

Måste man köpa telefonen för att skänka invites eller kan man skänka sin första invite?

Du kan skänka den första så länge du ej claimar
Man får en länk som man kan skicka vidare

Permalänk
Medlem

Intresserad av 64GB

Permalänk
Medlem

Är mer än intresserad utav en 64GB-version.

Tack.